|
|

30-04-10, 15:25
|
 |
There's only one Keano!
|
|
Tilmeldingsdato: 19-11-07
Bopæl: Århus
Alder: 28
FF-Liga-points: 500
|
|
|
Vedr.: Champions League 09/10
Citat:
Citat: Hekkem
Jeg er dog af den holdning selv, at det er noget af den strategi Barcelona fører, man selv må prøve at efterstræbe.
|
Barcelonas filosofi er som sådan meget god, jeg synes bare de mangler en plan B. De er ligesom for stolte, til at spille på en anden måde, selvom omstændighederne ikke er til deres småspil. Det virker som om, at de for alt i verden helst ikke må afslutte udenfor feltet, selvom det kunne have været en god idé i onsdags, nu hvor Inter stod så kompakt.
Jeg beundre ikke Barcelona så meget deres spillestil, men mere for deres måde at bringe egne talenter frem på. Jeg er misundelig over, at de kan skabe spillere som Messi, Iniesta, Xavi og Pedro, samt et par ganske habile spillere som Puyol og Pique. Ikke at United ikke har nogen egen avls spillere udover den gamle garde med Giggs, Scholes og Neville, men det virker bare som om, at hvis Barcelona vil, så skaber de bare en ny profil, eller i hvert fald en brugbar 1. holdsspiller. Generelt kunne alle klubber lærer noget af Barcelonas talentpleje, bl.a. din egen klub Liverpool, som ikke har skabt en klassespiller siden Gerrard for over 10 år siden (ret mig hvis jeg tager fejl).
|

30-04-10, 18:21
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 21-06-05
Bopæl: Roskilde
Alder: 36
FF-Liga-points: 25
|
|
|
Citat:
Citat: Keano
Barcelonas filosofi er som sådan meget god, jeg synes bare de mangler en plan B. De er ligesom for stolte, til at spille på en anden måde, selvom omstændighederne ikke er til deres småspil. Det virker som om, at de for alt i verden helst ikke må afslutte udenfor feltet, selvom det kunne have været en god idé i onsdags, nu hvor Inter stod så kompakt.
Jeg beundre ikke Barcelona så meget deres spillestil, men mere for deres måde at bringe egne talenter frem på. Jeg er misundelig over, at de kan skabe spillere som Messi, Iniesta, Xavi og Pedro, samt et par ganske habile spillere som Puyol og Pique. Ikke at United ikke har nogen egen avls spillere udover den gamle garde med Giggs, Scholes og Neville, men det virker bare som om, at hvis Barcelona vil, så skaber de bare en ny profil, eller i hvert fald en brugbar 1. holdsspiller. Generelt kunne alle klubber lærer noget af Barcelonas talentpleje, bl.a. din egen klub Liverpool, som ikke har skabt en klassespiller siden Gerrard for over 10 år siden (ret mig hvis jeg tager fejl).
|
Det har du ret i. Det nærmeste er vel Insua, som jeg ikke er imponeret over.
Det har været store problemer med Liverpools akademi i mange år. Siden Gerrard (fra 1980) slog igennem, har kritikken haglet ned over akadamiet. Af Gerrards årgang var der også to (Stephen Wright og Richie Partridge) andre der kunne være blevet til noget, men fik ikke mulighederne. Stephen Warnock (fra 1981), der er på tale til landsholdet efter en god sæson for Aston Villa, er det nærmeste vi kommer på noget succes fra akademiet siden Gerrard. Niel Mellor (fra 1982), Jon Otsemobor (fra 1983), Darren Potter (fra 1984), John Welsh (fra 1984), Zak Whitbread (1984), Lee Peltier (1986), Danny Guthrie (1987), Jack Hobbs (1988) har alle fået første holds fodbold og alle har ikke været gode nok.
Et nyt kuld er på vej i
- Kelly (20 år, egen avl)
- Eccleston (19 år, egen avl)
- Ayala (19 år, hentet i 2007 og kan til sommer tælles som egen avl)
- Martin Hansen (19 år, hentet i 2006 og er allerede egen avl)
- Peter Gulacsi (19 år, hentet i 2008)
- Amoo (19 år, egen avl)
- Pacheco (19 år, hentet i 2007 og kan til sommer tælles som egen avl)
- Bruna (19 år, hentet i 2007 og kan til sommer tælles om egen avl)
- Adam Pepper (19 år, egen avl)
- Thomas Ince (18 år, egen avl).
Kelly, Eccleston, Ayala og Pacheco har allerede fået debut i år. Flere kampe for de fire kommer måske næste sæson. Kelly bliver spået til allerede nu at være backup til Glen Johnson. Ayalas potentiale udgør der ikke behøves at hente en ny central forsvarsspiller. Pacheco er et stort offensiv talent, og skal modnes en del. Eccleston tror jeg ikke bliver til noget. Peter Gulacsi og Martin Hansen har delt opgaverne i målet for reserverne, hvor Peter Gulacsi så også har prøvet at være på bænken til første holdet. Han er bedre end Martin Hansen efter min vurdering. Adam Pepper har spillet på diverse ungdoms landshold siden han var 15. Thomas Ince svinger en del i niveau.
Tilbage til debatten, så er det imponerende hvad Barcelona spytter ud af talenter - Pacheco er i øvrigt også fra Barcelona.
Sidst redigeret af Hekkem : 30-04-10 kl. 18:27.
|

06-05-10, 14:28
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 21-06-05
Bopæl: Roskilde
Alder: 36
FF-Liga-points: 25
|
|
|
Nej, hvor uheldig kan man dog være?
http://www.manchestereveningnews.co....ttoo__for_2011
Citat:
City fan's Champions League tattoo - for 2011

August 17, 2009
OPTIMISTIC Blue Kirk Bradley is so sure of Manchester City's success next season that he's had a tattoo announcing them as Champions League Winners for 2011.
The Premier League season is barely underway but already the 25-year-old is so confident that not only will his team qualify for the Champions League this time round but that they will win it at their first attempt next year.
So football-mad Kirk decided to have 'Manchester City 2011 Champions League Winners' permanently tattooed on to his body - even though they only finished 10th last year. And although he admits his prediction is somewhat premature Kirk thinks it's an entirely realistic expectation for big-spending City - who have splashed out £100m on new players this summer.
The Man City nut, from Great Barr, Birmingham, said: "While I was in the pub one night I was saying how I thought we'd win the Champions League next season and my friend turned to me and said 'if you're so sure why don't you have it tattooed?'
Joking
"He was obviously joking, so you can imagine his face when I turned around and said 'okay then'.
"I really believe we have the quality and ambition to go and achieve the biggest prize out there and I think we can do it that soon.
"With Mark Hughes at the helm and the money flowing in, we are going to not only challenge the big four, but the whole of Europe as well.
"My mates, who are mostly Aston Villa and West Bromwich Albion fans, think I'm crazy, but I don't care. We're going to be Champions of Europe and when that happens we'll see who is laughing then.
"I was often criticised for being a Man City fan living in Birmingham, but now I don't think anybody can doubt that I am a true fan."
Pondering what he would do if City don't win the Champions League that year, the student replied: "I don't even want to think about it - and I don't think I'll have to.
"I'm sure I would get a lot of stick from my mates though."
Tattooist John Logan, from Logan's Cave, based in Kingstanding, Birmingham, said it was one of the most unusual requests he'd ever had for a tattoo.
"It certainly was a strange request," he said.
"I've done other football fans who had their team's badges tattooed but never anything like this. "Kirk has got to be one of the most optimistic football fans ever."
|
|

06-05-10, 15:00
|
|
|
|
Tilmeldingsdato: 04-01-10
|
|
|
Uheldig???? Dum!
|

06-05-10, 15:23
|
 |
There's only one Keano!
|
|
Tilmeldingsdato: 19-11-07
Bopæl: Århus
Alder: 28
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahah
Hold kæft hvor er det fryd. Sikke da en idiot!
|

06-05-10, 17:05
|
 |
|
|
Tilmeldingsdato: 28-10-05
Alder: 21
FF-Liga-points: 3935
|
|
|
Ja, det må vel fryde dig en del, når det nu er en cityfan. 
|
 |
|
| Emneværktøjer |
|
|
| Visningsmetode |
Linear visning
|
Regler for indlæg
|
Du må ikke lave nye indlæg