PDA

Se fuld version : Rusland - Spanien (spilforslag)

André
24-06-08, 11:14
Rusland - Spanien Over/Under 2,5 mål (odds 2,05)

Rusland og Spanien mødes i en semifinale. Rusland har spillede en kanon kamp mod Holland. Arshavin brillerede, og sendte storfavoritterne ud. Det de leverede i den kamp, var Europamestre værdigt. For at vinde EM, skal man dog helst kunne spille godt gennem en hel turnering. Det gjorde de ikke sidst de mødte Spanien og blev pakket sammen og nærmest dømt ud af EM efter 4-1-nederlaget. Spanien spillede en pænt kedelig kamp søndag mod Italien. Offensiven kunne ikke komme igennem den italienske defensiv, som jeg synes så meget stærk ud.

Spanien spiller på visse punkter som Holland. De er meget offensive, og defensiven kan godt vakle engang i mellem. Spanien vil nok få et chok over hvor højt oppe på banen Rusland placerer sig, og det vil skabe en god kamp, hvor jeg tror der bliver scoret minimum 3 mål. Rusland har intet at tabe, så de åbner nok op uden større forbehold, og så skal Spanien komme bedre med end Holland. Jeg tror denne kamp kan blive den bedste i hele dette års EM. Når 3 mål er muligt, så er 4 det vel også. Den giver hele odds 3,5, men det skal spilles med et vist forbehold. 3 mål forekommer langt oftere end 4 mål.

Kommenter gerne dette.

Grizzler
24-06-08, 11:51
Nu tog jeg jo fejl sidste gang jeg kommenterede på dit spilforslag om en kamp med Rusland i, idet der kun blev scorede 2 mål i kampen mod Holland.

I dagens spilforslag er jeg meget enig med dig.Som du selv siger, står Rusland højt på banen og skaber selv mange chancer. Det kan give spaniens hurtige angriber frit spil.. over 2.5 mål er absolut ikke umuligt og det er 3.5 for så vidt heller ikke.. Held og lykke :)