Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Forum for klubtråde
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Forum for klubtråde Nogle klubber har deres egen klubtråd. Her foregår alle de mindre og mere interne debatter omkring den enkelte klub. Deltag i de eksterende klubtråde eller opret tråde for de klubber, der mangler.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-12, 20:42
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er offline
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
Vedr.: Brøndby-tråden

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-saelger-agger
Brøndby har solgt Nicolaj Agger til VB Kolding.

På angriberpositionen stod han bag Makienok og Akpoveta.
På fløjen står han bag Gehrt og Stryger Larsen.

Det er fornuftigt for både Agger og Brøndby at dette skifte sker.
Har aldrig set det store lys i Nicolaj Agger. Han er da en ganske udemærket angriber, men ikke for en klub, der vil spille med i toppen af dansk fodbold. Hans niveau rækket ikke højere end en topklub i første division eller en bundklub i Superligaen. I forhold til mål ser hans statistik således ud:
  • Brøndby: 45 kampe, 8 mål - 0,18 mål pr. kamp.
  • SønderJyskE: 7 kampe, 1 mål - 0,14 mål pr. kamp.
  • Djurgården: 1 kamp, 1 mål - 1 mål pr. kamp.
  • U21 landsholdet: 5 kampe, 1 mål - 0,2 mål pr. kamp.

Dette er bestemt ikke imponerende. Var det så således, at han bidrog med andet, men det føler jeg faktisk ikke er tilfældet. Han arbejder godt for tingene og laver et stort løbearbejde, men det er også det. I mine øjne bør en klub som Brøndby afgjort kunne få bedre.
Gammel 06-08-12, 22:55
Djiby Djiby er offline

Tilmeldingsdato: 29-06-12

Synes han gjorde det godt da han var i Sønderjyske, men formåede aldrig rigtigt at finde et stabilt højt niveau. Håber dog han kan få noget succes i Vejle
Gammel 08-08-12, 8:51
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Har aldrig set det store lys i Nicolaj Agger. Han er da en ganske udemærket angriber, men ikke for en klub, der vil spille med i toppen af dansk fodbold. Hans niveau rækket ikke højere end en topklub i første division eller en bundklub i Superligaen. I forhold til mål ser hans statistik således ud:
  • Brøndby: 45 kampe, 8 mål - 0,18 mål pr. kamp.
  • SønderJyskE: 7 kampe, 1 mål - 0,14 mål pr. kamp.
  • Djurgården: 1 kamp, 1 mål - 1 mål pr. kamp.
  • U21 landsholdet: 5 kampe, 1 mål - 0,2 mål pr. kamp.

Dette er bestemt ikke imponerende. Var det så således, at han bidrog med andet, men det føler jeg faktisk ikke er tilfældet. Han arbejder godt for tingene og laver et stort løbearbejde, men det er også det. I mine øjne bør en klub som Brøndby afgjort kunne få bedre.
Jeg har heller ikke set det store lys i Agger. Jeg har heller ikke forstået hvordan han gang på gang fik spilletid. Da han ikke kunne score mål blev han sat på venstrefløjen som var en fiasko, da han intet teknik eller hurtighed har til at kunne gå forbi en modspiller. God nyhed at han skifter til Vejle og i mellemtiden skal man lige finde ud af om man kan skippe Brent McGrath videre samtidigt.

Vi har endnu ikke set nogle indkøb i Brøndby og jeg tror heller ikke at vi skal regne med det (specielt med feriepenge og KASI-sangen). Jeg tror man må give dette hold noget tid, specielt når man har så mange unge spillere på holdet, selvom det er pinefuldt at se på.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 08-08-12, 11:29
Will Will er offline

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...j-til-broendby

http://brondby.com/article.asp?aid=70985&id=145

Rygter om kapitaludvidelser med omstruktureringen af aktierne er kommet, og det virker som at sådan en omstrukturering er på trapperne. Ingen anelse om hvordan det kommer til at fungere, men Brøndby mangler penge nu (KASI og feriepengesag) og måske er dette den eneste måde hvor man kan skaffe kapitel, sammen med anskaffelsen af en hovedsponsor.
Besvar med citat
Gammel 15-08-12, 20:12
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Martin Albrechtsen til Brøndby

Brøndby har skrevet kontrakt med Martin Albrechtsen, der tidligere har gjort sig i bl.a. FC København og FC Midtjylland.

Læs her.

I mine øjne er det en spændende, men også risikobetonet satsning. Martin Albrechtsen har uden tvivl stor rutine fra båden dansk og udenlandsk fodbold. Desuden er han vant til stort pres, hvilket absolut er en kæmpe force i Brøndby som situationen er for tiden. Min store spørgsmålstegn omkring Albrechtsen er hans alder. Han er 32 år og har sandsynligvis toppet. Derfor er det en meget kortsigtet løsning, der måske også kan vise sig for kortsigtet. Spørgsmålet er simpelthen om sidste udløbsdato snart er overskredet.
Gammel 10-09-12, 8:46
Will Will er offline

Vedr.: Martin Albrechtsen til Brøndby

Citat:
Brøndby har skrevet kontrakt med Martin Albrechtsen, der tidligere har gjort sig i bl.a. FC København og FC Midtjylland.

Læs her.

I mine øjne er det en spændende, men også risikobetonet satsning. Martin Albrechtsen har uden tvivl stor rutine fra båden dansk og udenlandsk fodbold. Desuden er han vant til stort pres, hvilket absolut er en kæmpe force i Brøndby som situationen er for tiden. Min store spørgsmålstegn omkring Albrechtsen er hans alder. Han er 32 år og har sandsynligvis toppet. Derfor er det en meget kortsigtet løsning, der måske også kan vise sig for kortsigtet. Spørgsmålet er simpelthen om sidste udløbsdato snart er overskredet.
Det er en meget kortsigtet løsning, men i mine øjne nødvendig. Han har erfaring og kan skabe noget stabilitet i midterforsvaret, hvor Dumic og Stenderup begge er meget grønne, og Goodson har bare et meget svingende niveau.

Jeg havde slet ikke forventet at Brøndby ville købe Antipas fra Sønderjyske og det kommer også bag på mig at han er 28 år allerede, men man manglede en erstatning for Krohn-Dehli, men jeg havde mere forventet at man hentede en spiller som Borring på fri transfer. Det bliver spændende at se hvordan han kommer til at præstere på et Brøndbyhold. Han er nok mere angriber end midtbanespillere end Krohn-Dehli var.
Besvar med citat
Gammel 20-09-12, 21:45
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Jeg havde slet ikke forventet at Brøndby ville købe Antipas fra Sønderjyske og det kommer også bag på mig at han er 28 år allerede, men man manglede en erstatning for Krohn-Dehli, men jeg havde mere forventet at man hentede en spiller som Borring på fri transfer. Det bliver spændende at se hvordan han kommer til at præstere på et Brøndbyhold. Han er nok mere angriber end midtbanespillere end Krohn-Dehli var.
Det var bestemt heller ikke et skifte jeg havde ventet. Især ikke når man tænker på Brøndbys økonomi. Jeg synes dog det er et godt køb rent spillemæssigt. Han er en spiller jeg meget gerne havde set i OB. Han har både speed, teknik og kan også score mål. Desuden har han en god alder, hvor han er på toppen af sin karriere og et udlandseventyr virker efterhånden mindre og mindre sandsynligt.
Gammel 24-09-12, 16:21
Will Will er offline

Citat:
Det var bestemt heller ikke et skifte jeg havde ventet. Især ikke når man tænker på Brøndbys økonomi. Jeg synes dog det er et godt køb rent spillemæssigt. Han er en spiller jeg meget gerne havde set i OB. Han har både speed, teknik og kan også score mål. Desuden har han en god alder, hvor han er på toppen af sin karriere og et udlandseventyr virker efterhånden mindre og mindre sandsynligt.
Indtil videre virker han som et frisk pust til Brøndbys meget stillestående spil. Godt køb indtil videre.
Besvar med citat
Gammel 13-12-12, 15:14
Will Will er offline

Status: Brøndby på 12. pladsen og semifinale i Landspokalen.

Efter en meget skidt start på 2012/2013 sæsonen formåede Brøndby at redde noget af æren og vise OK spil i de sidste 5-6 kampe hvor man blandt andet slog Silkeborg, AC Horsens, FCK i Pokalen og fik uafgjort mod Esbjerg og SønderjyskE. Dette har betydet at man stadig hænger fast på feltet der er lige over oprykningsstregen. Fra 7.- til 12. pladsen er der blot 6 point, så faktisk er disse 6 hold i farezonen for nedrykning:

7. AC Horsens 23 p
8. FC Midtjylland 22 p
9. SønderjyskE 21 p
10. Esbjerg 19 p
11. Silkeborg 18 p
12. Brøndby 17 p

Så Brøndby kan stadig selv afgøre det med 13 runder og 39 point at spille om endnu. Jeg tror at målsætningen lige nu er at undgå nedrykning og forsøge at vinde pokalen og få europæisk fodbold i næste sæson gennem pokalsejren. I pokalen er der Randers, Esbjerg og AC Horsens tilbage, og formår Brøndby at komme i finalen samtidigt med at AC Horsens eller Randers kvalificerer sig til Europa gennem ligaen, så er der også pokalfodbold til Brøndby i næste sæson.

Forårssæsonen 2013:
Brøndby skal spille to semifinalekampe mod Esbjerg samtidigt med at de skal spille 13 runder af Superligaen, og det resterende kampprogram for Brøndby i ligaen ser sådan her ud:

03. marts: Randers (H)
10. marts: AGF (U)
17. marts: FC Midtjylland (H)
28. marts: Esbjerg (U)
01. april: AGF (H)
07. april: Randers (U)
10. april: Esbjerg (H) POKALEN
14. april: SønderjyskE (H)
17. april: Esbjerg (U) POKALEN
21. april: Silkeborg (H)
28. april: OB (U)
05. maj: FC København (H)
12. maj: AaB (U)
05. maj: FC Nordsjælland (H)
20. maj: AC Horsens (U)

Brøndby har faktisk et udmærket kampprogram for foråret. Man har 7 hjemmekampe ud af 13 Superligakampe, og man har allerede mødt FC København to gange på udebane, og FC Nordsjælland to gange på udebane. April måned bliver meget afgørende med 7 kampe, 5 i ligaen og 2 i Pokalen.

Mulige transfers:
Der er blevet snakket om indkøb af en central midtbane efter at Mike Jensens kontrakt er udløbet. Navne som Ørnskov (Viking), O'Connor (SønderjyskE) og Drachmann (AC Horsens) er blevet nævnt. Rasmus Lindgren har skrevet under med Groningen i Holland.
Andre pladser man kunne forstærke sig på er på venstrebacken hvor Jens Stryger Larsen gør det godt i øjeblikket, men man kunne skubbe ham tilbage på sin vante plads på venstre/højremidtbane og man kunne samtidigt også få skabt lidt mere bredde på de offensive pladser. Indtil videre har Brøndbys indskiftninger været af Semou eller McGrath, som i mine øjne ikke er spillere der har kvalitet til førsteholdsfodbold endnu. Mere bredde gennem indkøb af en central midt og en venstreback der kan frigøre Stryger Larsen fra backen - Michael Lumb lyder dyr, men han kunne være et oplagt bud.

Vinterpausen:
Simon Makienok blev overraskende nok fravalgt til Ligalandsholdet, men samtidig er Rommedahl blevet udtaget. For Brøndbys vedkommende er det nok bedst at man har et samlet hold under vintertræningen og jeg ser fravalget af Makienok som positivt for Brøndby her henover vinterpausen.
For Brøndby gælder det om at undgå nedrykning og bibeholde det gode spil fra de seneste kampe. Derudover skal man have klaret feriepengesagen og hvis muligt få handlet en central midt og/eller en venstreback hjem.
Besvar med citat
Gammel 17-12-12, 23:02
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Mulige transfers:
Der er blevet snakket om indkøb af en central midtbane efter at Mike Jensens kontrakt er udløbet. Navne som Ørnskov (Viking), O'Connor (SønderjyskE) og Drachmann (AC Horsens) er blevet nævnt. Rasmus Lindgren har skrevet under med Groningen i Holland.
Andre pladser man kunne forstærke sig på er på venstrebacken hvor Jens Stryger Larsen gør det godt i øjeblikket, men man kunne skubbe ham tilbage på sin vante plads på venstre/højremidtbane og man kunne samtidigt også få skabt lidt mere bredde på de offensive pladser. Indtil videre har Brøndbys indskiftninger været af Semou eller McGrath, som i mine øjne ikke er spillere der har kvalitet til førsteholdsfodbold endnu. Mere bredde gennem indkøb af en central midt og en venstreback der kan frigøre Stryger Larsen fra backen - Michael Lumb lyder dyr, men han kunne være et oplagt bud.
Brøndby kunne uden tvivl godt bruge et par forstærkninger. Tror dog man får et stort problem, udover den skræntende økonomi. Brøndbys situation er i højeste grad usikker, da man ikke ved hvor man befinder sig i næste sæson. Nedrykningsfaren er mere end reel og derfor vil eventuelle transferemner givetvis være betænkelige, da tanken om første division i næste sæson næppe ligefrem er fristende.
Gammel 17-01-13, 13:05
Will Will er offline

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tyrkiet-fredag

Så skal der ryddes op i Brøndby og man skal ud og spare nogle penge. Heldigvis for Brøndby er der interesse for Goodson som er en af de løntunge spillere i klubben. Han rygtes til Orduspor i Tyrkiet, og ifølge Tipsbladet kan man i 2013 spare 2.5 millioner lønkroner ved et skifte.
Besvar med citat
Gammel 28-02-13, 21:31
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Goodson stopper som anfører - Rommedahl tager over

Clarence Goodson har valgt, at frasige sig hvervet som anfører i Brøndby, da han ikke længere er sikker på at hans rolle er tilstrækkelig central. Rommedahl overtager nu anførerbindet.

Læs her.

Auri ser dog stadig Goodson som leder og begrunder valget af Rommedahl med hans store erfaring.

Læs her.

Rommedahl er både beæret og glad for sit nye hverv.

Læs her.

Det får da ikke Auri til at fremstå videre professionelt, at anføreren selv skal erkende, at han ikke har en central nok rolle til at være anfører. Når det så er sagt, er det et flot valg af Goodson, der fortjener stor ros. Man kan så være enig eller lade være, men at sætte klubben over sig selv på den måde, kan man kun have respekt for.

I forhold til valget af Rommedahl har han uden tvivl erfaringen og stjernestatusen, men har han også autoriteten? I mine øjne virker Rommedahl ikke ligefrem så den mest højtråbende type, der rusker sine holdkammerater op. Desuden synes jeg ikke hans præstatioiner har været så prangende, at man ligefrem kan tale om et spillemæssigt forbillede.
Gammel 24-03-13, 17:43
desp desp er offline

Tilmeldingsdato: 24-03-13
Post Brøndby-fan: Brug 3 minutter, og del din viden!

Hejsa

Har du et par minutter, og er du Brøndby-fan, så del ud af din viden og hjælp mig

Jeg står og er igang med en større afsluttende opgave om Brøndby IF på min uddannelse. Jeg har brug for DIN mening om BIF, og jeg håber du vil hjælpe mig i de få minutter, spørgeskemaet tager.

Spørgeskemaet er anonymt, og der er plads til store så vel som små Brøndby-fans

Tryk på dette link og deltag:

https://docs.google.com/forms/d/1HCz...kJDzc/viewform

Det vil være til stor hjælp for mig og min opgave.
Mange tak og forsat go' fodboldsøndag.

//desp
Besvar med citat
Gammel 24-03-13, 17:44
desp desp er offline

Tilmeldingsdato: 24-03-13
Vedr.: Brøndby-fan: Brug 3 minutter, og del din viden!

Har du nogle spørgsmål til spørgeskemaet eller opgaven, så skriv til bif-fan@outlook.com eller her i tråden
Besvar med citat
Gammel 03-04-13, 9:25
Maikenkronborg Maikenkronborg er offline

Tilmeldingsdato: 19-03-13
Bopæl: Vejle
Alder: 31
Vedr.: BrØndby TrÅden

Citat:
Citat: manse Se meddelelser
Han bliver én af årets profiler sammen med bla vores nye "Pedro"
Er også ret sikker på, at han i hvert fald nok skal være i blandt årets profiler. Han har gjort det fantastisk godt!
Besvar med citat
Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Thierry Henry
23-05-13 22:51
The race for third!
23-05-13 22:45
Hvor skal Rooney hen?
23-05-13 22:27
Hvad nu Brøndby?
23-05-13 22:19
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
Superliga og den nye...
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
16-05-13 20:42
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:4523.00Se tip
Alstermo IF - Markaryds IF25/05 13:002.00Se tip
Newroz FC - Skogås-Trångsunds FF25/05 12:001.70Se tip
IFK Oskarshamn - Madesjö IF25/05 13:001.35Se tip
Fågelfors IF - Överums IK25/05 11:001.70Se tip
FC Höllviken - IFK Klagshamn25/05 12:001.05Se tip
Grebbestads IF - Stenungsunds IF25/05 13:002.85Se tip
Carlstad United - Nordvarmland FF25/05 14:001.90Se tip
Rynninge IK - Tibro AIK FK25/05 12:002.00Se tip
Vimmerby IF - Värmbols FC25/05 13:001.75Se tip
Motala AIF FK - Ekero IK25/05 13:001.53Se tip
Enskede IK - FC Gute25/05 12:001.90Se tip
Lindsdals IF - Sölvesborgs GoIF25/05 13:001.70Se tip
Sunnanå SK - KIF Örebro25/05 12:001.70Se tip
Hudiksvalls FF - Alviks IK25/05 12:001.41Se tip
BK Forward - Nyköpings BIS25/05 14:001.70Se tip
Sion - Thun25/05 15:453.00Se tip
Sion - Thun25/05 15:451.85Se tip
NB Bornholm - HIK25/05 13:001.70Se tip
Herlev - FC Roskilde25/05 13:001.70Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:451.80Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:451.72Se tip
Roma - Lazio26/05 16:002.20Se tip
Malaga - Deportivo La Coruna26/05 18:002.10Se tip
Fana - FK Fyllingsdalen25/05 14:002.90Se tip
Åsane - Arna-Bjørnar25/05 14:001.80Se tip
Drøbak/Frogn - Østsiden25/05 14:001.80Se tip
NB Bornholm - HIK25/05 13:001.70Se tip
FK Tønsberg - Valdres FKs FK25/05 14:002.05Se tip
Sion - Thun25/05 15:452.03Se tip
Vidar - Vindbjart25/05 14:001.75Se tip
CA Bastia - Creteil24/05 18:001.80Se tip
Guingamp - Dijon24/05 18:301.73Se tip
Laval - Chateauroux24/05 18:301.93Se tip
Hisingsbacka FC - Guldhedens IK24/05 17:301.55Se tip
Slätthögs BoIF - Eneryda IF24/05 17:001.85Se tip
FC Växjö - Hestra SSK24/05 17:002.00Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:451.48Se tip
Kortedala IF - IF Vardar/Makedonija24/05 17:001.25Se tip
Svarteborgs Dingle IF - IF Viken24/05 17:001.40Se tip
Spöland Vännäs IF - Sollefteå GIF FF24/05 17:001.50Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Liniger: Bayerns hævntørst vinder CL

lø, 25 maj 2013 08:30:00
Santos bekræfter Neymar-bud

lø, 25 maj 2013 07:06:12
SønderjyskE forlænger med trænere

lø, 25 maj 2013 06:49:35
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 8:54.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.