Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Forum for klubtråde
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Forum for klubtråde Nogle klubber har deres egen klubtråd. Her foregår alle de mindre og mere interne debatter omkring den enkelte klub. Deltag i de eksterende klubtråde eller opret tråde for de klubber, der mangler.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-06, 10:34
SteveBruce4
Gæst

Manchester United-tråden

Ruud van Nistelrooy til Real Madrid.

Den spanske sportsavis AS oplyser, at Real Madrid og Manchester United i aftes ved midnat nåede til enighed om angriberen Ruud van Nistelrooys overgang fra engelsk til spansk fodbold.

http://www.onsidedk.com/main/index.p...t2=1&id=186269
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Følgende brugere er enige:
Gammel 27-07-06, 12:37
Hekkems avatar
Hekkem Hekkem er offline

Tilmeldingsdato: 21-06-05
Bopæl: Roskilde
Alder: 39
Vedr.: Man Utd - tråden

Citat:
Citat: El_madridista
Det er en god måde at starte dagen på!
Jeps, Man Utd chanser forværres yderligere i kampen om mesterskabet.

Selvfølgelig med mindre Man Utd får de rigtige forstærkninger.

En angreber i RvN klassen, som f.eks. Trezeguet.

To centrale midtbanespillere, som f.eks. Carrick.
Regler for brug af Fodboldforum.dk - Hvordan man bliver en god forumbruger
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 13:15
sbndk
Gæst

RvN ryger - det er kun et spørgsmål om tid nu. Det er også fint nok, der er ingen grund til at holde en spiller i klubben, der ikke selv har lyst til at være der. Alligevel kan jeg ikke lade være med at være en smule harm, for jeg ser ingen grund til, at det hele skulle være kommet så vidt.

Så er der hele problematikken omkring indkøbene. Ved sæsonafslutning kunne man høre, at alle indkøb ville være afsluttet inden VM begyndte. Så var VM pludselig en dag slut og der var underligt nok ikke foretaget ét eneste indkøb. Så vil SAF pludselig vente til dommen i Italien, men der skete sjovt nok heller ikke noget. Det seneste er sågar, at han har udtalt, at han ikke ville være utilfreds med at starte sæsonen med den nuværende trup og det kunne han heller ikke forestille sig fansene ville være. Og prikken over i´et: vi kan endda tage mesterskabet! Har han sagt disse ting i ramme alvor, så har han mistet sit touch og må erstattes. Det er da en hån overfor fans af klubben og et fuldstændigt forskruet billede af tingene helt uden visioner.

Carrick-handelen begynder jeg så småt at tro på, eftersom han ikke vil skrive under på en ny kontrakt med Spurs. Jeg kunne forestille mig vi kaster mellem 15 og 17 mio. pund efter ham. Så skulle vi eftersigende også være ude efter Mascherano og senest Tevez, efter han er faldet i unåde hos fansene og måske vil væk. Umiddelbart tre meget spændende indkøb, og især de sidste to spillere så jeg meget gerne komme til klubben. Jeg frygter bare det ender med, at vi må stille os tilfredse med ét indkøb (en midtbane) og så kan vi halte os igennem sæsonen uden mulighed for at vinde noget.
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 18:08
rickjames
Gæst

Jeg ville under normale omstændigheder glæde mig over det faktum, at RvN ikke er at finde i United længere. Men jeg mener desværre, at det kun falder ud til Uniteds fordel at miste sådan en amatør agtig spiller. RvN kan simpelthen ikke præstere på fordums styrke længere heldigvis. Real Madrid har også vist sig garant til at opsnappe spillere, der befinder sig i netop denne kategori. United behøver ikke anskaffe sig en ny angriber, de skal såmænd bare rokere til rundt på tropperne vil jeg mene.
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 21:16
Mojo
Gæst

Intet er sikkert endnu.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...td/5219384.stm
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 22:13
Mojo
Gæst

Citat:
Citat: rickjames
Jeg ville under normale omstændigheder glæde mig over det faktum, at RvN ikke er at finde i United længere. Men jeg mener desværre, at det kun falder ud til Uniteds fordel at miste sådan en amatør agtig spiller. RvN kan simpelthen ikke præstere på fordums styrke længere heldigvis. Real Madrid har også vist sig garant til at opsnappe spillere, der befinder sig i netop denne kategori. United behøver ikke anskaffe sig en ny angriber, de skal såmænd bare rokere til rundt på tropperne vil jeg mene.
Jamen så lad mig da høre hvorfor præcist du ikke mener RVN er go' nok mere. Blev taget ud som topscorer i PL til fordel for Saha, der da ganske vist gjorde det godt, men hvordan vil du forklare det du siger. Reelt siger du jo det er RVN's skyld United ikke præsterer mere. Og så vil jeg da gerne vide hvordan og hvorfor de ikke præstere mere. Er det ikke flot at blive 2'er i Pl med stort set "ingen midtbane"?? Og vinder af Carling Cuppen uden selvsamme??
Hvordan vil du rokere i angrebet??
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 23:23
Mojo
Gæst

Tør, eller kan du ikke svare ?? Rickjames....??
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 23:34
sbndk
Gæst

Citat:
Citat: Mojo
Nej, men det er et spørgsmål om dage (timer) nu, før skiftet er en realitet. Er man først én gang kommet på tværs af SAF, så er det ud af vagten - sørgeligt nok.
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 23:37
Mojo
Gæst

Citat:
Citat: sbndk
Nej, men det er et spørgsmål om dage (timer) nu, før skiftet er en realitet. Er man først én gang kommet på tværs af SAF, så er det ud af vagten - sørgeligt nok.
Enig. Men jeg tror ikke på det før begge klubber bekræfter. Det er set før at Real siger en masse uden der er hold i tingene, og de formidler det med stor glæde.

I denne situation er det bekræftet at Manchester United har gi'et Ruud lov til at tage til Madrid for " a medical ". Men jeg vil se beviser og bekræftelser.
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 23:46
sbndk
Gæst

Citat:
Enig. Men jeg tror ikke på det før begge klubber bekræfter. Det er set før at Real siger en masse uden der er hold i tingene, og de formidler det med stor glæde.

I denne situation er det bekræftet at Manchester United har gi'et Ruud lov til at tage til Madrid for " a medical ". Men jeg vil se beviser og bekræftelser.
Min pointe var blot, at skiftet sker - det er bare et spørgsmål om hvornår. Han ønsker ikke selv at spille her mere og han er uønsket i klubben.
Så kan SAF jo spekulere lidt over hvor han: a) finder en angriber med samme målnæse og b) en der er til at få fat i med det begrænsede budget der er til indkøb. Jeg har på fornemmelsen, at det her er begyndelsen på den frygtede "Glazer-effekt"...
Besvar med citat
Gammel 27-07-06, 23:49
Mojo
Gæst

Citat:
Min pointe var blot, at skiftet sker - det er bare et spørgsmål om hvornår. Han ønsker ikke selv at spille her mere og han er uønsket i klubben.
Så kan SAF jo spekulere lidt over hvor han: a) finder en angriber med samme målnæse og b) en der er til at få fat i med det begrænsede budget der er til indkøb. Jeg har på fornemmelsen, at det her er begyndelsen på den frygtede "Glazer-effekt"...
Det er jo nemt at sige han er uønsket i klubben, med den seneste tids transfer rygter.

Hvorfor er han ligefrem uønsket? Fergie har jo udtalt han gerne ser ham blive.
Besvar med citat
Gammel 28-07-06, 0:08
sbndk
Gæst

Citat:
Det er jo nemt at sige han er uønsket i klubben, med den seneste tids transfer rygter.

Hvorfor er han ligefrem uønsket? Fergie har jo udtalt han gerne ser ham blive.
Af en eller anden årsag er der sket noget mellem ham og SAF, ellers var han ikke blevet bænket, til trods for at han var vores topscorer. Endvidere fik han at vide, at han ikke fik lov at spille i Keanes testemonial kamp, og rakte efterfølgende selv hånden ud for at få fundet en løsning på det. Ingen reaktion fra klubbens side. Det er ikke værdigt at behandle en spiller, der har givet så meget til klubben på den måde.
Besvar med citat
Gammel 28-07-06, 0:14
Mojo
Gæst

Citat:
Af en eller anden årsag er der sket noget mellem ham og SAF, ellers var han ikke blevet bænket, til trods for at han var vores topscorer. Endvidere fik han at vide, at han ikke fik lov at spille i Keanes testemonial kamp, og rakte efterfølgende selv hånden ud for at få fundet en løsning på det. Ingen reaktion fra klubbens side. Det er ikke værdigt at behandle en spiller, der har givet så meget til klubben på den måde.
Du har ret langt hen ad vejen. Min tvivl opstår vel blot fra de forvirrende signaler klubben efterhånden sender. Ingen aner hvor vi står, og hvad der skal ske.
Vi vil betale big-time over-price for Carrick men vil ikke prøve at erstatte Ruud.?? Og så alligevel. Tevez skulle være på vej, men hvad kan han ?? Og så i engelsk fodbold.

Undskyld jeg siger det, men i mine øjne er klubben ved at falme til noget den ikke fortjener(hvem sagde forkerte ejere og for gammel og indgroet manager)
Besvar med citat
Gammel 28-07-06, 7:12
Hekkems avatar
Hekkem Hekkem er offline

Tilmeldingsdato: 21-06-05
Bopæl: Roskilde
Alder: 39

Citat:
Ja, ingen er større end holdet ...... Eller er der en der godt må være større end holdet ?
Regler for brug af Fodboldforum.dk - Hvordan man bliver en god forumbruger
Besvar med citat
Gammel 28-07-06, 7:47
SteveBruce4
Gæst

Tottenham's Michael Carrick will finally sign for Manchester United next week in a deal worth about £15m. (Various)

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/foot...rs/5222882.stm
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:47
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
The race for third!
Sidste svar af Silver
17-05-13 22:11
Superliga og den nye...
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
16-05-13 20:42
Ferguson stopper | Moyes...
Sidste svar af Silver
15-05-13 12:12
Champions League 12/13
15-05-13 12:07
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Mallorca - Betis20/05 20:003.50Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:001.70Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:001.45Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.10Se tip
Znamya - Karelia Petrozavodsk20/05 14:002.05Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:004.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.80Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:003.00Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.70Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:002.55Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.02Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.25Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.62Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:001.65Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.80Se tip
Notodden - Ålgård FK20/05 13:001.75Se tip
Vindbjart - Åsane20/05 12:302.00Se tip
Østsiden - Skarbøvik20/05 12:001.90Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:001.85Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.75Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.35Se tip
Fellaini - Andre01/07 21:552.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.25Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:002.10Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:001.91Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:001.80Se tip
Barcelona - Valladolid19/05 19:001.95Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.30Se tip
Cagliari - Lazio19/05 18:451.65Se tip
Siena - AC Milan19/05 18:452.25Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.05Se tip
Inter - Udinese19/05 18:452.20Se tip
West Bromwich Albion - Manchester United19/05 15:002.00Se tip
Wigan - Aston Villa19/05 15:002.05Se tip
Chelsea - Everton19/05 15:001.75Se tip
Chelsea - Everton19/05 15:001.75Se tip
Tottenham - Sunderland19/05 15:001.61Se tip
Newcastle United - Arsenal19/05 15:001.60Se tip
Inter - Udinese19/05 18:452.60Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Mallorca holder liv i håbet

ti, 21 maj 2013 00:00:57
Bjur: En renselsesproces

ma, 20 maj 2013 23:18:46
Sådan sluttede Superliga-sæsonen

ma, 20 maj 2013 23:06:00
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 4:35.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.