Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Forum for klubtråde
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Forum for klubtråde Nogle klubber har deres egen klubtråd. Her foregår alle de mindre og mere interne debatter omkring den enkelte klub. Deltag i de eksterende klubtråde eller opret tråde for de klubber, der mangler.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-12, 16:05
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er offline
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
Mendy og Sterobo færdige i OB

Franske Bernard Mendy er en færdig mand i OB og skifter nu til franske Brest.

Læs her.

Mendy kunne helt sikkert noget specielt i forhold til det almindelige niveau i dansk fodbold. Hans hurtighed og driblinger gjorde ham til et meget farligt kort offensivt. Ofte var han dog for selvisk og valgte ofte dårlige og alt for satsede afslutninger istedet for en mere oplagt og fornuftig aflevering til en given medspiller. Desuden fik han mange kort og var alt for usikker defensivt. Årsagen skal måske findes i at han oprindeligt er højreback/højrefløj, men i OB nærmest udelukkende blev anvendt i venstre side. I hvert fald lod han alt for ofte modstanderens kantspillere få alt for meget tid og plads når han spillede på venstreback.

Alt i alt begræder jeg ikke hans afsked, men ønsker ham selvfølgelig held og lykke.

Også målmandstræner, Tom Sterobo, er færdig i OB.

Læs her.

I forhold til målmandssituationen synes jeg ellers OB har set stærke ud i de seneste ti år. Ser man bort fra et par usikre personligheder som Stefan Wessels, Matthew Jordan og Martin S. Jensen, har OB haft rigtig gode målmænd i den periode. Spørgsmålet er så om det i højere grad har været målmændenes egen fortjeneste end Sterobos. Det spørgsmål kender vi ikke svaret på, hvorfor det også er svært fra sidelinjen, at kommentere på denne afskedigelse. Jeg så dog gerne, at man hentede Lars Høgh ind som ny målmandstræner.
Gammel 03-07-12, 9:14
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11
Vedr.: OB-tråden

OB har købt Paris SG-talentet Cedric N'Koum.
Han er offensiv spiller, der kan spille på kanten eller som 10'er.

http://www.bold.dk/nyt/Poul-H-NKoum-...igt-vaerdifuld

Jeg så dog måske hellere OB hente en angriber, fordi det er på angriberpositionen at de mest har brug for forstærkninger.
Besvar med citat
Gammel 03-07-12, 21:38
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
OB har købt Paris SG-talentet Cedric N'Koum.
Han er offensiv spiller, der kan spille på kanten eller som 10'er.

http://www.bold.dk/nyt/Poul-H-NKoum-...igt-vaerdifuld

Jeg så dog måske hellere OB hente en angriber, fordi det er på angriberpositionen at de mest har brug for forstærkninger.
Jeg kender intet til ham, men hans fortid i PSG virker bestemt spændende. Desuden skulle han være teknisk dygtig, hurtig og fysisk stærk. Det lyder umiddelbart som en farlig kombination. Han er desuden en relativt ung fyr, hvorfor der kan udvikles på ham. Jeg ser det ligeledes som meget positivt, at han kan spille kantspiller, da vi her mangler noget eksplosivitet. Kadrii skal ifølge rygtere anvendes på back-pladsen i næste sæson, Hans Henrik Andreasen og Johansson er relativt langsomme og Traoré er trods alt bedre centralt. Det efterlader os med Gislason som den eneste kantspiller med speed i fødderne.

Han har haft en lang prøveperiode, hvilket kan tolkes både positivt og negativt. Den positive fortolkning er, at man har haft god tid til at se ham an, hvorfor man bør have en fornuftig idé om, hvad og hvor meget han rent faktisk kan. Den negative tolkning er, at han ikke har slået igennem fra dag et og det har krævet grundige overvejelser før man har fået mod til at hente ham.
Gammel 09-07-12, 20:06
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

OB skriver kontrakt med Emil Larsen

OB offentliggjorde tidligere denne mandag, at man har skrevet en fireårig kontrakt med Emil Larsen, der kommer fra Lyngby.

Læs her.

I mine øjne en virkelig god og spændende signing! Han er teknisk dygtig, målfarlig, kan noget på egen hånd og så er han endda ung! Man begynder så småt at ane en rød tråd i det klubben foretager sig. Alt i alt ligner det, at man i fremtiden vil satse på offensiv, boldbesiddende fodbold. Nu må førsteprioriteten efterhånden være angrebet, hvor der både mangler bredde og kvalitet.

Velkommen til Emil Larsen.
Gammel 05-08-12, 21:14
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Tore Reginiussen til Rosenborg

Norske Tore Reginiussen skifter nu fra OB til norske Rosenborg.

Læs her.

Det er en transfer jeg finder både ærgerlig og på sin vis også positiv. Ærgerlig fordi jeg så et stort lys i ham, da vi købte ham sidste sommer. Dog synes jeg det er positivt, at man holder fast i satsningen på unge spillere og derfor sorterer spillere i Reginiussens aldersgruppe fra, når de ikke længere er en del af startopstillingen.

Tore Reginiussen fandt i mine aldrig det niveau, man kunne have håbet. Det var forventet, at han skulle blive en nøglespiller i vores defensiv, men desværre lavede han for mange personlige fejl og kom aldrig til at fungere sammen med Anders Møller Christensen. Problemet med de to var nok, at de supplerede hinanden ret så dårligt. Anders Møller Christensen er fysisk stærk, god i luften og læser sin direkte modspiller godt. Desværre er han ikke videre hurtig og er også dårlig med bolden. Han er hverken dygtig til pasningsspillet eller til at føre bolden frem. Præcis de samme styrker og svagheder har Reginiussen. Det resulterede i et midterforsvar, der var sårbart overfor dybdeløb og løbedueller generelt. Dertil var det et midterforsvar, der ikke kunne føre bolden frem, hvorfor det ansvar udelukkende hvilede på backsene. I Daniel Høgh har man fundet en makker til Anders Møller Christensen, der er både hurtigere og bedre med bolden.

Nu bliver det så spændende, hvordan man erstatter Reginiussen, da midterforsvaret pludselig ser en anelse tyndt besat ud. Spørgsmålet er, om man giver unge Kasper Larsen chancen som backup eller om man går på indkøb.

Alt i alt synes jeg det er fornuftigt, at man går bort fra et midterforsvar, der ikke har fungeret i tilstrækkelig grad. I forlængelse heraf virker det også fornuftigt, at man sælger en spiller som Reginiussen, der sandsynligvis er ret løntung.
Gammel 05-08-12, 21:53
Djiby Djiby er offline

Tilmeldingsdato: 29-06-12
Vedr.: Tore Reginiussen til Rosenborg

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Norske Tore Reginiussen skifter nu fra OB til norske Rosenborg.

Læs her.

Det er en transfer jeg finder både ærgerlig og på sin vis også positiv. Ærgerlig fordi jeg så et stort lys i ham, da vi købte ham sidste sommer. Dog synes jeg det er positivt, at man holder fast i satsningen på unge spillere og derfor sorterer spillere i Reginiussens aldersgruppe fra, når de ikke længere er en del af startopstillingen.

Tore Reginiussen fandt i mine aldrig det niveau, man kunne have håbet. Det var forventet, at han skulle blive en nøglespiller i vores defensiv, men desværre lavede han for mange personlige fejl og kom aldrig til at fungere sammen med Anders Møller Christensen. Problemet med de to var nok, at de supplerede hinanden ret så dårligt. Anders Møller Christensen er fysisk stærk, god i luften og læser sin direkte modspiller godt. Desværre er han ikke videre hurtig og er også dårlig med bolden. Han er hverken dygtig til pasningsspillet eller til at føre bolden frem. Præcis de samme styrker og svagheder har Reginiussen. Det resulterede i et midterforsvar, der var sårbart overfor dybdeløb og løbedueller generelt. Dertil var det et midterforsvar, der ikke kunne føre bolden frem, hvorfor det ansvar udelukkende hvilede på backsene. I Daniel Høgh har man fundet en makker til Anders Møller Christensen, der er både hurtigere og bedre med bolden.

Nu bliver det så spændende, hvordan man erstatter Reginiussen, da midterforsvaret pludselig ser en anelse tyndt besat ud. Spørgsmålet er, om man giver unge Kasper Larsen chancen som backup eller om man går på indkøb.

Alt i alt synes jeg det er fornuftigt, at man går bort fra et midterforsvar, der ikke har fungeret i tilstrækkelig grad. I forlængelse heraf virker det også fornuftigt, at man sælger en spiller som Reginiussen, der sandsynligvis er ret løntung.
Kan kun sige jeg er enig i dine synspunkter. Tore Reginiussen virkede i starten som et utroligt godt køb, men var ikke alt sikker.
Synes dog at Anders Møller heller ikke er på toppen længere så det ser rigtigt tyndt ud i forsvaret. Daniel Høgh gør det rigtigt godt og han har fastholdt en opadgående kurve.
Har ikke set Kasper Larsen, men ved du hvor højt hans nuværende niveau er i forhold til at få nogle superliga kampe?
Gammel 06-08-12, 20:25
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Djiby Se meddelelser
Kan kun sige jeg er enig i dine synspunkter. Tore Reginiussen virkede i starten som et utroligt godt køb, men var ikke alt sikker.
Synes dog at Anders Møller heller ikke er på toppen længere så det ser rigtigt tyndt ud i forsvaret. Daniel Høgh gør det rigtigt godt og han har fastholdt en opadgående kurve.
Har ikke set Kasper Larsen, men ved du hvor højt hans nuværende niveau er i forhold til at få nogle superliga kampe?
Anders Møller Christensen har afgjort ikke samme niveau som tidligere, men han har også lidt under, at han og Reginiussen simpelthen ikke fungerede sammen. Jeg synes faktisk han har løftet sit spil igen nu, hvor Daniel Høgh er hans makker. Dette skyldes muligvis, at han nu er den ubestridte leder i forsvaret samt at Daniel Høgh supplerer ham bedre end Reginiussen gjorde. Daniel Høgh kan føre bolden frem og så har han noget mere speed. Kvaliteter både Reginiussen og Anders Møller Christensen absolut ikke besidder.

Kasper Larsen har ikke spillet meget, hvorfor jeg heller ikke kan komme med en tilstrækkeligt velfunderet beskrivelse eller vurdering af ham. Det generelle indtryk hos folk og fans omkring klubben er dog, at han er et ganske stort talent, der en dag meget vel kan danne makkerpar med Daniel Høgh i forsvaret.
Gammel 06-08-12, 22:53
Djiby Djiby er offline

Citat:
Anders Møller Christensen har afgjort ikke samme niveau som tidligere, men han har også lidt under, at han og Reginiussen simpelthen ikke fungerede sammen. Jeg synes faktisk han har løftet sit spil igen nu, hvor Daniel Høgh er hans makker. Dette skyldes muligvis, at han nu er den ubestridte leder i forsvaret samt at Daniel Høgh supplerer ham bedre end Reginiussen gjorde. Daniel Høgh kan føre bolden frem og så har han noget mere speed. Kvaliteter både Reginiussen og Anders Møller Christensen absolut ikke besidder.

Kasper Larsen har ikke spillet meget, hvorfor jeg heller ikke kan komme med en tilstrækkeligt velfunderet beskrivelse eller vurdering af ham. Det generelle indtryk hos folk og fans omkring klubben er dog, at han er et ganske stort talent, der en dag meget vel kan danne makkerpar med Daniel Høgh i forsvaret.
Ja man må sige de supplere hinanden udmærket, men ved du om der er planer om at hente en backup eller lignende ind istedet?

Lyder dog spændende med Kasper Larsen, så håber vi får set ham i aktion
Gammel 08-08-12, 20:44
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Djiby Se meddelelser
Ja man må sige de supplere hinanden udmærket, men ved du om der er planer om at hente en backup eller lignende ind istedet?

Lyder dog spændende med Kasper Larsen, så håber vi får set ham i aktion
Jeg ved ikke, hvilke planer man har på direktionsgangene. Det nok kun Troels Bech, Poul Hansen og resten af ledelsen, der ved hvilke spillere man har tænkt sig at hente. Jeg vil dog mene, at forsvaret ser tyndt ud centralt. Kasper Larsen vil man muligvis satse på, men tre spillere er ikke meget til to pladser. Nyerhvervelsen Diarra kan dog også spille centerforsvarer, så han er muligvis en del af ligningen.
Gammel 08-08-12, 22:31
Djiby Djiby er offline

Citat:
Jeg ved ikke, hvilke planer man har på direktionsgangene. Det nok kun Troels Bech, Poul Hansen og resten af ledelsen, der ved hvilke spillere man har tænkt sig at hente. Jeg vil dog mene, at forsvaret ser tyndt ud centralt. Kasper Larsen vil man muligvis satse på, men tre spillere er ikke meget til to pladser. Nyerhvervelsen Diarra kan dog også spille centerforsvarer, så han er muligvis en del af ligningen.
Det selvfølgelig rigtigt, men kunne godt være du lige havde et par breaking news i ærmet
Håber diarra kan tilføre holdet noget. N´koum virker ihvertfald som en god signing, teknisk stærk og hårdtarbejdende
Gammel 13-08-12, 21:00
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Update

Poul Hansen antyder nu, at der ikke kommer forstærkninger til forsvaret efter salget af Reginiussen og afviser, at salget fandt sted af økonomiske hensyn.

Læs her.

Det er jeg sådan set tilfreds med. Godt nok ser forsvaret lidt tyndt ud centralt, men omvendt synes jeg det er fint at spillere som Daniel Høgh og Kasper Larsen rykkes frem i hierakiet. Daniel Høgh har vist at talentet er til sted, hvorfor han også bør få chancen, mens Kasper Larsen virker som et stort talent. Dertil skal vi ikke spille europæisk, hvorfor kampprogrammet ikke bliver så tæt i denne sæson. Derfor behøver truppen heller ikke være så stor.

OB har i de seneste dage været sat kraftigt i forbindelse med serbiske Nikola Djurdjic fra Haugesund. Haugesund udelukker da heller ikke et salg af angriberen.

Læs her.

Han har et fornuftigt scoringssnit, da han har har scoret 46 mål i 97 kampe for Haugesund, hvilket giver et snit på 0,47 mål pr. kamp. Han er 26 år og bør derfor være i sin bedste alder rent fodboldmæssigt. Vi mangler i mine øjne en angriber med mål i støvlerne. Rasmus Falk er en spændende spiller, men han er ikke en målmager. Morten Skoubo har scoret i de seneste optrædener, men det er stadig tvivlsomt, om han kan levere over en hel sæson. At vi i mange kampe har stillet med Gislason, der ret beset er fløjspiller, i front understreger desuden, at vi også mangler alternativer. Umiddelbart ville et køb af Djurdjic være positivt i mine øjne.
Gammel 13-08-12, 21:47
Djiby Djiby er offline

Ser spændende ud med ham Nikola Djurdjic, håber han kan bombe - Skoubo har dog vist lidt af sin gamle målnæse på det seneste, men en ekstra angriber vil være klasse
Gammel 26-11-12, 22:13
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Johansson fortsætter i Djurgården

Det har længe stået klart, at Andreas Johansson og OB ikke forlænger samarbejdet, der udløber til nytår. Det har også længe stået klart, at Sverige lignede et oplagt destination. Ligeledes har Djurgården længe været den sandsynlige destination. I dag er det så bekræftet, at Johansson fortsætter karrieren i Djurgården.

Læs her.

I mine øjne er dette et fornuftigt valg for alle parter. Djurgården får en spiller, der stadig kan bidrage med noget. Selvom han ikke fik samme succes i OB som i AaB, løftede han sig under Troels Bech og har haft en god tid under ham som træner. OB er i færd med en foryngelsesproces, hvor man vil opbygge et nyt hold og et nyt koncept bestående af unge spillere, der kan bidrage i en teknisk, offensiv og spilstyrende tilgang til spillet. Når man tænker på Johanssons alder (34 år) er det i den henseende et fornuftigt træk, at lade samarbejde komme til ende og evt. give plads til yngre alternativer. For Johansson selv, var mulighederne for spilletid i OB nok løbende blevet mindre og mindre, hvorfor en ny klub ikke virker som en dårlig ide.

Herfra skal Johansson ønskes held og lykke i sin nye klub og samtidig have tak for hans tid i OB.

Gammel 28-11-12, 11:37
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11
Vedr.: Johansson fortsætter i Djurgården

Citat:
Det har længe stået klart, at Andreas Johansson og OB ikke forlænger samarbejdet, der udløber til nytår. Det har også længe stået klart, at Sverige lignede et oplagt destination. Ligeledes har Djurgården længe været den sandsynlige destination. I dag er det så bekræftet, at Johansson fortsætter karrieren i Djurgården.

Læs her.

I mine øjne er dette et fornuftigt valg for alle parter. Djurgården får en spiller, der stadig kan bidrage med noget. Selvom han ikke fik samme succes i OB som i AaB, løftede han sig under Troels Bech og har haft en god tid under ham som træner. OB er i færd med en foryngelsesproces, hvor man vil opbygge et nyt hold og et nyt koncept bestående af unge spillere, der kan bidrage i en teknisk, offensiv og spilstyrende tilgang til spillet. Når man tænker på Johanssons alder (34 år) er det i den henseende et fornuftigt træk, at lade samarbejde komme til ende og evt. give plads til yngre alternativer. For Johansson selv, var mulighederne for spilletid i OB nok løbende blevet mindre og mindre, hvorfor en ny klub ikke virker som en dårlig ide.

Herfra skal Johansson ønskes held og lykke i sin nye klub og samtidig have tak for hans tid i OB.

Han var klart bedst i AaB, men en meget målfarlig herre som tit spillede godt mod Brøndby. Hans klart største bedrift i Danmark var at vinde guld med AaB i 2008 og Champions League i den efterfølgende sæson.

34 år er en meget høj alder for en markspiller og specielt som offensiv spiller, og det er naturligt at begge parter har besluttet at det bedst er skilles. OB har et godt projekt i gang med mange talentfulde spillere, og det giver bedre mening at lade dem blomstre.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 12-12-12, 22:48
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Rasmus Falk forlænger!

Rasmus Falk har forlænget samarbejdet med OB til 2016.

Læs her.

Det er intet mindre end en fantastisk nyhed for OB! Han er i mine øjne vores klart størte talent og allerede nu den bedste på holdet rent teknisk. Han kan stadig udvikle sig meget i forhold til især at score mål, men hans driblefærdigheder, evner i kombinationsspillet og spilforståelse er allerede på et højt niveau. Dertil er han en ægte fighter, der arbejder stenhårdt og tydeligvis elsker klubben.

Tags
kim brink, lars olsen, ob stinker, odense boldklub, peter utaka, viggo jensen

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Deltag Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FC Barcelona-tråden Häagen-Dazs Forum for klubtråde 208 29-04-12 20:35
Blære-tråden Cheik Off topic 32 08-07-10 19:01
TIFO-tråden Villadsen Fodbold generelt 48 25-10-08 20:55
Fyre-tråden Chelseafc78 Fodbold generelt 10 10-11-07 7:56
Aprilsnar-tråden Stubager Off topic 4 02-04-06 10:41

» Nye indlæg
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:47
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
The race for third!
Sidste svar af Silver
17-05-13 22:11
Superliga og den nye...
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
16-05-13 20:42
Ferguson stopper | Moyes...
Sidste svar af Silver
15-05-13 12:12
Champions League 12/13
15-05-13 12:07
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Notodden - Ålgård FK20/05 13:001.75Se tip
Vindbjart - Åsane20/05 12:302.00Se tip
Østsiden - Skarbøvik20/05 12:001.90Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:001.85Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.75Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.35Se tip
Fellaini - Andre01/07 21:552.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.25Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:002.10Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:001.91Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:001.80Se tip
Barcelona - Valladolid19/05 19:001.95Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.30Se tip
Cagliari - Lazio19/05 18:451.65Se tip
Siena - AC Milan19/05 18:452.25Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.05Se tip
Inter - Udinese19/05 18:452.20Se tip
West Bromwich Albion - Manchester United19/05 15:002.00Se tip
Wigan - Aston Villa19/05 15:002.05Se tip
Chelsea - Everton19/05 15:001.75Se tip
Chelsea - Everton19/05 15:001.75Se tip
Tottenham - Sunderland19/05 15:001.61Se tip
Newcastle United - Arsenal19/05 15:001.60Se tip
Inter - Udinese19/05 18:452.60Se tip
Tyresö FF - Sunnanå SK19/05 15:002.00Se tip
Schalke 04 II - VfB Hüls19/05 12:001.85Se tip
L. Leipzig - ZFC Meuselwitz19/05 12:301.95Se tip
Hamburger SV II - Wilhelmshaven19/05 12:001.83Se tip
Nice - Lyon19/05 13:001.85Se tip
Pescara - Fiorentina19/05 18:45151.00Se tip
Crotone - Juve Stabia19/05 10:301.98Se tip
Sevilla - Real Sociedad18/05 20:001.90Se tip
Montpellier - Lille18/05 19:001.95Se tip
Råå IF - Stafsinge IF18/05 13:001.78Se tip
Höganäs BK - Vinbergs IF18/05 13:002.00Se tip
Gunnilse IS - Grebbestads IF18/05 13:001.75Se tip
Mjölby Södra IF - Linghems SK18/05 13:001.90Se tip
Verona - Empoli18/05 14:302.09Se tip
Eintracht Frankfurt - Wolfsburg18/05 13:302.00Se tip
Hamburger SV - Bayer Leverkusen18/05 13:301.75Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Barca holder kurs mod 100 point

sø, 19 maj 2013 23:21:00
Sent comeback sikrede Milan CL-billet

sø, 19 maj 2013 23:04:00
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 5:29.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.