Citat:
Citat: Will
Så blev det officielt. Laudrup er ny manager for Swansea med en to-årig kontrakt.
Jeg glæder mig rigtig meget til at følge Swansea i næste sæson. Det bliver rigtig fedt med en dansk manager i Premier League.
Tror det bliver en af hans første gange hvor han har en "manager"-rolle, hvor han har magt over spillerindkøb osv, og det tror jeg passer ham perfekt.
Det lyder til at han får omkring 60 mio i spillerbudget, og rygterne går på at han vil hente Rosenberg eller Bendtner. Passer de ind i klubben?
|
Det bliver helt sikkert spændende at følge ham og Swansea, men frygter stadig for at han vil få svært ved, at præstere lige så godt som hans forgænger, der virkelig fik det optimale ud af holdet og klubben.
Desuden frygter jeg for Laudrup og Swansea, hvis han vil praktisere offensiv fodbold. Det mangler holdet simpelthen kvaliteten til. Spørgsmålet er, om ikke Swansea var bedre tjent med en manager, der lagde mere vægt på de mere engelske dyder i en hård overlevelseskamp.
Omkring Rosenberg og Bendtner kender jeg ikke meget til Rosenberg. Selvfølgelig kender jeg ham af navn, men det er ikke meget jeg har set ham spille. Bendtner tror jeg ville passe godt ind i Swansea. Han passer godt til Premier League og en dansk træner med et stort navn er måske netop, hvad Bendtner har brug for. Tvivler dog på, at man har råd til at købe ham i Arsenal og betale hans løn.