Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder.
Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på
andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores
forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
Deltage i de mange spændende fora
Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
Uploade dine fodboldbilleder
Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger! Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen
Forum for klubtrådeNogle klubber har deres egen klubtråd. Her foregår alle de mindre og mere interne debatter omkring den enkelte klub. Deltag i de eksterende klubtråde eller opret tråde for de klubber, der mangler.
Efter dette så kan jeg næsten ikke se hvad der skulle kunne skille Kaka fra Milan, tror han bliver en legende i klubben. Godt og se at nogle spillere stadig har føelser med i sporten, og at alt ikke kun skal handle om penge. Var næsten ikke i tvivel om at han vil takke nej til City, har næsten hørt at det skulle være hans far der ville have ham til klubben. Milan har gang på gang vist hvor meget Kaka betyder for klubben, og at han så bare gengælder dette er jo kun noget en ’’stor’’ spiller kan gøre.
Kaka du er Milans fremtid.
Sidst redigeret af Sporting : 20-01-09 kl. 12:36.
Årsag: overskrift
Efter dette så kan jeg næsten ikke se hvad der skulle kunne skille Kaka fra Milan, tror han bliver en legende i klubben. Godt og se at nogle spillere stadig har føelser med i sporten, og at alt ikke kun skal handle om penge. Var næsten ikke i tvivel om at han vil takke nej til City, har næsten hørt at det skulle være hans far der ville have ham til klubben. Milan har gang på gang vist hvor meget Kaka betyder for klubben, og at han så bare gengælder dette er jo kun noget en ’’stor’’ spiller kan gøre.
Kaka du er Milans fremtid.
Der er faktisk megen snak om han bare har takket nej for at skifte til Real til sommer ...
Og husk lige på at det ikke er Milan der har takket nej, men Kaka som tidligere har nævnt han gerne vil til Real på et tidspunkt.
Robben er den eneste i denne opstilling der har det ekstra tekniske niveau, der skal til for at åbne et forsvar, og afdrible modstanderne.
Casillas - verdensklasse keeper
Ramos - når verdensklasse, men har været under niveau i mange kampe i denne sæson
Pepe - Har været en del ude med skader. Er dog i blandt top 10 af centrale forsvarsspillere i Europæisk fodbold
Canavaro - Er altså faldet meget i niveau det seneste 1½ år. Ikke en verdenstjerne længere
Heinze - En god holdsspiller, og ikke en drøjt mere
Lass - God central spiller, der kan lukke hullerne defensivt, samtidigt skille sig godt af med den offensivt
Gago - Svinger meget i niveau. Aldrig helt i top, hvorimod oftere ikke god
Sneijder - En super holdspiller. Der har det ekstra i sparketeknik, men ikke en dribler og er engang i mellem noget ukoncentreret i afleveringerne
Higuian - Gør det super som front angriber. Selvom jeg ser ham mere som 2. striker, angriberen der kommer bagfra og søger de rette positioner
Raul - Er hvad han har været længe, en rigtig god spiller, men ikke i verdensklasse.
Jeg sad og tænkte meget over det i deres kamp mod Mallorca. Hvem skal gøre det for dem? Hvis modstanderne formår at lukke Robben ned, så er der ikke mange der kan komme med overraskelsesmomenter, for at afgøre det.
Synes der er mange der gerne vil til Real madrid fordi de har så mange stjerner, men synes ikke er det hold som de burde være med alle de stjerne
Vi er en stor klub i Real Madrid og derfor lokker det mange, specielt også sydameriaknere hvor sproget er det samme og kulturen er til at kende.
men lige nu er vi som Hekkem skriver ikke et vildt stjernespækket hold, men der var tider hvor samlede verdens bedste spiller - det var simpelthen målet. (Galactico-æraen).
Når spillere som Figo, Zidane og Beckham samt Ronaldo har spillet i Madrid så vil klubben altid emme af storhed og derfor er den altid aktuel for de bedste spillere - se bare C. Ronaldos heftige flirt med Real gennem tiden.
Håber han bliver i Europa, da han virker som en meget sympatisk karakter og samtidig er en meget dygtig og undervurderet fodboldspiller. Det er desuden imponerende, at han stadig kan være med på dette niveau. Grundet hans alder, ved jeg ikke om det er en decideret svækkelse, men Seedorf er i hvert fald den perfekte kombination af fysik, teknik og intelligens. Desuden har han et frygtindgydende spark.
En legende takker af i Milan. En stor spiller og hans fremragende mål har sendt United ud af CHL før.
Traoré fra Nancy, Montolivo fra Fiorentina og Muntari fra Inter Milan er alle blevet hentet på fri transfers er alle blevet hentet til den centrale midtbane.
I stedet takker de "gamle af": Gattuso (34), Bommel (35), Oddo (36), Zambrotta (35), Seedorf (36), Inzaghi (38) og Nesta (36).
AC Milan har gennem de seneste år prøvet at lave en glidende overgang hvor man flere unge spillere er kommet til og de gamle har siddet på bænken. Derfor tror jeg at de er forberedte på at miste så mange af de overnævnte spillere.
En legende takker af i Milan. En stor spiller og hans fremragende mål har sendt United ud af CHL før.
Traoré fra Nancy, Montolivo fra Fiorentina og Muntari fra Inter Milan er alle blevet hentet på fri transfers er alle blevet hentet til den centrale midtbane.
I stedet takker de "gamle af": Gattuso (34), Bommel (35), Oddo (36), Zambrotta (35), Seedorf (36), Inzaghi (38) og Nesta (36).
AC Milan har gennem de seneste år prøvet at lave en glidende overgang hvor man flere unge spillere er kommet til og de gamle har siddet på bænken. Derfor tror jeg at de er forberedte på at miste så mange af de overnævnte spillere.
Milan har længe haft brug for et generationsskifte og har da også været godt i gang før sidste sæson, men alligevel er det en stor del af truppen, der takker af og samtidig er det ret så anselige personligheder. Det tror jeg helt sikkert vil kunne mærkes. Den erfaring, kvalitet og status er meget svær at erstatte sådan uden videre.
I mine øjne er det en god handel for begge parter, hvis den går igennem. Mario Balotelli kommer hjem til Italien og en klub, hvor der er brug for ham. Han får samtidig chancen for at begynde på en frisk, hvilket må være tiltrængt efter diverse eskapader i Manchester City. Manchester City kommer af med en spiller, der virker uønsket og er blevet tilovers. AC Milan får en angriber med masser potentiale. Problemet er bare, at man ikke rigtig ved, hvad man får med Balotelli. Han har før vist sig som en dygtig fodboldspiller, men samtidig kan han også være et stort problembarn med mange eskapader. Derfor vil et køb af Balotelli altid være ekstra risikobetonet. Milan har dog brug for kvalitet og Balotelli kan vise sig at være løsningen.
I mine øjne er det en god handel for begge parter, hvis den går igennem. Mario Balotelli kommer hjem til Italien og en klub, hvor der er brug for ham. Han får samtidig chancen for at begynde på en frisk, hvilket må være tiltrængt efter diverse eskapader i Manchester City. Manchester City kommer af med en spiller, der virker uønsket og er blevet tilovers. AC Milan får en angriber med masser potentiale. Problemet er bare, at man ikke rigtig ved, hvad man får med Balotelli. Han har før vist sig som en dygtig fodboldspiller, men samtidig kan han også være et stort problembarn med mange eskapader. Derfor vil et køb af Balotelli altid være ekstra risikobetonet. Milan har dog brug for kvalitet og Balotelli kan vise sig at være løsningen.
Så er den blevet officiel og Balotelli er Milan-spiller.
Godt skifte for alle parter. Manchester City kommer af med et problembarn og man har fået nogle gode penge (dog med ca. 9 million euros tab). AC Milan har hentet en kvalitetsspiller, og Balotelli får lov til at komme tilbage i hjemlandet hvor han er mere værdsat og er væk fra de engelske tabloidmedier.
En ting jeg har undret mig over, er at det virker som om at det er meget normalt at spille for både Inter og AC Milan? Det virker ikke som at rivaliseringen er så stor som man ser i andre lande, og vi har snart set mange topspillere spille for både Inter og AC Milan. Jeg kan nævne Pirlo, Ibrahimovic, Seedorf, Baggio, Davids, Vieri, Vieira og nu Balotelli.
Godt skifte for alle parter. Manchester City kommer af med et problembarn og man har fået nogle gode penge (dog med ca. 9 million euros tab). AC Milan har hentet en kvalitetsspiller, og Balotelli får lov til at komme tilbage i hjemlandet hvor han er mere værdsat og er væk fra de engelske tabloidmedier.
Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl, men hans seneste ophold i Italien var ikke ubetinget præget af værdsættelse. I den sidste tid i Inter var han mig bekendt ret upopulær og blev buhet af, fordi han ikke arbejdede hårdt nok.
Citat:
Citat: Will
En ting jeg har undret mig over, er at det virker som om at det er meget normalt at spille for både Inter og AC Milan? Det virker ikke som at rivaliseringen er så stor som man ser i andre lande, og vi har snart set mange topspillere spille for både Inter og AC Milan. Jeg kan nævne Pirlo, Ibrahimovic, Seedorf, Baggio, Davids, Vieri, Vieira og nu Balotelli.
Vores egen Thomas Helveg kan føjes til listen. Det er faktisk ret bemærkelsesværdigt. Der er selvfølgelig også eksempler på klubskifter mellem andre store rivaler som f.eks. Real Madrid og FC Barcelona (Luis Figo, Michael Laudrup og Javier Saviola), Arsenal og Tottenham (Sol Campbell) samt Arsenal og Manchester United (Robin van Persie). Det er dog bare ikke i så ekstrem grad.