|
|

18-12-09, 16:22
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 28-10-05
Alder: 21
FF-Liga-points: 3935
|
|
|
Vedr.: Champions League 09/10
Har du hørt nogle interviews fra ham mht. denne lodtrækning? 
|

18-12-09, 16:39
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 01-09-06
FF-Liga-points: 774
|
|
|
Citat:
Citat: Huen
Har du hørt nogle interviews fra ham mht. denne lodtrækning? 
|
Nej, det har jeg ikke. Men der skal nok komme noget ud hans mund og ikke mindst når de er slået ud af Chelsea.

18-12-09, 16:44
|
 |
There's only one Keano!
|
|
Tilmeldingsdato: 19-11-07
Bopæl: Århus
Alder: 28
FF-Liga-points: 500
|
|
|
Milan var ikke den nemmeste modstander, og de har sendt os ud et par gange de senere år, men vi bør alligevel gå videre over to kampe. Det afhænger dog lidt af, om vores forsvar også til den tid er kraftigt amputeret, for i såfald bør Pato og co. kunne skabe noget til Milans fordel.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

18-12-09, 18:30
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 28-10-05
Alder: 21
FF-Liga-points: 3935
|
|
|
"Bør gå videre"? Så store favoritter, som du får det til at lyde som om I er, mener jeg er forkert at anslå. AC Milan ligger nr. 2 i Italien, kun 5 points bag Inter. derudover har de nogle individualister i modsætning til United, og hvis de får styr på Rooney (en til at stå tæt på ham hele tiden), så bliver det overskueligt at kunne forvente en videre sejr til AC Milan. Deres trup er vel også noget nær den mest rutinerede i ChL-sammenhæng.
Tror Ronaldinho kommer til at tryllebinde os igen. 
|

18-12-09, 18:46
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 25-09-09
Bopæl: Brøndby
FF-Liga-points: 2069
|
|
|
Citat:
"Bør gå videre"? Så store favoritter, som du får det til at lyde som om I er, mener jeg er forkert at anslå. AC Milan ligger nr. 2 i Italien, kun 5 points bag Inter. derudover har de nogle individualister i modsætning til United, og hvis de får styr på Rooney (en til at stå tæt på ham hele tiden), så bliver det overskueligt at kunne forvente en videre sejr til AC Milan. Deres trup er vel også noget nær den mest rutinerede i ChL-sammenhæng.
|
Fuldstændig enig.
United er favoritter, men Milan kan sagtens overraske. Milan har været inde i en rigtig god stime på det sidste (godt nok tabte de i forrige weekend) og ser sagtens også muligheder.
Milan har rutinerede spillere, mangler dog noget hurtigere pasningsspil til tider.
Ser ikke meget til United.. men de har fået prøvet nogen talenter her i sæsonen. Måske kan de afgøre kampene.
Mit bud vil nok være:
Manchester United 60%-40% Milan.

18-12-09, 20:02
|
 |
There's only one Keano!
|
|
|
|
|
Citat:
|
Det ville ikke være en sensation hvis vi røg ud, men jeg vil stadig kalde det en overraskelse, for nok har Milan flere individuelister, men fodbold er som bekendt end holdsport først og fremmest, og som hold er vi bedre end Milan. Derudover har vi en bundrutineret manager modsat Milan, og de taktiske elementer har også meget at sige i de her knald eller fald kampe.
|
|
|
|

18-12-09, 20:30
|
 |
True Blue
|
|
Tilmeldingsdato: 24-06-05
Alder: 26
|
|
|
VfB Stuttgart - Barcelona
Tja, jeg stille mig i køen og tror på de går videre Barca, alt andet må siges at være nogen af en overraskelse.
Olympiakos - Bordeaux
Ikke at jeg tror fuld og fast på en græsk sejre, men de er altid stærke hjemme, og overrasket tit. Men Bordeaux virker skarpe og Blanc har virkelig skabt et godt hold på kort tid. Men kommer også lidt an på om Chemake stadig er at finde klubben til feb.
Inter - Chelsea
Et gammelt gensyn, med broens favorit Mourinho  Men har set flere af Inters kampe i CL, og er ikke voldsomt imponeret, selvom de gjorde det godt i den sidste kamp mod Rubin Kazan, så er jeg ikke helt overbevist om at de vil slå Chelsea. Men er jeg den eneste der ikke helt synes at Mourinho har vært helt så overbevisende i Inter? Chelsea spiller i perioder rigtig flot fodbold dog laver de nogle fatale brølere, og der skal altså rettes op på dødboldte, for det kommer til at koste.
Bayern München - Fiorentina
Er Bayern i form, ja, så kan næsten alt lade sig gøre, dog har de tit et så lavt bund nievu, at det nærmest gør ondt. Fiorentina som jeg er imponeret af, og Parandeli ser ud til at havde formet Fiorentina rigtig godt og spår dem over 2 kampe videre. Men kommer helt og andeles an på om Bayern har funden melodien.
CSKA Moskva - Sevilla
Måske rundens mest uinteresante opgør. CSKA har fyret Juande Ramon efter blot kort tid og der hersker ikke den samme ro som tidligere, dog har de som alle andre russiske hold, det kolde vejr. Noget der har gjort has på mange europæiske hold. Sevilla burde gå videre.
Lyon - Real Madrid (?)
Havde før sæson start ikke helt den store fidus til Lyon, men de har spillet en gang frisk bold, mens Real penge projekt endnu mangler at falde helt på plads. Mit store spørgsmål er hvem der erstatter Pepe i forsvaret, uden ham eller en ny spiller, ka det gå galt. Dog vender Diarra og Benzeman hjem til deres gamle hjemmebane.
FC Porto - Arsenal
Hver år undervudere jeg Porto, ja, for hver år mister de gode spillere, i år Lopez til Lyon og Gonzalez til Marsielle, men de gik ret flot videre. Arsenal, når de er bedst spiller de noget af de bedste passings spil på den her side af polar cirklen, dog svinger de lidt for meget med resultaterne og mangel på rutine gør at jeg ikke helt tror på dem.
AC Milan - Man United
Tror på Milan går videre efter kampe som a la Real Madrid vs. Manchester fra 2003-04  Det kan man håbe på for det bliver højestsandsynlig vist på dansk tv 

19-12-09, 17:33
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 01-09-06
FF-Liga-points: 774
|
|
|
Citat:
Citat: Keano
Det ville ikke være en sensation hvis vi røg ud, men jeg vil stadig kalde det en overraskelse, for nok har Milan flere individuelister, men fodbold er som bekendt end holdsport først og fremmest, og som hold er vi bedre end Milan. Derudover har vi en bundrutineret manager modsat Milan, og de taktiske elementer har også meget at sige i de her knald eller fald kampe.
|
Jeg kan ikke se nogen grund reel grund til at United skal frygte Milan. Den med Milan's rutine og kloghed, bør hurtigtspillende United køre godt og grundigt over og ikke dale ned på Milan's noget langsommere spil.
Hvis United tør give den gas så vinder de, men nok ikke med samme cifre som Roma måtte indkassere på OT. Men måske sammenlagt over 2 kampe? 

20-12-09, 10:43
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 20
FF-Liga-points: 741
|
|
|
Citat:
Citat: Marca
Jeg kan ikke se nogen grund reel grund til at United skal frygte Milan. Den med Milan's rutine og kloghed, bør hurtigtspillende United køre godt og grundigt over og ikke dale ned på Milan's noget langsommere spil.
Hvis United tør give den gas så vinder de, men nok ikke med samme cifre som Roma måtte indkassere på OT. Men måske sammenlagt over 2 kampe? 
|
Ja, men så igen skal man altså passe på for det er netop den skråsikkerhed der kan gøre Milan rigtig farlige. Milan kan gå ind til den her kamp uden de store forventninger, mens United kan gå ind til den her kamp velvidende, at vinder de ikke vil det betragtes som en fiasko!
Det betyder faktisk noget i de her kampe for selvom United er hurtigere i boldomgangen så skal vi altså ikke glemme, at Milan har en del rigtig store navne så derfor skal man heller ikke tro at det bliver en walkover. Derudover kommer vi nu til knald eller fald-kampe og her er det guld værd, at have erfaring og det må man sige, at Milan har også mere end United.
På mange måder ville jeg være mere nervøs som United-fan end jeg ville som Chelsea-fan på trods af, at Inter i Italien har klaret sig bedre end Milan igennem de senere sæsoner. Inter har europæisk været meget svage og de klarede sig også kun videre fra gruppespillet med nød og næppe.
Sidst redigeret af Thierry Henry : 20-12-09 kl. 10:45.
|

19-03-10, 20:23
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Så blev der trukket lod til kvartfinalerne:
Lyon vs. Bordeaux.
Bayern München vs. Manchester United.
Arsenal vs. FC Barcelona.
Inter Milan vs. CSKA Moskva.
Lyon vs. Bordeaux: En kamp mellem to af de franske mesterskabsaspiranter. Ser man på tabellen ligger Bordeaux nummer 1 med kun 2 point ned til Lyon på 5. pladsen, dog med en kamp mindre. Jeg ser det som en tæt og meget uforudsigelig kamp for at vinde samlet, men Lyon har mere erfaring med Champions League og det pres der vil følge med.
Bud på samlet vinder: Lyon.
Bayern München vs. Manchester United: Bayern har allerede overrasket i dette års Champions League ved at slå Juventus i Torino og derved sende dem ud, men Manchester United er meget stærke for tiden og med en Rooney i topform tror jeg ikke, at Ribéry og Robben er nok for Bayern.
Bud på samlet vinder: Manchester United.
Arsenal vs. FC Barcelona: Barcelona er af mange anset som det stærkeste hold overhovedet. Alligevel er dette nok kampen som mange vil anse som den aller største og tætteste i denne trækning. FC Barcelona er ikke vant til at møde et hold der vil gå så meget efter selv at presse på offensivt som Arsenal og med det forsvarsspil Barcelona til tider viser er det muligt, dog får Arsenal også svært ved, at holde Barcelona. Det jeg tror kan afgøre det er at Arsenals sult, hvilket kan blive udslagsgivende. Omvendt har Barcelonas spillere mere erfaring og bedre erfaringer med at vinde trofæer end Arsenal. Tæt bliver det.
Bud på samlet vinder: FC Barcelona.
Inter Milan vs. CSKA Moskva: Når det køre godt for Inter, kan de meget, hvilket man så imod Chelsea, men omvendt har vi også set hvad de kan når det ikke kører og det er ikke imponerende. Derfor kan det godt være her at vi finder overraskelsen, men Inter har det bedste hold og hvis de leverer hvad de kan så bør det blive en forholdsvis overkommelig opgave der venter dem.
Bud på samlet vinder: Inter Milan.

20-03-10, 0:08
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 11-09-05
Alder: 19
|
|
|
Jeg synes i hvert vi har vist at Inter er et hold man bør tage seriøst. Man vinder ikke to kampe mod Chelsea uden et hold der har potentiale til at gå hele vejen. Dermed ikke sagt at vi gør det, Barca er fortsat mit bedste bud på en kommende CL vinder.
Man Utd har allerede booked deres plads i finalen som jeg ser det, i hvert fald hvis Rooney fortsat kan præstere på det niveau han har gjort hidtil i sæsonen.
|
|

20-03-10, 12:06
|
 |
There's only one Keano!
|
|
|
|
|
Min umiddelbare tanke da jeg så lodtrækningen var, at vi laver en "Milan/Juventus", og kopiere deres nummer med tre CL finaler i streg fra 90'erne.
Jeg ved dog ikke helt, hvor jeg har Bayern, for jeg synes stadig ikke de er i nærheden af det Bayern hold vi så i perioden 1998-2002, som var et af de absolut bedste hold i verden. De har dog stadig et par store profiler i Robben og Ribery, som på dagen er nogen af verdens bedste, og selvom Ribery ikke har vist det store i denne sæson, så fornægter klasse sig aldrig. Jeg frygter mere kvartfinalen, end den evt. semifinale, da jeg ikke er videre imponeret over hverken Lyon eller Bordeaux, selvom førstnævnte slog Real Madrids "Galacticos II" ud.
Det kunne godt ligne en gentagelse af sidste års finale, men jeg tror godt Barcelona kan få deres opgave for mod både Arsenal, som p.t. er i mesterskabsform, og Inter (såfremt de klare CSKA Moskva) som måske har et formdyk i ligaen, men man udspiller ikke Chelsea på Stamford Bridge, uden at have noget at komme med, og man har en af de bedste taktikkere i verden på trænerbænken, noget som Guardiola stadig mangler at vise til fulde.
|

20-03-10, 12:35
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 22-03-09
Alder: 15
|
|
|
Citat:
Citat: Keano
Min umiddelbare tanke da jeg så lodtrækningen var, at vi laver en "Milan/Juventus", og kopiere deres nummer med tre CL finaler i streg fra 90'erne.
Jeg ved dog ikke helt, hvor jeg har Bayern, for jeg synes stadig ikke de er i nærheden af det Bayern hold vi så i perioden 1998-2002, som var et af de absolut bedste hold i verden. De har dog stadig et par store profiler i Robben og Ribery, som på dagen er nogen af verdens bedste, og selvom Ribery ikke har vist det store i denne sæson, så fornægter klasse sig aldrig. Jeg frygter mere kvartfinalen, end den evt. semifinale, da jeg ikke er videre imponeret over hverken Lyon eller Bordeaux, selvom førstnævnte slog Real Madrids "Galacticos II" ud.
Det kunne godt ligne en gentagelse af sidste års finale, men jeg tror godt Barcelona kan få deres opgave for mod både Arsenal, som p.t. er i mesterskabsform, og Inter (såfremt de klare CSKA Moskva) som måske har et formdyk i ligaen, men man udspiller ikke Chelsea på Stamford Bridge, uden at have noget at komme med, og man har en af de bedste taktikkere i verden på trænerbænken, noget som Guardiola stadig mangler at vise til fulde.
|
Hvordan kan du være imponeret over Bayern, men ikke Lyon og Bordeaux? Når de endelig kommer til stykket vil jeg klart mene at de to franske klubber har imponeret noget mere end Bayern. Bordeaux har slået Bayern i to omgange med 3-0 samlet, hentet point på udebane mod Juventus og slået os hjemme, og kørt en rimelig sikker samlet sejr hjem mod Olympiakos hvor der aldrig var tvivl eller spænding med hensyn til hvem der skulle gå videre. Lyon har besejret Liverpool på Anfield, Real Madrid på Bernabeu og besejret Fiorentina, hvor Bayerns i mine øjne eneste iøjenfaldene gode præstation ved CL i år har været 4-1 sejren på Olimpico mod Juve, ellers synes jeg bestemt ikke Bayern har været imponerende.
Bayern har et større navn end både Bordeaux og Lyon, men deres trup er knap nok bredere end de to franske og både Lyon og Bordeaux har præsteret over al forventning i år og vist noget bedre takter end Bayern har, som jeg ser det. Jeg kan godt følge dig i at Bayern nok i sidste ende er en stærkere modstander og at du derfor nok frygter dem mest, men jeg synes at det er forkert at sige at de har imponeret, modsat Lyon og Bordeaux.
|

20-03-10, 13:04
|
 |
There's only one Keano!
|
|
|
|
|
Jeg siger mig bekendt ikke noget om, at Bayern er et klassehold, og jeg siger netop, at de ikke er så gode, som de var engang. Jeg påpeger ganske rigtigt, at de har to af verdens bedste i Robben og Ribery, to spillere som ingen af de franske klubber har af samme kaliber i deres trupper. At jeg så frygter Bayern mere end de to franske klubber, ser jeg ikke noget galt, for spiller for spiller mener jeg stadig, at Bayern er et bedre hold end de to franske, også selvom Bordeaux evt. udspillede dem i gruppespillet, hvilket jeg ikke vil lægge så meget i, for i den periode var Bayern ikke i det gear de er i nu.
|

20-03-10, 14:52
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
I mine øjne er Bayerns niveau meget afhængigt af hvordan Robben og Ribéry spiller. Når det kører for dem kan de afgøre kampe på egen hånd og skabe den genialitet der ellers mangler hos Bayern. Derfor vil jeg sige det sådan, at er de to i gear så er Bayern stærkest efter min mening, men som hold mener jeg at Lyon og Bordeaux er bedre pt.
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger