PDA

Se fuld version : Europas bedste fodboldfans?

Ralle
23-08-05, 17:34
Ville lige høre hvilke hold's fans i mener er de bedste.

BJ
23-08-05, 17:37
ja ved jo at liverpool's fans er dem der synger og larmer højst i Europa.. men det kan jeg faktisk ikke svare på, synes der er mange gode..

ThunderZtorm
23-08-05, 19:10
Liverpools fans, uden tvivl.

1. Målt på decibel, de mest larmende sportstilhængere i verden nogensinde (Liga Cup finalen vs Chelsea - højeste decibel til en sportsbegivenhed nogensinde).
2. Trofastheden og sammenholdet. Der har ikke været meget at juble af hos os røde de sidste mange år, især ikke når man tænker på de forventninger der ALTID er til Liverpool. Alligevel er fanskaren intakt, der er altid udsolgt og de støtter altid holdet 100% i hvert eneste minut.
3. Mht sammenholdet - se på Michael Shanks-sagen for et eksempel. Underskriftindsamlinger, penge, kort til familien osv.

Ingen over, ingen ved siden af Liverpools fans.

Mojo
23-08-05, 19:21
Liverpools fans, uden tvivl.

1. Målt på decibel, de mest larmende sportstilhængere i verden nogensinde (Liga Cup finalen vs Chelsea - højeste decibel til en sportsbegivenhed nogensinde).
2. Trofastheden og sammenholdet. Der har ikke været meget at juble af hos os røde de sidste mange år, især ikke når man tænker på de forventninger der ALTID er til Liverpool. Alligevel er fanskaren intakt, der er altid udsolgt og de støtter altid holdet 100% i hvert eneste minut.
3. Mht sammenholdet - se på Michael Shanks-sagen for et eksempel. Underskriftindsamlinger, penge, kort til familien osv.

Ingen over, ingen ved siden af Liverpools fans.

Som United tilhænger er jeg ikke meget for at gi' dig ret, men lidt ret har du alligevel.
Jeg kan oplyse at når spillerne løber på igennem spillertunnelen ud til Old trafford er larmen de mødes af den samme decibel som når en jumbojet (747) letter. Om det så siger nogen noget ved jeg sgu ikke, men det er fantastisk at opleve.
Som ThunderZtorm siger er Liverpools hjemmebane "uhyggelig", men syntes Celtics er på højde med med Liverpools. Og det er ikke fordi de to klubber har YNWA "til fælles".

Fodboldmanden
23-08-05, 19:56
Jeg synes der er for mange hooligans blandt engelske fans. Jeg vil i stedet pege på EFBs fans, de laver stort set ikke ballade, i hvertfald ikke hvad jeg har kendskab til. De værste er racisterne fra Lazio og hooligansene fra de Galatasaray og Leeds united. Inter og Feyenoords hjemmepublikum er vist heller ikke alle sammen Guds bedste børn. Ligesom mange fans fra østeuropæiske hold som Crotia Zagreb, Røde Stjerne osv. også opfører sig meget dumt.

MadsK
23-08-05, 21:13
Jeg vil ikke kunne sige de bedste. For en rigtig fan støtter og bakker altid han/hendes hold op. Man kan da altid se på antallet, men de bedste fans, den er svær, mam kan jo ikke rigtig bedømme nogen til de bedste, men self. er er fans, der er bedre end andre, og Livers er da rigtig gode.

El_madridista
23-08-05, 21:44
Liverpools!!!

Stubager
23-08-05, 22:24
Ligesom Mojo er jeg heller ikke meget for at indrømme, at der ikke findes bedre fans end Liverpools. Dog vil jeg mene (lad det ikke lyde som om jeg generaliserer her), at alle klubbers fans er ret ens. Der er selvfølgelig fraktioner, og det er dem, der giver klubbens fans et ry (det er så her, jeg generaliserer :D), som man så bedømmer dem efter. Liverpools fans er vel særligt bemærkelsesværdige, da det egentlig ikke går så overdrevet godt for Liverpool rent resultatmæssigt, hvis man kigger på de seneste år. Selvfølgelig lige med undtagelse af CL sidste sæson.

Caniggia
23-08-05, 23:38
Jeg ved ikke rigtigt ,men Manchester Citys fans maa helt sikkert vaere oppe i toppen af den liste ,selv da klubben røg helt ned i 2 division ,havede de stadig fuldt hus till alle deres kampe ,der er helt sikkert ikke andre klubber i hele verden der kan prale af 36 000 fans til en 2 divisions kamp.

Anders
24-08-05, 20:53
Ingen tvivl..

Liverpool har verdens bedste fans, de er med som den 12. mand