Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Transfers og rygter
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Transfers og rygter Her debateres alle rygter og transfers - Store som små!
Se afstemningsresultater: Hvor spiller Nicklas Bendter efter sommerpausen?
England 13 32.50%
Tyskland 3 7.50%
Spanien 4 10.00%
Frankrig 0 0%
Rusland 1 2.50%
Andet sted 19 47.50%
Stemmer: 40. Denne afstemning er lukket

Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-12, 21:36
John Barness avatar
John Barnes John Barnes er offline

Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22
Vedr.: Nicklas Bendtner

Citat:
Citat: kristian Se meddelelser
Jeg tror der er mange som vil sige imod,men måske ville Bendtner være god i FCK hvis han ike kan få spilletid i Arsenal. FCK mangler en god angriber nu nå N, Doye er på vej ud. Godt nok er det et skrid ned på den internationale rangliste, men til gengæld ville der være spilletid i vente og mulig CL deltagelse som han jo så gerne vil være med til.
For det første så kan FCK jo slet ikke matche hans lønkrav, ikke engang det halve af hans nuværende løn og krav! Og for det andet så kan jeg virkelig ikke se at han gider at spille i den danske liga når han sikkert har muligheder for at spille i den engelske, spanske, tyske og russiske liga osv. Han kan heller ikke udvikle sig som spiller i den danske liga, det er den slet slet ikke god nok til og Bendtner er trodsalt for god til at spille herhjemme selvom at han ikke ligefrem er en gudsbenået fodboldspiller.

Jeg forudser, at han bliver lejet ud igen, måske til en London klub. Det er jo ikke nogen nyhed, at han elsker at bo i London og at han gerne vil blive boende der hvis han havde valget. Det har han flere gange udtalt. En klub som West Ham, QPR eller Fulham kunne måske være en mulighed sådan som jeg ser det.
Besvar med citat
Gammel 29-07-12, 21:44
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er offline
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23

Citat:
Citat: John Barnes Se meddelelser
Jeg forudser, at han bliver lejet ud igen, måske til en London klub. Det er jo ikke nogen nyhed, at han elsker at bo i London og at han gerne vil blive boende der hvis han havde valget. Det har han flere gange udtalt. En klub som West Ham, QPR eller Fulham kunne måske være en mulighed sådan som jeg ser det.
Jeg er generelt enig i dit indlæg. Selvfølgelig skal/vil Bendtner ikke til FCK og dansk fodbold. Omkring det citerede, er jeg dog ikke enig. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere for, at han ikke bliver solgt, men han vil gerne videre, Wenger ser ikke ud til at have ham i sine planer og med hans niveau burde et salg altså være muligt. Jeg tror både Arsenal og Bendtner vil være mest interesseret i et salg. De klubber du nævner er spændende. Problemet er bare, at Bendtner vil spille i Champions League. Den ambition må han dog muligvis lægge på hylden for en stund.
Gammel 30-07-12, 9:07
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Jeg er generelt enig i dit indlæg. Selvfølgelig skal/vil Bendtner ikke til FCK og dansk fodbold. Omkring det citerede, er jeg dog ikke enig. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere for, at han ikke bliver solgt, men han vil gerne videre, Wenger ser ikke ud til at have ham i sine planer og med hans niveau burde et salg altså være muligt. Jeg tror både Arsenal og Bendtner vil være mest interesseret i et salg. De klubber du nævner er spændende. Problemet er bare, at Bendtner vil spille i Champions League. Den ambition må han dog muligvis lægge på hylden for en stund.
Jeg kan slet ikke se ham i FCK, i hvert fald ikke så tidligt i karrieren. Han er senest blevet rygtet til Spartak Moskva - den russiske liga er stærk og under udvikling, dog så jeg ham hellere vælge den sikre i Premier League.
Jeg mener vist at Bendtner og Van Persie ikke er taget med på pre-season tour med Arsenal, så noget tyder på at begge er på vej væk til andre klubber.
Besvar med citat
Gammel 30-07-12, 19:33
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
Jeg kan slet ikke se ham i FCK, i hvert fald ikke så tidligt i karrieren. Han er senest blevet rygtet til Spartak Moskva - den russiske liga er stærk og under udvikling, dog så jeg ham hellere vælge den sikre i Premier League.
Jeg mener vist at Bendtner og Van Persie ikke er taget med på pre-season tour med Arsenal, så noget tyder på at begge er på vej væk til andre klubber.
Tror ikke man skal tolke alt for meget på, at de ikke er med på touren. Det kan have mange årsager som f.eks. deres nuværende form, men selvfølgelig er det en oplagt tanke, at der foregår noget bag tæppet.
Gammel 03-08-12, 12:07
Will Will er offline

Der sker ikke så meget på rygtebørsen omkring Nicklas Bendtner. Forhåbentligt skifter han snarest.
Jeg har Sporting Lissabon som en dark horse. Netop portugiserne ved hvad Bendtner kan.
Besvar med citat
Gammel 28-08-12, 13:25
Djiby Djiby er offline

Tilmeldingsdato: 29-06-12

havde egentlig også forventet flere rygter omkring B52, men forhåbentlig får han snart skiftet klub. Gladbach kunne måske også være en outsider
Gammel 29-08-12, 23:05
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Det helt store problem omkring en spiller som f.eks. Bendtner er, at han har vist relativt stort potentiale, men stadig mangler det sidste for at overbevise på det højeste plan. Det efterlader potentielle købere med en spiller, der trods alt har vist potentiale nok til en betragtelig hyre og transferpris, men samtidig stadig mangler at bevise sine evner på højeste plan over en hel sæson uge efter uge. Med andre ord vil et køb af en spiller som eksempelvis Bendtner altid være meget satset, da han kan vise sig som den håbede gevinst, men også en relativt dyr fejlinvestering. I disse tider, hvor finanskrisen har sat sit præg på fodboldverdenen, er der nok mange klubber, der simpelthen ikke kan og/eller vil løbe sådanne risici.

Desuden gør Bendtner det absolut ikke nemmere for sig selv med hans krav om Champions League-deltagelse.
Gammel 05-09-12, 8:26
Will Will er offline

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Det helt store problem omkring en spiller som f.eks. Bendtner er, at han har vist relativt stort potentiale, men stadig mangler det sidste for at overbevise på det højeste plan. Det efterlader potentielle købere med en spiller, der trods alt har vist potentiale nok til en betragtelig hyre og transferpris, men samtidig stadig mangler at bevise sine evner på højeste plan over en hel sæson uge efter uge. Med andre ord vil et køb af en spiller som eksempelvis Bendtner altid være meget satset, da han kan vise sig som den håbede gevinst, men også en relativt dyr fejlinvestering. I disse tider, hvor finanskrisen har sat sit præg på fodboldverdenen, er der nok mange klubber, der simpelthen ikke kan og/eller vil løbe sådanne risici.

Desuden gør Bendtner det absolut ikke nemmere for sig selv med hans krav om Champions League-deltagelse.
Lige præcis med usikkerheden omkring Bendtners evner er vel resulteret i at det "kun" blev en lejekontrakt med Juventus i stedet for en permanent kontrakt. Dog har Juventus en købsoption på Bendtner, men jeg har en følelse af at han ikke får en god tid i Juventus og at de ikke vil gøre brug af købsoptionen.
Bendtner fik hvad han ville have - nemlig en klub der spiller Champions League.
Besvar med citat
Gammel 20-09-12, 21:40
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Lige præcis med usikkerheden omkring Bendtners evner er vel resulteret i at det "kun" blev en lejekontrakt med Juventus i stedet for en permanent kontrakt. Dog har Juventus en købsoption på Bendtner, men jeg har en følelse af at han ikke får en god tid i Juventus og at de ikke vil gøre brug af købsoptionen.
Bendtner fik hvad han ville have - nemlig en klub der spiller Champions League.
Jeg anser det for at være et meget spændende "skifte". Juventus er en stor klub og de er italienske mestre, men når man ser på deres besætning i angrebet, er det i mine øjne spillere Bendtner godt kan måle sig med. Vucinic, Giovinco, Quagliarella og Matri er givetvis gode spillere, men vil/skal Bendtner spille i en af de absolutte topklubber, skal han konkurrere med disse navne.

Jeg synes dog denne historie er lidt interessant.

Først og fremmest er det interessant, at Wenger endnu ser potentialet i Bendtner. Omvendt ved Wenger godt, at han endnu ikke har fået solg Bendtner, hvorfor han muligvis stadig spiller et taktisk spil, hvor han forsøger at give Bendtner højest mulig værdi. Endnu mere interessant er det, hvis ledelsen i Juventus har meldt ud, at Bendtner ikke er den ønskede topspiller. Det får valget af Bendtner til at fremstå som en nødløsning og det er bestemt ikke den rette måde, at byde en ny spiller velkommen.
Gammel 24-09-12, 16:16
Will Will er offline

Ja! En meget besynderlig måde at byde en ny spiller velkommen på.
Bendtner fik 10 minutters spilletid i weekenden, men hans konkurrent fik scoret 2 mål. Bendtner skal virkelig kæmpe hårdt til træningen for at overbevise træneren om mere spilletid.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 24-09-12, 21:34
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Ja! En meget besynderlig måde at byde en ny spiller velkommen på.
Bendtner fik 10 minutters spilletid i weekenden, men hans konkurrent fik scoret 2 mål. Bendtner skal virkelig kæmpe hårdt til træningen for at overbevise træneren om mere spilletid.
Det skal han, men det er altså vilkårene, hvis man skal begå sig i en klub af den størrelse. Som tidligere skrevet synes jeg desuden ikke Bendtners muligheder er dårlige, konkurrencen taget i betragtning. Ikke at hans konkurrenter er dårlige, men det er trods alt navne, han skal kunne slå af holdkortet, hvis han nogensinde vil være fast mand i en klub af den størrelse.
Gammel 26-09-12, 9:37
Will Will er offline

Ifølge Eurorivals.net, så har Bendtner disse konkurrenter hos Juventus.

Alessandro Matri
Mirko Vucinic
Sebastian Giovinco
Quagliarella

Alle pånær Alessandro Matri har scoret 2 mål i denne sæson, så der skal mål i støvlerne når Bendtner endelig får muligheden.
Jeg kender ikke meget til de hans konkurrenter, men Bendtner burde klare opgaven, han har trods alt kæmpet om spilletid med spillere som Adebayor og Van Persie.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 29-11-12, 18:10
Bomben Bomben er offline

Tilmeldingsdato: 29-11-12

Han spiller i Vejle
Besvar med citat
Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Thierry Henry
23-05-13 22:51
The race for third!
23-05-13 22:45
Hvor skal Rooney hen?
23-05-13 22:27
Hvad nu Brøndby?
23-05-13 22:19
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
Superliga og den nye...
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
16-05-13 20:42
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
NB Bornholm - HIK25/05 13:001.70Se tip
Herlev - FC Roskilde25/05 13:001.70Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:451.80Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:451.72Se tip
Roma - Lazio26/05 16:002.20Se tip
Malaga - Deportivo La Coruna26/05 18:002.10Se tip
Fana - FK Fyllingsdalen25/05 14:002.90Se tip
Åsane - Arna-Bjørnar25/05 14:001.80Se tip
Drøbak/Frogn - Østsiden25/05 14:001.80Se tip
NB Bornholm - HIK25/05 13:001.70Se tip
FK Tønsberg - Valdres FKs FK25/05 14:002.05Se tip
Sion - Thun25/05 15:452.03Se tip
Vidar - Vindbjart25/05 14:001.75Se tip
CA Bastia - Creteil24/05 18:001.80Se tip
Guingamp - Dijon24/05 18:301.73Se tip
Laval - Chateauroux24/05 18:301.93Se tip
Hisingsbacka FC - Guldhedens IK24/05 17:301.55Se tip
Slätthögs BoIF - Eneryda IF24/05 17:001.85Se tip
FC Växjö - Hestra SSK24/05 17:002.00Se tip
Borussia Dortmund - Bayern München25/05 18:451.48Se tip
Kortedala IF - IF Vardar/Makedonija24/05 17:001.25Se tip
Svarteborgs Dingle IF - IF Viken24/05 17:001.40Se tip
Spöland Vännäs IF - Sollefteå GIF FF24/05 17:001.50Se tip
Snöstorp Nyhem FF - Höganäs BK24/05 17:001.45Se tip
IFK Haninge/Brandbergen - Athletic FC24/05 17:001.82Se tip
Marienlyst - Otterup24/05 17:001.78Se tip
Akademi Helsingborgs IF - Högaborgs BK24/05 17:001.80Se tip
Red Star - Frejus Saint Raphael24/05 18:001.91Se tip
CA Bastia - Creteil24/05 18:002.00Se tip
Boulogne - Metz24/05 18:001.73Se tip
Guingamp - Dijon24/05 18:301.76Se tip
Caen - GFCO Ajaccio24/05 18:301.80Se tip
Arles-Avignon - Le Havre24/05 18:301.75Se tip
Schwechat - SV Stegersbach24/05 17:001.95Se tip
Rapid Wien (A) - Amstetten24/05 17:001.72Se tip
Adm/Mödling (A) - Wiener SC24/05 17:002.00Se tip
Istres - Nantes24/05 18:301.73Se tip
Clermont Foot - Niort24/05 18:301.72Se tip
Caen - GFCO Ajaccio24/05 18:302.00Se tip
Arles-Avignon - Le Havre24/05 18:301.80Se tip
Nimes - Auxerre24/05 18:301.80Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Flemming C. tæt på ja til norsk tilbud

fr, 24 maj 2013 22:17:59
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 1:19.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.