|
Se afstemningsresultater: Hvem vinder ?
|
|
FCK
|

|
17 |
58.62% |
|
Brøndby
|

|
10 |
34.48% |
|
Ved ikke ?
|

|
2 |
6.90% |
 |
|

08-03-06, 19:43
|
|
|
|
BIF - FCK 12. Marts.
Hvem vinder FCK eller Brøndby.
|

08-03-06, 20:21
|
|
|
|
Vedr.: BIF - FCK 12. Marts.
Se min signatur, vi er (for tiden) uden tvivl bedst når vi er 11 imod 11, sågar 10-11 . Det kan og skal lykkes, selv uden den bedste spiller i den danske liga -Tobias Linderoth også selvom vi ikke kan bruge Bergvold eller Pimpong, men desværre spilleren med to venstrefødder og en sæk over hovedet, William Kvist.
|

09-03-06, 0:49
|
|
|
|
Jeg er ikke i tvivl om, at FCK vinder og det er også bedre for dansk fodbold, at de bliver mestre end Brøndby. Tilbage til topic. Brøndbys heldige og ufortjente sejr i søndags gjorde uden tvivl ondt på FCK'erne og det vil de gøre alt for at hævne og jeg er sikker på, at det bliver en klar sejr til FCK.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

09-03-06, 8:24
|
|
|
FCK. De spiller altså bedst for tiden og så må man jo håbe at de spiller ligeså godt som sidste weekend hvor de godt nok tabte men med 2 mand i undertal.
|

09-03-06, 11:04
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: Thomas¨AaB
Jeg er ikke i tvivl om, at FCK vinder og det er også bedre for dansk fodbold, at de bliver mestre end Brøndby.
|
Må man spørge hvorfor det er bedst for dansk fodbold ?
I øvrigt har jeg svært ved at forestille mig Brøndby spille så ringe en gang til. ja FCK var stærke, men vi spillede sq under daglig standard. Tror på en jævnbyrdig dyst, hvor de små marginaler afgør, hvem der vinder, hvis der da bliver en vinder.
|

09-03-06, 11:18
|
|
|
|
Tror og håber på fck, kort og godt!
Tjaa.. det er derby så jeg har forlængst stoppet med at prøve på at forudsige disse kampe!
God kamp til alle..
|
|
|
|

09-03-06, 14:53
|
 |
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 25-06-05
Bopæl: Ringsted
Alder: 22
|
|
|
Re: Vedr.: BIF - FCK 12. Marts.
Citat:
|
Citat: El_madridista
FCK spiller det meste kedelige fodbold i hele Sas-ligaen. Det er næsten sjovere at se AC Horsens spille. Kan ikke på nogen måde se at det ville være bedst for dansk fodbold. ''I vinder kun nå i snyder!'' Nu må vi se om FCK stiller op med 11 spillere der er spilleberettiget. 
|
De har scoret flest mål sammen med Brøndby. Men ja, okay. Det er vel bare ligesom Chelsea, der vandt 1-0 hele sidste sæson. Men alligevel scorede de over 50 mål.
FCK har desuden topscoreren i SAS ligaen, men okay. Det viser jo intet om hvordan de angriber!!11 Det er vel bare noget med, at trække alle mand tilbage, og så håber de, at Santos scorer!!11
FCK har eksisteret i 13½ år, og lavet 1 fejl. Så det er det samme, som at sige, at AB ikke har styr på deres spilleres navne?
|
|
|
|

09-03-06, 14:53
|
|
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 22-06-05
Alder: 28
|
|
|
Det forekommer mig at Fck er i bedst form - og at deres forstærkninger har haft den bedste effekt. Derfor hælder jeg til en fc-sejr.
|
|
|
|

09-03-06, 15:19
|
|
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 03-09-05
|
|
|
Den ender uafgjort, iøvrigt er det bare en ganske almindelig SAS-ligakamp. Charmen ved derbyet er på væj væk, da det er tredje gang inden for en måneds tid holdene mødes.
Mit bud 2-2.
Sidst redigeret af Cheik : 09-03-06 kl. 15:48.
|
|
|
|

09-03-06, 15:20
|
|
|
|
Vedr.: Re: Vedr.: BIF - FCK 12. Marts.
Citat:
|
Citat: Jon Dahl med ny frakke
De har scoret flest mål sammen med Brøndby. Men ja, okay. Det er vel bare ligesom Chelsea, der vandt 1-0 hele sidste sæson. Men alligevel scorede de over 50 mål.
FCK har desuden topscoreren i SAS ligaen, men okay. Det viser jo intet om hvordan de angriber!!11 Det er vel bare noget med, at trække alle mand tilbage, og så håber de, at Santos scorer!!11
FCK har eksisteret i 13½ år, og lavet 1 fejl. Så det er det samme, som at sige, at AB ikke har styr på deres spilleres navne?
|
Uh, glæder mig til svar
Helt enig. Kan forstå at man mente at vi spillede kedeligt under Backe, men vi scorede jo alligevel en masse mål. Men at sige vi spiller kedeligt under Solbakken er sku helt ude i skoven.
Jon Dahl, jeg tør væde med du skal begynde at finde på et svar til at Alvaro jo ikke er den rigtige topscorer, ikke? 
|

09-03-06, 15:27
|
|
|
|
Vedr.: Re: Vedr.: BIF - FCK 12. Marts.
Citat:
|
Citat: El_madridista
Nu har i jo heller ikke spillet Sas-liga kampe med Stålbakken som træner.
|
Næ nej, men er du ikke tilfreds med vores spillestil indtil videre? Måske lidt mere bredde (Pimpong skal have bolden meget mere!), men ellers er jeg nu ganske tilfreds.
|

09-03-06, 15:29
|
 |
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 25-06-05
Bopæl: Ringsted
Alder: 22
|
|
|
Re: Vedr.: Re: Vedr.: BIF - FCK 12. Marts.
I den halvsæson som Backe sluttede af under var helt i verdensklasse. Det er lang tid siden, at jeg har set FCK straffe deres modstandere på den måde, som de gjorde. Især en af de sidste kampe mod Viborg var helt i særklasse! Jeg husker ikke, at man under Backe har straffet dem så godt, som FCK gjorde. De stjal bolden, og lagde den til en af angriberne, der scorede - Sjældent syn, og jeg var da også helt oppe og stå.
Ståle's spillestil er stadig den "kedelige" 4-4-2, bare mere offensiv. Som virkelig kan få det maksimale ud af alle spillere!
Citat:
|
Jon Dahl, jeg tør væde med du skal begynde at finde på et svar til at Alvaro jo ikke er den rigtige topscorer, ikke?
|
Hvad?
Citat:
|
Den ender uafgjort, iøvrigt er det bare en ganske almindelig SAS-ligakamp. Charmen ved derbyet er på væj væk, da det er tredje gang inden for en måneds tid holdene mådes.
|
Kunne ikke være mere enig! Så meget har jeg slet ikke set frem til denne kamp, som jeg plejede.
|

09-03-06, 15:35
|
|
|
|
Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: BIF - FCK 12. Marts.
Citat:
|
Citat: Jon Dahl med ny frakke
Hvad?
|
det ville bare være typisk hvis nogle ville sige "Junker er den rigtige topscorer!"
|
|
|
|

09-03-06, 15:54
|
|
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 03-09-05
|
|
|
Sammenligner vi FCK med Brøndy, eller hvad? Eller diskuterer vi bare FCKs spillestil?
Hvis en Brøndbyfan mener FCK spiller kedeligt, kan jeg godt forstå ham. Brøndby spiller det flotteste fodbold i ligaen, dermed ikke sagt, at det altid er det der giver resultater. Især på hjemmebane er Brøndby ofte klasser bedre end modstanderne, og jeg elsker Laudrups måde at spille fodbold på. Hurtige pasninger langs jorden.
Iøvrigt kan I ikke forlange, at vi skal mene, at Ståles måde at spille på er bedre, da mange, inklusiv undertegnede, ikke har set dem spille. Men spændende bliver det da, og jeg håber Brøndby vinder mesterskabet, da de i mine øjne spiller fodbold efter bogens a, b, c.
|
|
|
|

09-03-06, 16:43
|
|
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 15-08-05
|
|
|
Jeg må tilstå, at jeg faktisk virkelig har set frem til denne her kamp i længere tid efterhånden.
De andre 2 kampe BIF-FCK har spillet mod hinanden indtil videre, kan man jo betegne som "vigtige træningskampe" - det er SAS-Ligaen der virkelig gælder, og derfor er denne kamp uhyre spændende.
Som BIF fan holder jeg selvfølgelig med dem, og håber også de vinder. Men kampen bliver rigtig tæt og intenst med massere af dejligt drama! FCK har spillet bedst i deres seneste 2 møder - BIF skal vise, at de virkelig kan matche FCK i guldkampen, derfor bliver kampen spændende.
2-1 til BIF herfra og ellers rigtig god kamp 
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|