Se fuld version : Bedste spiller nogensinde i superligaen
MortenLykegaard
29-07-05, 18:55
Jeg mener klart at det er Ståle Solbakken som i 1999 blev kåret til årets spiller og vandt mesterskabet med AaB. Hvem synes i?
Allan Simonsen :1er:
Vidste ikke han havde spillet i superligaen?
Men hvis det er i den bedste række der menes, så kommer ingen i nærheden af Michael Laudrup!
Fodboldmanden
29-07-05, 19:35
Vidste ikke han havde spillet i superligaen?
Men hvis det er i den bedste række der menes, så kommer ingen i nærheden af Michael Laudrup!
Han (Allan simmonsen) spillede i Vejle og de spillede i det der dengang hed 1. division, hvilket svarer til Superligaen idag.
Ingen når Michael Laudrup til sokkeholderne.
for en gangs skyld er vi enige
Hvis det er i Superligaen så er det klart Brian Laudrup - Med Zidan som en lille outsider.
I 1 Division syntes jeg at det er: Preben Elkjær eller Michael Laudrup.
Men jeg syntes også at en Zuma - er blevet glemt her - han var klart den bedste spiller på det tidspunkt han kom til Superligaen - og han er uden tvivl den spiller der har haft størst karisma omkring sig som person - han er nok den vigtigste faktor til at FCK er det hold med flest supportere i danmark lige pt. (Registreret supportere)
Der er mange kandidater Michael laudrup, Brian Laudrup, Peter Schmicel, elkjaer, zidan ,Zuma, Solbakken, osv...
Men personligt synes jeg det er Michael Laudrup
Heine Fernandez den mand kunne sku score mål :1er:
Arh, der er nok ikke nogen der overgårt Laudrup..
Elmander-4-Ever
31-07-05, 23:12
Superligaen startede så vidt jeg hved først i 1992 altså kan Laudrup og Simonsen da ikke vælges...
Lars Høgh
Zuma
Søren Frederiksen
Kim Vilfort
Ebbe Sand
Zidan
Elmander
Kahlenberg
Lars Højer
Uha... der er mange gode...
Superligaen startede så vidt jeg hved først i 1992 altså kan Laudrup og Simonsen da ikke vælges...
Lars Høgh
Zuma
Søren Frederiksen
Kim Vilfort
Ebbe Sand
Zidan
Elmander
Kahlenberg
Lars Højer
Man kan da vist godt se at du er Brøndby fan.. Du mangler også laudrup brødrene og schmeichel...
ThunderZtorm
01-08-05, 0:03
Man kan da vist godt se at du er Brøndby fan.. Du mangler også laudrup brødrene og schmeichel...
Som han selv skriver startede superligaen først i 1992. Michael Laudrup og Peter Schmeichel har altså aldrig spillet i superligaen.
Brian Laudrup har, men det var jo ikke ligefrem den store succes..
Jeps, det kan man godt se han er. Alligevel skal han have ros for at prøve at redde den med Lars Højer, der var middelmådig superligaspiller, men dog sparkede som en hest.
Mange gode bud so far, men den bedste er ikke nævnt. Usche Ukechukwo fra BIF.
Kasper_EfB
02-08-05, 19:01
Peter Schmeichel vil jeg sige. :clap:
Et lille billede af KONGEN af dansk fodbold:
http://www.polfoto.dk/Polfoto/Photo/Live/watermarking/5ra0xkl7_guest.jpg.jpg
Sir Laudrup naturligvis :)
Hvem er det.... Der findes kun 1 konge og det er ERIC CANTONA godt nok har han ikke spillet i superligaen men du kan ikke tillade dig at skrive at ham der er på dit billed er kongen når CANTONA er konge i alle lande!!!!!!!!!! :D
Lars Høgh
Zuma
Søren Frederiksen
Kim Vilfort
Ebbe Sand
Zidan
Elmander
Kahlenberg
Lars Højer
Så kan Kahlenberg, Zidan, Elmander og Zuma heller ikke vælges, for nu hedder det jo SAS liga ;)
Elmander - M. Laudrup - B. Laudrup - Uche - Solbakken - Zidan - Schmichel - Høgh - Vilfort - Agger - Hjalte - Zuma - Ericcson - T. Gravesen - Grønkjær - Kahlenberg osv.
Real Pingo
04-08-05, 13:26
M. Laudrup, Zidan og grønkjær.
Jon Dahl med ny frakke
06-08-05, 14:20
Skal man tage dem som har spillet bedst, eller som er bedst?
Laudrup, og Simonsen.
Ståle Solbakken er helt sikkert den bedste fodbold spiller i SAS Ligaen nogen sinde!! :1er:
Du har ret SDLC.... Brian Laudrup klart den bedste!!
Zidan eller Ståle.. Zuma var ikke en fantastisk fodboldspiller, men helt kanon at se på.. Hvilken teknik..
cap_the_man
21-08-05, 15:21
Det er helt klart Michael Laudrup
Solbakken, Laudrup, Zuma og Zidan.
Thierry Henry
18-10-05, 14:31
Der er to:
http://www.zalazar.dk/simon/images/Hoegh1.jpg
http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/world/1999/champions_league/news/1999/05/26/schmeichel_sidebar/t1_schmeichel_all.jpg
Brøndby/guderne
01-11-05, 16:52
Michael laudrup han har også væretverdens bedste
ThunderZtorm
01-11-05, 18:37
Michael laudrup han har også væretverdens bedste
Michael Laudrup har aldrig spillet i Superligaen.
Det var endda pænt begrænset hvor meget han nåede at spille i 1. division som det hed dengang.