|

30-07-12, 9:29
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 19-07-11
|
|
|
Daniel Agger, hvor skal du hen?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/prime...om-blive-solgt
Læg mærke til at rygterne stammer fra the Daily Mirror, som ikke er kendt for at være den mest troværdige avis.
Jeg må indrømme at jeg er meget overrasket hvis Daniel Agger skifter fra Liverpool. Min fornemmelse var at han var meget glad for at være i klubben.
Ham og Skrtel har været bomstærke i forsvaret og hvis ikke de to var i forsvaret ville Liverpool højst sandsynligt ligge længere nede i tabellen. Derudover tror jeg at Agger er en meget stærk skikkelse i omklædningsrummet sammen med Gerrard og Skrtel, og derfor tror jeg at det vil være et kæmpetab for Liverpool hvis Agger skifter.
Klubberne der bliver nævnt er City, Real Madrid og Barcelona. Manchester City der forventes at sælge Kolo Touré, har stadig Lescott og Kompany i truppen og det bliver højst sandsynligt en direkte kamp mellem Lescott og Agger om en startplads, da Kompany er selvskreven i midterforsvaret.
Real Madrid har Coentrao, Carvalho, Pepe, Sergio Ramos, Albiol i forsvaret, og her tror jeg at Agger får problemer med at spille sig i en start-11'er.
Barcelona ser jeg som den bedste klub for Agger at skifte til. Jeg ved ikke hvad for en formation den nye træner vil spille, men Guardiola kunne godt lide at stille med 3 centrale forsvarsspillere og 2 wingbacks, og med en aldrende Puyol (34) kunne Agger godt ligne en erstatning for ham. Dani Alves og Alba vil højst sandsynligt spille de to wingback-positioner, mens Mascherano er blevet brugt som én af de tre central forsvarer, lidt højere oppe på banen end de andre. Så er der Piqué tilbage og nogle andre unge.
Jeg tror på Barcelona.
|

30-07-12, 19:56
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
|
Vedr.: Daniel Agger, hvor skal du hen?
Daniel Agger er en virkelig dygtig forsvarsspiller og var det ikke for de mange skader, havde han nok cementeret sig som en af verdens bedste i fodboldfolkets bevidsthed. Derfor ville Agger være en forstærkning for de fleste mandskaber.
Real Madrid tror jeg ikke umiddelbart er interesseret. Med stærke forsvarsspillere som Raul Albiol, Sergio Ramos, Pepe og Ricardo Carvalho er det næppe en position, hvor der er behov for en forstærkning. Desuden synes jeg heller ikke det ville være et godt skifte for Daniel Agger, da han for nemt vil forsvinde i flokken og med tanke på hans tendens til skader, vil det blive for svært med spilletid på nuværende tidspunkt.
Manchester City lader sandsynligvis Kolo Touré smutte, hvorfor man har brug for en gardering. Jeg tror desuden Agger ville kunne slå en Lescott af holdet. Lescott er ganske givet en dygtig forsvarsspiller, men han har til tider et ret lavt bundniveau. Faren ved en klub som Manchester City er dog, at får man en skade risikerer man, at de henter en anden klassespiller, hvorfor man let bliver glemt. Det er en risiko, der er en betragtning værd, når man som Agger har tendens til skader.
Umiddelbart ville FC Barcelona ikke være en dårlig destinaion. Puyol er en aldrende herre og samtidig har han været en del skadet i de seneste sæsoner. Derfor kunne man sagtens forestille sig, at Agger indenfor en overkommelig fremtid ville blive en fast del af startopstillingen. Desuden vil han som type passe godt ind i FC Barcelona. Han er stærk i duelspillet og kan føre bolden frem og deltage i det offensive, hvilket er en afgørende kvalifikation i Barcelona.
Min forventning er dog, at Agger vælger at blive i Liverpool. Han virker glad i klubben og skifter næppe for enhver pris. Tror desuden også Liverpool skal presses langt før man vil sælge.

31-07-12, 12:46
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22
|
|
|
Jeg tror simpelthen ikke på, at Daniel Agger skifter fra Liverpool. Han er glad for at være i klubben og han er glad for byen, det har han flere gange udtalt. Han er en af de vigtigste spillere og han spiller i en liga som passer perfekt til ham, derfor ville det være underligt at skifte til La Liga. Han har mentaliteten til Premier League, hans stil passer perfekt til engelsk fodbold og så kan han selvfølgelig sproget.
Real Madrid mangler ikke forsvars spillere, i Barcelona ville han ikke være første valg og Agger vil spille hver eneste gang hvilket han nok ikke ville i Barcelona. City er helt udelukket, Agger ville aldrig forlade Liverpool til fordel for City!
Barcelona har jo før været nævnt på rygtebasis men jeg siger, at det her er en and.
|

01-08-12, 10:23
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: John Barnes
Jeg tror simpelthen ikke på, at Daniel Agger skifter fra Liverpool. Han er glad for at være i klubben og han er glad for byen, det har han flere gange udtalt. Han er en af de vigtigste spillere og han spiller i en liga som passer perfekt til ham, derfor ville det være underligt at skifte til La Liga. Han har mentaliteten til Premier League, hans stil passer perfekt til engelsk fodbold og så kan han selvfølgelig sproget.
Real Madrid mangler ikke forsvars spillere, i Barcelona ville han ikke være første valg og Agger vil spille hver eneste gang hvilket han nok ikke ville i Barcelona. City er helt udelukket, Agger ville aldrig forlade Liverpool til fordel for City!
Barcelona har jo før været nævnt på rygtebasis men jeg siger, at det her er en and.
|
Først var det "Daily Mirror" der meldte om rygterne - dem skal man normalt ikke lytte til. Herefter var anerkendte "Sky Sports" ude med rygterne og de plejer som regel ikke at komme med falske rygter.
Til sidst var "Liverpool Echo" dog ude og mane rygterne til jorden.
Da jeg er United-fan ser jeg med glæde at Agger skifter væk fra Liverpool, men jeg er også fan af Brøndby og Danmark, så jeg ønsker Agger det bedste. Liverpool eller Barca 
|

01-08-12, 22:31
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: John Barnes
|
Undertegnede har efterhånden lært, at man aldrig skal sige aldrig når det kommer til potentielle klubskifter. Klubkærlighed og loyalitet er desværre blevet et mere og mere sjældent set element i moderne fodbold. Spørgsmålet er også, om ikke Daniel Agger efterhånden er sulten efter de største trofæer. Desværre for Liverpool er man på nuværende tidspunkt langt fra, at kunne spille med om det engelske mesterskab og Champions League (Sidstnævnte har man sågar svært nok ved bare at kvalificere sig til). Alt for meget uro og for mange dårlige indkøb har gjort, at Liverpool er faldet tilbage i forhold til konkurrenterne.

03-08-12, 11:58
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Thierry Henry
Undertegnede har efterhånden lært, at man aldrig skal sige aldrig når det kommer til potentielle klubskifter. Klubkærlighed og loyalitet er desværre blevet et mere og mere sjældent set element i moderne fodbold. Spørgsmålet er også, om ikke Daniel Agger efterhånden er sulten efter de største trofæer. Desværre for Liverpool er man på nuværende tidspunkt langt fra, at kunne spille med om det engelske mesterskab og Champions League (Sidstnævnte har man sågar svært nok ved bare at kvalificere sig til). Alt for meget uro og for mange dårlige indkøb har gjort, at Liverpool er faldet tilbage i forhold til konkurrenterne.
|
Rygterne er blevet forstærket efter at han ikke kom på banen mod Gomel i EL-kvalifikationen. Brendan Rodgers siger at han blev sparet, og det samme gjorde Reina og Carroll.
I tilfælde af at han spiller EL-kval for Liverpool, så kan han stadig spille CHL for Barcelona i et eventuel skifte.
Kom så Agger, skift til Barcelona! 
|

03-08-12, 21:21
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 20-06-12
|
|
|
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se ham i Real Madrid under Mourinho. Muligheden for spilletid er ikke nær så stor som hos City eller Barca, men jeg er sikker på at en skadesfri Agger kan slå Coentrão og Pepe af pinden. Derudover skal vi ikke glemme Brendan Rodgers og Mourinhos venskab. Jeg tvivler på at Rodgers vil sælge Agger til Mourinhos værste rivaler.
|

04-08-12, 18:19
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: HamDenGale
Derudover skal vi ikke glemme Brendan Rodgers og Mourinhos venskab. Jeg tvivler på at Rodgers vil sælge Agger til Mourinhos værste rivaler.
|
For det første er de to managers ikke ene om, at bestemme hvilke spillere der skal sælges og til hvem. Der er også en resterende ledelse, der har noget at skulle sige. For det andet tror jeg ikke, at personlige venskaber vil få den store indflydelse. Rodgers er ansat til, at gøre hvad der er bedst for Liverpool og sætte Liverpool højest, ikke Mourinho. Derfor vil han forhåbentlig også sælge til Barcelona, såfremt det bedste tilbud kommer derfra.
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar