Se fuld version : FF-Awards 2008: Årets bedste allround forumbruger
Thierry Henry
30-11-08, 15:18
Her kan man så afgive sin nominering til årets allround bedste bruger. Man må selvfølgelig ikke vælge sig selv.
Moesgaard får en norminering af mig
Jeg var også tilbøjelig til at tænke Moesgaard. Som regel ser jeg en Moesgaard med argumenterne i orden, men nogen gange tænker jeg, at der bliver brugt lidt for mange dyre ord, som skal skjule et svagt argument.
Når det så er sagt, synes jeg at Moesgaard er en rigtig dygtig debattør - men ligefrem allround bruger ved jeg nu ikke. Jeg synes Moesgaard har sin primære gang i dansk fodbold.
Jeg vil gerne nominere DroitAuBut. Jeg vil karakterisere hans fodboldviden som stor, hvad enten det gælder dansk, engelsk eller italiensk fodbold. At han samtidig har en finger på pulsen på fanscenen gør en nominering af ham ikke mindre utiltalende.
filipsimonsen
01-12-08, 0:25
Når de 2 er taget, så vil jeg godt nominere Andes fordi han er saglige i sine indlæg og når han skriver, så er det typisk relevant og sjældent one-liners
Thierry Henry
01-12-08, 0:34
Når de 2 er taget, så vil jeg godt nominere Andes fordi han er saglige i sine indlæg og når han skriver, så er det typisk relevant og sjældent one-liners
Har valgt at vi admins ikke stemmer:thumbs:
filipsimonsen
01-12-08, 0:34
Ellers er der Hekkem og d-wiz.
Gode retningslinier, saglige i tonen, relevante indlæg og velargumenteret... Nyder at læse deres indlæg... En fornøjelse at have jer drenge
Andes og Moesgaard? Seriøst?
Jamen jeg synes Thierry Henry er årets bruger, da han har gjort et kæmpe arbejde med at holde siden igang, da der næsten ingen aktivitet var herinde :)
Chelseafc78
07-12-08, 19:15
Udover Andes, så vil jeg også nomineret Huen, for han kommer hvit omkring og har altid en mening om alt og faktisk en stor viden om mange ting...
filipsimonsen
12-12-08, 23:03
All around brugeren er jo heller ikke baseret på hvor mange tråde man er med i eller hvor mange indlæg man har nået.
Det handler en blanding om at man har en fodboldviden, deltager sagligt i de forskellige tråde og sjældent kommer med ligegyldige one-liners.
Boombastic
14-12-08, 23:07
Kan denne pris ikke forstås på to forskellige måder? Altså i nominere for to forskellige ting.
Den ene del, og det Stojker har nomineret ud fra, er efter min mening, det arbejde Thierry Henry har gjort på forummet, og ikke hans alsidige debat som navnet ”årets bedste allround bruger” ellers ligger op til. Chelseafc78 har nomineret ud fra et andet synspunkt. Hans nominering faldt på Huen, hvor argumentet var, at han deltager i mange debatter, og har en stor viden indenfor det meste. Uden at skulle ramme nogen af partnerne, og uden at vide det præcist, tror jeg ikke Thierry Henry og Huen har lagt lige meget arbejde i fodboldforum, og slet ikke i de samme ting. Derfor synes jeg det er underligt de kan nomineres i samme kategori, og vil gerne have udpenslet helt præcist, hvad en nominering i denne kategori indebærer.
Det kan godt være jeg har forstået det forkert, så beklager jeg meget.
Thierry Henry
15-12-08, 17:49
Kan denne pris ikke forstås på to forskellige måder? Altså i nominere for to forskellige ting.
Den ene del, og det Stojker har nomineret ud fra, er efter min mening, det arbejde Thierry Henry har gjort på forummet, og ikke hans alsidige debat som navnet ”årets bedste allround bruger” ellers ligger op til. Chelseafc78 har nomineret ud fra et andet synspunkt. Hans nominering faldt på Huen, hvor argumentet var, at han deltager i mange debatter, og har en stor viden indenfor det meste. Uden at skulle ramme nogen af partnerne, og uden at vide det præcist, tror jeg ikke Thierry Henry og Huen har lagt lige meget arbejde i fodboldforum, og slet ikke i de samme ting. Derfor synes jeg det er underligt de kan nomineres i samme kategori, og vil gerne have udpenslet helt præcist, hvad en nominering i denne kategori indebærer.
Det kan godt være jeg har forstået det forkert, så beklager jeg meget.
Der er ikke meget at misforstå. Du skal samle alle aspekter af det at være på FF og så ud fra det vurdere hvem er årets bruger.