|
|

07-02-06, 16:01
|
|
|
|
Ny lukke og slukke konkurrence
På opfordring fra Stubbe starter jeg en ny lukke og slukke konkurrence i næste uge, der vil være små ændringer i pointsystemmet, men mere følger herom senere på ugen.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

07-02-06, 16:06
|
|
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 15-08-05
|
|
|
Vedr: Ny lukke og slukke konkurrence
Citat:
|
Citat: Fodboldmanden
På opfordring fra Stubbe starter jeg en ny lukke og slukke konkurrence i næste uge, der vil være små ændringer i pointsystemmet, men mere følger herom senere på ugen.
|
Dejligt Fodboldmanden
Samtidig også godt, at den starter i vinterferien, så kan jeg nemlig måske være med hvor det sner ? 
|

07-02-06, 16:24
|
|
|
|
Bah, vi universitetsfolk har ikke vinterferie 
|

07-02-06, 16:25
|
|
Banned
|
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: ThunderZtorm
Bah, vi universitetsfolk har ikke vinterferie 
|
Synd for jer, men dejligt for os andre "små" skoledrenge 
|

07-02-06, 16:52
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: Tibet !
Synd for jer, men dejligt for os andre "små" skoledrenge 
|
Heheh, til gengæld er vi først lige startet efter at have holdt ferie stort set hele december og januar (med lidt eksamener ind i mellem that is) - og vi stopper allerede i midten af maj ca, hvorefter der er et par eksamener og ferie indtil september
+ naturligvis vi kun har 14 timer om ugen (de to af dem forsvinder dog om en måned da det så er færdigt, mens 3 andre stopper til påskeferien)
|

07-02-06, 16:59
|
|
|
Citat:
|
Heheh, til gengæld er vi først lige startet efter at have holdt ferie stort set hele december og januar (med lidt eksamener ind i mellem that is) - og vi stopper allerede i midten af maj ca, hvorefter der er et par eksamener og ferie indtil september
+ naturligvis vi kun har 14 timer om ugen (de to af dem forsvinder dog om en måned da det så er færdigt, mens 3 andre stopper til påskeferien)
|
Ja, det er sq nogle gange dejligt bare at være en lille skoledreng, og som en lille gave har vi sådan noget projekt uge hvor vi har 5 timer dvs. 7.45 til 12.25 hver dag undtagen igår hvor vi var i Tyskland. Vi måtte naturligvis købe sodavand osv. ang masssss.
|

07-02-06, 17:12
|
|
Banned
|
|
|
|
|
Citat:
|
|
Til gengæld er presset 5 gange højere på universitet og der er garanteret også flere lektier og større krav til folk, og en masse eksamer og store projekter man skal lave ?
|

07-02-06, 17:24
|
|
|
|
Dejligt med en konkurrence til efter tips-konkurrencen er slut!
For øvrigt arbejder jeg selv på en slags "spil-konkurrence", hvor jeg kommer med et spil ad gangen og det så gælder om at få højeste score, og det vil så give nogle point, og nogle præmier i sidste ende.
Men er der interesse for det, da jeg ikke gider hvis der kun er 3-4 med?
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

07-02-06, 17:45
|
|
|
|
Du skulle have holdte den i sidtste uge så havde jeg nok vundet,  næsten en hel ugen i træk vender døgnet på hovedet!
Næste uge ville jeg sikkert også kunne vinde da jeg skal med gymnasiet på skiferie, men jeg har ikke mulighed for at deltage når jeg ikke er i nærheden af en internetforbindelse! 
|

07-02-06, 18:43
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: Tibet !
Til gengæld er presset 5 gange højere på universitet og der er garanteret også flere lektier og større krav til folk, og en masse eksamer og store projekter man skal lave ?
|
4-6 eksamener pr semester (hvert halve år)
Omkring 150-200 siders læsning om ugen - alt sammen engelsk fagsprog i mit tilfælde i og med jeg studerer engelsk.
Ikke nær så mange afleveringer som på gymnasiet, til gengæld er de større. En normal essay er på 5-8 sider (dobbelt linjeafstand) og bliver bedømt på både indhold og sprogligt niveau
Kravene er mere at du ikke får noget gratis her, man kan ikke score "nemme point" ved at være aktiv i timerne og repetere fra bogen. Man SKAL tænke selv - din aktivitet i timerne er for så vidt hamrende ligegyldig, så længe du præsterer det du skal skriftligt.
|

07-02-06, 18:45
|
|
|
|
Citat:
|
Omkring 150-200 siders læsning om ugen - alt sammen engelsk fagsprog i mit tilfælde i og med jeg studerer engelsk.
Ikke nær så mange afleveringer som på gymnasiet, til gengæld er de større. En normal essay er på 5-8 sider (dobbelt linjeafstand) og bliver bedømt på både indhold og sprogligt niveau
Kravene er mere at du ikke får noget gratis her, man kan ikke score "nemme point" ved at være aktiv i timerne og repetere fra bogen. Man SKAL tænke selv - din aktivitet i timerne er for så vidt hamrende ligegyldig, så længe du præsterer det du skal skriftligt.
|
Det lyder jo som en drømmetilværelse for en som mig. Siger aldrig noget i timerne, men mit skriftlige er i orden, og ofte op til 6-8 sider. Bare ærgeligt, at ens karakterer i 3.g er for elendige til det...
------------
Det er da et godt tidspunkt at starte den på - lige i vinterferien, hvor jeg har ferie 
|

07-02-06, 20:20
|
|
|
|
lyder dejligt  , kan jeg lugte kinderæg elleeeer?  . - skulle faktisk selv snart til at spørg om du ikke startede en vol. 2 af din konkurrence, da det var en helvedes god første konkurrence.
|

07-02-06, 20:27
|
|
|
|
Citat:
|
Citat: El_madridista
Skal læse en engelsk bog til imorgen, en færdighedssregning og en blækregning til torsdag, læse biologi til fredag. På torsdag skal vi have en 4 timer lang terminsprøve. Fredag skal vi have biologi test.
Og jeg går i ottende.
Uge 8: Vinterferie.
Uge 9: Fri 9.35 eller 10.45
Uge 10: Fri 9.35 eller 10.45
|
hvorfor har i først vinterferie i uge 8? er det anderledes fra sjælland til fyn og jylland?
|

07-02-06, 21:11
|
|
|
Citat:
|
Citat: El_madridista
Skal læse en engelsk bog til imorgen, en færdighedssregning og en blækregning til torsdag, læse biologi til fredag. På torsdag skal vi have en 4 timer lang terminsprøve. Fredag skal vi have biologi test.
Og jeg går i ottende.
Uge 7: Vinterferie.
Uge 9: Fri 9.35 eller 10.45
Uge 10: Fri 9.35 eller 10.45
|
Hvaorfor har du fri så tidligt?
|

07-02-06, 21:38
|
|
|
|
Citat:
|
|
Orrhh!!! Godt jeg ikke skal på Gym. eller Uni. men på teknisk skole. Jeg orker ikke at gå i skole mere snart. Men dejligt at vi i store perioder ikke laver en skid ud over at spille poker.
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|
Du må ikke lave nye indlæg