Se fuld version : Packard Bell - MP3 afspiller
Jon Dahl med ny frakke
09-08-05, 1:00
Dav med jer
Forleden dag, da jeg åbnede avisen fra El Giganten, så jeg, at man kunne få en Packard Bell MP3 - afspiller, med 1 GB hukommelse til 699 ,-
Er det en god idé at købe den, her tænker jeg på om Packard Bell er et holdbart mærke i den sammenhæng?
For samme penge kan du købe en Ipod shuffle med 512 mb og for 150 mere kan du få den med 1 gb hukommelse !.. Dem kan man i hvert fald stole på ang. kvalitet og lyd. Dog er der ikke display i, men det er jo også lige meget. Man har den jo for at høre musik !
:band:
Jon Dahl med ny frakke
09-08-05, 13:30
Og hvor stor er sådan én?
På størrelse med en lighter !
http://img339.imageshack.us/img339/8940/images2ev.jpg (http://imageshack.us)
Jon Dahl med ny frakke
09-08-05, 23:32
På størrelse med en lighter !
http://img339.imageshack.us/img339/8940/images2ev.jpg (http://imageshack.us)
Nåååårhhh.. Sådan én kender jeg godt, men mit spørgsmål er, om Packard Bell er et godt mærke. Så må vi tage det her bagefter :)
Ingen anelse i denne sammenhæng !.. De er nok mest kendt for deres Computere som virkelig er kram, så mon ikke MP3'ere fra Packard Bell også er gode. Og kigger man sammenhæng mellem pris og plads, så ser det fornuftigt ud !
Jon Dahl med ny frakke
10-08-05, 18:01
Ingen anelse i denne sammenhæng !.. De er nok mest kendt for deres Computere som virkelig er kram, så mon ikke MP3'ere fra Packard Bell også er gode. Og kigger man sammenhæng mellem pris og plads, så ser det fornuftigt ud !
Okay, aner ikke om deres computere er gode. Det troede jeg Compaq var, og det var de ikke.
Men jeg takker for svaret, og tænker over hvilken én jeg skal have mine fingre i. ;)
Har du pengene til det så køb en Apple Ipod med 4 GB ! Du kan få den, hvis du er heldig, til 1200 kroner.
Den er godt nok lidt større end de helt små, men jeg har kun haft gode erfaringer med den..
Jon Dahl med ny frakke
10-08-05, 22:38
Har du pengene til det så køb en Apple Ipod med 4 GB ! Du kan få den, hvis du er heldig, til 1200 kroner.
Den er godt nok lidt større end de helt små, men jeg har kun haft gode erfaringer med den..
Ja, men jeg gider ikke rende rundt med en så stor tingest. Bruger den som regel når jeg løber og cykler. Eller bare keder mig ;)
Problemet med iPod er bare at du skal punge ud med endnu en formue når batteriet dør..
Jon Dahl med ny frakke
20-08-05, 10:30
Problemet med iPod er bare at du skal punge ud med endnu en formue når batteriet dør..
Og en formue er?
EDIT: Dvs. hvor mange penge?
Jeg fatter ikke folk gider have en MP3-afspiller med over 2 GB. Ingen hører så mange sange alligevel. Jeg har en mp3-afspiller med 1 GB, og det halve bruger jeg til sange jeg hører, og så har jeg gemt nogle sjove filer på resten som jeg tager med til venner når jeg besøger dem og sådan noget.
Jon Dahl med ny frakke
20-08-05, 13:45
Jeg fatter ikke folk gider have en MP3-afspiller med over 2 GB. Ingen hører så mange sange alligevel. Jeg har en mp3-afspiller med 1 GB, og det halve bruger jeg til sange jeg hører, og så har jeg gemt nogle sjove filer på resten som jeg tager med til venner når jeg besøger dem og sådan noget.
Præcis, sådan har jeg det også. Men når jeg er på ferie kunne jeg da godt bruge lidt mere end den 128 mb. jeg har i øjeblikket :whistle:
Jeg gemmer også filer på den, da jeg ikke gider købe noget USB stick!
Det kan vel lades op
Det kan vel lades op
Lige netop Ipod's batterier kan ikke lades op, så det koster jo lidt !
Man kan da købe en oplader til den.. er jeg ret sikker på....
Er det ipod mini du har? eller originalen
Så vidt jeg ved, så sætter man bare Ipod'en ind i computeren, og så lader den op. Det mener jeg min ven fortalte mig.
Jeg har den ekstra store Ipod med 20 GB og alt efter hvad jeg har læst i manualen skal man købe nye batterier !
MP3 er da out... Man køber da mobil-telefoner nu.. Jeg har lige købt en mobil med det hele i?
Jeg har den ekstra store Ipod med 20 GB og alt efter hvad jeg har læst i manualen skal man købe nye batterier !
I den nye Computer City reklame er der en Appla iPod USB power adapter (229,-) og der står de lader over USB så det er da bare at plugge den i ;)
Tror nu os jeg nupper en fon i stedet, den gamle skal alligevel skiftes så hvorfor ikke slå to fluer med et smæk.
Man kan sagtens få en lader til sin iPod.. Men batterierne skulle forholdsvist hurtigt dø ud.. Og så skal man til en forhandler for at få det skiftet.. Det skulle koste omkring 1200-1300 kr - har jeg hørt :)