|
|

27-02-10, 19:26
|
 |
Gunner-fan
|
|
Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Alder: 23
|
|
|
Vedr.: Manchester United-tråden
Citat:
Citat: fodboldforfolket
Den diskussion som her er åbnet for er også interessant - hvem kan egentlig tage over efter Ferguson i United.
Jeg åbner med et frisk og (forhåbentligvis) provokerende bud - Mourinho er manden der kan løfte opgaven. Argumenterne for dette:
- han er sindsygt god til mandskabspleje (efter hvad man hører)
- han formår også at få det ,aksimale ud af vanskelige situationer
- han kan tiltrække de helt rigtige erstatninger og fornyelser af truppen
- Han er omtrent lige så arrogant som Ferguson
Nej, jeg er ikke bange for at Uniteds fans vil hade ham. Han vil være ligeglad og når resultaterne begynder at komme vil de måske ikke holde af ham, men i det mindste acceptere ham.
Ps. Vedr. Rooney - uden ham bliver det vanskeligt i år - men til næste år er der mange klasseangribere der vil give deres højre arm for at spille for United (bare de får et par millioner om ugen  )
|
Mourihno er et rigtig godt bud. Det vil dog kræve, at United indstiller sig på noget der kan blive lidt mere defensivt end man er vant med under Ferguson.
En træner som måske også kunne få chancen er David Moyes. Han har efterhånden bevist, at han kan få sine spillere til at yde optimalt i Everton og han har gennemgående gjort det meget flot i Everton.
Jeg så ham derfor også meget gerne i en af de helt store klubber og her synes jeg, at United virker mest sandsynlig. Chelsea virker tilfredse med Ancelotti og kan han fortsætte med at levere så er han der nok noget tid endnu. Desuden har Chelsea haft det med at gå efter de varmeste navne også til trænerposten.
Arsenal vil søge en profil der minder mere om Wenger og som vil satse mere offensivt end Moyes så her tror jeg ikke, at han kommer i spil.
Liverpool er det eneste reelle alternativ til United hvis Moyes skulle til en topklub. Spørgsmålet er bare, om David Moyes kan få sit hjerte til det. Jeg tvivler.
Følgende brugere er enige:
|
|

28-02-10, 12:31
|
|
|
|
Jeg håber for traditionens skyld, at vi holder os til en britisk manager, og ikke "forfalder" til en udenlandsk, som så mange andre engelske klubber. David Moyes er det spændende bud, da han har et stort potentiale, som han har vist gang på gang i sine snart 8 år som Everton manager. Det mere "sikre" bud blandt britiske managers må være Martin O'Neill, som har vundet titler i både Leicester og Celtic, og måske efter i dag også hos Aston Villa. I modsætning til Moyes har han også resultater i Europa, både fra CL med Celtic, og med deltagelsen i UEFA Cup finalen i 2003, hvor man tabte knebet efter forlænget spilletid til et Porto hold, der året efter eroberede Europa.
Generelt er Mourinho vel favoritten, men hans fodboldfilosofi er ikke min favorit. Det er for beregnende, og selvom resultater tæller mest, så må det også godt være lidt underholdende. Hans person er heller ikke videre sympatisk, det er Fergusons nok heller ikke objektivt set, men her gør kærlighed vel blind.
|
|
Følgende brugere er enige:
|
|

20-09-11, 21:36
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 19-07-11
|
|
|
Sikke en sjov opstilling Man Utd stiller mod Leeds United i Carling cuppen i aften.
Owen - Berbatov
Macheda - Giggs - Park - Diouf
Fabio - Fryers - Carrick - Valencia
Amos
De fører 3-0 ved pausen 
|

13-01-12, 13:55
|
|
|
|
|
|
|
Det er blevet bekræftet at Darren Gibson er blevet solgt til Everton, hvilket jeg synes er en fin handel.
Han viste i enkelte kampe at han var en god spiller, men i alt for mange kampe faldt han i gennem og Ferguson har endda foretrukket Park, Jones og Rafael på midt-midt i stedet for Gibson.
I sidste transfervindue fik han solgt Wes Brown og John O'Shea, og Macheda er for nyligt blevet udlånt til QPR. Diouf bliver højst sandsynligt også udlejet.
Man får trimmet truppen for marginalspillere, og man får forhåbentligt hentet 1-2 spillere til klubben i dette transfervindue. Jeg håber på Eriksen  og måske Demba Ba.
|

14-01-12, 20:50
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Will
Man får trimmet truppen for marginalspillere, og man får forhåbentligt hentet 1-2 spillere til klubben i dette transfervindue. Jeg håber på Eriksen  og måske Demba Ba.
|
Tror Eriksen bliver i Ajax i hvert fald til sommer. Han virker godt tilfreds i Ajax og det virker også som det rette sted for ham på nuværende tidspunkt. Desuden synes jeg ikke han umiddelbart passer ind i engelsk fodbold, men det gjorde Fabregas heller ikke umiddelbart og han blev trods alt en succes.

16-01-12, 10:49
|
|
|
|
|
|
|
http://www.bold.dk/nyt/Berbatov-til-...med-Leverkusen
Der rygter om at Berbatov skifter tilbage til Leverkusen. Det synes jeg er helt fint, både for United og hans bedste. Jeg tror ikke at han passer til det spilkoncept som United vil spille, hvor hurtigere angriber som Welbeck og Hernandez har været foretrukket frem for ham.
Berbatov er uden tvivl en fremragende spiller og på nogle dage viser han den strålende teknik som har gjort ham som målfarlig, men det er på tide at han skifter klub, fordi det ser sort ud med spilletid i United. Dog kan der være mangel på angribere fordi Welbeck måske er skadet, og Macheda er udlejet, Diouf bliver måske også udlejet og Owen er langtidsskadet.
|

16-01-12, 20:13
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
http://www.bold.dk/nyt/Berbatov-til-...med-Leverkusen
Der rygter om at Berbatov skifter tilbage til Leverkusen. Det synes jeg er helt fint, både for United og hans bedste. Jeg tror ikke at han passer til det spilkoncept som United vil spille, hvor hurtigere angriber som Welbeck og Hernandez har været foretrukket frem for ham.
Berbatov er uden tvivl en fremragende spiller og på nogle dage viser han den strålende teknik som har gjort ham som målfarlig, men det er på tide at han skifter klub, fordi det ser sort ud med spilletid i United. Dog kan der være mangel på angribere fordi Welbeck måske er skadet, og Macheda er udlejet, Diouf bliver måske også udlejet og Owen er langtidsskadet.
|
Godt skifte for Berbatov, hvis det kommer på plads. Synes dog det ville være ærgerligt for United, da han er en dygtig spiller med mål i støvlerne. Forstår simpelthen ikke, hvorfor Ferguson bruger ham så lidt som tilfældet er.

18-01-12, 9:21
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Citat: Thierry Henry
Godt skifte for Berbatov, hvis det kommer på plads. Synes dog det ville være ærgerligt for United, da han er en dygtig spiller med mål i støvlerne. Forstår simpelthen ikke, hvorfor Ferguson bruger ham så lidt som tilfældet er.
|
Hvis Berbatov skifter så forventer jeg en angriber, fordi med Welbecks skadeshistorik og Hernandez' lille formdyk, så mangler man en mand på toppen, så Rooney kan gå ned og få 10'er rollen.
Synes dog ikke rigtig at man har hørt rygter om at United skal forstærke angrebet, men igen.. man kan jo ikke stole på rygter.
|

17-02-12, 11:10
|
|
|
|
|
|
|
Damn! Valencia er ude i 4 uger. Heldigvis er der FA Cup og landskampspause, så derfor bliver vi ikke så hårdt ramt. Young og Nani er også tilbage, samt Park og Giggs kan spille ude i kanterne.
|

23-06-12, 16:18
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Kagawa officielt til United
Det er nu fuldstændig sikkert, at Shinji Kagawa skifter Dortmund ud med Manchester United.
Læs her.
Som Arsenal-mand gør denne nyhed mig meget ked af det. Manchester Uniteds største svaghed har i mine øjne været omkring den offensive midtbane, hvor man har manglet en dygtig kreatør der også på sigt vil kunne byde ind. Det har man desværre fået nu. Han skulle være dygtig både teknisk, i forhold til pasningsspillet og foran mål. Alt i alt virker han meget komplet.

25-06-12, 9:08
|
|
|
|
|
|
|
Vedr.: Kagawa officielt til United
Citat:
Det er nu fuldstændig sikkert, at Shinji Kagawa skifter Dortmund ud med Manchester United.
Læs her.
Som Arsenal-mand gør denne nyhed mig meget ked af det. Manchester Uniteds største svaghed har i mine øjne været omkring den offensive midtbane, hvor man har manglet en dygtig kreatør der også på sigt vil kunne byde ind. Det har man desværre fået nu. Han skulle være dygtig både teknisk, i forhold til pasningsspillet og foran mål. Alt i alt virker han meget komplet.
|
Jeg er meget glad for denne transfer, men der mangler stadig en enkel forstærkning og det er på den centrale midtbane. Vi er ikke godt nok dækket ind med Carrick, Scholes, Giggs, Anderson og Cleverley. Det er begrænset hvor meget Scholes og Giggs kan spille, mens Anderson og Cleverley har problemer med at holde sig skadesfri.
Vi mangler en spiller som Tioté fra Newcastle, Modric fra Tottenham og Martinez fra Atl. Madrid, selvom de er meget forskellige spillere.
|

25-06-12, 20:29
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Jeg er meget glad for denne transfer, men der mangler stadig en enkel forstærkning og det er på den centrale midtbane. Vi er ikke godt nok dækket ind med Carrick, Scholes, Giggs, Anderson og Cleverley. Det er begrænset hvor meget Scholes og Giggs kan spille, mens Anderson og Cleverley har problemer med at holde sig skadesfri.
Vi mangler en spiller som Tioté fra Newcastle, Modric fra Tottenham og Martinez fra Atl. Madrid, selvom de er meget forskellige spillere.
|
Jeg kan sagtens følge dig i, at man godt kunne bruge noget mere bredde. Når det er sagt, synes jeg man har forstærket sig der, hvor man hidtil har set svagest ud. I mine øjne kan denne transfer sagtens være det, der bringer United det sidste stykke mod mesterskabet i næste sæson.

27-06-12, 9:29
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Jeg kan sagtens følge dig i, at man godt kunne bruge noget mere bredde. Når det er sagt, synes jeg man har forstærket sig der, hvor man hidtil har set svagest ud. I mine øjne kan denne transfer sagtens være det, der bringer United det sidste stykke mod mesterskabet i næste sæson.
|
Midtbanen har været Uniteds helt store problem. Til tider måtte Rooney, Park og Rafael spille central midtbane, da alle midtbanespillerne var skadet. Mister man Carrick som jeg ser som omdrejningspunktet på den centrale midtbane, så har man ikke nogen erstatning, og derfor håber jeg rigtig meget på at man henter en central midtbanespiller og han må godt ligge dybt på banen.
|

27-06-12, 20:32
|
 |
Gunner-fan
|
|
|
|
|
Citat:
Midtbanen har været Uniteds helt store problem. Til tider måtte Rooney, Park og Rafael spille central midtbane, da alle midtbanespillerne var skadet. Mister man Carrick som jeg ser som omdrejningspunktet på den centrale midtbane, så har man ikke nogen erstatning, og derfor håber jeg rigtig meget på at man henter en central midtbanespiller og han må godt ligge dybt på banen.
|
Jeg er sådan set ikke uenig i dine betragtninger, men synes bare behovet for en offensiv midtbanespiller var større. Det har man så fået nu og derfor synes jeg mesterskabsmulighederne synes betragteligt større!

16-07-12, 13:31
|
|
|
|
|
|
|
United drager på Pre-season tour og de har udtaget en 22-mand stor trup.
Lindegaard, Amos, Johnstone, Ferdinand, Veseli, Vermijl, Wootton, Blackett; Valencia, Anderson, Carrick, Scholes, Powell, Kagawa, Bebe, Tunnicliffe, Lingard, Brady, Petrucci; Berbatov, Chicharito, Macheda.
De Gea, Giggs, Cleverley og Rafael er til OL.
Smalling, Evans, Vidic og Fletcher er skadede.
Rooney, Jones, Welbeck, Nani, Evra og Young har alle pause, men vil slutte sig til resten af truppen på et senere tidspunkt.
Værd at bemærke er at Bebe og Berbatov er med i truppen, samt det bliver spændende at se nyindkøbne Kagawa og Powell.
Det ser også ud til at Lindegaard får rimelig meget spilletid, selvom Amos og Johnstone også er i truppen.
Programmet ser sådan her ud:
18 Jul Tour 2012 AmaZulu FC
21 Jul Tour 2012 Ajax Cape Town
25 Jul Tour 2012 Shanghai Shenhua
05 Aug Tour 2012 Valerenga
08 Aug Tour 2012 FC Barcelona
11 Aug Tour 2012 Hannover 96
En startopstilling kunne se sådan her ud mod Amazulu FC:
Lindegaard
Vermilj - Ferdinand - Wootton - Blackett
Valencia - Carrick - Scholes - Macheda
Kawaga
Hernandez
Spillere som Anderson, Bebe og Berbatov vil sikkert også få spilletid.
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|
Du må ikke lave nye indlæg