Dejlige nyheder Kodro..

Kunne sku være helt super hvis vi fik ham..
Hvilke spillere ser i som realistiske indkøb af PSG i transfer vinduet..? Hvem håber i på..?
Jeg har følgende...!
Thuram
Thuram har nok ikke den helt store fremtid i Barca og han er højest sansynligt på vej væk og jeg kunne godt forestille mig Thuram i trøjen fra hovedstaden. Jeg tror godt at han vil tilbage til Frankrig efter sin lange tid i udelandet og jeg kunne godt tænke mig at se Rozenhal og Thuram som makkerpar i forsvaret. De kunne godt fungere som et solidt par..
Jeg kunne forestille mig at prisen på ham ca. er 65 millioner kroner. Det syntes jeg ville være en fair pris for ham..
Makelele
Makelele har jo været sat i forbindelse med PSG og jeg kunne da godt forestille mig at han helst vil til Frankrig end F.eks Grækenland (Olympiakos) som har været nævnt. Makelele kunne være en fremragende forstærkning at få til klubben og jeg tror at han kunne være den helt rigtige mand at have på den defensive midtbane sammen med Cisse eller Clement. Kunne virkelig være godt. Hvis hans kontrakt ikke bliver forlænget i Chelsea kan vi jo hente ham på fri transfer..
Anelka
Gammel PSG spiller som har været vidt omkring og det rygtes at han skal væk fra Bolton hvor han kun har været i en sæson. Anelka har været storspillende i Bolton i denne her sæson og han har også haft godt tur i den for Frankrigs landshold hvor kan også scorede mod Ukraine her tideligere i aften. Det var et fremragende mål hvor han fuldstændig tørre forsvarsspilleren og banker den ind i kassen helt uden chance for målmanden. Jeg tror at prisen på han er mellem 80-100 millioner kroner og det har PSG råd til vil jeg nok mene. Han kunne være farlig sammen med Pauleta og han kunne også godt være en meget god afløser for Pauleta som desværre heller ikke er helt ung mere...
Hvilke spillere er på vej væk fra Lyon Kodro? Jeg ved at Malouda er på vej til Liverpool men hvem er ellers på vej væk..?