Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Forum for klubtråde
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Forum for klubtråde Nogle klubber har deres egen klubtråd. Her foregår alle de mindre og mere interne debatter omkring den enkelte klub. Deltag i de eksterende klubtråde eller opret tråde for de klubber, der mangler.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-07, 19:51
Kodro
Gæst

Vedr.: PSG tråden...!!!

Der sku begyndt at komme rygter igen om Makellele: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=41941 , jeg begynder sku snart at tro på det, hvis han kommer så ser det sku rigtig godt ud. PLus flere og flere af Lyons spiller meldes på vej væk, det sker sku godt ud for fransk fodbold.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Gammel 02-06-07, 23:33
John Barness avatar
John Barnes John Barnes er offline

Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22

Dejlige nyheder Kodro.. Kunne sku være helt super hvis vi fik ham..

Hvilke spillere ser i som realistiske indkøb af PSG i transfer vinduet..? Hvem håber i på..?

Jeg har følgende...!

Thuram
Thuram har nok ikke den helt store fremtid i Barca og han er højest sansynligt på vej væk og jeg kunne godt forestille mig Thuram i trøjen fra hovedstaden. Jeg tror godt at han vil tilbage til Frankrig efter sin lange tid i udelandet og jeg kunne godt tænke mig at se Rozenhal og Thuram som makkerpar i forsvaret. De kunne godt fungere som et solidt par..
Jeg kunne forestille mig at prisen på ham ca. er 65 millioner kroner. Det syntes jeg ville være en fair pris for ham..

Makelele
Makelele har jo været sat i forbindelse med PSG og jeg kunne da godt forestille mig at han helst vil til Frankrig end F.eks Grækenland (Olympiakos) som har været nævnt. Makelele kunne være en fremragende forstærkning at få til klubben og jeg tror at han kunne være den helt rigtige mand at have på den defensive midtbane sammen med Cisse eller Clement. Kunne virkelig være godt. Hvis hans kontrakt ikke bliver forlænget i Chelsea kan vi jo hente ham på fri transfer..

Anelka
Gammel PSG spiller som har været vidt omkring og det rygtes at han skal væk fra Bolton hvor han kun har været i en sæson. Anelka har været storspillende i Bolton i denne her sæson og han har også haft godt tur i den for Frankrigs landshold hvor kan også scorede mod Ukraine her tideligere i aften. Det var et fremragende mål hvor han fuldstændig tørre forsvarsspilleren og banker den ind i kassen helt uden chance for målmanden. Jeg tror at prisen på han er mellem 80-100 millioner kroner og det har PSG råd til vil jeg nok mene. Han kunne være farlig sammen med Pauleta og han kunne også godt være en meget god afløser for Pauleta som desværre heller ikke er helt ung mere...

Hvilke spillere er på vej væk fra Lyon Kodro? Jeg ved at Malouda er på vej til Liverpool men hvem er ellers på vej væk..?

Sidst redigeret af John Barnes : 20-09-08 kl. 11:26.
Besvar med citat
Gammel 03-06-07, 12:06
Kodro
Gæst

Ja Thuram tænkte jeg slet ikke på, men hvis nu Rozenhnal skulle skifte klub,som der har været rygter om, så kunne Thuram ikke være en dårlig ide, godt nok er han gammel men stadig en god spiller. Vedr. Lyon spiller der på vej væk, deres anfør Cacapa er der ikke mere i klubben efter sommerferien, Cris, Malouda,abidal har diverse stor hold fra europa vist stor interese for, de 2 sidste tror jeg ikke er finde i klubben efter sommerferien.
Besvar med citat
Gammel 03-06-07, 12:20
John Barness avatar

Nej Thuram ville slet ikke være dårlig at få og jeg så Frankrigs landskamp igår mod Ukraine og der var han sku rigtig god. Han var så sikker nede i det forsvar og det undre mig virkelig at han ikke spiller mere for Barca end det som han har gjort for han er efter min mening stadig en af de bedste forsvars spillere i verdenen. Hvilken spiller at få til klubben. Det ville være FANTASTISK...!
Besvar med citat
Gammel 03-06-07, 13:26
Andes
Gæst

Citat:
Citat: John Barnes
Nej Thuram ville slet ikke være dårlig at få og jeg så Frankrigs landskamp igår mod Ukraine og der var han sku rigtig god. Han var så sikker nede i det forsvar og det undre mig virkelig at han ikke spiller mere for Barca end det som han har gjort for han er efter min mening stadig en af de bedste forsvars spillere i verdenen. Hvilken spiller at få til klubben. Det ville være FANTASTISK...!
Han spiller ikke mere for Barca fordi han generelt spiller ufatteligt usikkert. Han fumler rundt i det midterforsvar. I øvrigt er han en aldrende herre og kan ikke rigtig følge med de hurtige angribere i Primera Division.

Når det så er sagt måtte han gerne slutte karrieren i PSG. Niveauet er lavere og her vil han helt sikkert være en forstærkning.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 05-06-07, 14:37
John Barness avatar

Nu ser det ud til at Rozenhal endegyldigt forlader klubben til fordel for Newcastle. Det er jeg sku ked af da Rozanhal var en af mine 4 ynglingsspillere i PSG så jeg er sku ikke ret glad lige nu. Prisen er kun 35 millioner og efter min mening er det for lidt for en så god forsvarsspiller som Rozenahl. Nu håber jeg så at PSG køber Lillian Thuram fra Barca. Det kunne være et super godt plaster på såret...
Besvar med citat
Gammel 06-06-07, 8:32
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er online nu
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23

Citat:
Nu ser det ud til at Rozenhal endegyldigt forlader klubben til fordel for Newcastle. Det er jeg sku ked af da Rozanhal var en af mine 4 ynglingsspillere i PSG så jeg er sku ikke ret glad lige nu. Prisen er kun 35 millioner og efter min mening er det for lidt for en så god forsvarsspiller som Rozenahl. Nu håber jeg så at PSG køber Lillian Thuram fra Barca. Det kunne være et super godt plaster på såret...
Kan da lige tilføje et link.

Det ville så vidt jeg forstår være et meget stort tab for PSG!
Gammel 06-06-07, 8:56
d-wiz
Gæst

Citat:
Dejlige nyheder Kodro.. Kunne sku være helt super hvis vi fik ham..

Hvilke spillere ser i som realistiske indkøb af PSG i transfer vinduet..? Hvem håber i på..?

Jeg har følgende...!

Thuram

Thuram har nok ikke den helt store fremtid i Barca og han er højest sansynligt på vej væk og jeg kunne godt forestille mig Thuram i trøjen fra hovedstaden. Jeg tror godt at han vil tilbage til Frankrig efter sin lange tid i udelandet og jeg kunne godt tænke mig at se Rozenhal og Thuram som makkerpar i forsvaret. De kunne godt fungere som et solidt par..
Jeg kunne forestille mig at prisen på ham ca. er 65 millioner kroner. Det syntes jeg ville være en fair pris for ham..

Makelele

Makelele har jo været sat i forbindelse med PSG og jeg kunne da godt forestille mig at han helst vil til Frankrig end F.eks Grækenland (Olympiakos) som har været nævnt. Makelele kunne være en fremragende forstærkning at få til klubben og jeg tror at han kunne være den helt rigtige mand at have på den defensive midtbane sammen med Cisse eller Clement. Kunne virkelig være godt. Hvis hans kontrakt ikke bliver forlænget i Chelsea kan vi jo hente ham på fri transfer..

Anelka

Gammel PSG spiller som har været vidt omkring og det rygtes at han skal væk fra Bolton hvor han kun har været i en sæson. Anelka har været storspillende i Bolton i denne her sæson og han har også haft godt tur i den for Frankrigs landshold hvor kan også scorede mod Ukraine her tideligere i aften. Det var et fremragende mål hvor han fuldstændig tørre forsvarsspilleren og banker den ind i kassen helt uden chance for målmanden. Jeg tror at prisen på han er mellem 80-100 millioner kroner og det har PSG råd til vil jeg nok mene. Han kunne være farlig sammen med Pauleta og han kunne også godt være en meget god afløser for Pauleta som desværre heller ikke er helt ung mere...

Hvilke spillere er på vej væk fra Lyon Kodro...? Jeg ved at Malouda er på vej til Liverpool men hvem er ellers på vej væk..?
Det der er godt nok en ambitiøs liste, tror sq de for svært ved bare at få en af de spillere. De må da formodes og have bedre alternativer?!
Besvar med citat
Gammel 06-06-07, 10:11
John Barness avatar

PSG afventer Chelsea med Makelele's kontrakt. De vil meget gerne have ham. Thuram spiller aldrig for Barca og er på vej væk fra klubben. Manden er 34 år gammel og jeg kunne da godt forestille mig at han gerne vil hjem til Frankrig. Anelka bliver nok den sværeste af alle at få da Manchester United også er inde i billedet men den fordel som PSG har er at han har spillet i PSG to gange.
Besvar med citat
Gammel 06-06-07, 10:14
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Jeg har følgende...!

Thuram

Thuram tror jeg er et godt bud. Det er klassisk, at en spiller har været en tur på eventyr udenfor landets grænser og når eventyret så lakker mod enden tager han lige en tørn til i hjemlandet. Thuram er ikke længere stærk nok i en af de helt store klubber, men på et niveau som Ligue 1 ville han stadig være et kæmpe aktiv! Rozenhal er jo på vej væk (http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69449), men det ville jo blot gøre et køb af Thuram endnu mere væsenligt.

Citat:
Makelele

Makeléle er en rigtig god spiller. Dog tror jeg ikke at han tager hjem fra Chelsea endnu. Han har stadig meget at byde på i London og er efter min mening stadig verdens bedste defensive midt. Skulle han tage hjem, tror jeg at man kan forvente sig en konkurrence fra Lyon.

Citat:
Anelka

Anelka tror jeg heller ikke rigtig på vender hjem. Manchester United har jo også vist interesse og eftersom Anelka har fundet melodien igen, så kunne det tænkes at han ville tage en sidste tørn i en topklub. Desuden mener han ikke at man siger nej til United og så vil han også gerne blive i Bolton (Læs her).
Gammel 21-06-07, 17:46
John Barness avatar

Så er det tid til at PSG skal spille Emirates Cup. Tuneringen kommer til at forgå på Emirates Stadium og der er 4 klubber med i tuneringen.
  • Arsenal
  • Paris Saint Germain
  • Inter
  • Valencia

Ved ikke om tuneringen bliver sendt i fjernsynet men det bliver da spændende at se PSG holdet i aktion igen men også Inter for mit vedkommende

Artikelen til dem som kan fransk er her

http://www.psg.fr/fr/news/show.php?id=12030

Og her er der lige listen over hvornår kampene skal spilles

http://www.psg.fr/fr/news/show.php?id=12029

Juillet betyder Juli.

Sidst redigeret af John Barnes : 21-06-07 kl. 17:48.
Besvar med citat
Gammel 21-06-07, 19:31
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Så er det tid til at PSG skal spille Emirates Cup. Tuneringen kommer til at forgå på Emirates Stadium og der er 4 klubber med i tuneringen.
  • Arsenal
  • Paris Saint Germain
  • Inter
  • Valencia

Ved ikke om tuneringen bliver sendt i fjernsynet men det bliver da spændende at se PSG holdet i aktion igen men også Inter for mit vedkommende

Artikelen til dem som kan fransk er her

http://www.psg.fr/fr/news/show.php?id=12030

Og her er der lige listen over hvornår kampene skal spilles

http://www.psg.fr/fr/news/show.php?id=12029

Juillet betyder Juli.
Ja, vi glæder os da til at byde alle jer fans fra andre hold velkommen til London og Emirates!

Er spændt på hvor meget Arsenal og Inter vil ligge i turneringen og til dels også Valencia.

Det er nogle gode hold der skal mødes, men jeg tror ærgerligt nok at der kan komme lidt sæsonoptakt over det, hvor man prøver så mange spillere så muligt af og sørger for at så mange så muligt kommer igang!
Gammel 21-06-07, 20:01
John Barness avatar

Citat:
Citat: Thierry Henry
Ja, vi glæder os da til at byde alle jer fans fra andre hold velkommen til London og Emirates!

Er spændt på hvor meget Arsenal og Inter vil ligge i turneringen og til dels også Valencia.

Det er nogle gode hold der skal mødes, men jeg tror ærgerligt nok at der kan komme lidt sæsonoptakt over det, hvor man prøver så mange spillere så muligt af og sørger for at så mange så muligt kommer igang!
Tror PSG vinder hele tuneringen

Ej mand kunne da håbe på at Inter og PSG skal møde hinanden i en form for finale. Ihvertfald for min skyld når man er Inter og PSG fan
Besvar med citat
Gammel 03-07-07, 20:04
John Barness avatar

Så kan jeg med glæde vise den nye PSG ude og hjemmebane trøje. Nøj jeg skal helt sikkert have udebane trøjen for den sku da for nice

Hjemmebane trøjen 07/08:
http://194.206.254.48/fr/descProduit...SD&idPtn=paris

Udebane trøjen 07/08:
http://194.206.254.48/fr/descProduit...SD&idPtn=paris
Besvar med citat
Gammel 03-07-07, 20:27
Chief
Gæst

Ja, det er en meget nice udetrøje. Den er enkel med den ene røde streg der går igennem den. Keep it simple...

Emirates Cup er lige på trapperne og jeg håber også at vi vil være nogle gode værter, og forhåbentlig vinde turneingen.
Ved ikke hvor meget der vil blive gået til den, men kunne være rigtig godt hvis de gad kæmpe for det.

Jeg håber selvfølgelig Arsenal vinder turneringen, men hvis det ikke bliver dem så støtter jeg PSG i resten af turneringen.

Jeg har iøvrigt fundet et kampprogram for turneringen:

1.runde: Arsenal-PSG
Inter-Valencia

2.runde: Arsenal-Inter
PSG-Valencia

http://www.arsenal.com/membership/ar...&title=Tickets

COME ON GUNNERS!!!
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Hvad nu Brøndby?
Sidste svar af Will
Igår 13:43
Hvor skal Rooney hen?
Sidste svar af Will
Igår 13:11
The race for third!
Sidste svar af Will
Igår 13:06
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Will
Igår 13:02
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
Superliga og den nye...
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:42
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Aulum IF - Skjern GF23/05 17:001.65Se tip
Sandåkerns SK - Gimonäs UIF22/05 17:001.75Se tip
Yngsjö IF - Marieholm22/05 17:301.70Se tip
Eslövs BK - Perstorp Bälinge IK22/05 17:151.70Se tip
Salsåker/Ullånger IF - Friska Viljor FC22/05 17:001.50Se tip
Avedøre IF - FC Øresund II22/05 17:001.73Se tip
Örebro - Ängelholm22/05 17:001.83Se tip
Degerfors - Östersunds FK22/05 17:001.83Se tip
Esteghlal - Al-Shabab22/05 16:301.65Se tip
AIK - Djurgården22/05 17:053.75Se tip
Pas Giannina - Atromitos22/05 15:152.30Se tip
Herlev - Frem22/05 16:301.60Se tip
Lech Poznan - Podbeskidzie25/05 13:459.00Se tip
Sl. Prag - Budejovice22/05 16:001.75Se tip
Germania Halberstadt - FSV Zwickau22/05 16:302.25Se tip
Sagene - Bygdø Monolitten21/05 18:154.50Se tip
Hornslet IF - Kristrup B21/05 17:301.40Se tip
Bergsøy - Kristiansund BK 221/05 17:001.80Se tip
Aalesund 2 - Spjelkavik21/05 17:001.50Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:003.50Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:001.70Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:001.45Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.10Se tip
Znamya - Karelia Petrozavodsk20/05 14:002.05Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:004.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.80Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:003.00Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.70Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:002.55Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.02Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.25Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.62Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:001.65Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.80Se tip
Notodden - Ålgård FK20/05 13:001.75Se tip
Vindbjart - Åsane20/05 12:302.00Se tip
Østsiden - Skarbøvik20/05 12:001.90Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:001.85Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.75Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
BIF-spiller: Lad bare Auri blive

on, 22 maj 2013 19:59:00
Ny aftale til Barca-back

on, 22 maj 2013 19:55:07
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:49.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.