|
|

27-01-12, 23:51
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22
|
|
|
Vedr.: PSG-tråden
Official: Mevlut Erding joins Rennes
http://www.psg.fr/en/article/003001/...g-joins-Rennes
Prisen skulle være på omkring de €8 mil hvilket jeg syntes er en fin pris. Hans rolle er blevet mindre og mindre og da man højest sandsynligt vil prøve at hente en verdensklasse angriber til sommer er dette en naturlig udvikling.
Official: Paris Saint-Germain sign Alex from Chelsea
http://www.goal.com/en/news/90/franc...x-from-chelsea
Så blev Alex præsenteret som ny mand i PSG. Det hele er egentlig gået ret hurtigt fra at man hørte, at PSG var interreserede ovenpå på QPR's mislykkede forsøg på at hente ham fra Chelsea. Jeg syntes det er helt rigtigt af Leonardo, at satse på defensiven og forstærke den i det her transfer vindue, først med Maxwell og nu med Alex. Det har været der hvor der har været lidt problemer med at holde nullet og generalt være en sikker skanse på holdet. Det bliver helt sikkert bedre nu med Alex på holdet, han er fremragende og sparker desuden som en hest, så mon ikke at han også kommer til at sparke nogle frispark i ny og næ?
Præsentationen af ham: (det forgår på fransk)
http://www.psg.fr/fr/PSGTV/800102/Pl...30/Alex-au-PSG
ALLEZ PARIS! 
Sidst redigeret af John Barnes : 28-01-12 kl. 12:14.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

02-02-12, 20:39
|
 |
|
|
|
|
|
Paris Saint-Germain sign Thiago Motta from Inter
http://www.goal.com/en/news/90/franc...tta-from-inter
Så blev den sidste spiller i det her transfer vindue hentet. Valget faldt på Thiago Motta som kommer til PSG for en transfer sum som er i nærheden af 80-90 millioner kroner. Jeg syntes det er en god signing af PSG men om den er nødvendig kan jeg ikke rigtig finde ud af. Man har i forvejen Bodmer og Matuidi som ankermændene inde i midten men jeg tror at Ancelotti vil spille med Matuidi og Motta inde i midten og så have Bodmer som en breddespiller.
Dette transfer vindue resulterede i at man fik Maxwell, Alex og Motta tilført til holdet, det er jeg meget godt tilfreds med.
ALLEZ PARIS!
|
|
|
|

02-02-12, 21:17
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
|
Citat:
Citat: John Barnes
Dette transfer vindue resulterede i at man fik Maxwell, Alex og Motta tilført til holdet, det er jeg meget godt tilfreds med.
|
Man har efterhånden et meget skræmmende hold efter franske standarder! Især Maxwell og Alex er i mine øjne klare forstærkninger.
|
|

04-02-12, 17:46
|
 |
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Thierry Henry
Man har efterhånden et meget skræmmende hold efter franske standarder! Især Maxwell og Alex er i mine øjne klare forstærkninger.
|
Det var os en klar nødvendighed, at der blev gjort noget ved det forsvar! Offensivt er der heller ikke kommet særlig meget fra back pladserne så derfor bliver Maxwell en kærkommen spiller, at få til klubben da han kan bringe så meget til det opbyggende spil. Jeg glæder mig os til at se hvordan Sakho/Alex kombinationen inde i midterforsvaret kommer til at gå. det bliver en bomstærk akse og så kan begge spillere med fødderne samtidig med, at de er gode til at vinde luftduellerne.
Jeg syntes Leonardo og Ancelotti har gjort et godt stykke arbejde i det her transfer vindue. Man har gået ind og kigget på de positioner hvor man syntes man har manglet forstærkninger og så købt godt ind til de pladser. Det er dejligt at se, specielt i et transfer vindue hvor mange af rygterne gik på store spillere rent offensivt, pladser hvor jeg ikke mente at man havde den største brug for nye spillere, heldigvis så Leonardo og Ancelotti også sådan på det. Det kan godt være at det ikke er specielt spektakulært men det var en nødvendighed.
Men som jeg hele tiden har sagt så tror jeg, at man til sommer går ud og henter offensive spillere, en ny kant spiller, en offensiv midtbane spiller og så en ny angriber tror jeg man vil hente.
ALLEZ PARIS!
|
|
|
|

19-07-12, 13:53
|
 |
|
|
|
|
|
Man må sige at der sket ting og sager i det her transfer vindue. Jeg havde slet ikke regnet med, at man ville hente disse spillere da man slet ikke har hørt nogen rygter omkring disse spillere op til sommeren men derimod kun hørt rygter om Pato, Beckham, Kaka etc. Men de spillere som er kommet til klubben nu er jo meget bedre end mange af de navne som ellers har været rygtet til klubben. Jeg havde trodsalt heller ikke regnet med, at man ville bruge så mange penge som man har gjort men man må til gengæld os sige at man har fået rigtig meget kvalitet for pengene selvom at det ser lidt voldsomt ud når man kigger på tallene.
Lavezzi var den første spiller som Leonardo og co. hentede til klubben. Jeg syntes det er en fantastisk god signing, det er virkelig en kvalitets spiller som man har fået fingrene i her! Vi kender alle hans præstationer for Napoli hvor han har gjort det fremragende, specielt i sidste sæson os, hvor han brillerede mange gange i Champions League. Han vil passe perfekt ind i systemet! Pris: Ca. 220 millioner kroner.
Thiago Silva var den næste spiller man hentede. Dette var en signing som kom en del bag på mig, den havde jeg virkelig ikke set komme og han var slet ikke en spiller som jeg havde tænkt på, at man ville hente. Jeg tænkte, at midterforsvaret til næste sæson skulle hedde Sakho og Alex. Der kommer til at være kamp om den sidste plads i midterforsvaret, det bliver enten Alex eller Sakho. De har hver deres forcer men jeg tror umiddelbart, at Ancelotti vil vælge at starte med Alex sammen med Thiago Silva. Jeg har altid godt ku li Sakho, selvfølgelig fordi han er en god fodboldspiller men os fordi han er fra egne rækker, han kommer fra Paris og så har han leder egenskaber på banen som man sjældent ser af en spiller i så ung en alder. Han har bebudet til pressen, at hvis man signede en midterforsvar mere så ville han forlade klubben, den udtalelse blev så senere trukket tilbage men der er ingen tvivl om, at han ikke er tilfreds med at man har hentet Thiago Silva til klubben. Jeg syntes det ville være sindsygt ærgeligt hvis Sakho forlader klubben da han er fremtiden på det her hold! Samtidig må man os bare sige at Alex/Thiago Silva er et fremragende makkerpar! Pris: Ca. 300 millioner kroner
Verratti er for mig og nok os mange andre et meget ubeskrevet blad! Han kommer fra Pescara som vandt Serie B i sidste sæson. Han er offensiv midtbane spiller, en rigtig kreatør som kan meget med bolden og så har han en rigtig god forståelse for spillet, han kan slå nogle fantastisk gode afleveringer! Han er kun 19 år og var faktisk inde omkring Italiens EM trup. Han bliver rigtig spændende at følge fremover! Pris: Ca. 100 millioner kroner
Zlatan kender man jo alt til. Jeg havde slet ikke regnet med at man ville gå efter ham, jeg havde faktisk nærmere troet at man ville gå efter en Cavani hvis det skulle være! Det bliver sindsygt spændende at se hvordan han kommer til at dominere fransk fodbold! Pris. Ca. 170 millioner kroner.
Jeg kender af gode grunde ikke de officelle transfer beløb men efter det man kan læse rundt omkring så har man sammenlagt brugt plus, minus 800 millioner kroner på disse 4 spillere. Jeg kan ikke forstille mig, at der kommer flere men man ved jo aldrig?
Btw:
Citat:
|
Men som jeg hele tiden har sagt så tror jeg, at man til sommer går ud og henter offensive spillere, en ny kant spiller, en offensiv midtbane spiller og så en ny angriber tror jeg man vil hente.
|
Det er da egentlig meget godt ramt!
ALLEZ PARIS!
Sidst redigeret af John Barnes : 19-07-12 kl. 13:58.
|

22-07-12, 21:43
|
 |
|
|
|
|
|
Ancelotti: It is up to Nene to make decision on his PSG future.
http://www.goal.com/en/news/90/franc...ion-on-his-psg
Nene bankede 21 kasser ind i sidste sæson og jeg syntes, at det ville være ærgeligt hvis han skiftede fra PSG til en anden klub. Dog ser jeg kun 2 muligheder, enten skal man forlænge med ham for 1 eller 2 år eller os skal han sælges. Det vil være hovedløst, at lade ham blive i klubben til næste sommer når hans kontrakt udløber så man ingen penge får for ham. Penge er ikke noget problem men jeg syntes stadig, at det en dårlig forretning at lade spillere gå gratis! Selvom at Lavezzi er kommet til klubben så syntes jeg bestemt stadig at Nene kan få en vigtig rolle på holdet. Jeg siger forlæng med 1 år og så eventuelt sælg ham til næste sommer.
ALLEZ PARIS!
|

23-07-12, 9:30
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 19-07-11
|
|
|
Citat:
Ancelotti: It is up to Nene to make decision on his PSG future.
http://www.goal.com/en/news/90/franc...ion-on-his-psg
Nene bankede 21 kasser ind i sidste sæson og jeg syntes, at det ville være ærgeligt hvis han skiftede fra PSG til en anden klub. Dog ser jeg kun 2 muligheder, enten skal man forlænge med ham for 1 eller 2 år eller os skal han sælges. Det vil være hovedløst, at lade ham blive i klubben til næste sommer når hans kontrakt udløber så man ingen penge får for ham. Penge er ikke noget problem men jeg syntes stadig, at det en dårlig forretning at lade spillere gå gratis! Selvom at Lavezzi er kommet til klubben så syntes jeg bestemt stadig at Nene kan få en vigtig rolle på holdet. Jeg siger forlæng med 1 år og så eventuelt sælg ham til næste sommer.
ALLEZ PARIS!
|
Nu har jeg meget lidt forstand omkring fransk fodbold, men mon ikke at Nene har følt at hans plads i startopstillingen er truet? Det vil jeg i hvert fald føle hvis man efter en sommerferie ser de nye drenge i klassen som virker langt bedre end én i skoeln 
21 mål i sidste sæson? Jeg er sikker på at han nok skal finde en klub selvom han er blevet 31 år.
|

23-07-12, 19:47
|
 |
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Will
Nu har jeg meget lidt forstand omkring fransk fodbold, men mon ikke at Nene har følt at hans plads i startopstillingen er truet? Det vil jeg i hvert fald føle hvis man efter en sommerferie ser de nye drenge i klassen som virker langt bedre end én i skoeln 
21 mål i sidste sæson? Jeg er sikker på at han nok skal finde en klub selvom han er blevet 31 år.
|
Det er nogle rigtig gode spillere som der er kommet, det står klart for enhver. Dog mener jeg, at der er mulighed for masser af spilletid til den gode Nene. Han er venstre benet, hvilket der ikke er mange der er i truppen, heriblandt heller ikke Lavezzi som er højre benet og heller ikke Menez. Det vil sige, at jeg mener at Nene er det oplagte valg på venstre kanten af dem Ancelotti har til rådighed, ligegyldigt om man spiller en 4-4-2/4-4-1-1 eller en 4-3-3, så vil han passe perfekt til begge dele. Han er rigtig målfarlig hvilket antallet af mål tydeligt viser så derfor ville jeg ærge mig over at se ham smutte, da han har en masse at byde på. Derfor håber jeg, at han går med til at forlænge med PSG, f.eks med 1 år som jeg har nævnt eller eventuelt 2 år hvis han hellere vil det. PSG og Ancelotti vil jo gerne beholde ham! Jeg er sikker på, at han sagtens kan holde sit niveau os til den tid, for Nene er virkelig en god spiller!
|

25-07-12, 8:40
|
|
|
|
|
|
|
Lige nu går der (latterlige) rygter omkring at Nene skal sælges fordi Zlatan Ibrahimovic vil have trøjenummer 10!!
|

25-07-12, 20:18
|
 |
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Will
Lige nu går der (latterlige) rygter omkring at Nene skal sælges fordi Zlatan Ibrahimovic vil have trøjenummer 10!!
|
Det var da et af de mest latterlige rygter jeg nogensinde har set eller hørt om! At PSG skulle kunne finde på at sælge en spiller fordi han spiller med et trøje nummer som en anden spiller gerne vil spille med. Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at Hourau bliver solgt og så får Zlatan nummer 9. Ikke på grund af trøje nummeret selvfølgelig men fordi han vil blive tilovers da jeg er sikker på at Gameiro er Ancelottis andet valg til angrebs pladsen.
|

07-08-12, 15:25
|
 |
|
|
|
|
|
Flere medier melder, at PSG skulle være tætte på, at sikre sig Lucas Moura fra Sao Paulo. Der er angiveligt forhandlinger igang imellem de to parter i det der efterhånden er blevet lidt af en saga!
Thiago S: Lucas forhandler med PSG
http://www.bold.dk/nyt/Thiago-S-Luca...andler-med-PSG
Også Sao Paulo selv bekræfter at PSG er interreseret.
Sao Paulo bekræfter: PSG-interesse i Lucas
http://www.bold.dk/nyt/Sao-Paulo-bek...eresse-i-Lucas
Jeg har hørt, at prisen skulle være helt oppe i 40-45 millioner euro for Lucas hvilket jeg kun kan ryste på hovedet over! Jeg syntes det er en latterlig høj pris for en 19 årig knægt som kun har vist ting i den brasilianske liga. Nu betyder penge ikke noget for ejerne så de er nok ligeglade med hvor mange penge man skal af med men alt andet lige er det helt ude i skoven, at han skal koste så meget! Man kan aldrig hente det beløb ind igen eller tjene noget på et eventuelt salg engang, men igen det betyder ikke noget for ejerne.
Jeg syntes heller ikke, at det er nødvendigt, at signe en Lucas da der er masser af spillere i forvejen til de offensive pladser! Jeg forstår ikke den her handel hvis den ender med, at blive en realitet?!
|

08-08-12, 8:59
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Flere medier melder, at PSG skulle være tætte på, at sikre sig Lucas Moura fra Sao Paulo. Der er angiveligt forhandlinger igang imellem de to parter i det der efterhånden er blevet lidt af en saga!
Thiago S: Lucas forhandler med PSG
http://www.bold.dk/nyt/Thiago-S-Luca...andler-med-PSG
Også Sao Paulo selv bekræfter at PSG er interreseret.
Sao Paulo bekræfter: PSG-interesse i Lucas
http://www.bold.dk/nyt/Sao-Paulo-bek...eresse-i-Lucas
Jeg har hørt, at prisen skulle være helt oppe i 40-45 millioner euro for Lucas hvilket jeg kun kan ryste på hovedet over! Jeg syntes det er en latterlig høj pris for en 19 årig knægt som kun har vist ting i den brasilianske liga. Nu betyder penge ikke noget for ejerne så de er nok ligeglade med hvor mange penge man skal af med men alt andet lige er det helt ude i skoven, at han skal koste så meget! Man kan aldrig hente det beløb ind igen eller tjene noget på et eventuelt salg engang, men igen det betyder ikke noget for ejerne.
Jeg syntes heller ikke, at det er nødvendigt, at signe en Lucas da der er masser af spillere i forvejen til de offensive pladser! Jeg forstår ikke den her handel hvis den ender med, at blive en realitet?!
|
Så stjæler I bare Lucas Moura fra Manchester United! Det skulle være en done-deal indtil PSG meldte sig på banen.
Ej.. Jeg håber ikke at han kommer til klubben. Som John Barnes rigtigt siger så er 40-45 millioner euro sindssygt mange penge for en ung knægt. En lottokupon med en god chance for gevinst. Det er kun en klub som PSG eller Manchester City der har råd til sådanne vanvittige beløb.
Jeg kan heller ikke se hvorfor Lucas skulle til PSG eller United medmindre andre spillere forlader klubben.
Hos United har man allerede Valencia, Nani, Young på fløjen, mens Giggs, Kagawa og Welbeck også kan spille på pladsen.
Hvis Lucas Moura koster 40-45 millioner, hvor meget koster Neymar mon?
|
|
|
|

08-08-12, 21:13
|
 |
|
|
|
|
|
Officielt: Lucas Moura til PSG
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Lucas-Moura-til-PSG
Så blev det en realitet, Lucas skifter til PSG på en 4 årig kontrakt som løber frem til 2017. Han skifter til PSG til Januar 2013.
Transfer beløbet er indtil videre ukendt men mon ikke det kommer frem indenfor de nærmeste par dage. Er dog ret sikker på, at det ligger på en 300+ millioner kroner. Det bliver spændende at se hvordan Ancelotti vil få den til at gå op.
Dette er mit bud på en start 11'er.
Sirigu
Sakho - Alex - Thiago Silva - Maxwell
Matuidi - Thiago Motta
Lucas - Pastore - Lavezzi
Zlatan
Det kunne godt tænkes, at Ancelotti vælger at stille med Sakho på højre back hvis der ikke kommer noget nyt ind. Der har været snak om Maicon som jo ville gå direkte ind på den plads men at stille med Sakho ville ku hjælpe på at holde ham i klubben og give ham noget spille tid for han kommer ikke til at starte i midterforsvaret. Jeg syntes denne her opstilling er den stærkeste men der er efterhånden så mange gode spillere i klubben så der er flere forskellige muligheder og mange spillere der skal holdes tilfredse.
Lucas kommer jo første til Januar så Menez kunne godt blive valget på højre fløj.
Sidst redigeret af John Barnes : 08-08-12 kl. 21:16.
|

09-08-12, 18:56
|
 |
|
|
|
|
|
Paris Saint-Germain interested in exchanging Bisevac for Lyon's Reveillere - report.
http://www.goal.com/en/news/90/franc...ng-bisevac-for
Det ville give ret go mening hvis man lavede denne handel. Reveillere kunne blive et godt valg på højre back da man egentlig kun har Jallet til den plads. Samtidig skulle dette skabe plads til Lucas til Januar ved at skippe Bisevac til Lyon så man har en "ikke EU plads" mere hvilket er nødvendigt for at Lucas kan komme til klubben. Det er os begrænset hvor meget spilletid Bisevac vil få i den kommende sæson med de spillere som man i forvejen har.
|
|
|
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning