Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Dansk fodbold
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Dansk fodbold Alt om dansk fodbold lige fra Superliga til divisionsfodbold.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-06, 20:24
Cheik Cheik er offline
Banned

Tilmeldingsdato: 03-09-05
Mediernes favorisering

Mange kan se irritationen i det. Man skal vist være Brøndby- eller FCK-fan, for at kunne forstå de fleste medier. Mediernes favorisering er til grin. Jeg er realistisk nok til at vide, at der altid vil være mere fokus på de to store end hold i provinsen - og det er vel fair nok?

Problemet er bare deres evigt altid favorisering. Siden Agger-aftalen kom i hus i går eftermiddags, har der været ikke mindre end 19 artikler på onside.dk omhandlende Agger, og selvfølgelig skal der være en stor medie-bevågenhed omkring skiftet, da han er et indlysende kæmpetalent. Samtidig med at Agger-handlen falder på plads, skriver Jan Kristiansen, Esbjerg, under med FC Nürnberg i Tyskland, og jeg hverken forventer eller forlanger en så stor medieinterresse som Agger fik, men at skrive sølle én side er for lidt, hvis man sammenligner. Dette var bare det seneste eksempel.

Forrig sommer spillede EfB et meget interessant opgør for fulde huse på SAS-Arena i en TOTO-Cup-semifinale mod selveste, Schalke 04, og flere danske tv-kanaler, inklusiv Viasat, blev tilbudt en gratis tv-dækning, men takkede som sædvanligt; nej. I aften viser TV3+ så en fuldstændig ligegyldig kamp mellem Brøndby og Rosenborg, og for at gøre det bedre viser TV3+ en kamp på søndag, hvor Brøndby spiller mod et hold jeg aldrig har hørt om i en ligegyldig træningsturnering på Gran Canaria. Kan I se problemet?

Jeg er træt af det. FCK og Brøndby mig her. FCK og Brøndby mig der. 10 timers optakt til en SAS-Liga-kamp, hvor spillet ikke nødvendigvis er bedre end en jysk kamp mellem Silkeborg og Viborg, men der skal fokuseres på København - evig og altid. I onside-studiet efter spillerunde bliver der i de 90 minutters sendetid, de har fokuseret på FCK og Brøndby 75 % af tiden - og er det rimeligt?

Man kan som fan af en provinsklub kun hade, hade og hade medierne og specielt Viasat for deres store favorisering. Kampen mellem EfB og FC København i efteråret, hvor EfB til kommentatorernes store overraskelse vinder 3-1, har kommentatorerne mere travlt med at forklare, hvor uheldige FCK var, istedet for at fokusere på, hvor gode det der hold fra jylland spillede.

Jeg kunne specielt godt tænke mig nogle udtalelser fra nogle FCK- og Brøndby-fans, hvor I bare prøver at være subjektive. Jeg har før diskuteret ovenstående med fans fra de to store, og det var til ingen verdens nytte, fordi ordet subjektiv var et for dem, fremmedord!

På forhånd tak!
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Følgende brugere er enige:
Gammel 13-01-06, 20:54
Thierry Henry
Gæst

Det er klart, at der er mest fokus på de to hold. Det er Danmarks bedste, men du har lidt ret, da jeg også til tider kan blive trætte af dem.

Men vi må se det fra Viasats side. Der er flere seertal i Brøndby og FCK end der er i hold som OB, EFB og Aab (bare nogle eksempler). Flere seertal=flere penge. Og man kan vel ikke fortænke dem i, at de vel tjene så mange penge så muligt, ligesom de fleste andre?

Den sæson, hvor OB deltog i Royal League, havde jeg også forventet at få lov til, at se lidt OB live, men Kanal5, som dækker Royal League viste ikke OB, men kun BIF og FCK. De begrundede det med, at der er flere seertal i de to store. Så i og for sig, så handler det ikke altid om, hvor den mest spændende kamp bør finde sted, eller hvor det bedste spil bør finde sted, men om hvor mange seertal der kan scores.

Til det du skriver med Agger og Kristiansen. For det første så er Agger et kæmpetalent. For det andet, så er Liverpool en meget større klub end Nürnberg. Så det er klart, at et sådant skifte får mere opmærksomhed. Hvis ikke Agger var skiftet samtidig med Kristiansen, så var der nok kommet mere med hans skifte, men det er blevet klemt nede i al virvaret omkring Agger. Det er også det folk helst vil læse, som de skriver om, og med al respekt for Kristiansen og Nürnberg, så er det andet mere interessant.

Det er ikke fair, at penge kan spille så meget ind, men sådan er det bare nu en gang.

Sidst redigeret af Thierry Henry : 13-01-06 kl. 20:58.
Besvar med citat
Gammel 13-01-06, 22:15
Kastoft
Gæst

Jeg ville klart foretrække at DR dækkede den danske superliga. Deres Journalister og reportere er meget mere kompetente og erfarne end viasats folk. Man ville også undgå denne polarisering i dækningen som der er nu og kampene vile få lige meget dækning. Det er fint nok at man viser livekampe men et eller andet sted er det unødvendigt at lave en meget stort sammendrag af livekampen i selve onsideudsendelsen. De folk der interesserer sig for det vil jo som oftest have set kampen alligevel.

Citat:
Citat: Thierry Henry

Men vi må se det fra Viasats side. Der er flere seertal i Brøndby og FCK end der er i hold som OB, EFB og Aab (bare nogle eksempler). Flere seertal=flere penge. Og man kan vel ikke fortænke dem i, at de vel tjene så mange penge så muligt, ligesom de fleste andre?
Det kan man da sagtens fortænke dem i. Men det er på sammetid klubberne, spillerne (der om nogen er grådigere end nogensinde) og DBU der er med til at skabe situationen ved at presse priset på produktet op. Alt dette hurlumhej ville man undgå ved at sælge rettighederne til DR, hvilket også ville have den fordel at alle danskere ville kunne se det. På den måde ville klubberne kunne få merindtægter på egne sponsorater fordi der er flere seere. Så vejen frem er efter min mening at få Superligaen tilbage på landsdækkende TV, ellers ender det med tilstande hvor man skal til at betale for canal+ eller noget andet skidt.
Besvar med citat
Gammel 13-01-06, 22:17
Panderen
Gæst

Selvføldig er det FCK og Brøndby der bliver vist mest i TV, fordi de er de 2 absolut største klubber i fodbold i Danmark. De andre skiftes nærmest til at indtage 3. pladsen. Nu Viborg, sidste år FCM, og foriår FCN. Der er jo også flest penge i FCK og Brøndby da der er langt flest supportere af de 2 klubber. Skal da også nævnes at Viasat viser 2 kampe i weekenden og at den om lørdagen meget tit er 2 hold, som ikke er FCK eller Brøndby. Kan også godt se at det er ret irriterende for supportene fra provins klubberne, som feks. EfB. Man vil selvføldig gerne have at man kan se det hold man holder med i fjernsynet.
Omkring det med de mange artikler skal også siges at der var langt flere spekulationer osv. omkring Aggers skifte end Kristiansens.
Og som jeg tidligere har sagt så er FCK og Brøndby de to største klubber dvs. at medierne helst vil skrive osv. om dem. Sådan er det bare, selvom det virker lidt absurd.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 0:40
Thornton
Gæst

Citat:
Citat: kenni
Mange kan se irritationen i det. Man skal vist være Brøndby- eller FCK-fan, for at kunne forstå de fleste medier. Mediernes favorisering er til grin. Jeg er realistisk nok til at vide, at der altid vil være mere fokus på de to store end hold i provinsen - og det er vel fair nok?

Problemet er bare deres evigt altid favorisering. Siden Agger-aftalen kom i hus i går eftermiddags, har der været ikke mindre end 19 artikler på onside.dk omhandlende Agger, og selvfølgelig skal der være en stor medie-bevågenhed omkring skiftet, da han er et indlysende kæmpetalent. Samtidig med at Agger-handlen falder på plads, skriver Jan Kristiansen, Esbjerg, under med FC Nürnberg i Tyskland, og jeg hverken forventer eller forlanger en så stor medieinterresse som Agger fik, men at skrive sølle én side er for lidt, hvis man sammenligner. Dette var bare det seneste eksempel.
Agger-handelen er den suverænt mest interessante danske transferhistorie siden Michael Laudrup. Uden diskussion. Derfor alle spekulationerne, alle artiklerne. Selvfølgelig mest hvis man er BIF'er, men den burde også være interessant for alle andre der følger med i dansk fodbold.

Jan Kristiansen-handelen med Nürnberg er da ikke uinteressant, men dels har hans transfersaga efterhånden kørt gennem adskillige sæsoner, og dels er han ikke så stor som Agger og Nürnberg langt fra så store som Champions League-vinderne L'pool.

Citat:
Jeg er træt af det. FCK og Brøndby mig her. FCK og Brøndby mig der. 10 timers optakt til en SAS-Liga-kamp, hvor spillet ikke nødvendigvis er bedre end en jysk kamp mellem Silkeborg og Viborg, men der skal fokuseres på København - evig og altid. I onside-studiet efter spillerunde bliver der i de 90 minutters sendetid, de har fokuseret på FCK og Brøndby 75 % af tiden - og er det rimeligt?
Jeg er også voldsomt træt af de der ti-timersudsendelser i forbindelse med Brøndby-FCK-kampene. Ligesom jeg er træt af at der efterhånden er for mange opgør mellem de to, og mega træt af at INGEN kan udfordre de to for alvor i toppen af danske fodbold. Ja jeg er BIF'er, men gad godt se nogen jyder og fynboer tage sig sammen og udfordre os for alvor.

Din 75%'s beregning tror jeg ikke en meter på. Men der er ikke noget underligt i at man lægger vægten på de evige nummer 1 og 2. Chelskie, Arsenal, ManU og L'pool er sq også mere interessante end Charlton, WBA, M'Boro. Surt for jer, men det er fakta.

Citat:
Man skal vist være Brøndby- eller FCK-fan, for at kunne forstå de fleste medier. Mediernes favorisering er til grin. Jeg er realistisk nok til at vide, at der altid vil være mere fokus på de to store end hold i provinsen - og det er vel fair nok?
Nej det er ikke til grin. Der er ikke tale om "favorisering", men om prioritering af stoffet ud fra hvad der er interssant og hvad der sælger billetter (aviser, TV-udsendelser U name it). Igen - ingen andre når Brøndby/FCK til sokkeholderne, hverken på banen eller på tribunerne. Face it indtil I reelt kan udfordre over mere end en halv sæson.

Citat:
Citat: Joaquin den anden
Selvføldig er det FCK og Brøndby der bliver vist mest i TV, fordi de er de 2 absolut største klubber i fodbold i Danmark. De andre skiftes nærmest til at indtage 3. pladsen.
Ja - præcis, og i følge TV3's seerundersøgelser er det også kampene med Brøndby og FCK , der har flest seere, og de driver købmandsbutik. Flere seere = flere penge. Desuden antyder det fakta at der er flest seere til de kampe vel også at flere mennesker synes de er interessante.

Citat:
Og som jeg tidligere har sagt så er FCK og Brøndby de to største klubber dvs. at medierne helst vil skrive osv. om dem. Sådan er det bare, selvom det virker lidt absurd.
Jeg kan absolut ikke se det absurde i det ... det er jo ikke sådan, at der intet bliver skrevet eller vist om andre klubber ... det hele bliver dækket - stort set da. Men ligesom der bliver snakket mere om Berglund og Murcy end om Lars Chr. Nielsen og Simon A Pedersen ... er Brøndby/FCK mere interessante i medierne end Esbjerg og co.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 1:16
ThunderZtorm
Gæst

Som flere andre har sagt - der er simpelthen flere penge i at vise/tale om FCK og BIF end der er i at vise/tale om Esbjerg, Viborg, SønderjyskE og Horsens - sådan er livet lige nu i dansk fodbold.

Når det er sagt, så mener jeg dog også at superligaen burde ryge over til enten DR eller TV2 - jeg tror de kan lave en bedre, mere professionel fuld dækning af ligaen end TV3 kan det. TV3 har dog efterhånden taget en del gode initiativer som fx Det bare fodbold, Onside net-TV samt fanbarometeret - alle sammen ting der markant har forbedret dækningen af dansk fodbold synes jeg. (Og nej, jeg har ikke TV3 - jeg bruger deres net-TV system)

Uanset, jeg kan godt leve med at medieopmærksomheden er på de to store. Jeg ser alligevel alle SønderjyskEs kampe på stadion, så hvorfor skulle jeg dog være interesseret i at de viser dem på TV
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 8:18
Thierry Henry
Gæst

Citat:
Citat: Kastoft
Jeg ville klart foretrække at DR dækkede den danske superliga. Deres Journalister og reportere er meget mere kompetente og erfarne end viasats folk. Man ville også undgå denne polarisering i dækningen som der er nu og kampene vile få lige meget dækning. Det er fint nok at man viser livekampe men et eller andet sted er det unødvendigt at lave en meget stort sammendrag af livekampen i selve onsideudsendelsen. De folk der interesserer sig for det vil jo som oftest have set kampen alligevel.

Det kan man da sagtens fortænke dem i. Men det er på sammetid klubberne, spillerne (der om nogen er grådigere end nogensinde) og DBU der er med til at skabe situationen ved at presse priset på produktet op. Alt dette hurlumhej ville man undgå ved at sælge rettighederne til DR, hvilket også ville have den fordel at alle danskere ville kunne se det. På den måde ville klubberne kunne få merindtægter på egne sponsorater fordi der er flere seere. Så vejen frem er efter min mening at få Superligaen tilbage på landsdækkende TV, ellers ender det med tilstande hvor man skal til at betale for canal+ eller noget andet skidt.
Kunne ikke være mere enig. DR eller måske TV2 ville være bedre, da flere kan se det, hvilket er bedre for klubberne og publikum. Det er også med til, at foringe vores liga. I mange af de store ligaer, vises der hver weekend flere kampe på forskellige kanaler og kanaler som de fleste kan tage.

Men det er jo ikke kun SAS Ligaen, men også Champions League der er kontroleret af Viasat.

Jeg har en kammerat, som ikke kan tage nogen Viasatkanaler. Det vil sige, at han kun kan se dansk fodbold når han er her, hvilket er uprofesionelt.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 12:26
OnlyAGF
Gæst

Hør nu lige her..

Tv3 brokker sig evigt og altid over at det reelt kun er bundby og fck der kæmper om mesterskabet, men samtidig farvuritisere de selv de 2 store..'

TV3 burde da af alle være interesserede i spændende fodbold kampe.. Hvis de fx viste flere af Viborg eller Esbjergs kampe, ville de 2 klubber tjene mere på tv-indtægter, og ville derfor få flere penge i klubkassen.. De penge kunne bruges på at holde på talenterne eller købe nye spillere...

Hele fodbold/TV-ideen hænger sammen... Jo flere tv-kampe et hold har, jo mere får de i tv indtægter, samtidig med de viser de folk der er fans, men ikke går på stadion,kan se at deres hold faktisk godt kan spille fodbold... Det er en god intægtskilde for alle hold..

Iøvrigt mener jeg at tv3 har en pligt som medie til at give deres kunder det bedste af det bedste...

Eksempel:

Runde 6 i foråret..

FCM spillede mod AGF... De plejer at spille rigtige målrige kampe og rigtig flot fodbold, alligevel valgte viasat at vise FCK-Nordsjælland og Bundby-Viborg...

Jeg er godt klar over at alle 4 hold er i top 5 i dag, men stadig mener jeg at viasat havde en oplagt mulighed for at vise noget god fodbold, men undlod at gøre dette...
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 12:38
Panderen
Gæst

Må erkende at jeg kun har TV2 og DR1 så det er sq ret træls at jeg kun kan se Danmarks hjemmekampe og Europa hjemmekampe, men det bliver sq godt til sommmer, hvor ALLE kampene bliver sendt direkte på TV2 og DR1. Yes man. Så kan alle se fodbold.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 13:05
Cheik Cheik er offline
Banned

Tilmeldingsdato: 03-09-05
Citat:
Må erkende at jeg kun har TV2 og DR1 så det er sq ret træls at jeg kun kan se Danmarks hjemmekampe og Europa hjemmekampe, men det bliver sq godt til sommmer, hvor ALLE kampene bliver sendt direkte på TV2 og DR1. Yes man. Så kan alle se fodbold.
Tænker du på VM? For SAS-Ligaen bliver ikke vist live på DR eller TV2.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 13:06
MadsK
Gæst

Citat:
Citat: OnlyAGF
Hør nu lige her..

Tv3 brokker sig evigt og altid over at det reelt kun er bundby og fck der kæmper om mesterskabet, men samtidig farvuritisere de selv de 2 store..'

TV3 burde da af alle være interesserede i spændende fodbold kampe.. Hvis de fx viste flere af Viborg eller Esbjergs kampe, ville de 2 klubber tjene mere på tv-indtægter, og ville derfor få flere penge i klubkassen.. De penge kunne bruges på at holde på talenterne eller købe nye spillere...

Hele fodbold/TV-ideen hænger sammen... Jo flere tv-kampe et hold har, jo mere får de i tv indtægter, samtidig med de viser de folk der er fans, men ikke går på stadion,kan se at deres hold faktisk godt kan spille fodbold... Det er en god intægtskilde for alle hold..

Iøvrigt mener jeg at tv3 har en pligt som medie til at give deres kunder det bedste af det bedste...

Eksempel:

Runde 6 i foråret..

FCM spillede mod AGF... De plejer at spille rigtige målrige kampe og rigtig flot fodbold, alligevel valgte viasat at vise FCK-Nordsjælland og Bundby-Viborg...

Jeg er godt klar over at alle 4 hold er i top 5 i dag, men stadig mener jeg at viasat havde en oplagt mulighed for at vise noget god fodbold, men undlod at gøre dette...
Præcis! Hvis One-side var lidt mere rimelige/ bredere i deres dækning, vil chancen for at "de næst-bedste" vil kunne true BIF og FCK. Men nej, sådan bliver det nok aldrig, derfor mener jeg også at tv-retighederne for suben skulle sælges/ overtages af DR eller TV2.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 15:16
Thornton
Gæst

..... mener I - AC_1899 og OnlyAGF - seriøst, at TV3, Viasat, Un-sejt er medskyldige i Brøndby og FCK's dominans ? Nu må I sq tage jer sammen. Det er da ikke TV's skyld at ex gymnasterne i århus konstant fjumrer rundt som en hel flok Niels Cgr Holmstøm'er i en glasbutik. Der er masser af potentiale - både på tilskuerpladserne og i smilets by - til at GF burde være med længere fremme, man kan finde på mange gode og mindre gode grunde til at de ikke er i top, men TV's skyld er det sq ikke.

Det fungerer vel nærmest omvendt, og lur mig, hvis der kom, hvad der forhåbentligt snart gør, en 3., 4. og 5. seriøs udfordrer ville TV3 og co hjertens gerne promovere dem på lige fod med en nuværende top to. Det er der bare ikke og har ikke været længe.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 15:31
OnlyAGF
Gæst

Citat:
Citat: Thornton
..... mener I - AC_1899 og OnlyAGF - seriøst, at TV3, Viasat, Un-sejt er medskyldige i Brøndby og FCK's dominans ? Nu må I sq tage jer sammen. Det er da ikke TV's skyld at ex gymnasterne i århus konstant fjumrer rundt som en hel flok Niels Cgr Holmstøm'er i en glasbutik. Der er masser af potentiale - både på tilskuerpladserne og i smilets by - til at GF burde være med længere fremme, man kan finde på mange gode og mindre gode grunde til at de ikke er i top, men TV's skyld er det sq ikke.

Det fungerer vel nærmest omvendt, og lur mig, hvis der kom, hvad der forhåbentligt snart gør, en 3., 4. og 5. seriøs udfordrer ville TV3 og co hjertens gerne promovere dem på lige fod med en nuværende top to. Det er der bare ikke og har ikke været længe.

Lad mig da lige understrege at jeg ikke sagde det KUN var mediets skyld... Men tv-kampe er penge, penge er fodbold og fodbold er tv kampe.. Det hænger sammen...

Tv3 er ved at skyde sig selv i foden... De laver godt godt super-sasliga hvor man kan se alle hold, men viser de ikke flere af "de mindre hold" s kampe, så får vi færre indtægter og dermed på længere sigt, dårlige spillere....
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 15:44
Stubager
Gæst

Citat:
Citat: OnlyAGF
Lad mig da lige understrege at jeg ikke sagde det KUN var mediets skyld... Men tv-kampe er penge, penge er fodbold og fodbold er tv kampe.. Det hænger sammen...

Tv3 er ved at skyde sig selv i foden... De laver godt godt super-sasliga hvor man kan se alle hold, men viser de ikke flere af "de mindre hold" s kampe, så får vi færre indtægter og dermed på længere sigt, dårlige spillere....
Det er ikke det, de gør. TV3/3+ vil tjene penge, det er det, de vil... De vil da have så mange seere som muligt, og det får de ved at vise det, der er flertal for, og BIF og FCK er de hold, der har flest fans i landet. Det er da ganske enkelt. Jo flere seere de har, jo flere penge kan de få via reklamesponsorere osv. osv. osv.
Besvar med citat
Gammel 14-01-06, 16:07
OnlyAGF
Gæst

Citat:
Citat: Stubbe
Det er ikke det, de gør. TV3/3+ vil tjene penge, det er det, de vil... De vil da have så mange seere som muligt, og det får de ved at vise det, der er flertal for, og BIF og FCK er de hold, der har flest fans i landet. Det er da ganske enkelt. Jo flere seere de har, jo flere penge kan de få via reklamesponsorere osv. osv. osv.
Det er jeg godt klar over, men jeg vil væde med at flertallet hellere vil se en AaB- VIborg i en 2-3 kamp end Randers Fc- FCk der ender 0-1... Pointen er at man skrubleløst sætter kryds ved brøndby og fck kampene når tv-kanmpene skal vælges..
Besvar med citat
Reklame
Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
AC_28 - O/U 2,5 test
Sidste svar af AC_28
Idag 17:33
Hvem er den dårligste...
Sidste svar af Birch
Idag 0:59
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Nacional - Sporting CP21/12 19:151,99Se tip
Inter - Lazio21/12 19:452,10Se tip
Inter - Lazio21/12 19:452,05Se tip
Athletic Bilbao - Atletico Madrid21/12 20:001,70Se tip
Athletic Bilbao - Atletico Madrid21/12 20:002,60Se tip
Bordeaux - Lyon21/12 20:002,10Se tip
Bordeaux - Lyon21/12 20:002,10Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Wenger regner stadig med United

ma, 21 okt 2013 09:53:09
Schalke-spiller ude i et halvt år

ma, 21 okt 2013 09:48:22
Brøndby-trio alle i spil til OB-kamp

ma, 21 okt 2013 09:34:23
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:19.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.