PDA

Se fuld version : Søren Larsen - Ny Landsholdspiller

thorndahl
21-06-05, 12:09
Søren Larsen scorede igen

Foran øjnene af knap 14.000 tilskuere cementerede den danske landsholdsangri*ber Søren Larsen sin status som skytte*konge, da han i sidste minut af Djur*gårdens kamp i Allsvenskan mod Hälsing*borg mandag slog topholdets sejr på 5-2 fast.

Scoringen, der var Lange Larsens otten*de i 11 kampe, var imidlertid ikke det eneste dansker-mål i kampen.

Peter Graulund havde bragt skåningene foran på en ripost efter 15 minutter, og Hälsingborg kom også på 2-0, før stockholmérne kom i gang.

"Det var en fantastisk kamp, som vi faktisk dominerede fra start, selv om vi kom bagud 0-2", sagde en glad Søren Larsen til TV 2 Sporten.

"Vi spiller godt som hold i øjeblikket", siger den nye danske landsholdsbomber,"Vi tror på det og spillet hænger rigtigt godt sammen. Men lad os nu lige tage det roligt - sæsonen er jo lang endnu".

Om Søren Larsen stadig er i Djurgården til den tid, er en meget åbent spørgsmål. Især Schalke 04 lægger ikke skjul på begejstringen for den målfarlige dansker.

"Det lyder da utroligt spændende", indrømmer Søren Larsen over for TV 2 Sporten, "Men jeg vil gerne understrege, at jeg er utroligt glad for at være i Djurgården. Det er en glimrende klub".

Häagen-Dazs
22-06-05, 20:34
Jeg frygter bare at det er "døgnflue" for Larsen. Succes i Sverige og bagefter fiasko i Tyskland...

Sandkage
22-06-05, 22:29
Håber ikke han er den døgnflue du frygter, for han er netop den type spiller, den målfarlige boksspiller der scorer mål, vi mangler efter Ebbe Sands farvel til landsholdet.

Jesper Van Gynther
23-06-05, 13:29
Det store spørgsmål bliver jo om han kan holde niveaet? Hvis han kan det bliver han en klassespiller men hvis det viser sig at hans bund-niveau er for lavt så bliver han ikke mere end en spiller der havde talentet til at blive til noget men som aldrig blev det :think:

Krez
26-06-05, 0:04
Ham her han er guldværd .. Han var også den helt store imod, jaah hvem var det nu hehe .. han scorede 2 mål :D men kan sQ ikke huske det, det var for landsholdet for nylig

Jon Dahl med ny frakke
26-06-05, 11:50
Ham her han er guldværd .. Han var også den helt store imod, jaah hvem var det nu hehe .. han scorede 2 mål :D men kan sQ ikke huske det, det var for landsholdet for nylig

Mener du Albanien?

Krez
26-06-05, 12:13
Mener du Albanien?

Jaah det var dem :D for satan pinligt at jeg kunne glemme det :D