PDA

Se fuld version : hvem er bedst Ronaldinho eller Robinho

barca10
10-09-05, 11:49
alle taler om, hvem der er den bedste fodboldspiller, i verden.men det vel nok mest, Ronaldinho og Robinho man taler mest om,jeg vil gerne høre jeres mening.

Momme
10-09-05, 12:01
alle taler om, hvem der er den bedste fodboldspiller, i verden.men det vel nok mest, Ronaldinho og Robinho man taler mest om,jeg vil gerne høre jeres mening.

Det var da et latterligt emne at starte, det er jo en smagssag og Robinho er da overhovedet ikke verdens bedste fodboldspiller men blot et stort talent!

Har da heller aldrig hørt nogen der siger Robinho er verdens bedste!

MadsK
10-09-05, 12:18
Blandt de 2 spiller må der ikke være nogen tvivl, selvom man er real fan...
Ronaldinho er den bedste af de 2 lige nu... Som Momme_La... skriver så er Ronaldinho er virkelig høj klasse, hvorimod Robinho endnu "kun" er et sortalent.

Barça
10-09-05, 12:37

Hvordan kan du finde på at sammenligne de to spiller? Vi har jo ikke engang set hvad Robinho virkelig kan? om han kan noget? lige nu er han bare et talent, som så mange andre ;)
Det er lidt ligesom at sammenligne Messi og Robinho, fordi ingen af dem har vidst hvad de virkelig kan, kun at de begge to er KÆMPE talenter..

Xero
10-09-05, 16:35
Underligt emne - man kan ikke bare sådan sammenligne Robinho og Ronaldinho, et supertalent og en superstjerne!

Men af de to er Ronaldinho jo bedst...

BJ
14-09-05, 14:51
ja, synes også det er et underligt emne, men ja Ronaldinho er klart bedst, men på længere sigtkan det da godt være Robinho bliver bedre, men nok stadig lidt tidligt at kalde ham den nye pele og ting som nogle gør, men han er et stort talent, men vil give de andre ret i at jeg synes dette er et lidt tåbeligt indlæg.

The Blues
14-09-05, 16:01
Robinho, er da slet ikke tæt på at være ligeså god som Ronaldinho, og han er slet ikke tæt på at være blandt verdens bedste spillere Endnu. Han er kun et Ungt talent, som der også tidligere er blevet sagt

Lærke
14-09-05, 22:12
Det er da HELT klart Ronaldinho.. :bed:

ThunderZtorm
14-09-05, 22:27
First of all spiller de ikke samme plads på banen.

Second of all - Robinho har INTET vist i europæisk fodbold indtil videre, og hans holdkammerat fra Santos, Diego, der var udråbt som et lige så stort talent lever en forholdsvis anonym tilværelse i FC Porto for tiden.

Ronaldinho er, lige nu, mindst 3-4 klasser over Robinho, både i berømmelse, kvalitet og betydning for hans hold.

Chelseafc78
15-09-05, 8:03
ronaldinho... helt klart.. ikk nok med at han har vært i europa længere, men han er bedre på mange måder f.eks. med fysik,værdi for holdet og ronaldinho er klart verdens bedste spiller.... han har for mået at løfte barca op, om så Robinho kan det?

Xavi
15-09-05, 11:13
Ronaldinho er klart bedst.. Men det bliver spændende at se om Robinho på sigt kan få samme betydning få Real som ronaldinho har får barca.. Det er klart at rutinen i europæisk fodbold tæller til Ronaldinhos fordel.. Men er ikke tvivl om at hvis Robinhos karriere flasker sig som forventet bliver han en kæmpe stjerne..

Philip
01-10-05, 0:07
Ronaldinho er bedst, men han er jo oz 4 år ældre end Robinho.
Robinho ka sagtens nå at udvikle sig rigtig meget.