Se fuld version : Baptista til Barca!!
hva siger i tild e nyeste rygter (fra igår) om at nok Blant verdens 3 største talenter er på vej til BARCA! :) Og barca får ham for sølle 20mio Euro lige så meget som for Eto'o Hvor Baptista vil være et klart bedre køb en mr. skævfod, men som scorere kasser :shifty:
Mathias_Owen
20-06-05, 23:51
Tør da snart ikk tænke på det hold de får :shifty: .. Damn, Han er Genial !
Og så også med En af verdens bedste midtbanespillere for tiden Mark Van Bommel!
SUPERHOLD!
Ja og tænk på at barca får lukket (sådan da) forsvaret efter at Marquez kommer ned som middter forsvar istedet for Oliguer.. (hvad alvede han på 1. holdet i år?)
MEN!! en amnd som puytol altid uhyggelig sikker, men i år han han sku fejlet lidt.. Tror det er fordi han er blevet anfører, og føler et utrolig stort pres på ham, i og med at det var i år de skulle slå til, efter 6 lange/hårde år.
næste sæson han han prøvet det, og vil sikkert være mere stabil...
Men enting han han ikke mistet! det er måden man nakker Feebass på! (ronaldo)
Mathias_Owen
22-06-05, 1:31
Jep, Tror jeg også han vil...
Han er en Dejlig spiller Puyol...
Tvivler på Baptistas ankommen til Barca fra næste sæson.
Sport, som fortalte den opsigsvækkende nyhed, har de to efterfølgende dage også påstået, at Henry og Van Nistelrooy og lignende aftaler med Barca.
Både Henry og Baptista vil have en chance for at komme næste sæson, men tror ikke på Van Nistelrooy.
Baptista kan jo ikke komme i år grundet det manglende EU pas, men det kan der laves om på til næste sæson. Henry har Laporta jo et godt øje til og måske det kunne blive til noget næste sæson.
Synes Puyol har gjort det skidt i år enten Oleguer eller Valdes har skulle ryde op efter ham, det skuffer mig selvfølgelig, men han har tilgengæld også vist sig som en fighter og nuppet en masse bolde fra modstanderen.
Jeg håber virkelig ikke på at Marquez komemr i forsvaret, hvorfor skal vi flytte ham fra den defensive midtbane, hvor han har gjort det glimrende og været et af holdets vigtige brikker? Edmilson derimod kunne jeg godt tænke mig skulle konkurere imod Oleguer i forsvaret.
En hel anden mulighed der strejfede mig var Oleguer som højre back. Han var fantastisk mod Valencia og gjorde det okay godt i den efterfølkgende kamp. På den plads kunne der godt komme lidt konkurrence, så hvis Oleguer kæmpede med Belletti vil det højst sandsynligt øje kvaliteten på den plads.
Barce 4 Ever
22-06-05, 20:30
Der bliver ingen indkøb i dette transfer vindue...
Ifølge Joan Laporta er der er "lukket" for indkøb, og barce vil koncentere sig om kontrakter... Der skal noget helt specielt til før de går på indkøb...
Jeg ville gerne se nogle nye ansigter i klubben, men det sker nok ikke...
ViscaBarca
22-06-05, 21:01
Tvivler på Baptistas ankommen til Barca fra næste sæson.
Sport, som fortalte den opsigsvækkende nyhed, har de to efterfølgende dage også påstået, at Henry og Van Nistelrooy og lignende aftaler med Barca.
Både Henry og Baptista vil have en chance for at komme næste sæson, men tror ikke på Van Nistelrooy.
Baptista kan jo ikke komme i år grundet det manglende EU pas, men det kan der laves om på til næste sæson. Henry har Laporta jo et godt øje til og måske det kunne blive til noget næste sæson.
Synes Puyol har gjort det skidt i år enten Oleguer eller Valdes har skulle ryde op efter ham, det skuffer mig selvfølgelig, men han har tilgengæld også vist sig som en fighter og nuppet en masse bolde fra modstanderen.
Jeg håber virkelig ikke på at Marquez komemr i forsvaret, hvorfor skal vi flytte ham fra den defensive midtbane, hvor han har gjort det glimrende og været et af holdets vigtige brikker? Edmilson derimod kunne jeg godt tænke mig skulle konkurere imod Oleguer i forsvaret.
En hel anden mulighed der strejfede mig var Oleguer som højre back. Han var fantastisk mod Valencia og gjorde det okay godt i den efterfølkgende kamp. På den plads kunne der godt komme lidt konkurrence, så hvis Oleguer kæmpede med Belletti vil det højst sandsynligt øje kvaliteten på den plads.
Ja, det har været lidt op og ned for Puyol, men ved du hvad....det er klart at man får at vide at man ska være anfører, og så samtidig ska holde sammen på et hold, der ikke har vundet et mesterskab i 6 år, så er det klart at det er stort pres at have på sine skuldre...i næste sæson gør han det godt, fordi nu har han prøvet netop det med at have et stort pres på hans skuldre...han er en god og forholdsvis stabil spiller synes jeg, og efter min mening en af verdens bedste forsvarsspillere....han er sq god, og er en rigtig barca mand, da han har været der siden han var 17, så....det ska nok gå for ham:D...
Barca is BACk!
22-06-05, 21:05
tror godt at de kan bruge en ny venstre back, sys ikk GIO har været for stabil..
ViscaBarca
22-06-05, 21:23
tror godt at de kan bruge en ny venstre back, sys ikk GIO har været for stabil.. Nej, det ka jeg godt give dig ret i, men det er stadig det med luftspilleret jeg synes der er størst problemer med:D....juhuu...10 år siden at Puyol kom til klubben for sølle 40.000 :dance: ....tillykke til Puyol, og håber på at han bliver i mange år, da han sammen med ronaldinho er en stjerne på holdet:D
Ja, det har været lidt op og ned for Puyol, men ved du hvad....det er klart at man får at vide at man ska være anfører, og så samtidig ska holde sammen på et hold, der ikke har vundet et mesterskab i 6 år, så er det klart at det er stort pres at have på sine skuldre...i næste sæson gør han det godt, fordi nu har han prøvet netop det med at have et stort pres på hans skuldre...han er en god og forholdsvis stabil spiller synes jeg, og efter min mening en af verdens bedste forsvarsspillere....han er sq god, og er en rigtig barca mand, da han har været der siden han var 17, så....det ska nok gå for ham:D...
Ved du hvad? Jeg er uenig:D
Puyol har i dag været ti år i Barca, så tror ikke på det har noget med anførerbindet at gøre. Han har jo altid styret forsvaret. Desuden tror jeg ikke på der er forskel på stabalitten efter 5 og 6 sæsoner.
Jeg kritisere ikke Puyol, men han har bare haft en mindre heldig sæson i år.
Jeg mener at man kan mærke på Puyol mange gange at det er det at være anfører som er det afgørendene.. han er så optaget af at gøredet godt, at han gøre det skidt istedet...
Han har også udtalt at han var glad for at det var så nemt i år, og at det ikke kom krise og alt det der... jeg tror klart næstet sæson han er den godt gamle krølle igen ;)
Jeg mener at man kan mærke på Puyol mange gange at det er det at være anfører som er det afgørendene.. han er så optaget af at gøredet godt, at han gøre det skidt istedet...
Han har også udtalt at han var glad for at det var så nemt i år, og at det ikke kom krise og alt det der... jeg tror klart næstet sæson han er den godt gamle krølle igen ;)
Synes dette virker opdigtet, så har lige to spørgsmål.
Hvordan har du kunne mærke at Puyol har været optaget af, at være anfører! Jeg vil også gerne spørge alle andre, om de kan føle om deres holds anfører er optaget af det.
Den udtalelse du hentyder til vil jeg gerne vide hvor du har hørt fra og gerne link. Nu følger ejg jo Barca mega meget og er underligt nok ikke stødt på noget der ligner det! HVorfor skulle en spiller stille op og sige han er glad for der ikke kom krise, det er der vel ingen der ønsker.
Synes dette virker opdigtet, så har lige to spørgsmål.
Hvordan har du kunne mærke at Puyol har været optaget af, at være anfører! Jeg vil også gerne spørge alle andre, om de kan føle om deres holds anfører er optaget af det.
Den udtalelse du hentyder til vil jeg gerne vide hvor du har hørt fra og gerne link. Nu følger ejg jo Barca mega meget og er underligt nok ikke stødt på noget der ligner det! HVorfor skulle en spiller stille op og sige han er glad for der ikke kom krise, det er der vel ingen der ønsker.
Det er ikke noget man ser på hjemmesider, men generalt.. I kampe prøver han ar gøre det så godt som muligt, og hjælpe holdet, og hver gang de begår en faisko tager han skylden for det...
Aldså hvis du har fulgt Puyol (som andre også har givet udtryk for) så ved man at han er en meget pligtopfyldendene mand, og altid vil gøre det bedste, for holdet og Barça...
Det er ikke noget man ser på hjemmesider, men generalt.. I kampe prøver han ar gøre det så godt som muligt, og hjælpe holdet, og hver gang de begår en faisko tager han skylden for det...
Aldså hvis du har fulgt Puyol (som andre også har givet udtryk for) så ved man at han er en meget pligtopfyldendene mand, og altid vil gøre det bedste, for holdet og Barça...
Puyol tager da ikke skylden for en fiasko, så burde han have gjort det de sidste 5 sæsoner uden pokaler.
DEsuden sagde du, at han havde sagt, at det var dejligt uden fiasko - forstår ikke hvorfor han har sagt det.
Jeg er enig i, at Puyol altid gør sit bedste, altid - men jeg tror ikke på hans lidt dårligere sæson i år har været grundet anfører bindet. Det er naturligt med mindre gode sæsoner, men han har jo heller ikke været en fiasko.
Fiasko = ingen pokaler ;) hvis du forstår?
Nej det har ikke noget med de 5 andre år, men det år han har været anfører..
og han tager ALTID skylden hvis han laver en fejl i forsvaret...
Fiasko = ingen pokaler ;) hvis du forstår?
Nej det har ikke noget med de 5 andre år, men det år han har været anfører..
og han tager ALTID skylden hvis han laver en fejl i forsvaret...
Du skrev at han er påvirket af at være anfører i denne sæson. Det er det jeg gerne vil vide hvordan du har kunne se.
Dertil siger jeg, at jeg blot tror det er en mindre dårlig sæson han har haft!
Barca is BACk!
23-06-05, 19:48
Puyol vil være den bedste forsvar, og den sikre anfører!! :P.... men rigig har ikke haft den bedste sæson
Jeg mener Puyol er en af verdenens bedste forsvarer, og at han har været blandt dem længe! Men ja måske en halvskdit sæson, mn pyt offensiven har jo været dræbende :clap:
Men tilbage til Baptista, så mener jeg han kan begå sig lige så godt som van Bommel, havde nu håbet at Barca sagde farvel til Deco, har aldrigværet den store fan af ham :( Men han er da en udemærket spiller ;)
Jeg mener Puyol er en af verdenens bedste forsvarer, og at han har været blandt dem længe! Men ja måske en halvskdit sæson, mn pyt offensiven har jo været dræbende :clap:
Men tilbage til Baptista, så mener jeg han kan begå sig lige så godt som van Bommel, havde nu håbet at Barca sagde farvel til Deco, har aldrigværet den store fan af ham :( Men han er da en udemærket spiller ;)
Tjaa jeg vil sige at Deco har spillet bedre end Xavi denne sæson..
I starten spillede Xavi GINIALT! men til slut her, ham man næsten ikke set ham, og Marquez er begyndt at lyse op, og lægger lige så godt afleveringer som Ronnie :)