|
|

15-12-09, 23:37
|
|
|
|
Vedr.: Velkomsttråd til nye brugere!
Velkommen til og håber du selv vil være en del af aktiviteten her.
Vi har en masse aktiviteter du selv kan deltale i her på FF.
Hilsen
Fodboldforum.dk
|

25-02-10, 13:30
|
|
|
|
Hej medfans.
Jeg er en 29 årig gut, som bor i Hvidovre.
Har gennem livet haft en naturlig fodboldinteresse, og har mine favorithold i FC København og Leeds, sådan har det været, gennem det meste af livet.
Har en søn, som jeg er glad for og arbejder ellers som IT supporter, udover andre småting jeg privat nørkler med.
Glæder mig til at se dette site an og hvad det kan byde mig. 
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

25-02-10, 15:29
|
|
|
|
Citat:
Citat: DSK1980
Hej medfans.
Jeg er en 29 årig gut, som bor i Hvidovre.
Har gennem livet haft en naturlig fodboldinteresse, og har mine favorithold i FC København og Leeds, sådan har det været, gennem det meste af livet.
Har en søn, som jeg er glad for og arbejder ellers som IT supporter, udover andre småting jeg privat nørkler med.
Glæder mig til at se dette site an og hvad det kan byde mig. 
|
Velkommen til. håber sitet falder i din smag, da vi bestemt kunne bruge flere aktive brugere herinde. Synes selv at admins er igang med nogle gode ændringer som måske kan gøre sitet til hvad det tidligere har været. Dermed dog ikke sagt at sitet ikke kan bruges nu. Vi har en gruppe meget fodboldinterreserede og loyale fans, som skaber mange gode debatter herinde.
ser frem til nogle seriøse debatter 
|
|
|
|

04-08-10, 0:56
|
|
|
|
Hola og hejsa til alle
Mit navn er Casper Villadsen, 34 år og er bosiddende på 10 år i Valencia, Spanien.
Har desværre ikke den store opdatering på den danske liga, men følger glædeligt med i VERDENS BEDSTE LIGA LA LIGA.
Jeg er halvdelen af Uniq Event som er et 100% danskdrevet sportsrejse og event bureau her i Spanien. Min partner er Henning Jensen som jo spillede 3 år i Real Madrid 1976-79. Vi arrangere primært fodbold grupperejser og træningsophold i det Spanske samt lækkerier med golf, motorsport og gastronomi, at det dejlige i livet.
Jeg kan oplyse at jeg holder mest med Valencia C.F. og så også stadig med AGF, da jeg er en tidligere Århus dreng inden jeg rejse ud.
Jeg er her i forumet for mest at snakke om La Liga og vil gerne høre hvad I derude tro der bliver emnet i La Liga i år 2010-11.
|
|
|
|

04-08-10, 9:13
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
|
Citat:
Citat: Casper
Hola og hejsa til alle
Mit navn er Casper Villadsen, 34 år og er bosiddende på 10 år i Valencia, Spanien.
Har desværre ikke den store opdatering på den danske liga, men følger glædeligt med i VERDENS BEDSTE LIGA LA LIGA.
Jeg er halvdelen af Uniq Event som er et 100% danskdrevet sportsrejse og event bureau her i Spanien. Min partner er Henning Jensen som jo spillede 3 år i Real Madrid 1976-79. Vi arrangere primært fodbold grupperejser og træningsophold i det Spanske samt lækkerier med golf, motorsport og gastronomi, at det dejlige i livet.
Jeg kan oplyse at jeg holder mest med Valencia C.F. og så også stadig med AGF, da jeg er en tidligere Århus dreng inden jeg rejse ud.
Jeg er her i forumet for mest at snakke om La Liga og vil gerne høre hvad I derude tro der bliver emnet i La Liga i år 2010-11.
|
Hej Casper og velkommen til! Du lyder til at have en stor passion for det spanske, hvilket jeg glæder mig til at høre mere til. Håber du finder dig godt tilrette herinde!
Mht. det store emne i den kommende sæson i La Liga tror jeg Mourinho vil løbe med den.
|
|

04-08-10, 23:43
|
|
|
|
Hola Thierry
Mange tak for hilsen og jeg kan også fortælle dig at hernede i Spanien snakkes der næsten ikke om andre end Mourinho, faktisk mere end CP, så det passer sikker ikke Sr. Christiano og hans ego
Jeg kan ogsp sige at JA jeg nyder det spanske og så spilles der jo også en rigtig god gang bold, bare svært at have tid til at følge med i det hele. Men kan jo ikke klage!!!
Ser frem til spændende debatter og indsigter samt feedback fra de forskellige medlemmer og måske kan jeg (vi) være behjælpelige med gode informationer og oplevelser hernede fra især Valencia C.F. og Real Madrid.
Min website er også under konstant udvikling og er meget interesseret i at høre alle mening om dem så jeg kan gøre dem endnu bedre.
Mine sites er:
www.spanskfodbold.com
www.realmadridrejser.com
www.valenciacfrejser.com
www.sportsoplevelser.com
www.spaniengolfrejser.com
www.motorsportsrejser.com
Please giv mig feedback om hvordan I ser det hjemme fra DK!
Vi ses i forumet!!
|

05-08-10, 9:43
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 21-06-05
Bopæl: Roskilde
Alder: 39
|
|
|
Ja Velkommen til skal det da også lyde fra mig.
Jeg er Liverpool fan, men min klub i La Liga er Valencia, der desværre ikke har for gode udsigter til de store triumfer de næste par år. Salg af profiler som David Silva og David Villa vil medføre, de bliver nød til at finde andre dyder frem i tilgangen af deres spil. Zigic er også solgt så det skotter ikke ligefrem med angrebsesser for Valencia.
Sidst redigeret af Hekkem : 06-08-10 kl. 9:21.
|
|
|
|

05-08-10, 19:49
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 01-09-06
|
|
|
Velkommen til Casper.
Jeg er også til spansk fodbold hvor favoritklubben gennem 14-15 år er Real Madrid.
Det bliver spændende at se hvad Mourinho kan levere internationalt. Nationalt set er vi jo vant til 2. pladsen efter Barca.
|
|

01-02-12, 14:39
|
|
|
|
Hey,
Jeg er en ung fyr, der godt kan lide fodbold. Fandt siden her på Google, og tænkte, jeg hellere måtte oprette mig.
Mine favorithold er Atletico Madrid og HB Køge.
Mvh Jay 
|
|
|
|

01-02-12, 14:55
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 19-07-11
|
|
|
Velkommen til Jay 
|
|
|
|

04-02-12, 17:55
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 16-05-07
Bopæl: Kolding
Alder: 22
|
|
|
En ny bruger, SÅDAN!
Det er ved at være et stykke tid siden! Men velkommen til Jay! Jeg har selv en sympati for Atletico Madrid når det kommer til spansk fodbold, som jeg dog ikke ser så tit.
|
|
|
|

01-07-12, 12:54
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 29-06-12
|
|
|
Hej
Er en passioneret fodboldfan der holder med Tottenham
offensivt fodbold og tekniske detaljer er favoritten
Spiller derudover lidt football manager, hvor B93 er blevet ført til superligaen
Hilsen Djiby
|

04-12-12, 18:03
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 04-12-12
Alder: 40
|
|
|
Hej
Jeg er fodboldfan med stort F.
Jeg følger HB Køge herhjemme og i Premier League er det Chelsea.
Derudover driver jeg en webshop der handler med Fodbold merchandise, primært fra engelske klubber, men også fra klubber i spanien og Italien. ( www.fangear.dk)
Jeg ser frem til at deltage i debatterne herinde 
|

05-12-12, 21:38
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
|
Citat:
Citat: JasonD
Hej
Jeg er fodboldfan med stort F.
Jeg følger HB Køge herhjemme og i Premier League er det Chelsea.
Derudover driver jeg en webshop der handler med Fodbold merchandise, primært fra engelske klubber, men også fra klubber i spanien og Italien. ( www.fangear.dk)
Jeg ser frem til at deltage i debatterne herinde 
|
Hej og velkommen til
Altid rart med nogle fans af lokalrivalerne!

06-12-12, 11:09
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 19-07-11
|
|
|
Ja velkommen til. Vi mangler bare en Liverpool fan, så har vi big 4 samlet 
|