Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > International fodbold
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

International fodbold Her foregår al debat omkring international fodbold - Alt lige fra det danske landshold til slutrunder hører til her.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-12, 14:06
Thierry Henry
Gæst

EM 2012 - Danmarks trup

Onsdag udtog Morten Olsen den danske trup til EM 2012. Der er stadig tre åbne pladser, som der skal kæmpes om. Følgende spillere er sikre på en plads:

Målmænd:
Thomas Sørensen, Stoke.
Stephan Andersen, Evian.

Forsvarer:
Lars Jacobsen, FC København.
Daniel Wass, Evian.
Simon Kjær, Roma.
Daniel Agger, Liverpool.
Andreas Bjelland, FC Nordsjælland.
Simon Poulsen, AZ Alkmaar.
Michael Silberbauer, Young Boys.

Midtbanespillere:
William Kvist, Stuttart.
Niki Zimling, Club Brugge.
Christian Poulsen, Evian.
Christian Eriksen, Ajax.
Lasse Schøne, NEC Nijmegen.
Jakob Poulsen, FC Midtjylland.
Dennis Rommedahl, Brøndby.
Michael Krohn-Dehli, Brøndby.
Tobias Mikkelsen, FC Nordsjælland.
Thomas Kahlenberg, Evian.

Angribere:
Nicklas Bendtner, Sunderland.

Jeg synes truppen ser meget fornuftig ud. Vi mangler dog en decideret angriber udover Nicklas Bendtner. En skade til ham og så har vi reelt ingen alternativer. Vi må dog forvente, at en af de sidste tre pladser bliver brugt på en angriber. Her håber jeg stadig på en Mads Junker, der stadig aldrig for alvor har fået chancen på landsholdet.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Gammel 18-05-12, 9:36
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11
Vedr.: EM 2012 - Danmarks trup

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Onsdag udtog Morten Olsen den danske trup til EM 2012. Der er stadig tre åbne pladser, som der skal kæmpes om. Følgende spillere er sikre på en plads:

Målmænd:
Thomas Sørensen, Stoke.
Stephan Andersen, Evian.

Forsvarer:
Lars Jacobsen, FC København.
Daniel Wass, Evian.
Simon Kjær, Roma.
Daniel Agger, Liverpool.
Andreas Bjelland, FC Nordsjælland.
Simon Poulsen, AZ Alkmaar.
Michael Silberbauer, Young Boys.

Midtbanespillere:
William Kvist, Stuttart.
Niki Zimling, Club Brugge.
Christian Poulsen, Evian.
Christian Eriksen, Ajax.
Lasse Schøne, NEC Nijmegen.
Jakob Poulsen, FC Midtjylland.
Dennis Rommedahl, Brøndby.
Michael Krohn-Dehli, Brøndby.
Tobias Mikkelsen, FC Nordsjælland.
Thomas Kahlenberg, Evian.

Angribere:
Nicklas Bendtner, Sunderland.

Jeg synes truppen ser meget fornuftig ud. Vi mangler dog en decideret angriber udover Nicklas Bendtner. En skade til ham og så har vi reelt ingen alternativer. Vi må dog forvente, at en af de sidste tre pladser bliver brugt på en angriber. Her håber jeg stadig på en Mads Junker, der stadig aldrig for alvor har fået chancen på landsholdet.
Meget fornuftig. Alle med spilletid for deres klubber.
Jeg forventer at Lindegaard bliver udtaget.
Midtbanen er rigtig godt dækket ind, og de to sidste åbne pladser bliver enten brugt på 2 angribere eller 1 angriber og en midterforsvar.

Lindegaard, Jannik Vestergaard og Nicklas Pedersen træner med for at overbevise Olsen at de er de rigtige.
Hvis ingen af de tre overbeviser, tror jeg på Schmeichel, Okore eller Makienok/Mads Junker.

Jeg kan egentligt godt forstå at Junker ikke er udtaget i denne omgang, mens jeg ikke kunne forstå hvordan han ikke blev udtaget til VM 2010, hvor han havde masser mål i støvlerne.
VM 2010 var én stor fejltagelse - udtagelse af gamle ræve uden spilletid som Jon Dahl, Lars Jacobsen, Søren Larsen, Daniel Jensen og Christian Poulsen. Desuden kom spillere som Krohn-Dehli, Silberbauer og Junker ikke med.
Jeg tror at Morten Olsen har lært meget fra den slutrunde..
Besvar med citat
Gammel 19-05-12, 19:58
Mikkelschmidt
Gæst

Anders Lindegaard er nu blevet udtaget - heldigvis for det! Ang. angriberen som I snakker om så har jeg meget svært ved at se, hvem det skal være. Nicklas Helenius og Simon Makienok har været nævnt - og jeg tror meget vel det kunne blive en af disse to. Mads Junker og Nicklas Pedersen tror jeg ikke så meget på.
Besvar med citat
Gammel 21-05-12, 9:04
Will Will er offline

Citat:
Citat: Mikkelschmidt Se meddelelser
Anders Lindegaard er nu blevet udtaget - heldigvis for det! Ang. angriberen som I snakker om så har jeg meget svært ved at se, hvem det skal være. Nicklas Helenius og Simon Makienok har været nævnt - og jeg tror meget vel det kunne blive en af disse to. Mads Junker og Nicklas Pedersen tror jeg ikke så meget på.
Jeg tror det er et spørgsmål om tid om hvornår Schmeichel bliver en fast del af landsholdet. Thomas Sørensen er 35 år og skal til at finde sig en ny klub hvor han spiller hver gang.
Lindegaard eller Stephan Andersen bliver arvtagerne, mens en Schmeichel kommer til at være tredjemålmand.

Nu træner Nicklas Pedersen med landsholdet, så jeg vil vurdere at han har størst chance af alle kandidaterne til at komme med. Om han overbeviser Morten Olsen - det er spørgsmålet.

Jeg tror ikke så meget på Makienok, han har sammen med Brøndby oplevet et formdyk, men der er argumenter der taler for at han bliver udtaget. Han er kæmpestor, god med hovedet og passer ind i en 4-3-3 som Landsholdet spiller. Han har tidligere været omkring ligalandsholdet, og han spiller til dagligt med landsholdets to fløje, Krohn-Dehli og Rommedahl.

Helenius har været skarp for Aab, og mere skarp end både Nicklas Pedersen og Makienok har været. Han var også en del af Ligalandsholdet.
Besvar med citat
Gammel 22-05-12, 19:51
Thierry Henry
Gæst

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
Jeg tror det er et spørgsmål om tid om hvornår Schmeichel bliver en fast del af landsholdet. Thomas Sørensen er 35 år og skal til at finde sig en ny klub hvor han spiller hver gang.
Lindegaard eller Stephan Andersen bliver arvtagerne, mens en Schmeichel kommer til at være tredjemålmand.
Jeg er meget enig i dit indlæg, men jeg synes umiddelbart der er større potentiale i Lindegaard end i Stephan Andersen. Han har simpelthen et højere bundniveau. Spørgsmålet er så om han kan bide sig fast i Manchester United. Ender han som permanent bænkevarmer, kan hans udvikling meget nemt gå i stå og så er situationen selvfølgelig en helt anden!
Besvar med citat
Gammel 23-05-12, 8:55
Will Will er offline

Citat:
Jeg er meget enig i dit indlæg, men jeg synes umiddelbart der er større potentiale i Lindegaard end i Stephan Andersen. Han har simpelthen et højere bundniveau. Spørgsmålet er så om han kan bide sig fast i Manchester United. Ender han som permanent bænkevarmer, kan hans udvikling meget nemt gå i stå og så er situationen selvfølgelig en helt anden!
Klart en problem hvis han ender som bænkevarmer. Det bekymrer mig også lidt at De Geas formkurve er gået op af siden Lindegaard blev skadet.
Men det ligner Ferguson og United at give 2. målmanden kampe i FA Cuppen, League Cuppen, og nogle ubetydelige PL- og CHL-kampe. Her skal Lindegaard nok få 15+ kampe.

Det bliver utroligt spændende at følge Schmeichel og hvor han ender. Lige nu spiller han i Leicester, men jeg tror han kommer til en større klub på et tidspunkt.
Besvar med citat
Gammel 27-05-12, 16:05
Thierry Henry
Gæst

Citat:
Klart en problem hvis han ender som bænkevarmer. Det bekymrer mig også lidt at De Geas formkurve er gået op af siden Lindegaard blev skadet.
Men det ligner Ferguson og United at give 2. målmanden kampe i FA Cuppen, League Cuppen, og nogle ubetydelige PL- og CHL-kampe. Her skal Lindegaard nok få 15+ kampe.
Spørgsmålet er så om det er nok på længere sigt. I mine øjne bør en målmand med Lindegaards talent stå uge efter uge og ikke kun i et så begrænset antal kampe, ikke hvis han skal udvikle sig optimalt.
Besvar med citat
Gammel 30-05-12, 8:52
Will Will er offline

Nu blev Thomas Sørensen skiftet ud med Kasper Schmeichel. Kan man stadig skifte flere spillere ud?
Fordi Nicklas Pedersen er også småskadet, og hvis ikke han er spilleklar, så ser jeg meget gerne at man udtager en anden angriber (må indrømme jeg aldrig har set det store lys i N. Pedersen).
Besvar med citat
Gammel 30-05-12, 19:06
Thierry Henry
Gæst

Citat:
Nu blev Thomas Sørensen skiftet ud med Kasper Schmeichel. Kan man stadig skifte flere spillere ud?
Fordi Nicklas Pedersen er også småskadet, og hvis ikke han er spilleklar, så ser jeg meget gerne at man udtager en anden angriber (må indrømme jeg aldrig har set det store lys i N. Pedersen).
Det er faktisk et godt spørgsmål. Såfremt det er muligt, bør Morten Olsen alvorligt overveje en udskiftning. Vi så under VM 2010, hvad der kan ske når man stiller med en trup, hvor flere spillere har været skadet op til slutrunden og derfor ikke er i den rette form.

I det hele taget tyder Olsens kyniske og meget konsekvente fravalg af Sørensen på, at han har lært meget af den sidste slutrunde.
Besvar med citat
Gammel 01-06-12, 8:48
Will Will er offline

Citat:
Det er faktisk et godt spørgsmål. Såfremt det er muligt, bør Morten Olsen alvorligt overveje en udskiftning. Vi så under VM 2010, hvad der kan ske når man stiller med en trup, hvor flere spillere har været skadet op til slutrunden og derfor ikke er i den rette form.

I det hele taget tyder Olsens kyniske og meget konsekvente fravalg af Sørensen på, at han har lært meget af den sidste slutrunde.
Ligesom vi så med Lampard, der blev erstattet af Jordan Henderson, så burde Nicklas P også vel kunne erstattes hvis han er løbet ind i en skade. Ellers kunne man droppe Schmeichel og sætte en ekstra angriber ind ligesom Nordkorea gjorde under VM, hvor en af målmændene faktisk var en markspiller!
Så vidt jeg husker..
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
AC_28 - O/U 2,5 test
Sidste svar af AC_28
27-08-14 17:55
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
» Nyheder fra footballworld.dk
Wenger regner stadig med United

ma, 21 okt 2013 09:53:09
Schalke-spiller ude i et halvt år

ma, 21 okt 2013 09:48:22
Brøndby-trio alle i spil til OB-kamp

ma, 21 okt 2013 09:34:23
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:03.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.