PDA

Se fuld version : Sæsonen 05/06

acm_per_sempre
22-06-05, 13:10
Hej alle Calcio fans. :D

Så nærmer den nye sæson sig lige så stille. Det bliver en meget spændende sæson og favorit holdene, Juve, Milan og Inter har/får nogle meget gode forstærkninger. Hvem tror i der har de største muligheder for at vinde den næste Lo Scudetto. Juve vandt i år og derfor tror jeg ikke at de er alt for sultne. Milano klubberne har jo ikke vundet noget, jo Inter har vundet coppa'en men det er der jo ikke særligt meget prestige i. Milan og Inter er helt klart de mest sultne så derfor tror jeg at en af de to hold vinder.

1. Milan (af ren optimisme)
2. Inter (Helt vildt sultne og det må snart være deres tur)
3. Juve (De har vundet i år og er ikke særlig sultne, derfor tror jeg ikke at det bliver til noget i dette år).

Hvad tror i??

M-Toft
22-06-05, 14:09
Ja, jeg er rimelig optimist, så jeg tror Barcelona tager titlen;)

Ej, Inter ser ud til at have et godt hold og de fik da også vundet en pokal i år, men de er svingende. Bliver de mere stabile så bliver de svære at slå, de har et genialt hold og der er ikke det store pres på dem.

Juventus og Milan er jo som altid favoritter til titlen. Tror at Juve tager titlen lidt for nemt og kikser i ligaen, derimod går de langt i CL. Milan har lært af deres nederlag mod Juve og Liverpool, så de går målrettet kun efter ligaen, men om det er nok kan jeg skimse ikke sige:D

Det bliver dog et af de hold der vinder, der er ligesom ikke så mange andre hold der blander sig helt oppe synes jeg ikke.

The Blues
23-06-05, 8:43
det bliver juventus og Milan der kommer til at kæmpe om titlen igen. Men jeg tror måske at Inter kan gå ind og blande sig hvis bare de ikke får solgt Adriano han er en spiller som betyder meget for dem og score mål...

Super Bobs Drenge
23-06-05, 10:56
Ingen spillere er uundværlige. Heller ikke Adriano. Hvis han virkelig bliver solgt for 100£ ligger måske med et budget på knap en milliard. Det svarer vel til fire forstærkninger. Og så er de også meget stærke.
Håber at de sælger ham bare ikke til Chelsea. Jeg holder trodsalt med Inter i Italien.

The Blues
23-06-05, 11:08
Hvis Chelsea får ham som jeg tror får de os Veron med i købet så de laver en god handel og or mange penge ud a det menadriano er en super angriber

Mikkel
23-06-05, 11:08
Juventus ikke sultne? :think:
Næppe!

Hvis fodboldspillere ikke er sultne efter et mesterskab, burde de ikke være fodboldspillere på dette niveu (Kan ikke stave). Jeg tror at juventus er lige så sultne som de var sidste år, men AC Milan snupper ligean da det er ved at være sidste chance for en del af deres ældre spillere.

acm_per_sempre
23-06-05, 12:23
Juventus ikke sultne? :think:
Næppe!

Hvis fodboldspillere ikke er sultne efter et mesterskab, burde de ikke være fodboldspillere på dette niveu (Kan ikke stave). Jeg tror at juventus er lige så sultne som de var sidste år, men AC Milan snupper ligean da det er ved at være sidste chance for en del af deres ældre spillere.

Det er meget svært at Lo Scudetto, men det er ti gange sværere at genvinde den. Og når Juve har vundet denne sæson, så tror jen næppe at de er lige så sultne som Milan og Inter.

McZpyro
23-06-05, 12:35
Jeg tror det bliver som det plejer..
Juve tager scudetto og Milan kommer langt i champions league..
Men kommer helt an på hvordan holdene rangere turneringerne, jeg har nemlig en mistanke om at juve i næste sæson vil gøre alt for at få fat i champions leageu trofæet som jo bekendt er pavel nedveds største ønske at have i mellem hænderne, og samtiddig tror jeg milan er sultne efter at blive campione d'italia..

Rani - ManUtd
23-06-05, 13:11
Jeg tror ik at Inter er god nok til at blande sig helt oppe i topstriden. Så jeg tror at det IGEN IGEN kommer til at ligge mellem Juventus og Milan, og ud fra de kan jeg ikke vælge en, da de begge har klasse spillere.

Derimod tror jeg at Roma kommer tilbage igen fra deres skuffelse, og kæmper med Udinese og Inter om de 3-4-5 pladser :D..

McZpyro
23-06-05, 13:13
Jeg tror der går et par år før roma kommer tilbage, for de er jo i gang med at sælge ud af spillertruppen..

Cameda
23-06-05, 17:55
Det er lidt for tidligt af skyde på hvem vinder titlen i år...

Når transfer vinduet er lukket kan vi se hvilke hold der kommer til af blande sig i top striden men som ALTID vil Milan og Juventus være favoritter for de har noget som ALLE hold i ligaen mangler.. Om Inter mangler troen på de virkelig kan vinde er svært af sige men det virker jo som det ligger en forbandelse over dem...Deres hold bliver hvert år tilføjet med flere verdensklasse spillere men alligevel mangler succen...
Nu er der en af jer der afskriver Juventus allerede nu hvilket får mig til af tænke tilbage på denne sæson start.. Ingen troede på Juve og alle var overbeviste om at titlen skulle afgøres mellem Inter og Milan men alligevel løb Juve med mesterskabet, så afskriv ALDRIG Juventus for der er jo en grund til af de er det mest vindende hold....
Men jeg tror nu også at Juventus vil nedpriotere ligaen lidt for at få succes i CL for den title vil de virkelig gerne have hjem til Torino...

Men bliver i hvert fald spænende at se hvilke spillere der bliver tilføjet holdene her i sommerpausen og når transfervinduet så er lukket vil vi nok få en bedre fornemmelse af hvem der vinder titlen....

McZpyro
23-06-05, 18:42
Bare tænk på at juve muligvis først køber spillere lige før transfer vinduet lukker..

ObaBoba
23-06-05, 20:59
Altså... Tror Squ at Inter vinder for de er meget sultne og tror de fik bold på tanden efter coppa sejren... og Inter har fået et godt hold med stjerne på. Hvis de ikke køber så meget ind (som de plejer) så tror jeg de godt kan gøre det... Det Inter mangler er 1/2 forsvare en venstre og midt (til Cordaba) Hvis de får det og træner hårdt så tror jeg personligt at de går hele vejen... Men det er min mening og jeg er trods alt også Inter fan! Så ber til at de vinder :pray:

MadsK
24-06-05, 20:49
Endnu en Milan gut- acm_per_sempre ;)
__________________________________________________ _______________
Jeg tror fuldt og fast på at Milan vinder titlen i år!!!

Synes også vi beviste, at vi er en tand bedre end Juve, selvom Torino-banden vandt mesterskabet!!!

Chelseafc78
25-06-05, 11:38
tror på at roma nok overasker lidt... Nonda, Kuffour er kommet til bla. men tror på at det bliver et milano klubber som vil være at finde i toppen...

Milan (sam spillet og en bred trup)

Inter (en bred trup og har fået blod på tanden efter pokal sejer, virker også ret sam spillet)

Juventus (bred trup (igen) og med skal nok give kamp til stregen, Don fabio er en klasse træner, Nedved!)

Palermo kommer også langt i år, ikk til top 3..

BJ
25-06-05, 13:59
igen er jeg optimist jeg siger at Juve vinder både ligaen og CL :dance: takket være bl.a. Zlatan som jeg håber på bliver topscorer, og jeg tror at Milan kikser totalt :ass: jeg tror vi ser Ac milan ende på en 4 plads bag Juve,Inter og Palermo

Chelseafc78
25-06-05, 14:03
jamen hvis man ikk er optimist, så kommerman ikk så langt....

Tror Zlatan får endnu bedere sæson... imponeret mig meget....

Men Milan har et godt hold, og skal nok kæmpe med i toppen, men de så til tider lidt tørre og tunge ud sidste år...

Synes Palermo var det frsike pust man trængte til.... men de overgår ikk cheivo i overaskelser... :cool:

Jon Dahl med ny frakke
25-06-05, 14:07
Inter gør som de plejer; Alle har høje forventninger, men de fejler.

Milan eller Juve tager guldet.. Håber på Juventus.

Krez
25-06-05, 14:49
For at være helt ærlig, så tror jeg faktis at Udinese bliver en kæmpe overraskelse .. de er jo ved at komme over der sportslige problemer, så jeg tipper Udinese kommer på en 2.plads men dem der vinder Serie A bliver sikkert Juventus igen, de har jo stjerner på alle pladserne og kender hinanden meget godt. Er meget overbevisende på at de tager titlen igen !

Mighty_Boro
25-06-05, 14:53
Jeg tror Juve tager titlen.. Det er som om Ac Milan ikke kan holde niveauet hele sæsonen i ligaen og det kan Juventus

Chelseafc78
25-06-05, 15:00
milan kunne for 2 år siden, hvor juve var lidt nede... men juve virker det bedere... Carlo ancelotti er heler ikk så go en træner som Don fabio... selvom han har før milan meget langt frem på ret kort tid...

LosCules
25-06-05, 18:14
Tror ikke Inter kan være med hele vejen.. Tror Juve snupper den for næsen af Milan.

Traoré
25-06-05, 22:54
milan kunne for 2 år siden, hvor juve var lidt nede... men juve virker det bedere... Carlo ancelotti er heler ikk så go en træner som Don fabio... selvom han har før milan meget langt frem på ret kort tid...

Enig!!

Jeg vil vente med at komme med min endelige vurdering til alle sommertransferne er færdige, da de stadig kan nå at ændre en del!!

Ellers ser jeg lige nu stadig Juve (underligt nok ;)) som favorit til Lo Scudetto, mest af alt fordi de primært kan køre videre med det samme hold, og fordi deres trup også er blevet lidt bredere (Mutu, Kovac og Gianiechedda) + 1-2 flere vil jeg tro (evt Cassano)..! :coolsmile

Så indtil videre er jeg klar optimist med henhold til endnu en Juve triumf! , - Men som sagt kan meget endnu nå at ændre sig..!!

SteveBruce4
26-06-05, 6:57
Det italiensk mesterskab kommer til at blive afgjort imellem 3 klubber, Juve, Milan og Inter. En farlig outsider er Roma tror jeg.

Jeg håber på at Juve endnu en gang hjemtager mesterskabet. :1er:

Krez
26-06-05, 11:21
Det italiensk mesterskab kommer til at blive afgjort imellem 3 klubber, Juve, Milan og Inter. En farlig outsider er Roma tror jeg.

Jeg håber på at Juve endnu en gang hjemtager mesterskabet. :1er:

yep, det er altid de 3 klubber der slås om mesterskabet! Los Faveritos hvert år som er lige præcis de 3 hold du nævner der ! Men håber stadig at Udinese snupper den 2.plads :D

romeobeckham
27-06-05, 20:25
Skal vi ikke bare sige, at jeg tror at det eneste rigtige sultne hold der udover dem i wannabe klassen (Udinese, Sampdoria, Roma, osv.) må være Inter Milano, de har et rigtigt godt hold næste år, da det ikke tyder det mindste på at adriano bliver solgt. Det må være op til alle "de andre" at fordele europapladser og guld- og sølvmedaljer imellem sig. så jeg tror:

1. Inter
2. Milan
3. Udinese*
4. Juventus
5. Messina
6. Cagliari

*man kan da kun håbe, Udinese er det potentiale i!

Chelseafc78
27-06-05, 20:30
Skal vi ikke bare sige, at jeg tror at det eneste rigtige sultne hold der udover dem i wannabe klassen (Udinese, Sampdoria, Roma, osv.) må være Inter Milano, de har et rigtigt godt hold næste år, da det ikke tyder det mindste på at adriano bliver solgt. Det må være op til alle "de andre" at fordele europapladser og guld- og sølvmedaljer imellem sig. så jeg tror:

1. Inter
2. Milan
3. Udinese*
4. Juventus
5. Messina
6. Cagliari

håber så på parma, men din liste ser nu også ret go ud, tror lidt på at Cagliari og Messina måske ik kommer helt så højt op som iår, da de overasket og spillet over evne... men det sagde man jo også om chievo tilbage i 2001...
håber lidt at de "7 søstre" bliver brud lidt, da Roma,Lazio,parma og især Fiorentina skuffer og ligger og roder rundt i bunden.... alle med røde tal på bund linen... :snooty:

The Blues
27-06-05, 21:10
Juventus på en 4 plads....? tror jeg nu ikke

Traoré
28-06-05, 0:35

1. Inter
2. Milan
3. Udinese*
4. Juventus
5. Messina
6. Cagliari

What..? :eh: :think:

Tror du, helt ærligt, at fordi juve har vundet Lo Scudetto er bedøvende ligeglade med den præstigefyldte kamp om mesterskabet som betyder så uendeligt meget for de italienske fodboldklubber ... tror du det??

Jeg vil hellere sige at den må du længere ud på landet med min lille ven..!

Kampen kommer højst sansynlig til at bestå mellem Rossoneri og Bianconeri! - Begge hold har baglandet i orden, og kan derfor spille uden at tænke på så meget andet hvilket virkelig betyder meget (spørg bare Roma)! Derudover har begge hold stabilitet og to, om end ikke gode, så i hvert fald rutinerede trænere, som kan klare det store press en Serie A træner konstant er udsat for!

Derfor ser jeg som sagt kampen om Lo Scudetto bestå mellem to hold.. Rossoneri og Bianconeri! - Dog kan Inter og Roma blande sig hvis de hver især for rettet op på nogle ting, som tideligere sagt kan en række epokegørende sommertransfers, også stadig gøre en stor forskel!!

Mok_19
28-06-05, 12:47
Juventus 1 Milan 2 Inter 3 og Roma 4
:vink:

Ohmeyer
02-07-05, 10:53
Juventus 1
Inter 2
Milan 3
Palermo 4
Udinese 5
Sampdoria 6

André
02-07-05, 15:32
Jeg tror Inter er stærke nok i år.

Inter 1
Milan 2
Juventus 3
Udinese 4
Roma 5
Lazio 6

Alle Juve fans må desværre bære over med mig. Jeg håber ikke i er alt for sure over min lille spådom.

Ohmeyer
02-07-05, 15:38
hehe det er sq i orden mester :) håber bare ik du får ret :)

MortenLykegaard
29-07-05, 18:45
Jeg er nu ganske sikker på at det bliver Roma der tager titlen.. Og så må inter da snart få noget ud af deres mange køb. Så de to klubber kommer til at kæmpe om mesterskabet. Juve bliver nr. 3 og milan flopper

MadsK
30-07-05, 17:54
Dream on!!
Ej okay, bare træt af dine indlæg, men ok fair nok din holdning :doh:

romeobeckham
30-07-05, 21:01
Dream on!!
Ej okay, bare træt af dine indlæg, men ok fair nok din holdning :doh:

hey drengene, slap så af med Krigsstemningen.

selvfølgelig kan Roma da tage det italienske mesterskab. det er en meget professionel og høj intens liga, med mange kvalificerede mandskaber. set frem mod den kommende sæson, ser den mere lige ud end den har gjort i en forgangen 4-årig periode, men selvfølgelig vil det kræve et mentalt boost og en vilje til at fighte pizzaen ud af bageovnen. og så har de jo Totti (jeg sagde ikke Snotti, eller gjorde jeg ;)..... )

Jeg har lige læst Arvefjender, og der er et meget interessant kapitel om Roma mod Lazio, som virkelig er værd at læse, og underholdende ligeså. kan kun anbefale det til den Romatro MortenLykkegaard (fred og respekt være med dit mod til sådan et indlæg, set i lyset af de mange skarpe og højtråbende tunger herinde)

MadsK
30-07-05, 21:31
hey drengene, slap så af med Krigsstemningen.

selvfølgelig kan Roma da tage det italienske mesterskab. det er en meget professionel og høj intens liga, med mange kvalificerede mandskaber. set frem mod den kommende sæson, ser den mere lige ud end den har gjort i en forgangen 4-årig periode, men selvfølgelig vil det kræve et mentalt boost og en vilje til at fighte pizzaen ud af bageovnen. og så har de jo Totti (jeg sagde ikke Snotti, eller gjorde jeg ;)..... )

Jeg har lige læst Arvefjender, og der er et meget interessant kapitel om Roma mod Lazio, som virkelig er værd at læse, og underholdende ligeså. kan kun anbefale det til den Romatro MortenLykkegaard (fred og respekt være med dit mod til sådan et indlæg, set i lyset af de mange skarpe og højtråbende tunger herinde)

Ja men han kom og rent ud sagt, og svinede Milan, Juve og inter til med aftalt spil og hva ved jeg :rulez:

Ohmeyer
31-07-05, 3:01
Hmm chancen for roma tager Lo Scudetto er cirka den som hvis Esbjerg eller viborg napper det danske mesterskab... det kan ske... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :think:

MadsK
31-07-05, 12:00
Hmm chancen for roma tager Lo Scudetto er cirka den som hvis Esbjerg eller viborg napper det danske mesterskab... det kan ske... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :think:

For mig er chancen for Roma vinder slet ikke så stor... Udiene har større chancer selvom de har solgt en masse bærende kræfter..!