Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Forum for klubtråde
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Forum for klubtråde Nogle klubber har deres egen klubtråd. Her foregår alle de mindre og mere interne debatter omkring den enkelte klub. Deltag i de eksterende klubtråde eller opret tråde for de klubber, der mangler.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 05-08-07, 13:11
Stojkers avatar
Stojker Stojker er offline
Banned

Tilmeldingsdato: 05-08-06
Bopæl: Ringsted
FCK-tråden

Citat:
Forsvaret ser for så vidt okay ud ja, men hvis du mener at angrebet og midtbanen er godt nok besat må det være fordi du og jeg har forskellige ambitioner på FCKs vegne. Jeg mener ikke FCKs succes skal måles i superligaen hvor de bør vinde de fleste år men i Europa. En Klub med FCKs økonomi og potentiale bør efter min mening stile efter at komme op på niveau med fx Celtic, Benfica og Anderlecht, man kan hævde de er det men deres europæiske resultater er ikke så konstant gode som man kunne håbe på.

Min primære bekymring er sådan set at de midtbanetyper vi har ikke er kreative og chanceskabende nok, især når de spiller i europa hvor de ikke tør/kan vende med en mand i ryggen.

Angreber er da godt nok ikke for godt lige nu. Ailton virker meget som et fejlkøb og Allbäck har vist set bedre dage så reelt har vi en angriber der holder niveau, men det synes du måske er fint nok?

Der er ikke konkurrence om pladserne fordi der på internationalt niveau er en meget stor forskel på niveauet på de bedste 11 i FCK og så de næstbedste.
Da det er trættende at FCK vs Brøndby svar kommer op, så er jeg kommet med forslaget om en FCK tråd, hvor man ikke sammenligner for meget med Brøndby.

Svar på indlægget:

Du kan ikke skære alle FCKs midtbanespillere over en kam. Kampen mod Beitar Jerusalem var en skandale uden lige! Og det var ikke kun midtbanen den var gal med den kamp. Desuden - Så skal det nok nævnes at selvom de spillede som lort, så havde de 3 (?) 100% chancer, hvoraf en gav mål. Mens Beitar Jerusalem havde 1 chance, som blev kendt offside. Det er da helt fint, når man spiller mod et hold, som spiller defensivt og afventende + man selv spiller 'ikke godkendt'.

Mht Ailton og Allbäck. Så vil jeg gerne lige høre dig om noget der hedder 'at blive spillet i form'. Har du nogensinde hørt om det? Det er meget normalt. Og jeg vil mene at Allbäck har spillet på niveau med Nordstrand. Ailton skal nok slå igennem. Trist, at han ikke kunne være med mod AGF, da jeg er sikker på, at det var en kamp, som kunne give ham selvtillid. Vi så jo hvordan han flere gange tørrede Jerusalems forsvarere. Men da han ikke tror på det, så bliver det ikke til andet end en tunnel - og så ... Det skal nok komme.

Bredden i truppen er sådan set ok efter købet af Sionko. Dog mangler der stadig en regulær højreback, men ellers vil jeg sige, at pladserne er godt besat.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Gammel 05-08-07, 17:05
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er offline
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
Vedr.: FCK-tråden

Citat:
Citat: Stojker
Da det er trættende at FCK vs Brøndby svar kommer op, så er jeg kommet med forslaget om en FCK tråd, hvor man ikke sammenligner for meget med Brøndby.

Svar på indlægget:

Du kan ikke skære alle FCKs midtbanespillere over en kam. Kampen mod Beitar Jerusalem var en skandale uden lige! Og det var ikke kun midtbanen den var gal med den kamp. Desuden - Så skal det nok nævnes at selvom de spillede som lort, så havde de 3 (?) 100% chancer, hvoraf en gav mål. Mens Beitar Jerusalem havde 1 chance, som blev kendt offside. Det er da helt fint, når man spiller mod et hold, som spiller defensivt og afventende + man selv spiller 'ikke godkendt'.

Mht Ailton og Allbäck. Så vil jeg gerne lige høre dig om noget der hedder 'at blive spillet i form'. Har du nogensinde hørt om det? Det er meget normalt. Og jeg vil mene at Allbäck har spillet på niveau med Nordstrand. Ailton skal nok slå igennem. Trist, at han ikke kunne være med mod AGF, da jeg er sikker på, at det var en kamp, som kunne give ham selvtillid. Vi så jo hvordan han flere gange tørrede Jerusalems forsvarere. Men da han ikke tror på det, så bliver det ikke til andet end en tunnel - og så ... Det skal nok komme.

Bredden i truppen er sådan set ok efter købet af Sionko. Dog mangler der stadig en regulær højreback, men ellers vil jeg sige, at pladserne er godt besat.
Bredden er ok borset fra højrebacken, hvor FCK ikke har én spiller, hvilket, som Lund også har udtrykt det, er for dårligt af en klub med de ambitioner, som FCK trods alt bør have.

Ja, kampen mod Beitar kom FCK da udemærkedet ud af set på jeres spil og deres friske spil, men Beitar var en mand i undertal i lang tid og det ændrer ikke på, at spillet var dårligt.

Midtbanen består af dygtige spillere. Det er måske ikke de store driblekonger, men de har andre kvaliteter.

Ailton er jeg dog begyndt at tvivle på. Den med formen kan FCK altså ikke blive ved med, at undskylde sig med. Han har snart haft kampe og tid nok, men har intet vist.
Gammel 05-08-07, 17:17
John Barness avatar
John Barnes John Barnes er offline

Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22

Ja en højre back har jeg også haft et ønske om at få. På den anden side spiller Kvist rigtig godt på back pladsen, Antonsen og Wendt kan også godt spille på højre back men en decideret højre back ville selvfølgelig være mest optimalt.
Besvar med citat
Gammel 05-08-07, 17:35
Mikkel
Gæst

Citat:
Citat: John Barnes
Ja en højre back har jeg også haft et ønske om at få. På den anden side spiller Kvist rigtig godt på back pladsen, Antonsen og Wendt kan også godt spille på højre back men en decideret højre back ville selvfølgelig være mest optimalt.
Men en sådan spiller tror jeg ikke kan findes inden for FCK´s Budget. For hvis man skal finde en disideret højreback, skal han vel som minimum værer bedre end Kvist - Og det tror jeg ikke har kunnet lykkes.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 05-08-07, 17:40
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Mikkel
Men en sådan spiller tror jeg ikke kan findes inden for FCK´s Budget. For hvis man skal finde en disideret højreback, skal han vel som minimum værer bedre end Kvist - Og det tror jeg ikke har kunnet lykkes.
Jo, man hentede da Jacobsen i sin tid. Et andet bud kunne være en Vinzent i Malmö. Han gjorde det godt for OB og var på et tidspunkt mellem SAS Ligaens bedste backs.
Gammel 05-08-07, 17:43
John Barness avatar

Citat:
Citat: Mikkel
Enig. Jeg kan næppe forestille mig at vi har råd til at købe en spiller som koster 15-20 millioner kroner når vi i forvejen har brugt så mange penge på spillere. Jeg syntes sku også at Kvist gør et fremragende stykke arbejde som højre back. Han kan også godt spille højre kant hvis F.eks Antonson bliver skiftet ind til at skulle spille højre back. Jeg er sku meget tilfreds indtil videre.
Besvar med citat
Gammel 05-08-07, 17:46
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Enig. Jeg kan næppe forestille mig at vi har råd til at købe en spiller som koster 15-20 millioner kroner når vi i forvejen har brugt så mange penge på spillere. Jeg syntes sku også at Kvist gør et fremragende stykke arbejde som højre back. Han kan også godt spille højre kant hvis F.eks Antonson bliver skiftet ind til at skulle spille højre back. Jeg er sku meget tilfreds indtil videre.
Jo, men William Kvist har meget at byde på, på kanten og der vil han få en stor fremtid, hvis han blot får den rette hjælp og tingene går op. Derfor ville det være lidt synd, at "spilde" ham på back-pladsen.
Gammel 05-08-07, 17:49
Mikkel
Gæst

Citat:
Citat: Thierry Henry
Jo, men William Kvist har meget at byde på, på kanten og der vil han få en stor fremtid, hvis han blot får den rette hjælp og tingene går op. Derfor ville det være lidt synd, at "spilde" ham på back-pladsen.
Men budgetet rækker ikke tror jeg.

Man kan ikke hente frit, bare fordi man har mange penge. - Derfor er Kvist et perfekt alternativ. Mange hold ville ønske de havde en spiller af Kvistes niveau på højrebacken, som de bare har kunnet trække op fra ungdomsrækkerne.
Besvar med citat
Gammel 05-08-07, 17:51
John Barness avatar

Citat:
Citat: Thierry Henry
Jeg vil ikke sige at man spilder Kvist op på højre back pladsen da han i sine lidt yngre dage spillede fast på netop højre back.
Besvar med citat
Gammel 05-08-07, 18:06
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Jeg vil ikke sige at man spilder Kvist op på højre back pladsen da han i sine lidt yngre dage spillede fast på netop højre back.
Det vil jeg sige, for han er så meget bedre på wingen.
Gammel 05-08-07, 21:01
Stojkers avatar
Stojker Stojker er offline
Banned

Tilmeldingsdato: 05-08-06
Bopæl: Ringsted

Citat:
Ailton er jeg dog begyndt at tvivle på. Den med formen kan FCK altså ikke blive ved med, at undskylde sig med. Han har snart haft kampe og tid nok, men har intet vist.
Det er netop derfor, at jeg gerne så ham mod AGF - Da det er selvtilliden der mangler. Form og selvtillid hænger som regel sammen.
Besvar med citat
Gammel 05-08-07, 22:21
John Barness avatar

Citat:
Citat: Stojker
Det er netop derfor, at jeg gerne så ham mod AGF - Da det er selvtilliden der mangler. Form og selvtillid hænger som regel sammen.
Nu er det lidt svært for Ailton at være med mod AGF når han har karentæne efter det røde kort mod Viborg.
Besvar med citat
Gammel 05-08-07, 22:40
Agurk
Gæst

Citat:
Citat:
Nu er det lidt svært for Ailton at være med mod AGF når han har karentæne efter det røde kort mod Viborg.
Se / Så - nutid & datid ..

Den skal læres udenad
Besvar med citat
Gammel 06-08-07, 3:53
Kastoft
Gæst

Meget frygteligt at en debat udvikler sig! Derudover er det fornuftigt med en FCK tråd, så godt initiativ.

Nu må vi se hvordan det går i Jerusalem senere på ugen. Jeg håber naturligvis vi går videre men jeg mener fortsat ikke at bredden i angrebet er fantastisk. Allbäck er 34 og har ikke spilltet ret godt i år og Ailton er direkte ringe.

Den der med at spille sig i form er langt ude. Som proffesionel har man ikke 4-5 kampe til det. Netop derfor er det vigtigt at konkurrencen er intens og det virker den ikke til at være i FCK, hvor spillet i de sæsonens første kampe har været skuffende. Faktisk kunne man let have sat point til mod AGF......

Spillerne skal da være klar fra dag 1 og i særdeleshed til de internationale kampe der betyder så meget.

Hvis Ailton har brug for selvtillid må han ned på 2.holdet at vende. Problemet er bare at han efter over et halvt år ikke er kommet i gang endnu og det er vel næppe acceptabelt for en spiller der har kostet så svimlende mange penge. Det er derfor naturligt at tvivle på om han har det der skal til.

Midtbanen er vel ok besat som påpeget der mangler efter min mening bare en spiller eller to der kan variere spillet noget mere og tilføre mere kreativitet. Dog kan Libor Sionko måske være med til at gøre dette.

Mht. højre back ser jeg ikke det store problem, synes faktisk at den unge Kvist gør det rigtig godt og han er stærk en mod en.

Sidst redigeret af Kastoft : 06-08-07 kl. 3:56.
Besvar med citat
Gammel 06-08-07, 7:04
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Kastoft
Midtbanen er vel ok besat som påpeget der mangler efter min mening bare en spiller eller to der kan variere spillet noget mere og tilføre mere kreativitet. Dog kan Libor Sionko måske være med til at gøre dette.

Mht. højre back ser jeg ikke det store problem, synes faktisk at den unge Kvist gør det rigtig godt og han er stærk en mod en.
Midten synes jeg nu er fin. Der er ikke den mand, der sætter flere mand af, men tilgengæld fungerer den godt på FCK-holdet. Man kan egentlig sammenligne den lidt med landsholdets, hvor der heller ikke er en stor individualist.

Jamen Kvist har gjort det fint, det er slet ikke det. Jeg synes bare, at det er synd at en spiller med hans potentiale på wingen skal spille back.
Sponsoreret links

Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Thierry Henry
Igår 22:51
The race for third!
Igår 22:45
Hvor skal Rooney hen?
Igår 22:27
Hvad nu Brøndby?
Igår 22:19
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
Superliga og den nye...
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
16-05-13 20:42
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Bentleigh Greens - Melbourne Knights24/05 10:151.57Se tip
Strømsgodset - Aalesund24/05 17:004.50Se tip
LDU Quito - Deportivo Quevedo 24/05 01:001.85Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:451.75Se tip
Strømsgodset - Aalesund24/05 17:002.25Se tip
FC Vaslui - Otelul Galati24/05 16:001.90Se tip
VfL Wolfsburg - Olympique Lyonnais23/05 18:302.05Se tip
VfL Wolfsburg - Olympique Lyonnais23/05 18:302.40Se tip
Gent - Standard Liege23/05 18:303.20Se tip
Göteborgs FF - Askims IK23/05 17:002.00Se tip
KF Velebit - Sandarna BK23/05 17:001.25Se tip
GIF Sundsvall - Ljungskile23/05 17:001.85Se tip
Elfsborg - Brommapojkarna23/05 17:001.84Se tip
Kvik Halden - Skarbøvik23/05 14:301.88Se tip
Helsinki - VPS23/05 15:301.95Se tip
Rovaniemi - FC Inter23/05 15:302.00Se tip
Hameenlinna - Masku23/05 15:302.67Se tip
Aulum IF - Skjern GF23/05 17:001.65Se tip
Sandåkerns SK - Gimonäs UIF22/05 17:001.75Se tip
Yngsjö IF - Marieholm22/05 17:301.70Se tip
Eslövs BK - Perstorp Bälinge IK22/05 17:151.70Se tip
Salsåker/Ullånger IF - Friska Viljor FC22/05 17:001.50Se tip
Avedøre IF - FC Øresund II22/05 17:001.73Se tip
Örebro - Ängelholm22/05 17:001.83Se tip
Degerfors - Östersunds FK22/05 17:001.83Se tip
Esteghlal - Al-Shabab22/05 16:301.65Se tip
AIK - Djurgården22/05 17:053.75Se tip
Pas Giannina - Atromitos22/05 15:152.30Se tip
Herlev - Frem22/05 16:301.60Se tip
Lech Poznan - Podbeskidzie25/05 13:459.00Se tip
Sl. Prag - Budejovice22/05 16:001.75Se tip
Germania Halberstadt - FSV Zwickau22/05 16:302.25Se tip
Sagene - Bygdø Monolitten21/05 18:154.50Se tip
Hornslet IF - Kristrup B21/05 17:301.40Se tip
Bergsøy - Kristiansund BK 221/05 17:001.80Se tip
Aalesund 2 - Spjelkavik21/05 17:001.50Se tip
Fellaini - Andre01/07 21:552.75Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:452.08Se tip
Frank Lampard - Transfer13/08 21:001.44Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:452.87Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:454.60Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Newcastle skærper krav til Pardew

fr, 24 maj 2013 00:04:59
Benteke: Villa bestemmer ikke over mig

to, 23 maj 2013 23:36:32
Hoffenheim tog første playoff-stik

to, 23 maj 2013 22:22:29
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 4:19.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.