Brugernavn
Password
Registrer FAQ Medlemsliste Markér alle fora som læst
Gå tilbage   Fodboldforum.dk > Andet > Anden sport
Velkommen til Fodboldforum.dk.

Du besøger forumet som gæst, hvilket giver dig begrænsede muligheder. Forumet dækker sporten fodbold i alle afskygninger, men bevæger sig også ind på andre sportsgrene, køb og salg og Brødrene Rotschilds spilforslag. Ved at registrere dig på vores forum, der er en gratis service, får du blandt andet mulighed for at:
  • Deltage i de mange spændende fora
  • Skrive i chatboksen sammen med de mange andre brugere
  • Uploade dine fodboldbilleder
  • Udøse og udvide din fodboldviden i et omfang, du aldrig havde drømt om
  • ... og meget, meget mere!
Registreringen er hurtigt overstået, så kom igang med det samme og registrer din bruger!
Hvis du har problemer med registreringen, kan du kontakte administrationen

Anden sport Fodbold er en fantastisk sport, men der findes andre sportsgrene. Dem er der plads til her.
Svar

Emneværktøjer Visningsmetode
Gammel 01-09-11, 16:58
Zizou
Gæst

Vedr.: Bokse-tråden

Citat:
Citat: John Barnes Se meddelelser
Nu syntes jeg heller ikke, at man kan sammenligne de to sportsgrene med hinanden. Det er lidt ligesom at sammenligne fodbold med håndbold. Jeg er nu langt større tilhænger af boksning som jeg mener er meget federe at se på men os langt mere stilfuldt. Hele stemningen omkring en boksekamp er noget som man ikke finder ret mange andre steder. UFC har aldrig nogensinde sagt mig noget, jeg syntes det er en lidt mærkelig form for kampsport. Men det er jo lidt smag og behag.

fodbold og håndbold er jo naesten modsaetninger? mere som Rugby og Americansk football...either way
UFC er ikke en sport, MMA er sport. Nu om hvem der er bedst mma eller boksning? ... det hele er et spørgsmål om mening, da de er to forskellige sportsgrene. Der er ingen bedre en eller rigtigt eller forkert her, det hele er baseret på, hvad du vil. jeg tilfældigvis til at foretrække MMA fordi jeg kan lide at have mulighed for at tage det til jorden og ikke er nødt til udelukkende at benytte de stå op. Jeg kan godt lide mange forskellige stilarter og lære indlæg og teknik i de kæmper aspekt andet end blot slående. theres mere horisonter i MMA end boksning.

Boksing har ikke laengere en "superstar" I Heavyweight division hvilket jeg mener har drabt sporten...
Besvar med citat
Følgende brugere er enige:
Gammel 02-09-11, 12:17
erik4545
Gæst

hmm er ikke helt enig. men du har ret til din mening selvfølgelig. boksning er for den ældre generation synes jeg og jeg har på fornemmelse at MMA vil udvokse boksning i fremtiden. i USA er det en af de sport som vokser hurtigst for tiden.

Sidst redigeret af erik4545 : 16-09-11 kl. 11:36.
Besvar med citat
Gammel 13-09-11, 11:33
erik4545
Gæst

Jeg forstår ikke hvorfor nogle boksere vælger at være heavy weight når de ligger nederst på skalaen i klassen de er helt åbenlyst alt for små. hvis der er nogen der så kampen med klischko her i lørdags så vidste alle at han ville vinde bland andet fordi han var langt større. hans modstander ville derimod måske have haft en bedre karriere hvis han havde valgt at være middle weight.
Besvar med citat
Svar

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye indlæg
Du må ikke lave svar
Du må ikke lave vedhæftninger
Du må ikke ændre dine svar

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

» Nye indlæg
AC_28 - O/U 2,5 test
Sidste svar af AC_28
16-11-14 17:39
» BettingExpert.com Tips

bettingexpert live tips

Ekspert tips fra Betting Expert's tipster community

Spil Dato Odds
BATE Borisov - FC Porto25/11 17:001,60Se tip
CSKA Moskva - Roma25/11 17:001,80Se tip
Manchester City - Bayern München25/11 19:451,55Se tip
Shakhtar Donetsk - Athletic Bilbao25/11 19:451,40Se tip
Astra Giurgiu - Dinamo Zagreb27/11 20:051,70Se tip
Malaga - Real Madrid29/11 19:002,02Se tip
FC Midtjylland - FC Vestsjælland01/12 18:001,45Se tip
» Nyheder fra footballworld.dk
Wenger regner stadig med United

ma, 21 okt 2013 09:53:09
Schalke-spiller ude i et halvt år

ma, 21 okt 2013 09:48:22
Brøndby-trio alle i spil til OB-kamp

ma, 21 okt 2013 09:34:23
» Søg på forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:07.

Fodboldforum.dk er udviklet og drevet af BettingExpert.dk. Vi anbefaler endvidere at slå et smut forbi Bingobyen.dk.
© Copyright 2005-2012 Fodboldforum.dk - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.