Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Fodbold > Dansk fodbold
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Dansk fodbold Alt om dansk fodbold lige fra Superliga til divisionsfodbold.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 26-05-12, 11:50
Mikkelschmidt
Gæst

FCK skal have ny træner

Igår meldte FCK ud, at Carsten V. Jensen ikke fortsætter som træner i FCK. Han skal tilbage og være sportsdirektør på fuld tid. Onside skriver i dag, at der skulle være fire navne.

Citat www.onside.dk:

"Ifølge Ekstra Bladet er der især fire kandidater, der skiller sig ud, når den permanente trænerløsning skal findes.

Det drejer sig om assistenttræner Johan Lange, AGF-træner Peter Sørensen, tidligere FCK-træner og nuværende træner i New York Red Bulls Hans Backe og Twente-træner og eks-landstræner i England Steve McClaren."

Skal man tage udgangspunkt i disse fire, hvem ser I så som den kommende FCK træner? Eller mener I det skal være en hel femte?

Personligt tror jeg ikke på at Peter Sørensen er en mulighed. Han har virkelig vist hvilke træner evner han har i AGF, og jeg tvivler meget på at han har interesse i et skifte nu. Der er en stor udvikling igang i AGF, og de er allerede nået langt - jeg tror Peter Sørensen ønsker at være en del af det noget tid endnu.

Johan Lange tvivler jeg også på det bliver. Jeg kender ikke meget til ham, udover at han er assistenttræner i FCK. Jeg tænker, at hvis han skulle være den rette mand, så havde man ansat ham noget før, om ikke andet da Roland Nilsson blev fyret. Bliver han ansat tror jeg ikke det er en løsning på længere sigt.

Hans Backe syntes jeg et eller andet sted har et ret imponerende CV.
I 1999 vandt han Superligaen med AaB og gentog det med FCK i 2003 og 2004. Udover det har han været i; Tyresö, Djurgårdens, Molde, Hammerby, Östers, AIK, Stabæk, SV Salzburg, Panathinaikos, Manchester City (ass), Mexico (ass. landstræner), Notts County og Red Bull New York. Det er måske ikke verdens størte klubber, men jeg er ikke i tvivl om, at han godt kan gå ind og opnå noget i FCK igen. Han er oppe i alderen, og har erfaringen både internationalt og nationalt.

Var jeg FCK fan ville jeg ønske at man ansatte Steve McClaren. Han har været engelsk landstræner, og har været i Middlesbrough, FC Twente og VfL Wolfsburg. I 2010 vandt han det hollandske mesterskab med Twente. Han har måske ikke det mest imponerende CV, men med få klubber viser det et eller andet sted, at han er en stabil, og engageret træner. 100% min favorit, hvis jeg skulle vælge

Hvad mener I?

Sidst redigeret af Mikkelschmidt : 26-05-12 kl. 11:53.
Besvar med citat
Reklame
Sponsoreret links

Følgende brugere er enige:
Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
Ingen Emner at Vise.
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
» Nyheder fra footballworld.dk
Wenger regner stadig med United

ma, 21 okt 2013 09:53:09
Schalke-spiller ude i et halvt år

ma, 21 okt 2013 09:48:22
Brøndby-trio alle i spil til OB-kamp

ma, 21 okt 2013 09:34:23
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:22.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.