Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Transfers og rygter
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Transfers og rygter Her debateres alle rygter og transfers - Store som små!
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 03-07-12, 21:41
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er offline
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
Vedr.: Transfervinduet sommer 2012

Citat:
Citat: HamDenGale Se meddelelser
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...atov-interesse

Den kære Berbatov kan være på vej til Galatasaray. God deal for begge klubber.
I mine øjne er det ærgerligt for Manchester United. Han er en dygtig og målfarlig angriber, hvilket man vil savne selvom han brugte en del tid på bænken. Som backup-spiller er han simpelthen fantastisk.
Gammel 17-07-12, 8:29
Will Will er offline

Tilmeldingsdato: 19-07-11

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-med-tyrkere
Det tyrkiske medie Posta skriver at Trabzonspor vil betale 26 millioner kroner for N'Doye. Hvis det bliver det beløb han bliver solgt for, så er jeg ikke imponeret.

Ifølge Transfermarkt er de dyreste spillersalg i Superligaen.
1. Daniel Agger: Bröndby IF til Liverpool: 8.758.000 €
2. Johan Elmander: Bröndby IF til FC Toulouse: 5.000.000 €
3. Thomas Kahlenberg: Bröndby IF til AJ Auxerre: 5.000.000 €
4. Brede Hangeland: FCK til Fulham: 4.700.000 €
5. Simon Kjaer: FC Midtjylland til Palermo: 4.000.000 €

6. Martin Albrechtsen: FCK til West Brom: 3.750.000 €
7. Simon Busk Poulsen: FC Midtjylland til AZ Alkmaar: 3.600.000 €
8. Tobias Linderoth: FCK til Galatasaray: 3.500.000 €
9. Femi: FC Midtjylland til FC Groningen: 3.300.000 €
10.Michael Gravgaard: FCK til FC Nantes: 3.000.000 €

11.Mohamed Zidan: FC Midtjylland til Werder Bremen: 3.000.000 €
12.Rade Prica: Aalborg BK til Sunderland: 2.700.000 €
13.Morten Skoubo: Bröndby IF til Real Sociedad: 2.500.000 €
14.Alvaro: FCK til FC Sochaux: 2.000.000 €
15.Chris Katongo: Bröndby IF til Arm. Bielefeld:

Hvilket vil placere N'Doye mellem Femi og Gravgaard på en 10. plads. N'Doye har været en af de største udenlandske profiler i Danmark, så alt under 35-40 millioner er ikke acceptabelt i mine øjne.
Besvar med citat
Gammel 17-07-12, 9:33
Will Will er offline

http://indkast.dk/index.php?nyhed=94592
Andy Carroll kan i følge The Daily Telegraph købes for 180 millioner. Kæmpenederlag for Liverpool hvis det sker.
Besvar med citat
Gammel 18-07-12, 20:26
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Vedr.: Christian Eriksen, hvad er næste skridt?

Arsenal bliver i denne tid sat i forbindelse med en del forskellige spillere.

En af disse spillere er brasillianske Ganso.

Læs her.

Jeg kender absolut intet til ham, men en offensiv midtbanespiller giver god mening, da vi efter salget af Fabregas kun har haft Ramsey og Rosicky. Ramsey har ikke vist det store i sidste sæson og virker derfor ikke som en mand, man skal satse på endnu. Rosicky gjorde det godt i sidste sæson, men over en hel sæson har han ikke niveauet til et hold, der vil vinde titler. Han er udemærket som backup, men ikke som førstevalg.

Hollandske Afellay sættes ligeledes i forbindelse med Arsenal. Inter skulle også være inde i billedet.

Læs her.

Barcelona er bestemt ikke afhængige af ham, hvorfor et salg ikke virker fuldstændig urealistisk. Han ville ligeledes være glimrende i Arsenal, hvor vi mangler, som skrevet vedrørende Ganso, mangler alternativer til den offensive midtbane. Dertil risikerer vi at miste Walcott, hvorfor han også kan vise sig gavnlig i den henseende. Prisen virker desuden yderst overkommelig.

Arsenal har i øjeblikket også franske M'Baye Niang til prøvetræning.

Læs her.

Unge, talentfulde spillere er altid velkomne. Man må desuden sige, at forbindelsen er meget konkret når der er tale om prøvetræning. Han ville desuden være en typisk Wenger-signing: Franskmand, ung, talentfuld og fra fransk fodbold.

Wenger skulle også være ude efter Paulinho fra Corinthians og Holtby fra Schalke.

Læs her.

Kender heller intet til disse to spillere. Igen må man dog sige, at den offensive midtbane bør være et tema. Med van Persie og Walcotts mulige afgange virker det også meget oplagt, at forstærke offensiven.

Liverpool og Arsenal skulle også være i konkurrence om Sevillas Negredo.

Læs her.

For Arsenals vedkommende er han nok kun interessant, hvis Robin van Persie smutter. Jeg har sådan set kun hørt positivt omkring ham, men har ikke fulgt ham på tættere hold.

Walcott skulle være på vej væk fra Arsenal. Chelsea og Liverpool skulle stå klar i kulissen.

Læs her.

Hvis dette rygte holder vand og Liverpool vil byde så meget, er jeg meget åben overfor et salg. Walcott er en ganske fin spiller at have i truppen, men han er alt for afhængig af, at han iscensættes af andre spillere. Desuden er Walcott bedst, når der er plads bag modstanderens forsvar, så han kan løbe ind i rummet. I forhold til duelspillet mangler han meget og skaber derfor ikke det store, hvis dette rum ikke er til stede. Desværre giver modstanderne sjældent Arsenal den mulighed, da de ofte pakker sig. Walcott er desuden enormt ustabil.
Gammel 20-07-12, 14:41
Will Will er offline

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Hvis dette rygte holder vand og Liverpool vil byde så meget, er jeg meget åben overfor et salg. Walcott er en ganske fin spiller at have i truppen, men han er alt for afhængig af, at han iscensættes af andre spillere. Desuden er Walcott bedst, når der er plads bag modstanderens forsvar, så han kan løbe ind i rummet. I forhold til duelspillet mangler han meget og skaber derfor ikke det store, hvis dette rum ikke er til stede. Desværre giver modstanderne sjældent Arsenal den mulighed, da de ofte pakker sig. Walcott er desuden enormt ustabil.
Walcott er perfekt til tjubang-fodbold ala Dortmunds kontrafodbold, men det er sjældent at tophold spiller kontrafodbold og de dominerer for det meste kampene. Hvis Walcott skifter, så skal han til et tophold.
Besvar med citat
Gammel 23-07-12, 12:59
Will Will er offline

Lucas Moura er rygtet til Manchester United for 250 millioner. Jeg kender intet til ham, men udfra Youtube videoen ser han meget spændende ud.
Besvar med citat
Gammel 23-07-12, 20:21
John Barness avatar
John Barnes John Barnes er offline

Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22

Klubber som Man United og Inter har åbenlyst vist interresse for ham men forhandlingerne er aldrig blevet til noget konkret fordi Sao Paulo i bund og grund kræver et fuldstændig latterligt beløb for ham når man tænker på at han kun er 19 år og kun har vist noget i den brasilianske liga. Hver gang et nyt bud er blevet sendt afsted har Sao Paulo bare afvist og sagt, at det ikke er nok. Et beløb på op imod 475 millioner kroner har været nævnt hvilket man kun kan ryste på hovedet over!

Som Inter fan syntes jeg bare, at Moratti skal indse at det ikke er muligt at få Lucas til klubben da han er alt for dyr og stadig er en kæmpe gamble! Jeg syntes man skulle spare alle de penge, som Inter iøvrigt slet ikke har, og istedet koncentrere sig om realistiske spillere til realistiske priser.

Jeg kan heller ikke se hvordan Man United skulle have råd til, at betale så mange penge for ham.
Besvar med citat
Gammel 25-07-12, 8:37
Will Will er offline

Citat:
Citat: John Barnes Se meddelelser
Klubber som Man United og Inter har åbenlyst vist interresse for ham men forhandlingerne er aldrig blevet til noget konkret fordi Sao Paulo i bund og grund kræver et fuldstændig latterligt beløb for ham når man tænker på at han kun er 19 år og kun har vist noget i den brasilianske liga. Hver gang et nyt bud er blevet sendt afsted har Sao Paulo bare afvist og sagt, at det ikke er nok. Et beløb på op imod 475 millioner kroner har været nævnt hvilket man kun kan ryste på hovedet over!

Som Inter fan syntes jeg bare, at Moratti skal indse at det ikke er muligt at få Lucas til klubben da han er alt for dyr og stadig er en kæmpe gamble! Jeg syntes man skulle spare alle de penge, som Inter iøvrigt slet ikke har, og istedet koncentrere sig om realistiske spillere til realistiske priser.

Jeg kan heller ikke se hvordan Man United skulle have råd til, at betale så mange penge for ham.
Enig! Et helt vanvittigt beløb for sådan en ung spiller. Ferguson var ude og snakke om værdi på markedet - om at Hazard slet ikke var pengene værd at smide efter, men han går derefter ud og siger at Lucas er interessant, som i øvrigt koster det samme og har mindre erfaring med europæisk fodbold end Hazard.
Det skal dog siges at Hazard ville ifølge rygterne have en høj løn og hans agent skulle også have en bid af kagen, så beløbet blev højere end selve transferprisen.

Til sidst, ligner det ikke Ferguson at være så åbentmundet omkring transfers. Enten bruger han snakken om Lucas til at øge presset på Arsenal og Wenger til at sælge Van Persie, eller så bruger han Van Persie til at sætte pres på Santos, så de vil sælge Lucas.
Udfra rygterne ligner det at de eneste transfers der kan ske i United, udover Kagawa og Powell, enten Lucas Moura eller Van Persie. En wing og en angriber, to positioner som jeg synes vi er rigtig godt besatte på. Hvor er den centrale midtbane, som alle har skreget efter i de seneste par sæsoner?
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 29-07-12, 18:38
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Will Se meddelelser
Walcott er perfekt til tjubang-fodbold ala Dortmunds kontrafodbold, men det er sjældent at tophold spiller kontrafodbold og de dominerer for det meste kampene. Hvis Walcott skifter, så skal han til et tophold.
Jeg mener så netop ikke Walcott er god nok til et tophold, da han simpelthen er for afhængig af sine medspillere. Han magter ikke at udfordre og skabe noget på egen hånd. Mod hold, der står højt på banen og giver plads bagude er han farlig, da han kan udnytte rummet bag forsvaret vha. sin speed, men mod hold der står lav på banen, hvor rummet bag forsvaret er begrænset, falder han meget let ud af kampene. Tophold møder ofte hold, der står lavt på banen, hvorfor Walcott som type ikke passer ind. Derfor synes jeg også han spiller en alt for stor rolle hos Arsenal. Han er dog glimrende, at have som trumfkort på bænken.

Citat:

Lucas Moura er rygtet til Manchester United for 250 millioner. Jeg kender intet til ham, men udfra Youtube videoen ser han meget spændende ud.
Jeg må indrømme, at diverse talenter efterhånden er blevet alt for overvurderede og som følge heraf for dyre. Det gælder især talenter udenfor det europæiske kontinent. Ofte udråbes disse talenter som "den nye Pelé" eller "den nye Maradona". Derefter falder de så ofte igennem, når de skifter til europæisk fodbold. Folk glemmer ofte, at forskellen mellem eksempelvis brasilliansk og europæisk fodbold stadig er stor. Spillere som eksempelvis Moura, Neymar og Ganso ser alle spændende og lovende ud, men de har stadig meget at bevise, da skridtet fra eksempelvis en brasilliansk klub til den europæiske elite er stort. Spillere som Denilson og Adu er gode eksempler på spillere, hvor forventningerne var enorme, men som faldt igennem, da de virkelig skulle stå deres prøve i europæisk fodbold.

Det er dog ikke kun talenter udenfor det europæiske kontinent, der er overvurderede. En spiller som f.eks. Eden Hazard er uden tvivl et stort talent, men forventningerne er i mine øjne helt ude af proportioner. Han har bevist sig i den franske liga og vist mere end lovende takter, men allerede nu at gøre ham til verdens bedste fodboldspiller om x antal år, er simpelthen uhørligt.
Gammel 30-07-12, 9:18
Will Will er offline

Citat:
Citat: Thierry Henry Se meddelelser
Jeg mener så netop ikke Walcott er god nok til et tophold, da han simpelthen er for afhængig af sine medspillere. Han magter ikke at udfordre og skabe noget på egen hånd. Mod hold, der står højt på banen og giver plads bagude er han farlig, da han kan udnytte rummet bag forsvaret vha. sin speed, men mod hold der står lav på banen, hvor rummet bag forsvaret er begrænset, falder han meget let ud af kampene. Tophold møder ofte hold, der står lavt på banen, hvorfor Walcott som type ikke passer ind. Derfor synes jeg også han spiller en alt for stor rolle hos Arsenal. Han er dog glimrende, at have som trumfkort på bænken.

Jeg må indrømme, at diverse talenter efterhånden er blevet alt for overvurderede og som følge heraf for dyre. Det gælder især talenter udenfor det europæiske kontinent. Ofte udråbes disse talenter som "den nye Pelé" eller "den nye Maradona". Derefter falder de så ofte igennem, når de skifter til europæisk fodbold. Folk glemmer ofte, at forskellen mellem eksempelvis brasilliansk og europæisk fodbold stadig er stor. Spillere som eksempelvis Moura, Neymar og Ganso ser alle spændende og lovende ud, men de har stadig meget at bevise, da skridtet fra eksempelvis en brasilliansk klub til den europæiske elite er stort. Spillere som Denilson og Adu er gode eksempler på spillere, hvor forventningerne var enorme, men som faldt igennem, da de virkelig skulle stå deres prøve i europæisk fodbold.

Det er dog ikke kun talenter udenfor det europæiske kontinent, der er overvurderede. En spiller som f.eks. Eden Hazard er uden tvivl et stort talent, men forventningerne er i mine øjne helt ude af proportioner. Han har bevist sig i den franske liga og vist mere end lovende takter, men allerede nu at gøre ham til verdens bedste fodboldspiller om x antal år, er simpelthen uhørligt.
Jeg er meget glad for at Hazard ikke røg til United. Hans mediestunt med at afsløre sin klub på Twitter og først melde ud at det bliver mellem de to Manchesterklubber osv. får mig bare til at tænke at han vil have opmærksomhed og muligvis tror at han er Guds gave til fodbolden - I modsætning til Kagawa
Men jo der er et stort skridt mellem kontinenterne, og det er ikke så lang tid siden at en Freddy Adu blev overhypet.
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 30-07-12, 10:18
Djiby Djiby er offline

Tilmeldingsdato: 29-06-12

Var det ikke noget med at Adu var på landsholdet som 16-årig? - ka huske han var den helt store stjerne, men har aldrig hørt noget om ham siden
Synes det var en skam for Dortmund at Kagawa smuttede for han var helt klart en rigtig vigtig spiller
Gammel 30-07-12, 11:51
Will Will er offline

Citat:
Citat: Djiby Se meddelelser
Var det ikke noget med at Adu var på landsholdet som 16-årig? - ka huske han var den helt store stjerne, men har aldrig hørt noget om ham siden
Synes det var en skam for Dortmund at Kagawa smuttede for han var helt klart en rigtig vigtig spiller
Jo han blev signet som 14 årig som professionel og som 16-årig fik han sin debut for det amerikanske landshold. Herefter røg han til Benfica, men blev udlånt i fire omgang til nogle små klubber, blandt andet tyrkisk 2. division osv.
Nu er han tilbage i MLS.

Dagens største and må være at Manchester United er efter Ashley Cole. Jeg vil mene at dette rygte er sat igang for at sætte pres på Everton, så at de kan sælge Baines. Ashley Cole har kvalitet, men han er 31 år og det samme er Evra. Man skal ud og hente en yngre venstreback end Evra til den dag han stopper, og det bliver ikke Cole.
Besvar med citat
Gammel 30-07-12, 11:59
Will Will er offline

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-superligaen

Eidur Gudjohnsen i Superligaen?
Besvar med citat
Gammel 30-07-12, 16:36
Djiby Djiby er offline

Tilmeldingsdato: 29-06-12

Citat:
Er det nu Nordsjælland skal slå til?
Gammel 30-07-12, 23:08
Thierry Henrys avatar
Gunner-fan

Citat:
Citat: Djiby Se meddelelser
Er det nu Nordsjælland skal slå til?
Eidur Gudjohnsen er selvfølgelig en spiller med et flot cv og han ville uden tvivl være et spændende bekendtskab i den danske liga. Jeg synes dog ikke, at mandskaber som FC København, OB, FC Nordsjælland og Brøndby bør hente islændingen. Disse mandskaber står alle og har et fundament man skal forsøge, at viderudvikle på og føre til nye højder. I den forbindelse vil en spiller med Gudjohnsens alder simpelthen ikke være optimal. Han har kun et begrænset antal år tilbage og det er næppe en spiller, man kan udvikle på med henblik på senere fortjeneste i form af et salg. Gudjohnsen ville passe bedre i en klub, der i første omgang skal tænke mere kortsigtet end langsigtet. Et godt eksempel på en sådan klub er Silkeborg eller eksempelvis AaB.

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Nicklas Bendtners...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:47
David Beckham indstiller...
Sidste svar af Silver
18-05-13 19:44
Nedrykningskampen i...
Sidste svar af Will
18-05-13 10:21
The race for third!
Sidste svar af Silver
17-05-13 22:11
Superliga og den nye...
Sidste svar af Thierry Henry
16-05-13 20:46
Benfica-Chelsea
16-05-13 20:42
Ferguson stopper | Moyes...
Sidste svar af Silver
15-05-13 12:12
Champions League 12/13
15-05-13 12:07
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
Mallorca - Betis20/05 20:003.50Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:001.70Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:001.45Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.10Se tip
Znamya - Karelia Petrozavodsk20/05 14:002.05Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:004.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.80Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:003.00Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.70Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:002.55Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.02Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.25Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.62Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:001.65Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:001.80Se tip
Notodden - Ålgård FK20/05 13:001.75Se tip
Vindbjart - Åsane20/05 12:302.00Se tip
Østsiden - Skarbøvik20/05 12:001.90Se tip
Mallorca - Betis20/05 20:001.85Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.90Se tip
FC Midtjylland - AGF20/05 15:001.75Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.35Se tip
Fellaini - Andre01/07 21:552.75Se tip
FC København - SønderjyskE20/05 15:002.25Se tip
AaB - Randers FC20/05 15:002.10Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:001.91Se tip
OB - Silkeborg20/05 15:001.80Se tip
Barcelona - Valladolid19/05 19:001.95Se tip
FC Nordsjælland - Esbjerg fB20/05 15:002.30Se tip
Cagliari - Lazio19/05 18:451.65Se tip
Siena - AC Milan19/05 18:452.25Se tip
AC Horsens - Brøndby IF20/05 15:002.05Se tip
Inter - Udinese19/05 18:452.20Se tip
West Bromwich Albion - Manchester United19/05 15:002.00Se tip
Wigan - Aston Villa19/05 15:002.05Se tip
Chelsea - Everton19/05 15:001.75Se tip
Chelsea - Everton19/05 15:001.75Se tip
Tottenham - Sunderland19/05 15:001.61Se tip
Newcastle United - Arsenal19/05 15:001.60Se tip
Inter - Udinese19/05 18:452.60Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Marcus Pedersen skal retur til Holland

ti, 21 maj 2013 07:26:36
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 8:24.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.