|
Se afstemningsresultater: Hvor spiller Nicklas Bendter efter sommerpausen?
|
|
England
|

|
13 |
32.50% |
|
Tyskland
|

|
3 |
7.50% |
|
Spanien
|

|
4 |
10.00% |
|
Frankrig
|

|
0 |
0% |
|
Rusland
|

|
1 |
2.50% |
|
Andet sted
|

|
19 |
47.50% |
 |
|

25-06-12, 19:05
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 14-03-10
Alder: 21
|
|
|
Nicklas Bendtner
Der er mange rygter om hvor Nicklas Bendter skal fortsætte sin karriere efter sommerpausen.
Ifølge sporten.dk har Bendtner's agent, Jesper Lynghus udtalt følgende:
"Interessen er eksploderet efter EM. Der er så mange henvendelser, at jeg ikke engang kan sætte tal på, siger Bendtners rådgiver Jesper Lynghus til sporten.dk."
Jeg er ikke i tvivl om at mange klubber gerne vil have Bendtner. Jeg læste tidligere i dag, at russiske Anzhi skulle være interesseret. Jeg tvivler dog på at Bendter skulle være interesseret i at skrive til russisk fodbold.
Hvor mener I Bendter skal hen? Og hvor tror I han ender?
Personligt ser jeg gerne at han bliver i Premier League. Hans tid i Arsenal har de seneste år været mindre god, med skader og manglende spilletid, og den ene sæson i Sunderland var heller ikke fantastisk, trods et par mål. Alligevel tror jeg Bendter stadig har niveau til Premier League.
|

25-06-12, 21:01
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
|
Vedr.: Nicklas Bendtner
Bendtners situation er ikke så lidt kompliceret. I Arsenal virker mulighederne for succes yderst begrænsede med Robin van Persie som konkurrent og Giroud, der virker til kun at være en underskrift væk. Umiddelbart er det spillere, der vil være foran Bendtner i køen. Robin van Persie er klubbens store stjerne og sidste sæsons topscorer i ligaen. Giroud er en spiller Wenger virker meget imponeret af og som blev topscorer i Ligue 1 i sidste sæson. Dermed virker et skifte som bedste løsning for Bendtner og for Arsenal, der i bund og grund ikke har brug for ham.
Det komplicerede består så i, at Bendtner ikke bare vil til hvilken som helst klub. Han vil til en klub, hvor han kan føre sig frem på den store scene i Champions League. Det begrænser i høj grad mulighederne. Hverken Chelsea, Manchester United eller Manchester City virker som oplage valg, da de i forvejen har stærkere alternativer end Bendtner. Dermed bliver det ikke i Premier League, hvis Bendtner skal til en klub med Champions League. Spansk fodbold virker heller ikke umiddelbart sandsynligt og ville næppe passe Bendtner specielt godt, da hans styrker ikke er omkring det snævre, tekniske spil ved jorden.
Alt i alt virker tysk fodbold som det bedste bud. Det ville, sammen med engelsk fodbold, også være det der passede Bendtner bedst. Rusland tror jeg næppe han vælger. Hans sportslige ambitioner er simpelthen for store.
Jeg synes han bør blive i engelsk fodbold eller skifte til tysk fodbold, da det passer ham bedst. Jeg tror sådan set også det bliver løsningen. Tror dog ikke det bliver for en klub i Champions League.

25-06-12, 21:53
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Thierry Henry
Bendtners situation er ikke så lidt kompliceret. I Arsenal virker mulighederne for succes yderst begrænsede med Robin van Persie som konkurrent og Giroud, der virker til kun at være en underskrift væk. Umiddelbart er det spillere, der vil være foran Bendtner i køen. Robin van Persie er klubbens store stjerne og sidste sæsons topscorer i ligaen. Giroud er en spiller Wenger virker meget imponeret af og som blev topscorer i Ligue 1 i sidste sæson. Dermed virker et skifte som bedste løsning for Bendtner og for Arsenal, der i bund og grund ikke har brug for ham.
Det komplicerede består så i, at Bendtner ikke bare vil til hvilken som helst klub. Han vil til en klub, hvor han kan føre sig frem på den store scene i Champions League. Det begrænser i høj grad mulighederne. Hverken Chelsea, Manchester United eller Manchester City virker som oplage valg, da de i forvejen har stærkere alternativer end Bendtner. Dermed bliver det ikke i Premier League, hvis Bendtner skal til en klub med Champions League. Spansk fodbold virker heller ikke umiddelbart sandsynligt og ville næppe passe Bendtner specielt godt, da hans styrker ikke er omkring det snævre, tekniske spil ved jorden.
Alt i alt virker tysk fodbold som det bedste bud. Det ville, sammen med engelsk fodbold, også være det der passede Bendtner bedst. Rusland tror jeg næppe han vælger. Hans sportslige ambitioner er simpelthen for store.
Jeg synes han bør blive i engelsk fodbold eller skifte til tysk fodbold, da det passer ham bedst. Jeg tror sådan set også det bliver løsningen. Tror dog ikke det bliver for en klub i Champions League.
|
Jeg er meget enig med dig. 
Swansea har kort været nævnt, jeg mener dog ikke at deres ambitioner passer til Bendtner, selvom han i en klub som Swansea virkelig ville kunne føre sig frem, som én af klubbens største spillere.
Jeg tænker på klubber som Tottenham, Everton, Stoke.
Tottenham kunne virkelig godt bruge en angriber, og jeg mener bestemt Bendter kunne være en mulighed. Tottenham og Everton er begge klubber man forventer ligger i den bedre halvdel af Premier League, trods Everton har været lidt nede de seneste år. Som du siger, tvivler jeg også på at det bliver en Champions League klub, men Europa League kunne sagtens være muligt.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

26-06-12, 7:56
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Mikkelschmidt
Jeg er meget enig med dig. 
Swansea har kort været nævnt, jeg mener dog ikke at deres ambitioner passer til Bendtner, selvom han i en klub som Swansea virkelig ville kunne føre sig frem, som én af klubbens største spillere.
Jeg tænker på klubber som Tottenham, Everton, Stoke.
Tottenham kunne virkelig godt bruge en angriber, og jeg mener bestemt Bendter kunne være en mulighed. Tottenham og Everton er begge klubber man forventer ligger i den bedre halvdel af Premier League, trods Everton har været lidt nede de seneste år. Som du siger, tvivler jeg også på at det bliver en Champions League klub, men Europa League kunne sagtens være muligt.
|
Everton kunne afgjort være en spændende destination for Bendtner. Spørgsmålet er bare, om klubben er stor nok til at imødekomme Bendtners ambitioner, men han kan selvfølgelig komme i en situation, hvor han er nødt til at takke ja, hvis han ikke vil være på bænken i Arsenal. Omkring Tottenham er jeg i tvivl om Bendtner kan bidrage med noget, man ikke allerede har. Defoe, Dos Santos, Adebayor og Saha er bestemt ikke en dårlig besætning. Desuden tror jeg Tottenham vil foretrække Adebayor frem for Bendtner og de er næppe på banene samtidig, da de byder ind med de samme kvaliteter. Sidst men ikke mindst, kunne jeg meget vel betvivle om Arsenal vil sælge til Tottenham.

26-06-12, 12:22
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Everton kunne afgjort være en spændende destination for Bendtner. Spørgsmålet er bare, om klubben er stor nok til at imødekomme Bendtners ambitioner, men han kan selvfølgelig komme i en situation, hvor han er nødt til at takke ja, hvis han ikke vil være på bænken i Arsenal. Omkring Tottenham er jeg i tvivl om Bendtner kan bidrage med noget, man ikke allerede har. Defoe, Dos Santos, Adebayor og Saha er bestemt ikke en dårlig besætning. Desuden tror jeg Tottenham vil foretrække Adebayor frem for Bendtner og de er næppe på banene samtidig, da de byder ind med de samme kvaliteter. Sidst men ikke mindst, kunne jeg meget vel betvivle om Arsenal vil sælge til Tottenham.
|
Personligt ville jeg gerne have Bendtner til Tottenham, men du har nok ret ..
Btw. Adebayor var kun på en lejeaftale (:
|

26-06-12, 19:34
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Mikkelschmidt
Personligt ville jeg gerne have Bendtner til Tottenham, men du har nok ret ..
Btw. Adebayor var kun på en lejeaftale (:
|
Tror sådan set heller ikke Tottenham ville være en dårlig klub for ham, men med den besætning man har, tror jeg ikke man vil være interesseret. Omkring Adebayor er han kun på leje, men det har da været oppe at vende, om man skulle gøre aftalen permanent, hvilket jeg tror Tottenham vil prioritere højere end et køb af Bendtner.

27-06-12, 8:44
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 19-07-11
|
|
|
Jeg tror Bendtner gerne vil til en CL-klub, og efter et godt EM og det virker som at han kan købes endnu billigere end tidligere, da Arsenal gerne vil af med ham, så er der sikkert mange der står i kø. Han er stadig ung, og derfor synes jeg at han skal blive i Premier League og spille for en mindre klub, i stedet for at hoppe direkte til en storklub og måske ende på bænken.
Personligt kunne jeg godt tænke mig at se ham spille under Laudrup i Swansea, men tvivler på at de er parat til at betale hans løn. Ellers er klubber som Everton og West Ham i passende størrelse til Bendtner.
|

27-06-12, 20:50
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Will
Jeg tror Bendtner gerne vil til en CL-klub, og efter et godt EM og det virker som at han kan købes endnu billigere end tidligere, da Arsenal gerne vil af med ham, så er der sikkert mange der står i kø. Han er stadig ung, og derfor synes jeg at han skal blive i Premier League og spille for en mindre klub, i stedet for at hoppe direkte til en storklub og måske ende på bænken.
Personligt kunne jeg godt tænke mig at se ham spille under Laudrup i Swansea, men tvivler på at de er parat til at betale hans løn. Ellers er klubber som Everton og West Ham i passende størrelse til Bendtner.
|
Jeg er generelt meget enig, men synes nu der er betragtelig forskel på Everton og West Ham. Everton kan tillade sig at drømme om europæisk fodbold og er en subtop-klub, hvor West Ham må forventes at kæmpe i bunden. Tror ikke West Ham vil være store nok til, at imødekomme Bendtners forventninger.

02-07-12, 8:53
|
|
|
|
|
|
|
Problemet for Bendtner er at de fleste klubber i Premier League allerede har gode angribere, og der er ikke udsigt til angriberkøb.
Premier League-klubberne og deres bedste angribere. Dem i fed skrift kunne muligvis godt bruge en angriber som Bendtner.
Man City: Tevez, Dzeko, Balotelli, Agüero
Man United: Rooney, Hernandez, Welbeck, Berbatov
Arsenal: Podolski, Giroud, Van Persie
Tottenham: Adebayor, Saha, Defoe
Newcastle: Cissé, Demba Ba, Leon Best
Chelsea: Torres, Lukaku, Sturridge
Everton: Jelavic
Liverpool: Carroll, Suarez, Bellamy
Fulham: Dembélé
West Bromwich: Ikke rigtige nogen topangribere i mine øjne.
Swansea: Ikke rigtige nogen topangribere i mine øjne.
Norwich: Holt
Sunderland: Ikke rigtige nogen topangribere i mine øjne.
Stoke: Crouch
Wigan: Moses
Aston Villa: Agbonlahor
QPR: Cissé, DJ Campbell, Zamora, Helguson
West Ham: Vaz Te, Carlton Cole
Southampton: Ikke rigtige nogen topangribere i mine øjne.
Reading: Ikke rigtige nogen topangribere i mine øjne.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

03-07-12, 8:37
|
|
|
|
|
|
|
Seneste nyt: Bendtner er rygtet til Malaga
Malaga skal ud og spille CHL-kvalifikation og de kan højst sandsynligt godt matche Bendtners løn. Spillestilsmæssigt er jeg ikke sikker på om det vil passe med Bendtner fysik, men jeg mener dog at han har et højt nok teknisk niveau til at begå sig i spansk fodbold, min eneste bekymring er at han ikke har rappe fødder nok.
|

17-07-12, 20:24
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Seneste nyt: Bendtner er rygtet til Malaga
Malaga skal ud og spille CHL-kvalifikation og de kan højst sandsynligt godt matche Bendtners løn. Spillestilsmæssigt er jeg ikke sikker på om det vil passe med Bendtner fysik, men jeg mener dog at han har et højt nok teknisk niveau til at begå sig i spansk fodbold, min eneste bekymring er at han ikke har rappe fødder nok.
|
Jeg ser to mulige problemstillinger vedrørende et evt. skifte. For det første passer Bendtner bedre ind i en mere fysisk betonet liga som f.eks. Premier League eller Bundesligaen. Han har dog stadigvæk en fornuftig teknik og derfor er det ikke utænkeligt, at han kunne blive en succes også i spansk fodbold. For det andet er Malaga en meget ambitiøs klub. Det er der sådan set intet galt i, men Bendtner er nået til et punkt, hvor han skal spille fast uge efter uge og stadig udvikle sig. Med Malagas økonomiske ressourcer og ambitiøse tilgang, er det et spørgsmål, hvor længe Bendtner er god nok og var meget tid han vil få til at udvikle sig. Kort sagt er Malaga en klub i en rivende udvikling og muligvis kan han hurtigt ende i samme situation som i Arsenal.

18-07-12, 8:44
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Jeg ser to mulige problemstillinger vedrørende et evt. skifte. For det første passer Bendtner bedre ind i en mere fysisk betonet liga som f.eks. Premier League eller Bundesligaen. Han har dog stadigvæk en fornuftig teknik og derfor er det ikke utænkeligt, at han kunne blive en succes også i spansk fodbold. For det andet er Malaga en meget ambitiøs klub. Det er der sådan set intet galt i, men Bendtner er nået til et punkt, hvor han skal spille fast uge efter uge og stadig udvikle sig. Med Malagas økonomiske ressourcer og ambitiøse tilgang, er det et spørgsmål, hvor længe Bendtner er god nok og var meget tid han vil få til at udvikle sig. Kort sagt er Malaga en klub i en rivende udvikling og muligvis kan han hurtigt ende i samme situation som i Arsenal.
|
Udfra http://www.arsenal.com/news/news-arc...icture-special billederne så træner Bendtner med. Selvfølgelig fordi han er stadig er en Arsenal-spiller, men måske er der noget vi ikke ved? Er Arsenal afventende med at sælge Bendtner hvis nu Van Persie skulle smutte?
Har Bendtner en mulighed for at komme i start-11'eren hvis Van Persie skifter?
|

18-07-12, 19:30
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Udfra http://www.arsenal.com/news/news-arc...icture-special billederne så træner Bendtner med. Selvfølgelig fordi han er stadig er en Arsenal-spiller, men måske er der noget vi ikke ved? Er Arsenal afventende med at sælge Bendtner hvis nu Van Persie skulle smutte?
Har Bendtner en mulighed for at komme i start-11'eren hvis Van Persie skifter?
|
Disse billeder tror jeg ikke, man skal give alt for stor betydning mht. Bendtners fremtid. Han er jo nødt til at træne med klubben så længe han ikke har fundet en anden klub. Bendtner har flere gange ytret, at han vil væk og Wenger virker ikke længere til, at se det store lys i danskeren.

20-07-12, 15:16
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 20-06-12
|
|
|
Nogen der ved om Bendtner er med på træningsturen?
|

27-07-12, 20:36
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 26-07-12
Alder: 30
|
|
|
Jeg tror der er mange som vil sige imod,men måske ville Bendtner være god i FCK hvis han ike kan få spilletid i Arsenal. FCK mangler en god angriber nu nå N, Doye er på vej ud. Godt nok er det et skrid ned på den internationale rangliste, men til gengæld ville der være spilletid i vente og mulig CL deltagelse som han jo så gerne vil være med til. 
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|
Du må ikke lave nye indlæg