Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Transfers og rygter
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Transfers og rygter Her debateres alle rygter og transfers - Store som små!
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-12, 12:57
John Barness avatar
John Barnes John Barnes er offline

Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22
Vedr.: Transfervinduet sommer 2012

Citat:
Citat: Djiby Se meddelelser
Er det nu Nordsjælland skal slå til?
Jeg siger ja! De skal spille Champions League, noget som man aldrig har prøvet før! Her ville en Gudjohnson da være guld værd både med sin erfaring og fodboldkunnen. Jeg har ikke set noget til ham i lang tid men det skulle da være mærkeligt hvis han ikke har noget i sig endnu, han har jo altid haft en fantastisk målnæse! Han er gratis og han udtaler selv, at lønnen ikke er det vigtigste for ham og så er han gratis, det er da perfekte vilkår for FC Nordsjælland! Det kunne da også se godt ud, at have ham på holdkortet, man kunne sælge flere billetter og flere trøjer. Det ville være kanon for dansk fodbold, at få ham til f.eks FC Nordsjælland! De spiller desuden også det gode fodbold som tiltaler ham.
Besvar med citat
Gammel 01-08-12, 11:47
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11

Citat:
Citat: John Barnes Se meddelelser
Jeg siger ja! De skal spille Champions League, noget som man aldrig har prøvet før! Her ville en Gudjohnson da være guld værd både med sin erfaring og fodboldkunnen. Jeg har ikke set noget til ham i lang tid men det skulle da være mærkeligt hvis han ikke har noget i sig endnu, han har jo altid haft en fantastisk målnæse! Han er gratis og han udtaler selv, at lønnen ikke er det vigtigste for ham og så er han gratis, det er da perfekte vilkår for FC Nordsjælland! Det kunne da også se godt ud, at have ham på holdkortet, man kunne sælge flere billetter og flere trøjer. Det ville være kanon for dansk fodbold, at få ham til f.eks FC Nordsjælland! De spiller desuden også det gode fodbold som tiltaler ham.
Jeg er også en smule skeptisk. Hvis man kigger lidt på de antal kampe han har spillet på de seneste år, så frygter jeg en lidt rusten ældre angriber.

2011-2012: AEK Athens, 9 kampe og 1 mål
2010-2011: Fulham, 10 kampe og 0 mål
2010-2011: Stoke, 5 kampe og 0 mål
2009-2010: Tottenham, 14 kampe og 2 mål
2009-2010: Monaco, 11 kampe og 0 mål

Han spillede mange kampe i de tre sæsoner han var i Barcelona (33, 36 og 40 kampe), og han var rigtig god i Chelsea og Bolton.

Ellers har manden i de 2-3 seneste sæsoner blot spillet 49 kampe og scoret 3 mål og har skiftet 5 klubber, så der er noget der tyder på at det ikke helt kører.
Han er 33 år og muligvis er hans niveau passende for Superligaen i øjeblikket, men nej han er i hvert fald ikke en langsigtet løsning.

Hvis Brøndby skaffer sig af med McGrath, Bernburg og Agger, så havde jeg ikke noget i mod at signe Gudjohnsen, hvis altså han er billig.
Besvar med citat
Gammel 01-08-12, 22:34
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er offline
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
Jeg er også en smule skeptisk. Hvis man kigger lidt på de antal kampe han har spillet på de seneste år, så frygter jeg en lidt rusten ældre angriber.

2011-2012: AEK Athens, 9 kampe og 1 mål
2010-2011: Fulham, 10 kampe og 0 mål
2010-2011: Stoke, 5 kampe og 0 mål
2009-2010: Tottenham, 14 kampe og 2 mål
2009-2010: Monaco, 11 kampe og 0 mål

Han spillede mange kampe i de tre sæsoner han var i Barcelona (33, 36 og 40 kampe), og han var rigtig god i Chelsea og Bolton.

Ellers har manden i de 2-3 seneste sæsoner blot spillet 49 kampe og scoret 3 mål og har skiftet 5 klubber, så der er noget der tyder på at det ikke helt kører.
Han er 33 år og muligvis er hans niveau passende for Superligaen i øjeblikket, men nej han er i hvert fald ikke en langsigtet løsning.

Hvis Brøndby skaffer sig af med McGrath, Bernburg og Agger, så havde jeg ikke noget i mod at signe Gudjohnsen, hvis altså han er billig.
Enig, hans statistik er bestemt ikke overbevisende. Han har selvfølgelig noget erfaring, hvilket også er brugbart udenfor banen, men alligevel ligner han bestemt ikke en videre lovende tilføjelse til en trup som Nordsjællands.
Gammel 01-08-12, 22:43
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Santi Cazorla til Arsenal?

Rygterne har i svirret i den seneste tid og nu ser en handel ud til, at være nært forestående. Malaga er i økonomiske problemer og ser derfor ud til, at måtte sælge Santi Cazorla til Arsenal.

Læs her.

Jeg har ikke set det store til ham, da han i de seneste sæsoner har repræsenteret Malaga og Villareal, hvilket ikke er de hold jeg følger mest. Jeg har dog søgt lidt information omkring ham og søgt, at lure den generelle vurdering af ham rundt omkring. Jeg må sige, at det virker til at han kunne være en rigtig god erhvervelse for Arsenal. Han kan spille på kanten, men først og fremmest kan han spille offensiv midtbane, en position vi har alvorlige mangler på. Rosicky gjorde det godt i sidste sæson, men er ikke dygtig nok over en hel sæson. Ramsey er endnu meget ung og virker endnu ikke til at kunne bære den byrde. Jack Wilshere har også været nævnt som et alternativ, men i mine øjne kommer han mere til sin ret i en mere central rolle, hvor han skal deltage mere i begge ender af banen. Cazorla skulle være en yderst dygtig tekniker og stærk i kombinationsspillet. Derudover skulle han være dygtig på dødbolde og være i stand til at slå nogle mere end fornuftige pasninger.

I mine øjne virker han umiddelbart som en drømmespiller for Arsenal.
Gammel 02-08-12, 13:29
Djiby Djiby er offline

Tilmeldingsdato: 29-06-12
Vedr.: Santi Cazorla til Arsenal?

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Rygterne har i svirret i den seneste tid og nu ser en handel ud til, at være nært forestående. Malaga er i økonomiske problemer og ser derfor ud til, at måtte sælge Santi Cazorla til Arsenal.

Læs her.

Jeg har ikke set det store til ham, da han i de seneste sæsoner har repræsenteret Malaga og Villareal, hvilket ikke er de hold jeg følger mest. Jeg har dog søgt lidt information omkring ham og søgt, at lure den generelle vurdering af ham rundt omkring. Jeg må sige, at det virker til at han kunne være en rigtig god erhvervelse for Arsenal. Han kan spille på kanten, men først og fremmest kan han spille offensiv midtbane, en position vi har alvorlige mangler på. Rosicky gjorde det godt i sidste sæson, men er ikke dygtig nok over en hel sæson. Ramsey er endnu meget ung og virker endnu ikke til at kunne bære den byrde. Jack Wilshere har også været nævnt som et alternativ, men i mine øjne kommer han mere til sin ret i en mere central rolle, hvor han skal deltage mere i begge ender af banen. Cazorla skulle være en yderst dygtig tekniker og stærk i kombinationsspillet. Derudover skulle han være dygtig på dødbolde og være i stand til at slå nogle mere end fornuftige pasninger.

I mine øjne virker han umiddelbart som en drømmespiller for Arsenal.
Hvis Arsenal får Cazorla, ser det absolut ikke dumt ud. Glæder mig især til at se om Giroud kan fastholde sit niveau fra den franske liga
Gammel 03-08-12, 20:43
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Opdatering

Endnu en dag fuld af rygter. Et par af de mest interessante følger her.

Arsenals Alexander Song rygtes i disse dage til FC Barcelona, som en form for erstatning for Keita.

Læs her.

I mine øjne ville det være et stort tab for Arsenal. Når Song er fuldt fokuseret på sine defensive pligter, er han en af verdens stærkeste på den position. I sidste sæson led hans defensive præstationer dog under, at offensiven generelt manglede kreativitet efter salgene af Fabregas og Nasri, hvilket tvang Song frem i en mere offensiv rolle. Jeg ved ikke, hvor meget jeg tror på dette rygte. FC Barcelona har sagt farvel til Keita, hvorfor en erstatning ikke virker som en dårlig ide. Omvendt har jeg svært ved at se, at enten Song eller Busquet skulle kunne leve med at spille andenviolin for den anden.

Arsenal skulle være på vej til, at hente Real Madrids Nuri Sahin på en lejeaftale.

Læs her.

Umiddelbart virker det som en fornuftig handel. Umiddelbart er det ikke en position, hvor vi mangler spillere med både Arteta, Wilshere og Diaby i truppen. Med Wilsheres skade er vi dog tyndt besatte, når man tænker på at Diaby ikke har spillet kontinuerligt i hele sidste sæson og har en tendens til længerevarende skader.

Engelske Ashley Cole skulle angiveligt være meget ønsket i PSG.

Læs her.

Denne handel tror jeg ikke på. Chelsea har med Abramovich ikke et behov for, at prioritere penge specielt højt og et salg af Ashley Cole ville være en svækkelse.
Gammel 03-08-12, 21:13
HamDenGale HamDenGale er offline

Tilmeldingsdato: 20-06-12
Vedr.: Opdatering

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Endnu en dag fuld af rygter. Et par af de mest interessante følger her.

Arsenals Alexander Song rygtes i disse dage til FC Barcelona, som en form for erstatning for Keita.

Læs her.

I mine øjne ville det være et stort tab for Arsenal. Når Song er fuldt fokuseret på sine defensive pligter, er han en af verdens stærkeste på den position. I sidste sæson led hans defensive præstationer dog under, at offensiven generelt manglede kreativitet efter salgene af Fabregas og Nasri, hvilket tvang Song frem i en mere offensiv rolle. Jeg ved ikke, hvor meget jeg tror på dette rygte. FC Barcelona har sagt farvel til Keita, hvorfor en erstatning ikke virker som en dårlig ide. Omvendt har jeg svært ved at se, at enten Song eller Busquet skulle kunne leve med at spille andenviolin for den anden.

Arsenal skulle være på vej til, at hente Real Madrids Nuri Sahin på en lejeaftale.

Læs her.

Umiddelbart virker det som en fornuftig handel. Umiddelbart er det ikke en position, hvor vi mangler spillere med både Arteta, Wilshere og Diaby i truppen. Med Wilsheres skade er vi dog tyndt besatte, når man tænker på at Diaby ikke har spillet kontinuerligt i hele sidste sæson og har en tendens til længerevarende skader.

Engelske Ashley Cole skulle angiveligt være meget ønsket i PSG.

Læs her.

Denne handel tror jeg ikke på. Chelsea har med Abramovich ikke et behov for, at prioritere penge specielt højt og et salg af Ashley Cole ville være en svækkelse.
Nuri Sahin vil være utrolig spændende at se på et Arsenal-hold. Arsenal er allerede rigtig tyndt besat på midtbanen, så et salg af Song ville være et kæmpetab - i stedet bør man købe en ekstra spiller end sælge.
Besvar med citat
Gammel 04-08-12, 14:27
Djiby Djiby er offline

Tilmeldingsdato: 29-06-12

håber ikke Song bliver solgt, er rigtig god i det spilopbyggende, samtidig med at han lukker godt af i det defensive
Gammel 04-08-12, 18:15
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Vedr.: Opdatering

Citat:
Citat: HamDenGale Se meddelelser
Nuri Sahin vil være utrolig spændende at se på et Arsenal-hold. Arsenal er allerede rigtig tyndt besat på midtbanen, så et salg af Song ville være et kæmpetab - i stedet bør man købe en ekstra spiller end sælge.
Vi er lidt tyndt besatte på netop den del af midtbanen, hvor Sahin ville kunne byde ind. Jack Wilshere er ude i noget tid endnu og vil næppe finde topformen i den nærmeste fremtid. Abou Diaby har også været ude længe og med hans tendens til skader, er det ikke en mand man bør satse på. Aaron Ramsey er selvfølgelig også en mulighed, men hans præstationer i sidste sæson var bestemt ikke imponerende. Det efterlader os reelt med Arteta, hvilket er et glimrende alternativ, men går han i stykker, kommer vi hurtigt i problemer.

I forhold til Song, ville det være et stort tab, der ville kræve endnu et indkøb. Emmanuel Frimpong og Francis Coquelin er begge meget unge. Frimpong har desuden en tendens til at være for tændt og derved trække for mange unødvendige advarsler. Abou Diaby og Aaron Ramsey er ikke egnede til den defensive rolle. Craig Eastmond har slet ikke niveauet. Indkøb ville derfor være nødvendigt og et bud kunne være Yann M'Vila.
Gammel 14-08-12, 19:45
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Song ikke til Barcelona

Arsenals midtbanespiller, Alexander Song, er i den senere tid blevet rygtet til FC Barcelona. Song er nu selv ude, at understrege hans glæde ved tilværelsen i Arsenal. Arsene Wenger går sågar såvidt som at udelukke et salg.

Læs her.

Det er en virkelig positiv nyhed for Arsenal. Song er i mine øjne en af verdens bedste på den defensive midtbane, når han har sit fokus på den rolle. Umiddelbart ville han være et meget større tab end Walcott i mine øjne.

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Silver
Igår 19:47
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
Igår 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
Igår 10:21
The race for third!
Sidste svar af Silver
17-05-13 22:11
Superliga og den nye...
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
16-05-13 20:42
Ferguson stopper | Moyes...
Sidste svar af Silver
15-05-13 12:12
Champions League 12/13
15-05-13 12:07
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Schalke 04 II - VfB Hüls19/05 12:001.85Se tip
L. Leipzig - ZFC Meuselwitz19/05 12:301.95Se tip
Hamburger SV II - Wilhelmshaven19/05 12:001.83Se tip
Nice - Lyon19/05 13:001.85Se tip
Pescara - Fiorentina19/05 18:45151.00Se tip
Crotone - Juve Stabia19/05 10:301.98Se tip
Sevilla - Real Sociedad18/05 20:001.90Se tip
Montpellier - Lille18/05 19:001.95Se tip
Råå IF - Stafsinge IF18/05 13:001.78Se tip
Höganäs BK - Vinbergs IF18/05 13:002.00Se tip
Gunnilse IS - Grebbestads IF18/05 13:001.75Se tip
Mjölby Södra IF - Linghems SK18/05 13:001.90Se tip
Verona - Empoli18/05 14:302.09Se tip
Eintracht Frankfurt - Wolfsburg18/05 13:302.00Se tip
Hamburger SV - Bayer Leverkusen18/05 13:301.75Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:452.08Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:001.66Se tip
Järla IF - Bagarmossen Kärrtorp18/05 12:001.70Se tip
Tjust - Tranås18/05 12:002.00Se tip
IF Haga - Gullringens GOIF18/05 12:001.90Se tip
Mölnlycke - SG9718/05 11:001.70Se tip
Averøykameratene - Sunndal18/05 13:001.80Se tip
Tynset - NTNUI18/05 13:001.83Se tip
Brattvåg - Surnadal18/05 13:001.57Se tip
SC Eltersdorf - Ingolstadt II18/05 12:002.05Se tip
Augsburg II - VfL Frohnlach18/05 12:001.75Se tip
Hansa Rostock - RW Erfurt18/05 11:301.78Se tip
Ritzing - Sollenau18/05 17:001.83Se tip
VfB Stuttgart - Mainz 0518/05 13:301.80Se tip
Hannover 96 - Fortuna Düsseldorf18/05 13:301.95Se tip
Real Madrid - Atletico Madrid17/05 19:302.15Se tip
Funder - Uldbjerg 17/05 17:001.75Se tip
Hornslet IF - Nørager B17/05 17:001.79Se tip
Hvidovre - LFA17/05 16:301.88Se tip
Alviks IK - Bodens BK17/05 17:001.85Se tip
Real Madrid - Atletico Madrid17/05 19:302.50Se tip
Amkar - FK Rostov17/05 13:003.50Se tip
Real Madrid - Atletico Madrid17/05 19:301.57Se tip
Le Havre - Laval17/05 18:302.20Se tip
Real Madrid - Atletico Madrid17/05 19:301.90Se tip
Santa Fe - Gremio17/05 01:302.10Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Bendtner besejret i Juve-afsked

sø, 19 maj 2013 02:35:42
Bendtner kom på banen i sidste Juve-kamp

lø, 18 maj 2013 23:29:00
Wass og Evian tæt på redning

lø, 18 maj 2013 22:53:30
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 7:13.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.