PDA

Se fuld version : forstærkning

kjegge
03-08-05, 21:08
Har i hørt, om Brøndby forstærker sig inden i morgen kl 24?

Real Pingo
03-08-05, 21:13
nææ :doh: :confused:

Sodan
03-08-05, 22:56
Håber og beder til en bedre venstreback - eneste svaghed på holdet!

Mighty_Boro
03-08-05, 23:58
Jeg ved ikke, jeg er forvirret.. En forstærkning ville jeg aldrig sige nej til, men Venstreback pladsen tror jeg ikke Laudrup skifter på.. Jeg ser gerne et fostærkning efter Kalle stadig.. Men mon ikke Benzon ved om der er mulihed for pressemøde i morgen?

Sodan
03-08-05, 23:59
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=305060

Måske en forstærkning i morgen.

Benzon
04-08-05, 10:49
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=305060

Måske en forstærkning i morgen.
Ja - men det bli'r en offensiv en af slagsen - ifl. artiklen.

Syn's også, at Sennels har oppet sig en hel del, hvad angår det defensive.

Jeg går og håber lidt på, at det måske alligevel lykkes at få Martin Ericsson indlemmet. Ville være et kanonkøb.

Mighty_Boro
04-08-05, 11:15
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=134652

Ærligt talt så er han den dårligste mellem Kritiansen, Ericsson og ham selv

Fodboldmanden
04-08-05, 11:20
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=134652

Ærligt talt så er han den dårligste mellem Kritiansen, Ericsson og ham selv

Jeg synes ikke Thomas Rasmussen ville være et dårligt købt. Han har en god international erfaring, der vil være nyttig i forhold til kampene mod Ajax.

Benzon
04-08-05, 12:06
Jeg synes ikke Thomas Rasmussen ville være et dårligt købt. Han har en god international erfaring, der vil være nyttig i forhold til kampene mod Ajax.
Kender ikke ret meget til ham, andet end jeg har hørt et par gange, at han har siddet på bænken i Tyskland. Hvor har han spillet før og i hvor lang tid har han været fast mand i Rostock ?

Fodboldmanden
04-08-05, 12:43
Kender ikke ret meget til ham, andet end jeg har hørt et par gange, at han har siddet på bænken i Tyskland. Hvor har han spillet før og i hvor lang tid har han været fast mand i Rostock ?

Han hed Thomas Schulz før han blev gift og spillede for Farum inden han skiftede han kom til Hansa Rosa Rostock. Han har været med fra start i de fleste af Hansa
Rostocks kampe. Men jeg tror at han gerne vil væk fra klubben efter de er rykket ned for at kunne komme på landsholdet igen.

Benzon
04-08-05, 13:21
Han hed Thomas Schulz før han blev gift og spillede for Farum inden han skiftede han kom til Hansa Rosa Rostock. Han har været med fra start i de fleste af Hansa
Rostocks kampe. Men jeg tror at han gerne vil væk fra klubben efter de er rykket ned for at kunne komme på landsholdet igen.
Okay - tak for info. :thumbs: Men han er da vist ikke noget superkøb ! Har vist kun været lige inden omkring landsholdet - mener jeg.
Ihf. ikke en spiller, som jeg ville sige "Fedt ham må vi ha'" !

Real Pingo
04-08-05, 13:25
Jeg går og håber lidt på, at det måske alligevel lykkes at få Martin Ericsson indlemmet. Ville være et kanonkøb.

Martin har allerede sagt ned til FCK, så hvorfor skulle han sige ja til BIF? :p (Han har selv sagt til mig, at han har takket nej til FCK)

Fodboldmanden
04-08-05, 15:05
Okay - tak for info. :thumbs: Men han er da vist ikke noget superkøb ! Har vist kun været lige inden omkring landsholdet - mener jeg.
Ihf. ikke en spiller, som jeg ville sige "Fedt ham må vi ha'" !

Han er ikke ligesågod som Kahlenberg, men jeg tror bestemt han bliver god for BIF som venstrewing, han havde en meget stor del i Farums flotte 3. plads, da han hed Schulz, siden han forlod dem er det jo gået noget ned af bakke for FCN.
Han skulle efter sigende også være god for Hansa Rostock, men jeg har desværre ikke set ham spille for dem, men siden Morten Olsen en overgang prøvede ham af på landsholdet må han jo have nogle gode kvaliteter.

Sodan
04-08-05, 16:29
AaB ville have 15-16 mio. for Ericsson - det gør Brøndby rette i at afvise..
Desuden har vi Lorentzen og Absalonsen på venstrekanten, så der kommer ingen panik-køb.
Thomas Rasmussen ville dog være fin at have i truppen til en kommende kampagne i enten CL eller UEFA-cup'en.

Benzon
04-08-05, 21:09
Martin har allerede sagt ned til FCK, så hvorfor skulle han sige ja til BIF? :p (Han har selv sagt til mig, at han har takket nej til FCK)
Nu når du spø'r, så må jeg jo hellere svare.:)
Fordi Brøndby er et bedre hold end Fck. :peace: Og fordi de skal evt. spille i CL, som så ka' være vejen ud til endnu bedre klubber, når han viser hvor fortræffelig en fodboldspiller han er ! :skål:
For hvis han kom til Brøndy, så ville de simpelthen blive urørlige. Han er godt nok en af de bedste offensive midtbane spillere i DK - IMO.

Mighty_Boro
05-08-05, 12:17
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2692846.html

Jeg ved sQ ikke, men Bjerrgård gjorde det igen, god til alt andet end spiller handler.. Synes sQ det er for dårligt, Brøndby bliver til grin hver gang..

Fodboldmanden
05-08-05, 12:23

Jeg ved sQ ikke, men Bjerrgård gjorde det igen, god til alt andet end spiller handler.. Synes sQ det er for dårligt, Brøndby bliver til grin hver gang..

BIF er vist lidt for nærrige. De 8 millioner Hansa Rostock krævede for ham synes jeg faktisk er billigt. de har jo også lige fået 30 millioner for Kahlenberg http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2005/08/05/101027.htm

MadsK
05-08-05, 15:03
BIF er vist lidt for nærrige. De 8 millioner Hansa Rostock krævede for ham synes jeg faktisk er billigt. de har jo også lige fået 30 millioner for Kahlenberg http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2005/08/05/101027.htm
Nemlig, 8 millioner kroner er faktisk superbillig, men men men det blev heller ikke til noget i denne omgang.!

Benzon
05-08-05, 21:02

Hvorfor er BIF til grin. Fordi de ikke vil gi' så meget for en middelspiller. Jeg synes tvært i mod det er fornuftigt. Hvad kan sådan en spiller på det niveau tilføje, når han slet ikke er spillet ind og ikke har noget specielt at byde på, ift. dem der er i truppen.
Så hellere vente og sparre op til, at BIF evt. kan få fat i en spiller - med et højere niveau

Mighty_Boro
05-08-05, 22:36
Hvorfor er BIF til grin. Fordi de ikke vil gi' så meget for en middelspiller. Jeg synes tvært i mod det er fornuftigt. Hvad kan sådan en spiller på det niveau tilføje, når han slet ikke er spillet ind og ikke har noget specielt at byde på, ift. dem der er i truppen.
Så hellere vente og sparre op til, at BIF evt. kan få fat i en spiller - med et højere niveau
For Per B. endnu engang ævler og kæler om en god handel også sker der ikke en skid, det er set før, og nu er det ikke første gang han er lidt grådig, hans grådighed er måske godt for klubben men det er ikke godt for Brøndby den gang man missede et 2cifret mio beløb for Madsen fordi Per var grådig, udover det missede han også noget i den Sennals handel..

det var "min" mening.. Husk det nu!!

mikkeltp
05-08-05, 22:40
de vil sikkert helst have ericcson .
men ham får de ikk :D

Benzon
05-08-05, 22:46
For Per B. endnu engang ævler og kæler om en god handel også sker der ikke en skid, det er set før, og nu er det ikke første gang han er lidt grådig, hans grådighed er måske godt for klubben men det er ikke godt for Brøndby den gang man missede et 2cifret mio beløb for Madsen fordi Per var grådig, udover det missede han også noget i den Sennals handel..

det var "min" mening.. Husk det nu!!
Helt klart at det er din mening - men hvor har du alle dine postulater, om beløb og grådighed fra ??
Vist nok kun rygter - vil jeg påstå. Da der sjældent kommer fakta ud til meningmand - som dig og mig !

Traoré
05-08-05, 23:25
Hmm.. Flot at nogen kan se at Per Bjerregårds økonomiske- og til dels transfermæssige formåen evner ikke altid er prangende!

Husker tydeligt hvordan Per B's forretnigsevner blev frit udstillet, da nogle bestyrelsesmedlemmer trådte af i hovedrysten over Per B's forsøg på at købe Bella Centeret til en, efter deres mening, vanvittig pris..!

Og det med transfer ved jeg ikke helt om han er så "ringe" til igen, (er det ikke sportsdirektøren der står for det?) rigtigt at han har lavet nogle bummerter, blandt andet da Brøndby missede at købe en angriber til sidste halvdel af "Hjaltheåret" (efter sigende fordi Per B var nærig) et manglende køb som kostede Brøndby mesterskabet som Politikken som rigtigt skrev det!

Benzon
06-08-05, 2:09
Hmm.. Flot at nogen kan se at Per Bjerregårds økonomiske- og til dels transfermæssige formåen evner ikke altid er prangende!

Husker tydeligt hvordan Per B's forretnigsevner blev frit udstillet, da nogle bestyrelsesmedlemmer trådte af i hovedrysten over Per B's forsøg på at købe Bella Centeret til en, efter deres mening, vanvittig pris..!

Og det med transfer ved jeg ikke helt om han er så "ringe" til igen, (er det ikke sportsdirektøren der står for det?) rigtigt at han har lavet nogle bummerter, blandt andet da Brøndby missede at købe en angriber til sidste halvdel af "Hjaltheåret" (efter sigende fordi Per B var nærig) et manglende køb som kostede Brøndby mesterskabet som Politikken som rigtigt skrev det!
JA det er fedt, med alle de rygter - så ka' vi allesammen fyre en masse vrøvl og subjektive betragtninger af. Det eneste der ligger til grund for sådanne påstande, er en eller anden journalist's skriverier, som i bund og grund handler om at sælge afviser.
Godt nok et tyndt grundlag, at diskutere ud fra - IMO. :think: :doh:

Duhl
06-08-05, 9:57
Godt at det ikke blev til noget med Thomas Rasmussen HALLELUJAAAAAAA 1.prio er stadigvæk Martin Ericsson og hvad jeg ved er manden ikke afvisende for at komme til BIF problemet er som alle ved hans klubs storhedsvanvid ang. den alt for høje pris. Håber der kommer en kompromi mellem de 8-9mill. der er budt og de 16mill som forlanges. ang. FCK ville det være både synd og skam at smide en så kreativ spiller ind og se ham blive kvalt i deres beton-system-fodbold og det ser det heldigvis også ud til hoverpersonen selv kan se. Kan iøvrigt ikke forstå Aab ikke prøver at få penge for en spiller som har lidt over 1år tilbage af sin kontrakt og derefter vil smutte til syden eller BIF på en fri transfer, hvis eks. de to klubber finder en pris på de 10mill kan Aab også sikre sig 2-3 gode spillere til en tynd trup!!

Traoré
06-08-05, 19:15
JA det er fedt, med alle de rygter - så ka' vi allesammen fyre en masse vrøvl og subjektive betragtninger af. Det eneste der ligger til grund for sådanne påstande, er en eller anden journalist's skriverier, som i bund og grund handler om at sælge afviser.
Godt nok et tyndt grundlag, at diskutere ud fra - IMO. :think: :doh:

Hmm.. jeg går ud fra at du, at du ikke tror på den "historie" jeg omtaler, det må du egentlig også selvom! Passer historien ja det gør den (det ligner i øvrigt heller ikke mig at bygge konklusioner på rygter), og husker endda også at Per B - lige efter transfer vinduet var lukket - udtalte noget lignede, "det var lidt ærgeligt at vi ikke fik forstærket os".

Men igen altså jeg brugte det bare som et eksempel på, at Per B og evt. jeres sportsdirektør (hvem det så end er) også kan lave fejl, selvom brøndbyfans jeg omgås mere eller mindre ser ham som en hellig guru som aldrig laver fejl.

Rød: Når du skriver dette går jeg ud fra at du finder mit forrige indlæg subjektivt, dette er jeg langt fra enig med dig i..! Og du må MEGET gerne skrive hvorfor du så eventuelt skulle finde indlægget subjektivt!!

Grøn: Mit indlæg var ment som en kommentar til et af mighty boro's tideligere indlæg, hvor jeg blev positivt overrasket over at han kritiserede Per B, og jeg ville derfor bare komme med et eksempel til hans påstand. Indlægget var derfor ikke ment som noget der skulle diskuteres (hvilket du så ikke tolkede det som).

Benzon
06-08-05, 23:05
Hmm.. jeg går ud fra at du, at du ikke tror på den "historie" jeg omtaler, det må du egentlig også selvom! Passer historien ja det gør den (det ligner i øvrigt heller ikke mig at bygge konklusioner på rygter), og husker endda også at Per B - lige efter transfer vinduet var lukket - udtalte noget lignede, "det var lidt ærgeligt at vi ikke fik forstærket os".

Men igen altså jeg brugte det bare som et eksempel på, at Per B og evt. jeres sportsdirektør (hvem det så end er) også kan lave fejl, selvom brøndbyfans jeg omgås mere eller mindre ser ham som en hellig guru som aldrig laver fejl.

Rød: Når du skriver dette går jeg ud fra at du finder mit forrige indlæg subjektivt, dette er jeg langt fra enig med dig i..! Og du må MEGET gerne skrive hvorfor du så eventuelt skulle finde indlægget subjektivt!!

Grøn: Mit indlæg var ment som en kommentar til et af mighty boro's tideligere indlæg, hvor jeg blev positivt overrasket over at han kritiserede Per B, og jeg ville derfor bare komme med et eksempel til hans påstand. Indlægget var derfor ikke ment som noget der skulle diskuteres (hvilket du så ikke tolkede det som).
Rød: Subjektiv - betyder, at du giver udtryk for din egen opfattelse af en sag. Og det gør du jo, da du udtrykker hva' du syn's, ud fra nogle rygter, som en avis - der skal tænke på oplag - skriver en artikel om.
Objektiv - betyder det, at du skal være så neutral som mulig.
Du skal holde dig til sagen, og må ikke give udtryk for dine egne synspunkter.
Derfor er dit indlæg subjektivt. Andet er der ikke i det.

Mighty_Boro
06-08-05, 23:22
Synes at enden var det i BT idag eller i morgen med at Ericsson åbner døren, for Brøndby, har været på stadion så har ikke kunne fået clearet det..

Traoré
07-08-05, 21:46
@Benzon

Jeg går stærk ud fra at det er denne del af mit oprindelige indlæg, du ser som værende subjektivt..! Bortset fra at jeg nævner en avis som faktisk skrev en sandhed (Politiken burde du vide aldrig laver sensationshistorier, og altid er overvejende, objektive og velinformerede i deres artikler, i stærk kontrast til tabloid pressen i øvrigt), ser jeg altså ingen grund til at det skulle være et subjektivt indlæg...

!!I øvrigt skal det lige siges at det ikke var i "Hjaltheåret", men "Farumåret" (eller hva man nu skal kalde det) i hvert fald året efter hjaltheåret, at det manglende indkøb fandt sted.!!

MadsK
07-08-05, 23:17
Lige en indvending:
Så Ajax slå PSV 2-1, i en rigitg uderholdene supercupfinale, nøj de spillede godt. Tror ikke meget på brøndby mere. Ajax viste virkelig styrke og holdmoral efter at de kom bagud 0-1. En virkelig flot kamp, der viser at Ajax er i stor form!

Desuden synes jeg ikke Brøndby, så alt for godt ud i store perioder mko AaB.

Husk, min mening, og fred være med den.!

BJ
07-08-05, 23:40
Lige en indvending:
Så Ajax slå PSV 2-1, i en rigitg uderholdene supercupfinale, nøj de spillede godt. Tror ikke meget på brøndby mere. Ajax viste virkelig styrke og holdmoral efter at de kom bagud 0-1. En virkelig flot kamp, der viser at Ajax er i stor form!

Husk, min mening, og fed være med den.!

ved godt du mente fred være med den, men du har lige skabt et nyt udtryk, fed være med den lyder da federe, det vil jeg sku bruge. og så i alien film så skal de sige: "vi kommer med fed".. haha nice.
men med hensyn til det med brøndby så tror jeg også at Ajax vinder, så ikke kampen men har fået at vide af mange der har set den at Ajax spillede rigtig godt :D

MadsK
07-08-05, 23:53
Fik det ælige rettet kan jo skabe vildt oprør,;)

Mighty_Boro
08-08-05, 0:04
Lige en indvending:

Husk, min mening, og fred være med den.!

Jep er faktisk lidt enig, fra aab scorede og halvegen ud var det nogenlunde lige.. Anden halveg stod der Brøndby.. Grunden til dette er ifl mig at der ikke var en spids angriber inde, det var meningen det skulle have været ELmander, men han spiller bare bedre i lommen bagved, og uden ham gå nogle ting i stå.. Da Skoubo kom ind så man også hvilken effekt det fik,, Jeg er overbevist om at problemerne skyldtes,hverken skoubo eller Christensen var med for start og dermed en naturlig forklaring.