Se fuld version : Den dag glemmes ALDRIG!
Behøver ikke sige så meget - NYD den:
EDIT: Ser desværre ud til at filmen er fjernet - nok pga. rettigheder :(
Behøver ikke sige så meget - NYD den:
www.thebabiscrew.dk/biffc50.wmv
Der er dømt Oscar nominering herfra. Er du gal den er godt lavet. :clap: :clap: :clap: :cool:
Ja der er Schalke 04 og FCK 05. :1er:
Jon Dahl med ny frakke
28-07-05, 22:20
Uha, hvor har vi det bare sjovt? ;)
Synes nu den her (http://rapidshare.de/files/3440841/Hjalte_N_rregaard_s_m_l_mod_BIF.avi.html) er bedre; Ja, det er uploadet i RapidShare, dvs. at når man kommer ind, skal man heeeelt ned på bunden, og så trykke "free". Men mon ikke en admin uploader den herinde, hvis de altså har plads?
Sodan - Har også en DVD liggende om en fodbold søndag jeg aldrig glemmer :cheer:
Sodan - Har også en DVD liggende om en fodbold søndag jeg aldrig glemmer :cheer:
Damn, har du Brøndbys 7-0 sejr over EfB på DVD?
Jon Dahl med ny frakke
29-07-05, 21:38
Damn, har du Brøndbys 7-0 sejr over EfB på DVD?
Tja, der står 1-6 i overskriften. :think:
Tja, der står 1-6 i overskriften. :think:
"Sjovt" nok er det for det meste fck-fans som bruger 1-6 nederlaget - selvom det ikke har noget med dem at gøre..
Det er jo ikke fordi Brøndby-fans snakker om FCK's 5-0 nederlag til Silkeborg..(Som BIF jo så har tævet 7-1)
Når nu en FCK'er skulle blande sig mht. resultater, så værsgo:
Brøndby IF-FCK 5-0
Hradec Králove-FCK 5-0
FCK-Gorica 0-5
Silkeborg-FCK 5-0
Auxerre-FCK 5-0
Alle gode gange 5 :)
(0-6 til Milan snakker vi ikke om i denne sammenhæng)
Jon Dahl med ny frakke
29-07-05, 23:37
"Sjovt" nok er det for det meste fck-fans som bruger 1-6 nederlaget - selvom det ikke har noget med dem at gøre..
Det er jo ikke fordi Brøndby-fans snakker om FCK's 5-0 nederlag til Silkeborg..(Som BIF jo så har tævet 7-1)
Skal vi så lang tid tilbage? Var det i 95 eller 94?
Skal vi snakke om 0-6 nederlaget i 1977? ;)
Skal vi så lang tid tilbage? Var det i 95 eller 94?
Skal vi snakke om 0-6 nederlaget i 1977? ;)
Gerne. Men det var jo ikke FCK. :think:
Jon Dahl med ny frakke
29-07-05, 23:48
Gerne. Men det var jo ikke FCK. :think:
Nej, men som han siger med Silkeborg; Det har ikke noget at gøre noget med ens farvoritklub, men den skal lige med :)
Haha har BIF tabt 6-0 til Milan-guderne nice hah, vidste jeg sku ikk lige, men det skal i ikke være kede af BIF;)
ThunderZtorm
30-07-05, 17:21
Haha har BIF tabt 6-0 til Milan-guderne nice hah, vidste jeg sku ikk lige, men det skal i ikke være kede af BIF;)
Så vidt jeg husker var det da FCK der tabte 6-0 til et AC Milan hold med Brian Laudrup i truppen..
Eller husker jeg helt, helt forkert?
Nej, BIF har ikke tabt 0-6 - FCK tabte i 1993 0-6 til Milan i Parken. Det sjoveste var næsten, at publikum hyldede Milan og Brian Laudrup.
Brøndby tabte rigtigt nok 0-6 til Lyngby dengang BIF spillede i 3. division.
BIF har scoret 7 mål i en del kampe efterhånden - debuten i den bedste række blev vundet 7-1 - sidenhen er Århus F., FCN, Silkeborg blevet besejret 7-1 - rekorden er sejren i Esbjerg - etn 7-0 på udebane og senest blev Herfølge jo også besejret med 7-0 -denne gang på hjemmebane.
Nej, BIF har ikke tabt 0-6 - FCK tabte i 1993 0-6 til Milan i Parken. Det sjoveste var næsten, at publikum hyldede Milan og Brian Laudrup.
Brøndby tabte rigtigt nok 0-6 til Lyngby dengang BIF spillede i 3. division.
BIF har scoret 7 mål i en del kampe efterhånden - debuten i den bedste række blev vundet 7-1 - sidenhen er Århus F., FCN, Silkeborg blevet besejret 7-1 - rekorden er sejren i Esbjerg - etn 7-0 på udebane og senest blev Herfølge jo også besejret med 7-0 -denne gang på hjemmebane.
:clap: :clap: :clap:
Esbjergs største sejr var på 13-1 på hjemmebane over KB