Chelsea bør ansætte Di Matteo. Han har vundet FA Cuppen og Champions League - efter en meget dårlig start med André Villas-Boas. Jeg må sige jeg har respekt for det han nu har opnået med Chelsea, og i mit hovede er han den eneste man burde overveje.
Liverpool derimod er jeg lidt i tvivl om.
André Villas-Boas - ville være mit bedste bud. Trods hans dårlige tid i Chelsea så kender han nu til engelsk fodbold, og har dog vist hvad han kan. Jeg tror han er manden Liverpool bør ansætte.
Alan Pardew - er i mit hovede ikke sandsynligt. For det første tror jeg ikke på at Newcastle vil af med ham og for det andet tror jeg han har store ambitioner med Newcastle efter deres flotte placering i Premier League.
Brendan Rodgers og Roberto Martinez - Har begge gjort det fantastisk i Swansea og Wigan. Jeg er bare i tvivl om at de kan klare jobbet i Liverpool. Presse i Liverpool er kæmpe stort og fordi man har klaret det godt i en mindre klub - så mener jeg stadig der er et stykke vej til at kunne klare det i en klub som Liverpool. Der er ingen tvivl om at Liverpool forventer meget i næste sæson, kan én af de to klare det pres?
Fabio Capello - Ja, det er da en mulighed. Jeg er dog i tvivl om han selv skulle have interesse i jobbet.
Michael Laudrup - Kunne være rigtig spændende. Jeg tvivler dog på at han ville sige ja hvis han fik tilbudet. Han har tidligere været ude at sige, at han ikke har interesse i at flytte før den ene datter er færdig med skolen (hvornår det er ved jeg ikke) så jeg har svært ved at se at han på nuværende tidspunkt skulle være interesseret. Selvom det kunne være rigtig fedt at se ham i England.
Rafael Benitez - Syntes jeg er en god mulighed. Han har været i Liverpool før, fra 2004-2010 hvor han sådan set gjorde det godt. Så han er da klart en god mulighed. Jeg er dog bare i tvivl om ledelsen og for den sags skyld klubbens fans ville syntes om at få ham tilbage.
Josep Guardiola - Er i mine øjne ikke relevant at snakke om. Som TH siger så vil han have en pause, og jeg tror ikke jobbet i Liverpool tænder ham så meget at han skifter mening.
Harry Redknapp - Nej. Harry Redknapp tror jeg ikke på vil skifte til Liverpool. Han er ved at få bygget noget godt op i Tottenham, og da han ikke blev engelsk landstræner så tror jeg han bliver i Tottenham. Tottenham er efter min mening også over Liverpool nu. Hvorfor skifte til en 'mindre' klub?