PDA

Se fuld version : Grækenland- Mexico

Fodboldmanden
21-06-05, 10:00
Tipstjenesten giver odds 3.15 på uafgjort (jeg har ikke rjekket andre bookmakere). Med uafgjort får Mexico førstepladsen i gruppen samtidigt med, at Grækenland får lidt oprejsning. Da begge hold har et stærkt forsvar ville et resultat som 1-1 elller 0-0 ikke være usandsynligt. Mexico spiller normalt offensivt, men her hvor de med en uafgjort får førstepladsen, tror jeg, at de ikke vil satse alt for meget. Odds 3.15 er i hvertfald højt efter tipstjenestens forhold. :)

André
21-06-05, 10:24
Mexico er stærke, det er derfor de ligger nr. 7 på verdensranglisten. Mexico har et meget stærkt forsvar, og Mexico er et hold som kan stoppe Grækenlands sædvanlige indlæg til Charisteas. Til gengæld tror jeg ikke Grækenland kan holde Mexico fra fadet. Mexico spiller dejligt uberegneligt med pludselige skud og dybdespilninger. Grækenlands forsvar må nok se bolden ende i nettet mindst 1 gang hvis ikke 2 eller 3.

Jeg vil hellere sætte mine penge på en Mexico-sejr, da de nok ikke vil nøjes med en uafgjort fordi det nok vil være en ære at kunne slutte med 9 point.

MEN.....

En anden side af sagen er så at Mexico faktisk er videre. Her er tabellen.

Mexico 6
Brasilien 3
Japan 3
Grækenland 0

Jeg har været inde og checke Confederations Cup hjemmesiden som siger at både nr. 1 og 2 i hver gruppe går videre. Da Brasilien i den sidste kamp møder Japan, kan både Japan og Brasilien ikke nå de 6 point. Måske lader Mexico reserverne spille, og så er det et spørgsmål om de er gode nok til at præstere hvad der skal til, da dette jo er et godt tidspunkt at vise hvad man kan hvis man vil blandt de 11 foretrukne til semifinalen. Dette er en meget uberegnelig kamp, men jeg tror alligevel på Mexico da selv deres reservehold er mindst ligeså godt som Grækenlands A-trup.

Grækenland har dog heller intet at spille for, og man kan ikke ligefrem tro de har selvtillid efter nederlag til både Brasilien og Japan.

Man bør dog måske gå ud og finde et bedre odds hos onlinebookmakerne.

Fodboldmanden
21-06-05, 10:52
Du har nok ret i at Mexico kunne finde på at spare nogle spillere, der måske har småskader eller advarsler inden en semifinale imod enten Tyskland eller Argentina. Mexico vil inden kampen vide hvem der har fået 1. og 2. pladsen i den anden gruppe, så jeg ved ikke om de kunne finde på at spekulere i det, men begge modstandere vil jo alligevel være svære ikke mindst, fordi Tyskand har hjemmebane.

André
21-06-05, 10:55
Jeg ville egentlig ikke spekulere i hvem jeg ville møde. Man skal jo kunne slå alle i turneringen for at vinde den, så jeg ville bare prøve at tage 1. plasen hvis jeg var dem, men måske lade nogle reserver få noget spilletid.

Fodboldmanden
21-06-05, 10:59
Ja de går nok efter sejren. Man kunne også forestille sig, at Grækenland ville lgive nogle reserver chancen. Nu hvor de ikke har noget at spille for mere i turneringen, det kunne også gøre det nemmere for Mexico at vinde.

André
21-06-05, 11:00
Ja... Grækenland kan godt bruge nogle kampe til at teste holdet før kampen mod Danmark.