Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > International fodbold
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

International fodbold Her foregår al debat omkring international fodbold - Alt lige fra det danske landshold til slutrunder hører til her.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-05, 20:19
Stubager
Gæst

Tyskland - en kommende verdensmester?

Idag var så dagen, hvor Tyskland og Mexico skulle spille om bronze i Confederations Cup. Tyskland kom fra et nederlag mod Brasilien, Mexico blev ligeså slået af Argentina. Confederations Cup er for mit vedkommende turneringen, hvor jeg ser på, hvilke hold, der kan blive dominerende i VM2006, og det er altid underholdende.

Desværre for Tyskland, blev de jo slået ud af Brasilien efter det noget så tvivlsomme straffespark, tja, man kan vel godt sige, det var dette, der afgjorde den kamp.

Nu så jeg desværre ikke rigtig første halvleg udover lige målene, så den kan jeg ikke udtale mig om. Tyskerne fik - meget tvivlsomt - Hanke udvist efter bare 55 minutter. På daværende tidspunkt stod der 2-1 til tyskerne, og alt så meget lovende ud for dem. Efter udvisningen, blev tyskerne dog presset totalt i bund og Mexico fik lynhurtigt scoret. Tja, hvem ellers en Borgetti

Der skulle gå cirka en halv time, hvor tyskerne var under hårdt pres, men alligevel overlevede den tyske maskine. Ballack havde en del kontraløb, men uden held. Tyskland fik et hjørnespark, og Tysklands Huth bankede bolden ind efter en lidt halvdårlig markering inde i feltet. Kampen så nu ud til at være klart i tyskernes favør, men igen kom Borgetti som et lyn fra en klar himmel og brugte hovedet til at styre bolden i mål.

Seks mål var scoret - spændende havde det været. Kampens absolut bedste spiller, den utrættelige Ballack, var selvfølgelig manden, der skulle placere bolden flot i målet efter et klassfrispark. 4-3.

Jürgen Klinsmann er manden bag det tyske hold som det ser ud nu. På bare tre år, har Klinsmann opbygget et tysk hold, der virkelig kan være blandt de helt store igen. Det tyske landshold har ikke set så godt ud som det gør nu i umindelige tider. Man skal helt tilbage til dengang, hvor Lothar Matthäus, Mathias Sammer og sågar Klinsmann selv dominerede holdet. Man taler nu om, at Ballack indtager Matthäus-status på det tyske landshold, og det kunne ganske rigtigt se sådan ud. For dem, der ikke er klar over, hvad Matthäus-status på det tyske landshold er, kan jeg forklare, at det er absolut det bedste, man kan opnå. Ballack er ikke den eneste, der ser kanon stærk ud. Frings, Deissler, Hinkel, Huth, osv. Dem allesammen. Det er sjældent, jeg føler trang til at rose det tyske landshold, men jeg gør det nu alligevel idag - de har jo lige slået Mexico, det sjette bedste fodboldlandshold i verden.

Jeg skriver alt dette, fordi jeg mener, at Tyskland vil have de helt store chancer for at komme til tops med dette hold til VM. De har et helt år til at forberede sig, og det kunne se ud som om, de virkelig har et kanonhold klar. Den eneste spiller, jeg kunne fornemme svagheder hos, var den indskiftede Amohah - damn, hvordan var det man stavede det?

Brasilien, Argentina? I kan godt tage jer i agt til næste år, for her kommer et hold, der virkelig kommer til at tage kegler! Jeg er imponeret!

Det er stadig ikke Tyskland, jeg holder med, når vi kommer til VM, men jeg er bange for, at vi kan forvente at se meget til dette hold. Alle, der har set de seneste par kampe på TV2 Zulu vil på det ene eller andet punkt være enig med mig, det er jeg sikker på

Tyskland - en nysmurt maskine, smurt af selveste Klinsmann!

Det var så lige min aftenklumme, husk nu at se finalen på TV2 klokken 20.35

Sidst redigeret af Stubager : 29-06-05 kl. 20:22.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Gammel 29-06-05, 20:28
Jon Dahl med ny frakkes avatar
Jon Dahl med ny frakke Jon Dahl med ny frakke er offline
Banned

Tilmeldingsdato: 25-06-05
Bopæl: Ringsted
Alder: 22
Hvorfor skriver så mange at de er farvoritter til VM? Har de ikke altid været det? Glem ikke hvem der var i finalen i 2002? Rudi Völler blev også kun fyret fordi han skulle spille et nyt hold sammen, men selvfølgelig, så kunne Det Tyske Fodboldforbund ikke se det. Jeg synes det er hans skyld, at Tyskland er så gode, som de er.
Besvar med citat
Gammel 29-06-05, 20:32
André
Gæst

Red face Ja, de er gode, men vi har jo sambabolden

Ja, jeg må indrømme at de har spillet imponerende, også i dag. Men når man ser på hvad de er oppe imod til VM kan man ikke gisne om hvad der venter Tyskland, og for den sags skyld rsten af deltagerne.

Argentina og Brasilien har ikke vist superskræmmende styrke indtil nu, men lidt stærkt har det da set ud. Når en Carlos Tevez kommer godt ind på Argentinas hold, og Robinho, Ronaldinho og Robinho lærer at spille bolden mere, så ser det frygtindgydende ud. Dette hold er et af de stærkeste brasilienske hold jeg nogensinde har set, og jeg tror også de vinder i aften selvom nogle af spillerne ikke er så rutinerede endnu.

Holdene er fyldt med stjerneangribere, og de har hver sine kvaliteter. Forsvaret kan der ind i mellem være problemer med, men når man har sådan en stjernebesat angreb er det svært at holde Brasilien fra at score.
Besvar med citat
Gammel 29-06-05, 20:43
Fodboldmanden
Gæst

Citat:
Citat: Stubbe
Idag var så dagen, hvor Tyskland og Mexico skulle spille om bronze i Confederations Cup. Tyskland kom fra et nederlag mod Brasilien, Mexico blev ligeså slået af Argentina. Confederations Cup er for mit vedkommende turneringen, hvor jeg ser på, hvilke hold, der kan blive dominerende i VM2006, og det er altid underholdende.

Desværre for Tyskland, blev de jo slået ud af Brasilien efter det noget så tvivlsomme straffespark, tja, man kan vel godt sige, det var dette, der afgjorde den kamp.

Nu så jeg desværre ikke rigtig første halvleg udover lige målene, så den kan jeg ikke udtale mig om. Tyskerne fik - meget tvivlsomt - Hanke udvist efter bare 55 minutter. På daværende tidspunkt stod der 2-1 til tyskerne, og alt så meget lovende ud for dem. Efter udvisningen, blev tyskerne dog presset totalt i bund og Mexico fik lynhurtigt scoret. Tja, hvem ellers en Borgetti

Der skulle gå cirka en halv time, hvor tyskerne var under hårdt pres, men alligevel overlevede den tyske maskine. Ballack havde en del kontraløb, men uden held. Tyskland fik et hjørnespark, og Tysklands Huth bankede bolden ind efter en lidt halvdårlig markering inde i feltet. Kampen så nu ud til at være klart i tyskernes favør, men igen kom Borgetti som et lyn fra en klar himmel og brugte hovedet til at styre bolden i mål.

Seks mål var scoret - spændende havde det været. Kampens absolut bedste spiller, den utrættelige Ballack, var selvfølgelig manden, der skulle placere bolden flot i målet efter et klassfrispark. 4-3.

Jürgen Klinsmann er manden bag det tyske hold som det ser ud nu. På bare tre år, har Klinsmann opbygget et tysk hold, der virkelig kan være blandt de helt store igen. Det tyske landshold har ikke set så godt ud som det gør nu i umindelige tider. Man skal helt tilbage til dengang, hvor Lothar Matthäus, Mathias Sammer og sågar Klinsmann selv dominerede holdet. Man taler nu om, at Ballack indtager Matthäus-status på det tyske landshold, og det kunne ganske rigtigt se sådan ud. For dem, der ikke er klar over, hvad Matthäus-status på det tyske landshold er, kan jeg forklare, at det er absolut det bedste, man kan opnå. Ballack er ikke den eneste, der ser kanon stærk ud. Frings, Deissler, Hinkel, Huth, osv. Dem allesammen. Det er sjældent, jeg føler trang til at rose det tyske landshold, men jeg gør det nu alligevel idag - de har jo lige slået Mexico, det sjette bedste fodboldlandshold i verden.

Jeg skriver alt dette, fordi jeg mener, at Tyskland vil have de helt store chancer for at komme til tops med dette hold til VM. De har et helt år til at forberede sig, og det kunne se ud som om, de virkelig har et kanonhold klar. Den eneste spiller, jeg kunne fornemme svagheder hos, var den indskiftede Amohah - damn, hvordan var det man stavede det?

Brasilien, Argentina? I kan godt tage jer i agt til næste år, for her kommer et hold, der virkelig kommer til at tage kegler! Jeg er imponeret!

Det er stadig ikke Tyskland, jeg holder med, når vi kommer til VM, men jeg er bange for, at vi kan forvente at se meget til dette hold. Alle, der har set de seneste par kampe på TV2 Zulu vil på det ene eller andet punkt være enig med mig, det er jeg sikker på

Tyskland - en nysmurt maskine, smurt af selveste Klinsmann!

Det var så lige min aftenklumme, husk nu at se finalen på TV2 klokken 20.35

Helt enig. Tyskland har under Klinsmann gennemgået en meget positiv udvikling og spiller meget seværdigt angrebsfodbold. Jeg tror bestemt de har en chance for at blive verdensmester, men de skal koncentrere sig mere i forsvaret ligesom Brasilien i øvrigt.
Besvar med citat
Gammel 29-06-05, 21:48
BJ
Gæst

jeg hader tyskland, men ved ikk hvorfor! gør jeg bare!
men kom så danmark haha.. og italien
og nu skriver jeg dette mens det står 3-0 til Brasilien i finalen så mon ikk brasilien alligevel er lidt mere favorit end tyskland
Besvar med citat
Gammel 29-06-05, 23:17
Cantona
Gæst

Jeg er faktisk af tysk afstamning så holder lidt med Tyskland og jeg synes de virkelig har gennemgået meget siden sidste års EM. De er blevet mere stabile og spiller godt fodbold. Deutschland uber alles
Besvar med citat
Gammel 29-06-05, 23:49
MadsK
Gæst

Jeg har sku ikke meget til overs for tyskerne, altid heldige!
Men jo Klinsmann har sat skub i tingene, og kampen i dag mod Mexico var bare endnu et bevis...
Besvar med citat
Gammel 30-06-05, 0:27
Benzon
Gæst

Når brasserne rigtigt har fået spillet de nye unge talenter ind, så bli'r de altså svære at hamle op med.
Finalen her til aften, viste at der var klasseforskel på intelligent og teknisk fodbold og så en masse små hårdtspillende egoister. Som godt kan spille nogenlunde flot fodbold, men kommer til kort over for et sprudlende og teknisk godt spillende Brasilien.

Tror ikke tyskerne ville ha' kunnet slå brasserne, som de spillede i aften. Men de ville helt sikkert, ha' gjort det meget bedre end Argentina. Som blevt spillet ud af banen.
Forresten - sikke nogle "kasser" der blev lavet i begge kampe i dag.

Sidst redigeret af Benzon : 01-07-05 kl. 13:36.
Besvar med citat
Reklame
Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Hvad nu Brøndby?
Sidste svar af Will
Idag 10:50
Hvor skal Rooney hen?
Sidste svar af Will
21-05-13 13:11
The race for third!
Sidste svar af Will
21-05-13 13:06
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Will
21-05-13 13:02
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
Superliga og den nye...
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:42
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Göteborgs FF - Askims IK23/05 17:002.00Se tip
KF Velebit - Sandarna BK23/05 17:001.25Se tip
GIF Sundsvall - Ljungskile23/05 17:001.85Se tip
Elfsborg - Brommapojkarna23/05 17:001.84Se tip
Kvik Halden - Skarbøvik23/05 14:301.88Se tip
Helsinki - VPS23/05 15:301.95Se tip
Rovaniemi - FC Inter23/05 15:302.00Se tip
Hameenlinna - Masku23/05 15:302.67Se tip
Aulum IF - Skjern GF23/05 17:001.65Se tip
Sandåkerns SK - Gimonäs UIF22/05 17:001.75Se tip
Yngsjö IF - Marieholm22/05 17:301.70Se tip
Eslövs BK - Perstorp Bälinge IK22/05 17:151.70Se tip
Salsåker/Ullånger IF - Friska Viljor FC22/05 17:001.50Se tip
Avedøre IF - FC Øresund II22/05 17:001.73Se tip
Örebro - Ängelholm22/05 17:001.83Se tip
Degerfors - Östersunds FK22/05 17:001.83Se tip
Esteghlal - Al-Shabab22/05 16:301.65Se tip
AIK - Djurgården22/05 17:053.75Se tip
Pas Giannina - Atromitos22/05 15:152.30Se tip
Herlev - Frem22/05 16:301.60Se tip
Lech Poznan - Podbeskidzie25/05 13:459.00Se tip
Sl. Prag - Budejovice22/05 16:001.75Se tip
Germania Halberstadt - FSV Zwickau22/05 16:302.25Se tip
Sagene - Bygdø Monolitten21/05 18:154.50Se tip
Hornslet IF - Kristrup B21/05 17:301.40Se tip
Bergsøy - Kristiansund BK 221/05 17:001.80Se tip
Aalesund 2 - Spjelkavik21/05 17:001.50Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:003.50Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:001.70Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:001.45Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.10Se tip
Znamya - Karelia Petrozavodsk20/05 14:002.05Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:004.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.80Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:003.00Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.70Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:002.55Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.02Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.25Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.62Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Werder bekræfter: Vil have Robin Dutt

to, 23 maj 2013 12:56:23
Brøndby gik efter Ståle Solbakken

to, 23 maj 2013 12:43:15
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:09.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.