|

27-10-05, 2:11
|
|
|
|
Tour de France 2006
Ja, det er altså ikke fordi at TdF societetet har bestemt sig for at køre løbet nu her i morgen, men i morgen offentliggøres næste års rute. Jeg har fundet denne artikel, der handler om, hvordan ruten rygtes til at komme til at se ud til næste sommer. Og holder rygterne sandt, bliver der i den grad noget at se frem til.
http://www.velonews.com/race/int/articles/9081.0.html
Citat:
If rumors and speculation are confirmed, then next year's Tour will definitely favor the climbers, with three mountaintop finishes in the Pyrénées and two in the Alps.
July 13 11 Dax-Lourdes (Hautacam) 205
July 14 12 Tarbes-Pla de Beret (Sp) 150
July 15 13 Viella (Sp)-Andorra (Arcalis) 185
July 19 16 Valréas-L'Alpe d'Huez 210
July 21 18 Morzine-Crans-Montana (Swi) 150
|
Hvis den rute, der her bliver skitseret, kommer til at holde stik, tror jeg godt at Basso kan forberede sig på at skulle en tur på podiet i Paris - måske endda den øverste plads ?
Under alle omstændigheder en rute, der kan få tænderne til at løbe i vand :-)
|

27-10-05, 7:40
|
|
|
Uha! Jeg tror ikke virkeligheden er så fjern fra dette igen. Det ser kanon ud, og det er godt at se en lang etape med Alpe d'Huez igen! Sidste år var det en måske lidt for flad rute, men det her ser rigtig ondskabsfuldt ud, og når Armstrong ikke er med, bliver det utrolig spændende at se, om Ullrich får strammet sig an og vist lidt ekstra vilje, om Klöden kan vise stilen fra forrige år, om Vino kan klare sig efter skiftet, eller hvad med Valverde, der gik ud? Det bliver utrolig spændende, og det er lidt som at starte helt på en frisk! Dog håber jeg da selv på Basso
Meget god artikel, de har fået skrabet sammen. Jeg glæder mig i hvert fald!
|

27-10-05, 14:37
|
|
|
|
Synd at der ikke bliver noget holdløb. Det kunne virkelig sætte CSC i spidsen.
|

27-10-05, 16:09
|
|
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 15-08-05
|
|
Jeg syntes årets Tour de France rute er en skuffelse.
For det 1. er der ingen Holdtidskørsel!? Hvad tænker ledelsen dog på ? Det er da en kanonsjov etape, når den køres. Og så mener jeg desuden at en stor tradition fratages, som Holdtidskørslen jo har været i Touren.
For det 2. er der heller ikke særlig mange skrammende bjergetaper at finde. Der er et par i Pyrenæerne, men det er næsten også det.
Så syntes ikke det tegner til Basso sejr, nærmere til Ullrich sejr... 
|

27-10-05, 16:17
|
|
|
Citat:
|
Citat: Tibet !
Jeg syntes årets Tour de France rute er en skuffelse.
For det 1. er der ingen Holdtidskørsel!? Hvad tænker ledelsen dog på ? Det er da en kanonsjov etape, når den køres. Og så mener jeg desuden at en stor tradition fratages, som Holdtidskørslen jo har været i Touren.
For det 2. er der heller ikke særlig mange skrammende bjergetaper at finde. Der er et par i Pyrenæerne, men det er næsten også det.
Så syntes ikke det tegner til Basso sejr, nærmere til Ullrich sejr... 
|
enig, næsten .. tror nu stadig på Basso.. synes det er godt at Armstrong er stoppet.. verdens bedste cykelrytter uden tvivl.. men trættende at sidde og se det når man næsten er sikker på den mand vinder.. det er blevet mere spændene nu 
|

27-10-05, 16:26
|
|
Banned
|
|
Tilmeldingsdato: 15-08-05
|
|
Citat:
|
Citat: Bianconeri_Juventus
enig, næsten .. tror nu stadig på Basso.. synes det er godt at Armstrong er stoppet.. verdens bedste cykelrytter uden tvivl.. men trættende at sidde og se det når man næsten er sikker på den mand vinder.. det er blevet mere spændene nu 
|
Jaa, vil jeg også sige. Der er flere om buddet nu. De 2 favoritter er selvfølgelig Basso og Ullrich, men andre navne som Mancebo, Valverde, Vinokurov kan skam også vinde...
Forresten, CSC har fået deres første rigtige sprinter: Stuart O'Grady, godt købt efter min mening.
|

27-10-05, 18:56
|
|
|
|
Ja, det må man sige.
Nu kan de vel vinde i alting.
Udbrud: Piil
Sprint: O'grady
Enkeltstart: Zabriskie og Julich
Bjergetaper: Basso, Julich, Sastre.
|

29-10-05, 21:02
|
 |
Den københavnske AaB'er
|
|
Tilmeldingsdato: 22-09-05
Bopæl: Vanløse
Alder: 27
|
|
|
Ruten / Tour De France 2006 er skræddersyet til Jan Ullrich!
Det er en stor gruppe hjernedøde mænd, der render rundt og jager den samme lille bold, og så har de deres IQ skrevet på ryggen!
|

30-10-05, 9:12
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
Jeg tror mest på Basso. Han har været rigtig stærk i de forgangne udgaver, hvor Ulrich derimod har været lidt sløv.
Come on Basso  '
Men ja, CSC har et rigtig stærkt hold, med Basso, Sastre, Julich, O'Grady osv.
Efter min mening klart verdens bedste cykelhold.
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar