Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Dansk fodbold
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Dansk fodbold Alt om dansk fodbold lige fra Superliga til divisionsfodbold.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-06, 21:02
MadsK
Gæst

Citat:
Citat: ThunderZtorm
Right.

Det er ikke TV3's "skyld" at FCK og BIF kører deres eget løb i toppen af superligaen - at TV3 så høster penge på at det er sådan, er en helt anden side af sagen.

Fact is at FCK og BIF er de to eneste hold med bare teoretisk international formåen i Danmark lige nu - og jeg kan ærligt talt ikke se det ændre sig foreløbig.

Reelt set burde AGF, OB, FCM og AaB være de største trusler, men spillet har ikke fungeret for nogle af dem i denne sæson - og generelt er de 4 hold alt for ustabile i deres spil til at være en reel trussel.
Der skal en helt anden indstilling til hvis nogle af de hold nogensinde skal kunne true de to stormagter - at AGF sælger Duncan til BIF siger vel alt om hvor stor forskellen reelt er, både sportsligt og økonomisk.
Ja på næstbedste niveau (UEFA CUP), men hvis du nu ser et år tilbage, så var Esbjerg i semifinalen i TOTO Cuppen.. Men nej mediedækningen er ikke stor her. Men er jeg helt skævt på den, hvis jeg siger, at mediedækningen ville blive stor, hvis det nu var BIF og FCK der spillede TOTO cup.?
Besvar med citat
Reklame
Gammel 15-01-06, 22:04
BJ
Gæst

Citat:
Citat: Don Fabio
Mener du dette seriøst?
ja, meget. synes der fokuseres for meget på ikke at tabe end på at score mål og spille offensivt udover kampene 5-0 til Brøndby og mener det var 3-1 til FCK. og de mødes efterhånden også for tit efter min mening, derfor synes jeg også det er pisse irriterende at de nu skal til at mødes et par gange her inden for den nærmeste fremtid. og at de er begyndt at kalde det for guldkampen og kongekampen går mig også på nerverne da mange jyske hold kan lege med, de har bare svært ved at hænge på og holde ud i længden, men det tror jeg vil komme inden for de næste par år.

og synes at det er helt absurd at man kan vise BIF's ligegyldige træningslejr mod hold på niveau med dem eller under dem og hvor der bliver stillet med reserve mandskaber, men man kan få lov at se Esbjergs TOTO eventyr hvor de møder hold som Franske Nice og Shalke 04 hvor der bliver stillet med det bedste mandskab. som AC også nævner.

Sidst redigeret af BJ : 15-01-06 kl. 22:09.
Besvar med citat
Gammel 15-01-06, 22:04
Thomas¨AaB
Gæst

Citat:
Citat: AC_1899
Ja på næstbedste niveau (UEFA CUP), men hvis du nu ser et år tilbage, så var Esbjerg i semifinalen i TOTO Cuppen.. Men nej mediedækningen er ikke stor her. Men er jeg helt skævt på den, hvis jeg siger, at mediedækningen ville blive stor, hvis det nu var BIF og FCK der spillede TOTO cup.?
Nope er du sindsyg. Der var kommet 20 timers optakt og højdepunkter fra alle klubbens kampe i UEFA/TOTO/CL siden 1980'erne. Det var det samme med AaB i forrige sæsson. Vi kom længere end BIF og FCK som leverede to virkelig skod præstationer. Gorica bl.a. Men på trods af, at vi mødte et storhold med potientale til rigtigt gode kampe, hvad det også blev og vi spillede lige op mod Auxerre på hjemmebane var medierne ret sløve med at købe kampene. Det blev 1 - 1 på hjemmebane og vi tabte faktisk lidt uheldigt 2 - 0 i Frankrig fordi Trond Andersen gled to gange på det våde underlag. Alt i mens holdene fra Kbh. begge to forholdte sig utroligt uprofessionelt til opgaven og undervurderede deres modstandere på det groveste, hvilket gav begge hold problemer og vandærede dansk fodbold i en helt utilgivelig grad.
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 0:00
Traoré
Gæst

Citat:
Citat: Bianconeri Juventus
ja, meget. synes der fokuseres for meget på ikke at tabe end på at score mål og spille offensivt udover kampene 5-0 til Brøndby og mener det var 3-1 til FCK. og de mødes efterhånden også for tit efter min mening, derfor synes jeg også det er pisse irriterende at de nu skal til at mødes et par gange her inden for den nærmeste fremtid. og at de er begyndt at kalde det for guldkampen og kongekampen går mig også på nerverne da mange jyske hold kan lege med, de har bare svært ved at hænge på og holde ud i længden, men det tror jeg vil komme inden for de næste par år.
Jeg spurgte om du virkelig mener at FCK - BIF er kedelige kampe at kigge på? Bare den atmosfære og det had der er i disse kampe gør dem 100 gange mere interessante end en kamp hvor Esbjerg slår AGF 4-5.

I øvrigt er jeg ekstremt meget enig at der er for mange kampe mellem FCK og BIF og tror ikke du kan finde en eneste fck eller bif fan der siger dig og mig imod!
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 0:10
BJ
Gæst

Citat:
Jeg spurgte om du virkelig mener at FCK - BIF er kedelige kampe at kigge på? Bare den atmosfære og det had der er i disse kampe gør dem 100 gange mere interessante end en kamp hvor Esbjerg slår AGF 4-5.

I øvrigt er jeg ekstremt meget enig at der er for mange kampe mellem FCK og BIF og tror ikke du kan finde en eneste fck eller bif fan der siger dig og mig imod!
ja, og jeg mener at jeg svarede ved at sige at jeg synes der fokuceres for meget på ikke at tabe i stedet for at vinde og der spilles ud fra det princip og det gør det lidt kedeligt, og bliver næsten nødt til at spørge om du også mener dette seriøst? at du hellere ville se en FCK - BIF kamp som måske ender 0-0 eller 1-1 end en 5-4 sejr til EfB over AGF ? ..
selvfølgelig er der atmosfæren osv. pga. at de er det lidt opdelte København hvor BIF er forstaderne og FCK er centrum, og at de ofte er nr. 1 og 2, men det er nok også det der med tiden kan skuffe en, måske har man for høje forventninger til disse kampe - men sådan er vi jo uenige på nogle punkter og enige på andre. men synes også mange sætter kampen for højt. det er kampen om KBH, sverige, ja højst sjælland - men det er sku ikke kampen om Danmark, man glemmer vi andre også kan lege med.

Sidst redigeret af BJ : 16-01-06 kl. 0:13.
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 0:26
Thornton
Gæst

Citat:
hvem gider se BIF - SønderJyskE - hvis man kunne se EfB - OB eller AaB - AGF? ikke mig i hvert fald.
Som skrevet tidligere, så viser TV3's statistikker - med mindre der er fusket med de tal de har offentliggjort - at der er flest seere til kampe der involverer enten Brøndby eller FCK og aller flest i Kbh'eropgøret mellem de to. Man kan mene det er mærkeligt, irriterende eller whatever, men det er nu en gang fakta.

Citat:
favorisering, NEJ TAK!. midterholdene's kampe i tv, YES SIR!.
for nok ligger brøndby og FCK i toppen men hvad ellers gør at man skal se deres lousy intet betydene kampe. og hvad ellers gør at man skal tvinges til at se deres kampe blive gennemgået i detaljer. alt sammen kun fordi de er nr. 1 - hvis AGF, Viborg, esbjerg, you name it, lagde på første pladsen, så havde man fokuseret mere på FCK/BIF's "uheld" (for det er jo ofte, for ikke at sige altid uheld, nej vel?). man skal være blind for ikke at se at KBH bliver farvoriseret, det er tydeligt!.
Sådan som jeg husker efteråret på unsejt, så blev der fokuseret en del på Esbjergs krise, en del på Viborgs forvandling fra "grå mus" til mere attraktive og ikke mindst om de kunne holde dampen oppe og være seriøse udfordrere til "the usual suspects" her fra Djævleøen. Desuden blev der fokuseret en masse på Horsens massive fosvar og manglende evne til at score mål, samt ikke mindst GF'ernes sædvanlige roden rundt og trampen i spinatbedene. Mads Junkers pokersag var da bestemt også en del i fokus .. så alt var ikke FCK og Brøndby.

Citat:
synes man er garanteret meget mere underholdning ved en FCM eller OB kamp + flere end i en BIF eller FCK kamp, specielt ikke når BIF og FCK mødes (udover 5-0 og 3-1 kampene), det er ofte røvsygt at se på. derfor synes jeg det er lidt tamt at de skal vises.
Skal vi snakke "objektivt, så må kampene mellem de to bedste danske hold - set ud fra tabellen .. ikke subjektive tilhørsforhold - være de første som krydses af når TV3+ vælger deres livekampe !!! Ellers er der da noget helt galt.

Når det er sagt - og som jeg har skrevet før - er vi 100% enige i, at der er for mange FCK vs BIF opgør efterhånden, laaaange optaktsudsendelser er også dødsyge med mindre man ligger med snot og snue hjemme i sofaen ... er også enig med jer jeg jyder og fynboer i, at Brøndbys træningskampe er rimeligt uinteressante .... ligesom jeg synes Toto-turenringen er uinteressant uanset hvem der er med.

Sidst redigeret af Thornton : 16-01-06 kl. 0:48.
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 0:44
ThunderZtorm
Gæst

har lige to ting:

1) TOTO Cup - hvor meget dækning har der generelt været af den turnering i det hele taget? Jeg anede ærligt talt nærmest ikke den stadig fandtes. Se, HVIS BIF eller FCK engang ender nr 5 eller 6 eller hvor langt ned man nu skal for at finde de danske TOTO deltagere, så kan det da godt være der ville være dækning - men hvor realistisk er det lige at se et af de to hold helt udenfor medaljepladserne?

2) FCK-BIF. Javist, det er et topopgør, men derfor kan kampen sagtens være kedelig. Atmosfæren er da garanteret noget specielt, men kun hvis man sidder på stadion. På TV ville den være ligesom alle andre kampe man ser fra PL, Primera, Serie A, Bundesligaen osv.
Kampen er reelt kun spændende for folk der holder med et af holdene - alle os andre er pænt ligeglade med hvordan den kamp ender, vi er mere interesserede i hvordan vores eget hold klarer dagens opgave end hvordan københavnerne hyper "the new firm" op til noget meget større end det egentlig er
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 0:59
Thomas¨AaB
Gæst

Vi har self alle inkl. undertegnet kommet med nogle kritikpunkter. Vi må jyder må dog også se os selv i øjenene. Vi har vel tre klubber her i jylland, som på sigt er en trussel til for FCK/BIF. Det er AaB, AGF og FCM. EfB og VFF er uden for banen for små til at blive noget på sigt IMO - måske EfB da det trods alt er fra en fhv. stor by kan overraske. De skulle også have for små budgetter. Vi brokker os berettiget over det vi mener er for ringe. Men vi må også se ind ad. Jeg synes for tit, at dommeres f****d up sympatier, Onsides læfleri for de store osv. som undskyldning for når vi fejler. Vi må også se ind ad og sige, at vi bare må stræbe efter at blive de bedste og droppe den middelmådige tilfredshed mange mennesker herovre har. Og vores klubber må tilsyneladende stramme op og blive mere proffe. Det kan bare ikke være rigtigt at f.eks. FCM og AaB efter et godt forår begge leverer et ringe efterår. Et andet problem er også, at der ikke er en klar 3'er i suppen. Det ville for det første sprede det mere ud og for det andet skabe lidt flere store kampe og derved højere niveau. Men hvis vi kigger på hvem der er blevet nr. de sidste sæssoner er der ingen linje i det.

2000/2001: Silkeborg
2001/2002: FCM
2002/2003: Farum
2003/2004: EfB
2004/2005: FCM
2005/2006: VFF?

Jeg synes AaB er det bedste bud, men mine øjne er self. farvet, hvilket jeg ikke vil lægge en spor skjul på. Men vi har overskud på 3 mio. Vi har en større plan på sigt. Jeg synes ikke man ser nogen plan i GF som første skal overleve og kravle op af de næste år. FCM har akademiet og et flot stadion, men jeg tror stadig AaB koncernen har de bedste kort på hånden. Hvad der taler for FCM er, at de som de eneste har blandet sig to gange i top 3 inden for få år.

Sidst redigeret af Thomas¨AaB : 16-01-06 kl. 1:01.
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 15:48
Traoré
Gæst

Citat:
Citat: ThunderZtorm
2) FCK-BIF. Javist, det er et topopgør, men derfor kan kampen sagtens være kedelig. Atmosfæren er da garanteret noget specielt, men kun hvis man sidder på stadion. På TV ville den være ligesom alle andre kampe man ser fra PL, Primera, Serie A, Bundesligaen osv.
Kampen er reelt kun spændende for folk der holder med et af holdene - alle os andre er pænt ligeglade med hvordan den kamp ender, vi er mere interesserede i hvordan vores eget hold klarer dagens opgave end hvordan københavnerne hyper "the new firm" op til noget meget større end det egentlig er
Der jeg så stadig lodret uenig!

Fx. Jeg ville til hver en tid også hellere se Roma - Lazio 0-0 end Lecce - Reggina 5-4, det skyldes den atmosfæren et propfyldt stadion hvor det hele koger giver, og så også fordi at tempoet og niveauet 99 ud af 100 gange vil være højere også selvom kampen ender 0-0.

..
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 16:47
Cheik Cheik er offline
Banned

Tilmeldingsdato: 03-09-05
Citat:
Som skrevet tidligere, så viser TV3's statistikker - med mindre der er fusket med de tal de har offentliggjort - at der er flest seere til kampe der involverer enten Brøndby eller FCK og aller flest i Kbh'eropgøret mellem de to. Man kan mene det er mærkeligt, irriterende eller whatever, men det er nu en gang fakta.
Du snakker ret meget om de statistikker, og da jeg ikke kan finde dem, vil jeg bede dig finde dem til mig, hvis de altså findes?
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 16:50
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er offline
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
Citat:
Citat: Thomas¨AaB
LOL kig på det fodbold FCK har spillet i efteråret engang til og fortæl mig engang til, at det er garanti for god fodbold. Med alt respekt for det FCK har opnået. Men det er altså røv kedeligt at se på.
Jeg mener ikke, at der er 100% garanti for underholdende spil, men jeg tror generelt at garantien ved deres kampe er lidt højere.
Gammel 16-01-06, 17:03
BJ
Gæst

Citat:
Der jeg så stadig lodret uenig!

Fx. Jeg ville til hver en tid også hellere se Roma - Lazio 0-0 end Lecce - Reggina 5-4, det skyldes den atmosfæren et propfyldt stadion hvor det hele koger giver, og så også fordi at tempoet og niveauet 99 ud af 100 gange vil være højere også selvom kampen ender 0-0.

..
ja sådan er vi vel forskellige, jeg ville nu hellere se 9 mål hvor der sikkert nok skal være et godt eller 2 imellem end jeg vil "høre" stemningen og atmosfæren.

og selvfølgelig skal kampe som FCK - BIF da også i tv, det er da et must - synes bare de er begyndt at blive lidt kedelige at se på.

og til det med statestikkerene?, hvis de altså er der - så tror jeg kun de er københavnere eller folk fra sjælland der har været med til at lave dem. jyder vil da se jydsk!, de fleste i hvert fald.

og til det med TOTO cuppen, ja der er ikke mange der kender til den, men på den anden side er der heller ikke mange der kendte til BIF's træningslejr eller hvad man kan sige. det skulle da vises alligevel? - hvis et af de 2 KBH hold er med i TOTO cuppen så tror jeg jnu nok det skulle mediedækkes.
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 21:41
Thornton
Gæst

Citat:
Citat: kenni
Du snakker ret meget om de statistikker, og da jeg ikke kan finde dem, vil jeg bede dig finde dem til mig, hvis de altså findes?
Ved ikke lige hvor du kan se dem nu. Så dem for et års tid siden trykt i en avis, en oversigt over seere til livekampene på 3+ ... har ikke tid lige nu, men skal da gerne gå på jagt for at se om jeg kan finde dem somewhere på nettet.

Citat:
og til det med statestikkerene?, hvis de altså er der - så tror jeg kun de er københavnere eller folk fra sjælland der har været med til at lave dem. jyder vil da se jydsk!, de fleste i hvert fald.
Muligt svaret er sådan hvis man spørger folk hvilke kampe de gerne vil se, men de statistikker jeg taler om handler om hvad folk så rent faktisk ser. Og for at imødegå et argument, så ja .. selvfølgelig er der også noget selvforstærkende i at Brøndby FCK så tit er en eller begge parter i livekampene ... på den anden side når der så endelig er et rent jyst opgør .. så burde der vel være en sult, så opgøret endte med en million-milliard seere

... og selvfølgelig findes de ... reklamestationerne har statistik med antal seere på ALLE deres udsendelser !!
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 21:47
Thornton
Gæst

Citat:
og til det med TOTO cuppen, ja der er ikke mange der kender til den, men på den anden side er der heller ikke mange der kendte til BIF's træningslejr eller hvad man kan sige. det skulle da vises alligevel? - hvis et af de 2 KBH hold er med i TOTO cuppen så tror jeg jnu nok det skulle mediedækkes.
For min skyld kan de sende TOTO cup og direkte livetransmission fra Esbjerg, AaB og AGF's træning - især det sidste kunne være spændende at se ej ... jeg gider ikke se noget af det .. heller ikke diverse træningskampe, hverken Brøndbys eller FCK's og springer såmænd også gerne Royal League over fordi det er ligegyldige sekundavarer.
Besvar med citat
Gammel 16-01-06, 21:54
BJ
Gæst

Citat:
Citat: Thornton
Ved ikke lige hvor du kan se dem nu. Så dem for et års tid siden trykt i en avis, en oversigt over seere til livekampene på 3+ ... har ikke tid lige nu, men skal da gerne gå på jagt for at se om jeg kan finde dem somewhere på nettet.

Muligt svaret er sådan hvis man spørger folk hvilke kampe de gerne vil se, men de statistikker jeg taler om handler om hvad folk så rent faktisk ser. Og for at imødegå et argument, så ja .. selvfølgelig er der også noget selvforstærkende i at Brøndby FCK så tit er en eller begge parter i livekampene ... på den anden side når der så endelig er et rent jyst opgør .. så burde der vel være en sult, så opgøret endte med en million-milliard seere

... og selvfølgelig findes de ... reklamestationerne har statistik med antal seere på ALLE deres udsendelser !!
er det ikke klart at det er det de ser når de er det der bliver vist?, synes de burde vudere ud fra hvad folk gerne vil se og ikke hvad de bliver nødt til at se

Citat:
Citat: Thornton
For min skyld kan de sende TOTO cup og direkte livetransmission fra Esbjerg, AaB og AGF's træning - især det sidste kunne være spændende at se ej ... jeg gider ikke se noget af det .. heller ikke diverse træningskampe, hverken Brøndbys eller FCK's og springer såmænd også gerne Royal League over fordi det er ligegyldige sekundavarer.
så du mener også at medierne farvorisere BIF ved at vise deres træningslejr? , altså sekundavarer?

Sidst redigeret af BJ : 16-01-06 kl. 21:57.
Besvar med citat
Reklame
Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Hvad nu Brøndby?
Sidste svar af Will
21-05-13 13:43
Hvor skal Rooney hen?
Sidste svar af Will
21-05-13 13:11
The race for third!
Sidste svar af Will
21-05-13 13:06
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Will
21-05-13 13:02
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
Superliga og den nye...
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:42
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Aulum IF - Skjern GF23/05 17:001.65Se tip
Sandåkerns SK - Gimonäs UIF22/05 17:001.75Se tip
Yngsjö IF - Marieholm22/05 17:301.70Se tip
Eslövs BK - Perstorp Bälinge IK22/05 17:151.70Se tip
Salsåker/Ullånger IF - Friska Viljor FC22/05 17:001.50Se tip
Avedøre IF - FC Øresund II22/05 17:001.73Se tip
Örebro - Ängelholm22/05 17:001.83Se tip
Degerfors - Östersunds FK22/05 17:001.83Se tip
Esteghlal - Al-Shabab22/05 16:301.65Se tip
AIK - Djurgården22/05 17:053.75Se tip
Pas Giannina - Atromitos22/05 15:152.30Se tip
Herlev - Frem22/05 16:301.60Se tip
Lech Poznan - Podbeskidzie25/05 13:459.00Se tip
Sl. Prag - Budejovice22/05 16:001.75Se tip
Germania Halberstadt - FSV Zwickau22/05 16:302.25Se tip
Sagene - Bygdø Monolitten21/05 18:154.50Se tip
Hornslet IF - Kristrup B21/05 17:301.40Se tip
Bergsøy - Kristiansund BK 221/05 17:001.80Se tip
Aalesund 2 - Spjelkavik21/05 17:001.50Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:003.50Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:001.70Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:001.45Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.10Se tip
Znamya - Karelia Petrozavodsk20/05 14:002.05Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:004.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.80Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:003.00Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.70Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:002.55Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.02Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.25Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.62Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:001.65Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.80Se tip
Notodden - Ålgård FK20/05 13:001.75Se tip
Vindbjart - Åsane20/05 12:302.00Se tip
Østsiden - Skarbøvik20/05 12:001.90Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:001.85Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.75Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Laudrup skal varme op til CL-finale

on, 22 maj 2013 22:22:00
Santos afviser Barcas Neymar-bud

on, 22 maj 2013 21:50:18
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 3:36.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.