|
|

03-04-06, 22:00
|
|
|
|
Arsenal-tråden
Jeg har besluttet at lave en tråd hvori der dagligt vil blive postet Arsenal nyheder, kampoptakt, video og andet.
Selvom der tidligere er blevet lavet disse tråde uden den store holdbarhed synes jeg alligevel det er en meget god idé. Den seneste Marseille-tråd er efter min mening meget succesfuld og det har givet mig mod til dette.
Alle er naturligvis velkomne til at debattere herinde og jeg skal nok sørge for at der bliver variation i det materiale som ryger herind.
Mvh. Ralle
--------------------------------------------------------------------------
Eboue og Cesc Fabregas med i truppen mod Juve
http://www.onsidedk.com/main/index.p...t2=1&id=168653
Det er meget vigtigt at vi får netop de to spillere med til Torino. Dog er det ikke sikkert at vi vil få dem at se i kamp selvom vi håber på det. Cesc's afløser vil helt sikkert blive Abou Diaby som er en lidt mere defensiv spiller. Faktisk en perfekt afløser hvis man vil holde nullet.
For mig at se er det vigtigst at Eboue spiller da det giver den ro i forsvaret som vi har set i lang tid nu. Hvis han ikke er klar vil Kolo Touré sansynligvis spille højreback. I midten vil det være en tilbagevendt Sol Campbell ved siden af Senderos.
Men nok om det!
Pires på vej væk?
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=54911
Tjaa...som sagt er det bare rygter og intet er afgjort endnu. Håber da han bliver for han har spillet godt efter at han er blevet bænket i en periode. Det må være en ekstra motivation for at bevise noget på banen men han er naturligvis ikke tilfreds med for lidt spilletid.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

04-04-06, 15:35
|
|
|
|
Vedr.: Ralle's daglige opdateringer af Arsenal nyheder
Hvor mange skader har Arsenal egentlig????
|
|
|
|

04-04-06, 17:11
|
|
|
|
Clichy og A. Cole ventes tilbage om ikke så lang tid, mener Cole er gået i gang med løbetræning! Cygan er skadet... Mhs. til Campbell, så er han ikke skadet, men har ikke fået en førsteholdskamp i lang tid.. Så er der selvfølgelig Cesc og Eboue som begge blev udskiftet mod Villa, men de er begge kommet med til Torino, så det er forhåbentligt ikke så slemt..
|
|
|
|

04-04-06, 18:57
|
|
|
|
I morgen aften går det løs mod ''Den gamle dame'' i Torino.
Her er den 19-mands trup Wenger har udtaget:
Jens LEHMANN
Abou DIABY
Robert PIRES
Fredrik LJUNGBERG
Jose Antonio REYES
Robin VAN PERSIE
Alexander HLEB
Thierry HENRY
Francesc FABREGAS
Mathieu FLAMINI
Alexandre SONG
GILBERTO
Philippe SENDEROS
Sol CAMPBELL
Manuel ALMUNIA
Emmanuel EBOUE
Kolo TOURE
Theo WALCOTT
Johan DJOUROU
Thuram tror på Juve-sejr:
Citat:
|
Citat: Onside.dk
"Spiller for spiller er vi Arsenal overlegne og det vil ikke overraske, hvis vi scorer tre eller fire mål. Kampen her i Torino vil blive helt anderledes, fordi vi vil være i kontrol, angribe som en orkan og skabe en masse problemer for deres defensiv," siger den franske forsvarspiller selvsikkert.
|
Som sagt har Arsenal en 2-0 føring og det skal blive spændende at se hvad Wenger har gjort sig af taktiske overvejelser.
|
|
|
|

05-04-06, 16:08
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: Ralle
Jeg har besluttet at lave en tråd hvori der dagligt vil blive postet Arsenal nyheder, kampoptakt, video og andet.
Selvom der tidligere er blevet lavet disse tråde uden den store holdbarhed synes jeg alligevel det er en meget god idé. Den seneste Marseille-tråd er efter min mening meget succesfuld og det har givet mig mod til dette.
Alle er naturligvis velkomne til at debattere herinde og jeg skal nok sørge for at der bliver variation i det materiale som ryger herind.
Mvh. Ralle
Eboue og Cesc Fabregas med i truppen mod Juve
http://www.onsidedk.com/main/index.p...t2=1&id=168653
Det er meget vigtigt at vi får netop de to spillere med til Torino. Dog er det ikke sikkert at vi vil få dem at se i kamp selvom vi håber på det. Cesc's afløser vil helt sikkert blive Abou Diaby som er en lidt mere defensiv spiller. Faktisk en perfekt afløser hvis man vil holde nullet.
For mig at se er det vigtigst at Eboue spiller da det giver den ro i forsvaret som vi har set i lang tid nu. Hvis han ikke er klar vil Kolo Touré sansynligvis spille højreback. I midten vil det være en tilbagevendt Sol Campbell ved siden af Senderos.
Men nok om det!
Pires på vej væk?
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=54911
Tjaa...som sagt er det bare rygter og intet er afgjort endnu. Håber da han bliver for han har spillet godt efter at han er blevet bænket i en periode. Det må være en ekstra motivation for at bevise noget på banen men han er naturligvis ikke tilfreds med for lidt spilletid.
|
Tak for de pæne ord om Marseille tråden, har prøvet at gøre det så interessant som muligt.
Glæder mig helt vildt til kampen i aften. Håber virkelig Juve kan rejse sig nu når det virkelig gælder. Selv om vi har et par spillere ude (Vieira, Camoranesi og Zebina) er jeg rimelig positiv. Vi har alt og vinde og intet at tabe, efter den første kamp regnes Arsenal af mange som klar til semifinalen. Men der er jo lige den her kamp i Torino. Juventus har noget at bevise, hvilket man forhåbenligt kommer til at se på indstillingen.
Mit bud:
2-0 og så tager vi den i overtiden
Hav en god kamp drenge!
|
|
|
|

05-04-06, 17:50
|
|
|
|
Det lyder som en rigtig god idé Ralle, tak for det
ja, det bliver utrolig spændende i aften, men tror at Arsenals defensiv holder stand endnu engang.
Så mit bud på et resultat: 0-1 !
0-1 , Van Persie
Tror at Arsenal vil håbe på at de kan spille, lidt á la det de gjorde på Bernabeu.
Det kunne være utrolig sjovt, at se ham den nye stjerne, Theo Walcott.
Hvor meget har han egentlig spillet ??
|
|
|
|

05-04-06, 17:51
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: d-wiz
Tak for de pæne ord om Marseille tråden, har prøvet at gøre det så interessant som muligt.
Glæder mig helt vildt til kampen i aften. Håber virkelig Juve kan rejse sig nu når det virkelig gælder. Selv om vi har et par spillere ude (Vieira, Camoranesi og Zebina) er jeg rimelig positiv. Vi har alt og vinde og intet at tabe, efter den første kamp regnes Arsenal af mange som klar til semifinalen. Men der er jo lige den her kamp i Torino. Juventus har noget at bevise, hvilket man forhåbenligt kommer til at se på indstillingen.
Mit bud:
2-0 og så tager vi den i overtiden
Hav en god kamp drenge!
|
takker!
Jeg tror sgu ikke at Juve kan vende det.
Men det får vi jo se!!!
|

05-04-06, 18:54
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: Tommi_BIF
...
Det kunne være utrolig sjovt, at se ham den nye stjerne, Theo Walcott.
Hvor meget har han egentlig spillet ??
|
0 minutter præcist.
Wenger har indtil videre haft nogle gyldne muligheder for at give ham sin debut, men hver gang er han bare blevet på bænken
Måske han blir beskyttet mod de skyhøje forventnigner til ham, han er kun 17 år.
Ved det ik, men håber snart han kommer ind og spiller lidt, men jeg tror ikke det blir i aften desværre :-/
ps. fin tråd Ralle
|
|
|
|

05-04-06, 19:15
|
|
|
|
Alt fokus er naturligvis på aftenens kamp mod Juventus.
Forventede startopstilling:
ARSENAL: Lehmann - Touré - Campbell - Senderos - Flamini - Hleb - Fabregas/Diaby - Gilberto Silva - Ljungberg - Reyes - Henry.
Cesc spiller formentlig i aftenens kamp trods problemer med en øm fod som angiveligt ikke skulle være et problem. Eboue er jeg mere i tvivl om. Han skulle stadig have problemer med sine skade og derfor bliver han nok erstattet af Touré som ryger ud på backpladsen. En tilbagevendt Campbell vil så spille i midten med Senderos.
Wenger vil have frygtløs indstilling
http://www.onsidedk.com/main/index.p...t2=1&id=169071
|

05-04-06, 20:00
|
|
|
|
Pires vil bestemme sig inden to uger:
http://www.arsenal-mania.com/news/14...two-weeks.html
For mig at se er det et spørgsmål om spilletid. Det ville spillemæssigt ikke være noget ''stort'' tab hvis han smuttede. Derimod har han givet så meget til os fans at han altid vil blive husket for en spiller der havde stor indflydelse på vores spillestil.
|
|
|
|

05-04-06, 23:22
|
|
|
|
Vedr.: Ralles daglige opdateringer af Arsenal-nyheder
0-0 på Delle Alpi:
I aftes holdte vi endnu engang nullet hvilket er 8. gang i træk nu. Juventus var farligere end i den første kamp og kom meget mere ind i vores felt. De havde nogle gode chancer men fik desværre (for dem) ikke fuldt udbytte.
Vores forsvar fungerede optimalt og de virkede meget fokuserede på ikke at lukke mål ind. Senderos spillede en glimrende kamp og brød mange farlige Juve-opspil. Sammen med Touré er det helt klart fremtidens midterforsvar.
Midtbanen spillede en rigtig god kamp med godt spil. Gilberto holdte sig naturligvis i den tilbagetrukne oprydder-rolle. Cesc havde nogle gode forsøg på mål og nogle fabelagtige afleveringer frem til Ljungberg som tog nogle gode løb i dybden. Hleb fortsatte det gode spil fra de øvrige CL kampe og havde et godt øje for sine medspillere. Også en god spilfordeling på den centrale midtbane hvor han er bedst.
Fremadrettet burde vi nok have scoret et eller to mål men hvad faaan! - Vi smadrede trods alt Villa 5-0 i weekenden.
Man of the match går til Jens Lehmann for en sikker præstation i målet. Han udstrålede rolighed og var virkelig dominerende i feltet.
Nu får vi så Villareal i semifinalen men foreløbig har vi en meget meget vigtig kamp på Søndag mod Manchester United....uhh jeg glæder mig!
Godnat herfra! 
Sidst redigeret af Ralle : 06-04-06 kl. 7:10.
|
|
|
|

06-04-06, 10:17
|
|
|
|
Så er vi i semi-finalen for første gang nogensinde !!! 
Sidst redigeret af Mad.Arsenal : 06-04-06 kl. 10:23.
|
|
|
|

06-04-06, 13:44
|
|
|
|
Tillyke med sejren og jeres første CL semifinale. I fortjente helt klart at gå videre efter de to kampe og det var yderst skuffende vi kollapser på den måde. Vi formår jeg ikke engang at holde et ordentligt pres og bedst som vi er ved at få overtaget ryger Nedved ud.
Nå men næste år, holder forøvrigt med Gunners af deresterende hold - så good luck!
|
|
|
|

06-04-06, 15:05
|
|
|
|
Reaktioner efter Juventus-kampen:
Arsene Wenger
Cesc Fabregas
Fredrik Ljungberg
Gilberto
Statistik:
Her er vores sidste 5 kampe.
JUVENTUS (A) 0-0 Draw
ASTON VILLA (H) 5-0 Win
JUVENTUS (H) 2-0 Win
CHARLTON ATHLETIC (H) 3-0 Win
LIVERPOOL (H) 2-1 Win
Altså en god statistik op til Søndagens kamp på udebane mod Manchester United.
|
|
|
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning