|
|

22-11-06, 1:07
|
|
|
|
Trist for Dansk fodbold
Aftenen som skulle gøres til en drømmeaften. FCK skulle bestå denne store eksamen, og det skulle stå mod Benfica.
Men ak og ve som det dog gik
FCK fik dog mange smæk
Det startede i det først' kvarter
Hvor Jesper måtte se sig passer't
Hele 2 gange ud af nettet må
Jesper bolden hente så.
Løverne blev tæmmet da
Da de så at Benfica
Havd' scoret deres tredje mål
Og så'rn var kampen ikke bestå't
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

22-11-06, 8:23
|
|
|
|
Vedr.: Trist for Dansk fodbold
Helt ærligt, så synes jeg FCK har gjort mere end man kunne forvente. En sejr over Man U og uafgjort på hjemmebane mod Benfica er begge flotte resultater. At man så går ned og taber3-0 i Benfica kommer ikke bag på mig, selv om Benfica er/var et hold i mindre krise, så er det et uhyggeligt hold på hjemmebane, Man U blev f.eks slået ud af CL der sidste år.
Vi fik et hold med i CL og de formåede endda og få point i en yderst svær gruppe , jeg er mere end tilfreds.
|
|
|
|

22-11-06, 15:32
|
|
|
|
Nu tabte vi ikke 3-0, men 3-1, for resten på kampens næstbedste mål
Tja, hvad kan man sige. Celtic går ned og taber 3-0, og det har mange andre hold gjort på Estadio Da Luz. Vi spiller faktisk fint de første 10 minutter, Hutch har en stor chance. Så kokser vi i den, og de scorer. Lidt efter kokser vi lidt igen, og målet til 2-0, tja, det tror jeg alle verdens keepere ville have svært ved at tage. Det var simpelthen et verdensklasse mål, sådan er det bare. Kort efter får Allbäck en gigantisk chance, da han faktisk står alene med keeperen, efter FCK's måske bedste opspil i hele dette års CL. Desværre opdager han ikke at han er alene med keeperen, og smækker til den første gang i stedet for at tage et træk. Så scorer Benfica igen på Linde og JC's fejl, og løbet er kørt.
Det var ikke noget at gøre, de var klasser bedre end os. Men også klasser bedre end de var, da de spillede i Parken. Jeg tror at alle verdens hold ville have haft det svært med det spil som Benfica diskede op med i første halvleg. Jeg er mere end stolt, og ser nu bare frem til at hylde spillerne på søndag og mod Celtic.
|
|
|
|

22-11-06, 16:09
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
|
Synes også at FCK samlet set har leveret en okay præstation. Tror stadigvæk godt at man kunne have givet lidt mere mod Benfica i Parken og også mod Celtic, men kampen mod Manchester var flot fra FCK's side. Kampen igår var rigtig slem. Mange på FCK havde en dårlig dag og sådan noget sker, selv for de aller største.
|
|

22-11-06, 16:39
|
|
|
|
|
|
|
|

22-11-06, 16:55
|
|
|
|
Ja det er trist, men jeg er enig med alle andre - de har gjort det enormt godt. Flot de overhovdet kom i Champions League, og det har præsteret mere end man kunne forvente.
Lad os håbe de kommer med til næste år igen.
|
|
|
|

22-11-06, 16:55
|
|
|
|
Super indlæg, Manse! Du har overgået dig selv med dette yderst spændende og intelligent-præget indlæg, som virkelig lægger op til en god diskution. Flot!
Til jeg andre: Undskyld, men jeg kunne sgu ikke lade den ligge.
__________________________________________________ ____
Jeg synes bestemt ikke, at man skal være skuffet over FCK's præstation. Man kan ikke klage over udebaneresultaterne. Celtic og Benficas hjemmebaner er nogle af de mest modbydelige steder at spille, og ikke mange hold hiver point med hjem fra de steder. At FCK's, hidtil, eneste sejr så skulle være mod mægtige United, kan jo ikke beskrives mere flottere end det hidtid er blevet gjort.
Men lad os få sluttet CL-eventyret godt af med en sejr over Celtic i Parken.
Og lad os så håbe, at dette her er startskuddet til kommende CL-år med dansk deltagelse.
|
|
|
|

22-11-06, 17:01
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: Agurk
Super indlæg, Manse! Du har overgået dig selv med dette yderst spændende og intelligent-præget indlæg, som virkelig lægger op til en god diskution. Flot!
Til jeg andre: Undskyld, men jeg kunne sgu ikke lade den ligge.
|
Det er i orden, han er Brøndby-fan, hvad kan man forvente? Han ligger gennemsnittet.
|
|
|
|

22-11-06, 17:05
|
|
|
|
Ja og alle jer bedre vidende herinde i Pudser lige GLORIEN engang , og klapper hinanden på skulderen og lukker bagdelen ...
|
|
|
|

22-11-06, 17:14
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: DroitAuBut
Nu tabte vi ikke 3-0, men 3-1, for resten på kampens næstbedste mål 
|
Det var tidligt og jeg var på vej ud af døren, havde desuden fået en 5-6 bajere under kampen igår aftes
Citat:
|
Citat: manse
Ja og alle jer bedre vidende herinde i Pudser lige GLORIEN engang , og klapper hinanden på skulderen og lukker bagdelen ...
|
Ja, det er vel nok trist vi ikke alle sammen er så objektive som dig?!
Og jeg lukker ikke noget som helst eller klapper nogles skuldre for den sags skyld. Jeg synes FCK har gjort det over mine forventninger, hvis du ikke er enig må du uddybe så vi kan debatere ellers er der jo ingen grund til du skriver, ud over at provokere - men du har vel os en del frustrationer der skal ud for tiden 
|
|
|
|

22-11-06, 17:22
|
|
|
|
Helt enig d-wiz. Jeg glæder mig til at der kommer en saglig debat fra manse i stedet for at starte en gang mudderkastning som han har gjort i denne tråd!
|

22-11-06, 17:34
|
|
|
|
Der er intet hold i superligaen der NOGENSINDE kommer til at have succes i CL , dertil vil den danske liga altid være for svag og vi vil aldrig tiltrække de klasse spillere der evt skulle til for at få succes i CL , så at fck var så heldig at ramme nogle europæiske top hold på en dårlig dag , var bare fck´s held og intet andet !! Så hold nu op med at hyle op om hvor gode fck er , de er ikke bedre end at de kan klare sig godt i toppen af suppen og til dels skandinavien ! Jeg har absolut ingen frustrationer over hvordan Brøndby har klaret sig indtil videre ( Hvem sagde mudderkastning ) jeg stoler blindt på at vi nok skal slutte i top 3 når denne sæson er slut !
Indse det nu bare at sådan er verdenen nu engang !
Ps, For mig virker det som om at hvis man ikke deler "jeres" mening om fck , så skal man holde sin mund , men jeg er absolut ikke ked af at fck fik smæk og røg ud og det er min ærlige mening !
Sidst redigeret af manse : 22-11-06 kl. 17:47.
|
|
|
|

22-11-06, 17:34
|
|
|
|
Ærgerligt at vi ikke kunne få et dansk hold videre!! men syntes kun det er godt for CL, at det er fck der ryger ud af denne pulje, da jeg ser det som det dårligste af de 4 hold!! det er også dem der har spillet mest kedeligt af de 4, men sårn er det jo og være et nyt hold i en stor turnering !
|

22-11-06, 18:17
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: filipsimonsen
Aftenen som skulle gøres til en drømmeaften. FCK skulle bestå denne store eksamen, og det skulle stå mod Benfica.
Men ak og ve som det dog gik
FCK fik dog mange smæk
Det startede i det først' kvarter
Hvor Jesper måtte se sig passer't
Hele 2 gange ud af nettet må
Jesper bolden hente så.
Løverne blev tæmmet da
Da de så at Benfica
Havd' scoret deres tredje mål
Og så'rn var kampen ikke bestå't
|
Poet bliver du sku ikke  
|
|
|
|

22-11-06, 18:33
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: Thierry Henry
men kampen mod Manchester var flot fra FCK's side.
|
Undskyld, men hvad mener du er flot? At man graver sig ned på hjemmebane og håber på at score et mål på en halv chance, hvilket man så er heldig at få gjort?
Citat:
|
Citat: Jacob Albæk Lund
Det er i orden, han er Brøndby-fan, hvad kan man forvente? Han ligger gennemsnittet.
|
Så vil du mene at du er med til at hæve gennemsnittet med dit indlæg?
... suk!
Sidst redigeret af Pjokke : 22-11-06 kl. 18:37.
|
|
|
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning