Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Fodbold generelt
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Fodbold generelt Her foregår debatterne omkring fodbold på et mere generelt plan. Handler det om fodbold, men passer ikke ind andre steder, er dette stedet.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 25-05-12, 15:05
Hekkems avatar
Hekkem Hekkem er offline

Tilmeldingsdato: 21-06-05
Bopæl: Roskilde
Alder: 40
Årets hold 2011/2012

Som vanligt har jeg nedsat mig og gennemgået sæsonens præstationer, for udtagelsen af årets hold ano 2011/2012.

Jeg har haft alle de store ligaer igennem, og gemmengået hver enkelt spiller. Jeg har set 4-5 kampe om ugen fra Premier League, La Liga, Serie A, Bundesligaen, Ligue 1, æresdivisionen. Det er blevet til kampe fra Skotlands Premier League og den portogisiske liga. Superligaen har også fået sin bevågenhed. Medier af diverse art er blevet anvendt flittigt ud over det jeg selv har set.

Det er blevet kogt ned til 827 spillere, hvoraf 167 spillere er fra Bundesligaen, 177 spillere fra Serie A, 180 spillere fra La Liga, 165 spillere fra Premier League, samt 138 spillere fra andre ligaer, og Face 1 overstået.

Face 2 blev de 827 sorteret ned til 265 spillere. Heraf 34 keepere, 20 højre backer, 52 centrale forsvarsspillere, 23 venstre backer, 52 centrale midtbanespillere, 27 højre kanter, 26 venstre kanter, 24 offensive midtbanespillere og 57 angribere.

For år tilbage besluttede jeg at lægge mig fast på et spilsystem, hvilket er 4-4-2, hvor der er en central midtbanespillere, en højre kant, en venstre kant og en offensiv midtbanespiller.

Face 3 er nu overstået og diverse statistikker, nyhedsites og lignende gennemgået og det er der kommet denne liste ud af.

Keepere:
1 Gianluigi Buffon, Juventus
2 Petr Cech, Chelsea
3 Manuel Neuer, Bayern München

Højre Back:
1 Lukasz Piszczek, Dortmund
2 Philipp Lahm, Bayern München
3 Dani Alves, FC Barcelona

Central forsvar:
1 Vincent Kompany, Man City
2 Thiago Silva, AC Milan
3 Mats Hummels, Dortmund
4 Sergio Ramos, Real Madrid
5 Andrea Barzagli, Juventus
6 Adil Rami, Valencia

Venstre Back:
1 Jordi Alba, Valencia
2 Marcelo, Real Madrid
3 Leighton Baines, Everton

Central midtbane:
1 Yaya Toure, Man City
2 Andrea Pirlo, Juventus
3 Xabi Alonso, Real Madrid

Højre kant:
1 Arjen Robben, Bayern München
2 Angel Di Maria, Real Madrid
3 Antonio Valencia, Manchester United

Venstre kant:
1 Franck Ribery, Bayern München
2 Andres Iniesta, FC Barcelona
3 Gareth Bale, Tottenham

Offensiv midtbane:
1 Mesut Özil, Real Madrid
2 David Silva, Man City
3 Marco Reus, M'Gladbach

Angriber:
1 Lionel Messi, Barcelona
2 Cristiano Ronaldo, Real Madrid
3 Robin Van Persie, Arsenal
4 Mario Gomez, Bayern München
5 Wayne Rooney, Manchester United
6 Klaas-Jan Huntelaar, Schalke 04

Der ser således ud:
http://lineupbuilder.com/?sk=3tx9

Her er årets u21 hold
http://lineupbuilder.com/?sk=3ty0
Regler for brug af Fodboldforum.dk - Hvordan man bliver en god forumbruger
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Følgende brugere er enige:
Gammel 29-05-12, 19:58
Thierry Henry
Gæst

Vedr.: Årets hold 2011/2012

Mit hold ville se således ud:

---------------------------P. Cech---------------------------
---P. Zabaleta-----V. Kompany---T. Silva---------Marcelo-----
---------------------------Y. Touré--------------------------
------L. Messi-----------M. Özil------------------C. Ronaldo---
-------------------------R. van Persie------------------------

Petr Cech, Chelsea: I mine øjne har Petr Cech haft en rigtig flot sæson. Chelsea har i ligaen haft en skidt sæson, men Cech har alligevel holdt et højt niveau og i mine øjne ville det være gået endnu dårligere uden Cech. Han har igen og igen demonstreret den helt specielle evne til, at lave de pointgivende redninger på det helt rette tidspunkt.

P. Zabaleta, Manchester City: Dette er måske det mest overraskende medlem på mit hold. Zabaleta er i mine øjne en meget overset spiller. Han er dygtig i det fremadrettede spil og leverer samtidig en habil indsats defensivt. Teknisk kunne kombineret med fight og fysisk mod.

Vincent Kompany, Manchester City: Kompany er i mine øjne en meget afgørende brik i Manchester Citys forsvar. Med sin forudseenhed, fysiske fremtoning og aggressive tilgang til spillet, er han noget nær komplet. Han har desuden god fysik og styrke i luften uden at være decideret langsom.

Marcelo, Real Madrid: Kombinationen af Marcelo og Ronaldo er i mine øjne en skræmmende kombination. Når en spiller som Ronaldo får opbakning af en teknisk dygtig og hurtig spiller som Marcelo, gør det ham virkelig, virkelig farlig (Som om han ikke var det i forvejen).

Yaya Toure, Mancester City: Skal man gøre sig som defensiv midtbane i Premier League skal man virkelig være dygtig. I en liga med et højt tempo, megen fysik og meget direkte spil, er denne position virkelig vigtig. Yaya Toure har simpelthen alt. Han er fysisk stærk, teknisk ganske dygtig og så har han også vist sig farlig foran mål. Muligvis den bedste defensive midtbanemand i ligaen siden Patrick Vieira havde sin storhedstid.

Mesut Özil, Real Madrid: Jeg skal gerne indrømme, at jeg ikke har set meget til Özil, men kan man konkurrere med Kaka, være offensiv midtbanemand i Real Madrid på et hold, der vinder mesterskabet, har man altså store kvaliteter. Han er en spiller, der er god til at holde gang i det hurtige omstillingsspil og er teknisk dygtig.

Lionel Messi, FC Barcelona: Messi er som altid fantastisk. Han scorer mål efter behag og kan de mest fantastisk ting med en bold. Noget af det jeg beundrer meget ved Messi er, at han ikke bare kan lave en masse smarte tricks, men også bruge det på en konstruktiv måde.

Christiano Ronaldo, Real Madrid: Jeg kunne anvende stort set de samme ord omkring ham som ved Messi. Han er dog dygtigere i luftspillet og er i mine øjne den smule bedre fysisk og på frispark. Verdens bedste fodboldspiller i mine øjne.

R. van Persie, Arsenal: Hollandske Robin van Persie er simpelthen en målmaskine. Sådan har det ikke altid været, men han har virkelig udviklet sit spil og har påtaget sig rolle som ene frontangriber for Arsenal på smukkeste vis. Topscorer i Premier League på et mandskab, der ellers har været meget svingende er simpelthen en imponerende bedrift. Muligvis den bedste enkeltmandspræstation set på Emirates siden Thierry Henry regerede.
Besvar med citat
Gammel 30-05-12, 8:36
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11

I kan se min opstilling her 4-2-3-1:
http://lineupbuilder.com/?sk=46m

Målmand - Manuel Neuer
Et bæst i målet og var afgørende i straffesparkskonkurrencen mod Real Madrid. Cech er meget tæt på.

Højreback - Ivanovic
Stor en del af Chelseas succes i Chelsea i denne sæson. Måske derfor Real Madrid og Barcelona er interesseret.

Midterforsvar - Ramos
Fast mand i Real Madrids centrale forsvar. Var førhen alt for svinsk og kunne ikke holde hovedet koldt, men han er blevet bedre og bedre.

Midterforsvar - Kompany
Anfører for City, og uden ham havde de ikke vundet mesterskabet. I den periode hvor han var skadet og havde karantæne kunne man se hvor vigtig Kompany var.

Venstreback - Marcelo
Måske verdensbedste venstreback i øjeblikket. Jeg bliver imponeret hver gang jeg ser ham spille.

Centrale midtbane - Ramires
Måske Chelsea bedste spiller i denne sæson. Et superindkøb. Fantastisk løbevillig og kæmpede røven ud af bukserne i CHL-semifinalen.

Centrale midtbane - Yaya Touré
Er ellers en defensiv midt, men har vist sig at være farlig foran mål, og Touré på midtbanen giver frihed til spillere som Agüero, Silva og Nasri.

Venstrekant - Cristiano Ronaldo
Vanvittig mange mål og assists.

Højrekant - Lionel Messi
Vanvittig mange mål og assists.

Offensiv midt - David Silva
Uden ham havde City slet ikke skabt så mange chancer.

Angriber - Van Persie
Næsten ene mand har han reddet et Arsenal mandskab fra fiasko. Er du sindssygt hvor mange afgørende mål han har scoret for Arsenal i denne sæson.

Sidst redigeret af Will : 30-05-12 kl. 8:46.
Besvar med citat
Gammel 10-10-12, 21:18
Hekkems avatar
Hekkem Hekkem er offline

Tilmeldingsdato: 21-06-05
Bopæl: Roskilde
Alder: 40

Ingen ide om hvorfor hulen i har placeret Lionel Messi som højre kant. Han har ikke indtaget den position fast i to sæsoner. Faktisk siden han selv mente, at Zlatan skulle vige pladsen som angriber til fordel for ham selv.

Yaya Toure har ikke spillet defensiv midtbane. Det har Gareth Barry og Nigel de Jung gjort. Central midtbane ja, men ikke defensive midtbane.
Regler for brug af Fodboldforum.dk - Hvordan man bliver en god forumbruger
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
AC_28 - O/U 2,5 test
Sidste svar af AC_28
27-08-14 17:55
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
» Nyheder fra footballworld.dk
Wenger regner stadig med United

ma, 21 okt 2013 09:53:09
Schalke-spiller ude i et halvt år

ma, 21 okt 2013 09:48:22
Brøndby-trio alle i spil til OB-kamp

ma, 21 okt 2013 09:34:23
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 8:55.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.