Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Engelsk fodbold
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Engelsk fodbold Al debat om engelsk fodbold og de engelske klubber foregår her.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-12, 8:43
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11
Hvem bliver de nye trænere hos Chelsea og Liverpool?

De to klubber leder begge efter en ny træner, og nogle af de samme kandidater bliver rygtet til de to klubber.

Chelsea
Det er svært ikke at forlænge med Roberto Di Matteo. Han har vundet FA Cuppen og Champions League, samtidigt virker det som at de fleste spillere ønsker at han fortsætter som manager.

Liverpool
Efter Dalglish er blevet fyret er der dukket masser af træneremner op, men hvem har lyst til at overtage en klub hvor der kræver masser af arbejde og en masse udskiftninger?

Kandidaterne
André Villas-Boas (kun til Liverpool)
Alan Pardew fra Newcastle
Roberto Martinez fra Wigan
Fabio Capello
Michael Laudrup
Rafael Benitez
Brendan Rodgers fra Swansea
Josep Guardiola
Harry Redknapp fra Tottenham

Jeg kan ikke se trænere som Redknapp, Guardiola eller Capello tage til Liverpool. Storfavoritten til Liverpool jobbet er vel Villas-Boas, men ellers ville en Roberto Martinez eller Dodgers også være en mulighed - dog ved vi ikke hvordan de ville klare det i en så stor klub som Liverpool. Vi så hvordan Hodgson fejlede, da han tog skridtet fra Fulham.

Jeg synes man skal forlænge med Di Matteo, hvorfor skifte ham ud hvis han lige har vundet Champions League? Hvis han bliver skiftet ud hviler der et kæmpepres på den nye træner. Så snart der kommer et nederlag skriger fansene efter Di Matteo.

Hvem synes I passer bedst til de to klubber?
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Gammel 21-05-12, 10:12
Will Will er offline

Vedr.: Hvem bliver de nye trænere hos Chelsea og Liverpool?

Seneste trænerrygte:
Franck de Boer fra Ajax til Liverpool.
Besvar med citat
Gammel 22-05-12, 19:58
Thierry Henry
Gæst

Jeg tror på Di Matteo som manager i Chelsea. Det ville være en kæmpe risiko at vælge en anden. Di Matteo har hjemført det længe ønskede Champions League-trofæ og siden han kom til klubben, har Chelsea set gnakse stærke ud. Jeg synes han har fortjent chancen og jeg tror heller ikke man tør andet. Skifter man ham ud, vil man simpelthen risikere, at en ny manager vil få det meget svært, hvis ikke resultaterne flasker sig fra første færd.

I Liverpool kunne Pardew og Martinez være to gode bud. Pardew vil dog være svær at få fra Newcastle. Guardiola og Redknapp tror jeg ikke på. Guardiola stopper i Barcelona fordi han ønsker en pause og derfor anser jeg det som usandsynligt, at han pludselig skulle tage til Liverpool. Redknapp får næppe lov at forlade Tottenham til fordel for en direkte konkurrent. Desuden kan man også spørge, hvorfor han skulle forlade Tottenham til Fordel for Liverpool. Godt nok er Liverpool en stor og traditionsrig klub, men på nuværende tidspunkt virker Tottenham simpelthen som et stærkere hold.
Besvar med citat
Gammel 23-05-12, 12:49
Mikkelschmidt
Gæst

Chelsea bør ansætte Di Matteo. Han har vundet FA Cuppen og Champions League - efter en meget dårlig start med André Villas-Boas. Jeg må sige jeg har respekt for det han nu har opnået med Chelsea, og i mit hovede er han den eneste man burde overveje.

Liverpool derimod er jeg lidt i tvivl om.
André Villas-Boas - ville være mit bedste bud. Trods hans dårlige tid i Chelsea så kender han nu til engelsk fodbold, og har dog vist hvad han kan. Jeg tror han er manden Liverpool bør ansætte.

Alan Pardew - er i mit hovede ikke sandsynligt. For det første tror jeg ikke på at Newcastle vil af med ham og for det andet tror jeg han har store ambitioner med Newcastle efter deres flotte placering i Premier League.

Brendan Rodgers og Roberto Martinez - Har begge gjort det fantastisk i Swansea og Wigan. Jeg er bare i tvivl om at de kan klare jobbet i Liverpool. Presse i Liverpool er kæmpe stort og fordi man har klaret det godt i en mindre klub - så mener jeg stadig der er et stykke vej til at kunne klare det i en klub som Liverpool. Der er ingen tvivl om at Liverpool forventer meget i næste sæson, kan én af de to klare det pres?

Fabio Capello - Ja, det er da en mulighed. Jeg er dog i tvivl om han selv skulle have interesse i jobbet.
Michael Laudrup - Kunne være rigtig spændende. Jeg tvivler dog på at han ville sige ja hvis han fik tilbudet. Han har tidligere været ude at sige, at han ikke har interesse i at flytte før den ene datter er færdig med skolen (hvornår det er ved jeg ikke) så jeg har svært ved at se at han på nuværende tidspunkt skulle være interesseret. Selvom det kunne være rigtig fedt at se ham i England.

Rafael Benitez - Syntes jeg er en god mulighed. Han har været i Liverpool før, fra 2004-2010 hvor han sådan set gjorde det godt. Så han er da klart en god mulighed. Jeg er dog bare i tvivl om ledelsen og for den sags skyld klubbens fans ville syntes om at få ham tilbage.

Josep Guardiola - Er i mine øjne ikke relevant at snakke om. Som TH siger så vil han have en pause, og jeg tror ikke jobbet i Liverpool tænder ham så meget at han skifter mening.

Harry Redknapp - Nej. Harry Redknapp tror jeg ikke på vil skifte til Liverpool. Han er ved at få bygget noget godt op i Tottenham, og da han ikke blev engelsk landstræner så tror jeg han bliver i Tottenham. Tottenham er efter min mening også over Liverpool nu. Hvorfor skifte til en 'mindre' klub?
Besvar med citat
Gammel 27-05-12, 16:14
Thierry Henry
Gæst

Guardiola ser nu ud til, at have skiftet mening. Han opfordrer således Abramovich og Chelsea til at "forføre" ham.

Læs her.

Noget ser ud til, at en stor sum penge kan ændre Guardiolas planer. Sagen har i mine øjne taget en meget interessant udvikling.
Besvar med citat
Gammel 27-05-12, 18:35
Mikkelschmidt
Gæst

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Guardiola ser nu ud til, at have skiftet mening. Han opfordrer således Abramovich og Chelsea til at "forføre" ham.

Læs her.

Noget ser ud til, at en stor sum penge kan ændre Guardiolas planer. Sagen har i mine øjne taget en meget interessant udvikling.
Det overrasker mig godt nok, men det kunne være fedt at se ham i en engelsk klub.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 30-05-12, 8:50
Will Will er offline

Seneste rygter går på at Rodgers fra Swansea er favoritten til at blive manager for Liverpool!
Besvar med citat
Gammel 30-05-12, 19:02
Thierry Henry
Gæst

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
Seneste rygter går på at Rodgers fra Swansea er favoritten til at blive manager for Liverpool!
Spændende valg og man må jo sige, at han har leveret varen med Swansea, men jeg synes Liverpool har brug for et mindre risikobetonet valg. Man bør hente en manager med erfaring fra højeste niveau og en manager, der fra starten vil få opbakning fra fansene. Liverpools status som topklub er alvorligt truet og i mine øjne skal man kvalificere sig til Champions League meget snart, hvis man stadig skal kunne bære prædikatet topklub.
Besvar med citat
Gammel 01-06-12, 15:43
Will Will er offline

Så blev det officielt! Swanseatræner, Rodgers er ny træner for Liverpool!
Jeg må indrømme at jeg ikke kender meget til herren, men man må sige at han har gjort et godt stykke arbejde med Swansea, som virkelig har imponeret i denne sæson med deres gode placering. De var også rigtig stærke på hjemmebane - jeg tror de kun tabte 3 kampe på hjemmebane?

Men der er et kæmpeskridt fra Swansea til Liverpool, og der kommer til at være pres på fra medierne og fans'ne. Det bliver spændende hvordan han sætter sit præg på et Liverpool-hold og hvordan han klarer presset.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 01-06-12, 19:45
Thierry Henry
Gæst

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
Så blev det officielt! Swanseatræner, Rodgers er ny træner for Liverpool!
Jeg må indrømme at jeg ikke kender meget til herren, men man må sige at han har gjort et godt stykke arbejde med Swansea, som virkelig har imponeret i denne sæson med deres gode placering. De var også rigtig stærke på hjemmebane - jeg tror de kun tabte 3 kampe på hjemmebane?

Men der er et kæmpeskridt fra Swansea til Liverpool, og der kommer til at være pres på fra medierne og fans'ne. Det bliver spændende hvordan han sætter sit præg på et Liverpool-hold og hvordan han klarer presset.
Umiddelbart ikke specielt imponerende af Liverpool. Klubbens nuværende situation synes jeg kræver et mindre risikobetonet valg. Man har brug for succes og Champions League igen snarest muligt. Ellers bliver det simpelthen for svært at tiltrække og holde på profilerne. Det kan sagtens blive en succes, men i mine øjne er det noget af en lottokupon.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Ingen Emner at Vise.
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
» Nyheder fra footballworld.dk
Wenger regner stadig med United

ma, 21 okt 2013 09:53:09
Schalke-spiller ude i et halvt år

ma, 21 okt 2013 09:48:22
Brøndby-trio alle i spil til OB-kamp

ma, 21 okt 2013 09:34:23
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:08.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.