Citat:
Citat: John Barnes
Nu syntes jeg heller ikke, at man kan sammenligne de to sportsgrene med hinanden. Det er lidt ligesom at sammenligne fodbold med håndbold. Jeg er nu langt større tilhænger af boksning som jeg mener er meget federe at se på men os langt mere stilfuldt. Hele stemningen omkring en boksekamp er noget som man ikke finder ret mange andre steder. UFC har aldrig nogensinde sagt mig noget, jeg syntes det er en lidt mærkelig form for kampsport. Men det er jo lidt smag og behag.
|
fodbold og håndbold er jo naesten modsaetninger? mere som Rugby og Americansk football...either way
UFC er ikke en sport, MMA er sport. Nu om hvem der er bedst mma eller boksning? ... det hele er et spørgsmål om mening, da de er to forskellige sportsgrene. Der er ingen bedre en eller rigtigt eller forkert her, det hele er baseret på, hvad du vil. jeg tilfældigvis til at foretrække MMA fordi jeg kan lide at have mulighed for at tage det til jorden og ikke er nødt til udelukkende at benytte de stå op. Jeg kan godt lide mange forskellige stilarter og lære indlæg og teknik i de kæmper aspekt andet end blot slående. theres mere horisonter i MMA end boksning.
Boksing har ikke laengere en "superstar" I Heavyweight division hvilket jeg mener har drabt sporten...