Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Engelsk fodbold
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Engelsk fodbold Al debat om engelsk fodbold og de engelske klubber foregår her.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-12, 19:49
Thierry Henry
Gæst

Chelsea fyrer Villas-Boas

Efter en skuffende sæson har Chelsea nu taget konsekvensen og fyret Villas-Boas.

Læs her.

Det kommer næppe som den store overraskelse. Chelsea har en ejer, der har postet mange penge i klubben og derfor vil han gerne se resultater. De har ikke været der og derfor er tålmodigheden sluppet op.

Jeg synes det er ærgerligt for Villas-Boas. Dette var hans chance for, at bevise sig i en af de største ligaer og på den helt store scene. Forhåbentlig får han chancen igen, da jeg er overbevist om, at han har et stort potentiale. Synes også det er en fejldisposition fra Chelseas side, da problemet i højere grad er truppen end Villas-Boas. Der er simpelthen brug for nyt blod og nye spillere. Med andre ord ville et generationsskifte være fornuftigt.

Villas-Boas fik i mine øjne ikke den nødvendige tid til den opgave. Man skulle have givet ham sommerens transfervindue og første del af næste sæson før man tog endeligt stilling til resultaterne af samarbejdet.

Nu har man så ansat Roberto Di Matteo. Det er tydeligvis en nødløsning og han kan vel være en lige så god nødløsning som så mange andre. Muligvis kan et trænerskifte puste lidt frisk energi ind på holdet og dermed styrke det på den korte bane, men på lidt længere sigt ser jeg det som en yderst uholdbar løsning, der ikke vil have den store effekt.

Det store spørgsmål er så, hvem der nu skal være permanent manager. Mange vil nævne Mourinho, men det tror jeg ikke på. Hans skilsmisse med Abramovich sidst er næppe det bedste udgangspunkt for et nyt samarbejde. Et bud kunne være Capello eller som outsider måske en Michael Laudrup. Han står i hvert fald for den type fodbold Chelsea så gerne vil udvikle sig hen imod at praktisere.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Gammel 06-03-12, 11:01
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11
Vedr.: Chelsea fyrer Villas-Boas

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Efter en skuffende sæson har Chelsea nu taget konsekvensen og fyret Villas-Boas.

Læs her.

Det kommer næppe som den store overraskelse. Chelsea har en ejer, der har postet mange penge i klubben og derfor vil han gerne se resultater. De har ikke været der og derfor er tålmodigheden sluppet op.

Jeg synes det er ærgerligt for Villas-Boas. Dette var hans chance for, at bevise sig i en af de største ligaer og på den helt store scene. Forhåbentlig får han chancen igen, da jeg er overbevist om, at han har et stort potentiale. Synes også det er en fejldisposition fra Chelseas side, da problemet i højere grad er truppen end Villas-Boas. Der er simpelthen brug for nyt blod og nye spillere. Med andre ord ville et generationsskifte være fornuftigt.

Villas-Boas fik i mine øjne ikke den nødvendige tid til den opgave. Man skulle have givet ham sommerens transfervindue og første del af næste sæson før man tog endeligt stilling til resultaterne af samarbejdet.

Nu har man så ansat Roberto Di Matteo. Det er tydeligvis en nødløsning og han kan vel være en lige så god nødløsning som så mange andre. Muligvis kan et trænerskifte puste lidt frisk energi ind på holdet og dermed styrke det på den korte bane, men på lidt længere sigt ser jeg det som en yderst uholdbar løsning, der ikke vil have den store effekt.

Det store spørgsmål er så, hvem der nu skal være permanent manager. Mange vil nævne Mourinho, men det tror jeg ikke på. Hans skilsmisse med Abramovich sidst er næppe det bedste udgangspunkt for et nyt samarbejde. Et bud kunne være Capello eller som outsider måske en Michael Laudrup. Han står i hvert fald for den type fodbold Chelsea så gerne vil udvikle sig hen imod at praktisere.
Frækt bud med Capello eller Laudrup, den havde jeg ikke lige tænkt på. Jeg ved at medierne skriver meget om Benitez, Guardiola eller Mourinho som næste Chelsea manager.
Jeg tror på Benitez.

Jeg synes også at det er meget synd for Villas-Boa. Jeg kan se to årsager til hvorfor det gik så galt som det gjorde.

1) Spillermagt. Terry, Cole og Lampard har alt for meget magt i klubben. Som Ferguson har udtalt så skal managerne have magten og spillerne skal lytte til manageren. Derfor spillere som Jaap Stam, Roy Keane, David Beckham og Van Nistelrooy hurtigt blev solgt fra klubben, fordi de på en måde blev større end manageren eller tvivlede på Ferguson.
Det første jeg havde gjort som Chelsea manager var at fyre Cole og Lampard, men det er lidt lettere sagt end gjort.

2) Abrahimovic. Scolari, Ancelotti, Mourinho osv. har haft problemer med Abrahimovic, alle store træner som har vundet adskillige trofæer har haft problemer med Abrahimovic.
Man sagde at Shevchenko og Torres var købt af Abrahimovic og det går jo ikke at en mand uden fodboldforstand køber spillere, når det er manageren der skal sætte holdet.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Hvem er den dårligste...
Sidste svar af Birch
02-07-14 20:08
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
» Nyheder fra footballworld.dk
Wenger regner stadig med United

ma, 21 okt 2013 09:53:09
Schalke-spiller ude i et halvt år

ma, 21 okt 2013 09:48:22
Brøndby-trio alle i spil til OB-kamp

ma, 21 okt 2013 09:34:23
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:54.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.