Se fuld version : Praktisk info omkring CC.
Hvad gør vi med øl? :) Medbringer vi hver især noget øl eller er der en der vil stå for det?
Vi tar vel bare noget med hver især? Desuden tror jeg Filipp spiller bedst på vodka ;)
I øvrigt vil jeg lige sige at min profil er total klar folkens ;)
I øvrigt, dette er vel praktisk.
Pga. ændrede planer kan Philip jo alligevel spille. Jeg kan se at whopidoo tilmeldte sig selv som 7. mand, hvilket er logisk nok når der da ikke var flere spillere som stillede op. Men når whopidoo alligevel ikke spiller, kan Philip så ikke bare spille i whopidoo's navn?
I øvrigt, dette er vel praktisk.
Pga. ændrede planer kan Philip jo alligevel spille. Jeg kan se at whopidoo tilmeldte sig selv som 7. mand, hvilket er logisk nok når der da ikke var flere spillere som stillede op. Men når whopidoo alligevel ikke spiller, kan Philip så ikke bare spille i whopidoo's navn?
Tjo, ingen alarm fra min side. :)
Jo,
Det er helt fint. Jeg er jo alligevel en boldmongol - og efter en gammel skade er jeg ikke hyber mobil på en bane for fuld skrald hehe
Jeg takker for den sidste plads på holdet og ser frem til lidt af et fodboldeventyr med fodboldforum.dk :dance: :1er:
Jeg takker for den sidste plads på holdet og ser frem til lidt af et fodboldeventyr med fodboldforum.dk :dance: :1er:
Der skulle vel aldrig være en kanon Keeper gemt i dig ? :thumbs:
Den der sidst udfylder sin spillerprofil på cc's hjemmeside synes jeg skal stå på mål. ;) I er de eneste der mangler Sporting og Stojker.
Den der sidst udfylder sin spillerprofil på cc's hjemmeside synes jeg skal stå på mål. ;) I er de eneste der mangler Sporting og Stojker.
Som man kan se på billede så har du jo kassen DJ, hvilket jo ikke kan laves om på :angel:
Det bliver jo bare på skift man tager kassen, :whistle:
Derfor må i da lige udfylde jeres profiler alligevel. ;) Og svare på spørgsmålene så vi kan få fyldt vores ølglas.
Yes, og få så mange fans som muligt.. så fetch alle jeres venners email og send dem en fan mail
Nu har jeg da i hvert fald sendt et par fan mails rundt og sørget for at vores ølglas er halvfuldt :skål:
http://www.gosimpsons.com/ProdImages/BurnsExcellentSticker.jpg
Så kan jeg melde at fodboldbenene er pudset af, idet drengen her lavede 1 mål og 1 assist i dagens 2-3 nederlag i idræt...
Congrats til det André :)
Kan du lave flere mål med lidt humle i blodet?
Ja, den tilstand er jeg faktisk mere i, så det er nemmere for mig at spille sådan ;)
:thumbs: sådan - lover jo godt for CC.
Undertegnede har desværre selv lige fået rødt kort, efter at have lavet noget der minder om en snotti:silenced:
:thumbs: sådan - lover jo godt for CC.
Undertegnede har desværre selv lige fået rødt kort, efter at have lavet noget der minder om en snotti:silenced:
Bølle! Jeg er overbevist om at sådan noget straffes med en målmandspost. ;)
arrrrh, det er måske lige at stramme den. Den keeper plads bliver ikke hel nem at udfylde :ass:
For at få ølglasset fyldt, så lige lidt hjælp. Svaret til spørgsmål 9 er: 8 hold. Det er jo klart, idet der jo kun var 8 i 92, og tallet falder jo ikke.
Har alle egentlig samme spørgsmål?
Nej, alle får forskellige spørgsmål.
Jeg fik spørgsmålet "hvad blev resultatet af EM finalen 1992?"
Hej tilmeldte
Turneringsplanerne for Hørsholm, Aalborg, Holbæk og Viborg ligger nu klar til at blive downloadet på VORES CUP websitet. De øvrige turneringsplaner kommer i uge 19.
Du skal blot gennemgå turneringsplanen med dit hold. Derudover bedes du venligst holde dig løbende opdateret omkring Vores Cup, så du og dit hold er inde i spillereglerne, turneringsinfo, reglement mv. Tjek i øvrigt de praktiske oplysninger omkring parkering, adgang til spillestedet mv.
På hjemmesiden vil vi også publicere programmet for det storslåede finalearrangement i Valby, så snart de indledende runder er gennemført.
Samtidigt vil vi gerne bede dig om at hjælpe os med at skabe en hyggelig og positive atmosfære på selve dagen ved at:
Møde op i god tid inden dit holds første kamp skal spilles
Deltage i ugekonkurrencen
Få alle dine venner og supportere til at møde op til stævnet
Og ikke mindst have det sjovt og hyggeligt i fællesskab med vennerne over et par kolde Carlsberg.
Vi glæder os meget til at komme i gang med forårets store fodboldoplevelse for vennerne.
VORES ØL. VORES CUP.
Nu er det offentliggjort at vores første kamp er kl 10.36. Så hvad tid skal vi mødes synes i?
I hvert fald i tide. Vi skal vel lige nå at se hinanden an og trille bolden lidt
Er 9-9.30 for tidligt?
Synes kl. 9 passer fint.. :)
Kl. 9 er også fint for mig
Kl. 9 er hermed en aftale ;)
Ved ikke om det er nødvendigt, men hva med at lave en telefonliste hvis en nu skulle glemme at det altså var blevet den 17. maj og vi sku ud og forsvare fodboldforum på fodboldbanen.
Vi skal også lige ha på plads hvor vi mødes henne. Nogen der har været på Albertslund idrætsanlæg før som kan foreslå et godt sted at mødes?
Albertslund Idrætsstadion. Er det nede ved selve stadion? For så er der absolut ingen åbenlyse steder at mødes udover foran indgangen (som alle andre formentlig også gør)...
Jeg regner med at stå med et papir som en anden chauffør, hvor der står "FODBOLDFORUM" :)
Som sagt kan jeg desværre ikke komme da min chef syntes det er noget pjat at, få fri til.. (biiiip ham)
Men jeg ser gerne der tages billeder - især fra kampen og specielt et "hold billede" som skal i Hall Off Fame her på FF :D
Bare husk at, man skal afhente tasker, trøjer osv én time før
Ok, altså Philip og jeg skal nok sørge for at være ved hovedindgangen kl. 9:00. Så kan i møde os der. Mit mobilnummer er: 28104488 (André).
Jeg sørger for at stå med en 30 cm. lang gul Banan-Bamse, som hermed er vores maskot. Så sender jeg Philip ned efter tingene imens.
Edit: Kamera anyone? Vi kan måske, vi skal bare lige have farmands tilladelse til at låne det
Har lige hørt fra DJ at bussen går lidt i 9, så kan nok ikke være der præcis 9.00. Men der skal jo også hentes trøjer og findes bane og sådan, så syntes det er perfekt hvis der er nogen som er der kl 9. :thumbs:
Hvem er de 7 mand helt præcis ?
Har kigget inde på CC's side, men altså ikke alle jeg kan gætte ud fra deres 'rigtige' navne :shifty:
Hvem er de 7 mand helt præcis ?
Har kigget inde på CC's side, men altså ikke alle jeg kan gætte ud fra deres 'rigtige' navne :shifty:
Philip er selvfølgelig mig.
André er André.
Filipp Sergevitj Kokin er en fra Andrés klasse.
De 4 andre må lige præsentere sig selv med brugernavn og rigtigt navn, for der ved jeg ik hvem der er hvem :)
Hvem kommer egentlig ud og hepper? :P
Hvordan er det med trøjestørrelser? Er det bare sådan lidt af hvert eller er det alle sammen den samme størrelse?
Philip er selvfølgelig mig.
André er André.
Filipp Sergevitj Kokin er en fra Andrés klasse.
De 4 andre må lige præsentere sig selv med brugernavn og rigtigt navn, for der ved jeg ik hvem der er hvem :)
Hvem kommer egentlig ud og hepper? :P
Hvordan er det med trøjestørrelser? Er det bare sådan lidt af hvert eller er det alle sammen den samme størrelse?
Er selv Lars
Nu ved jeg næsten hvem resten er:
Rasmus = Stojker
Lasse = DJ
Anders = Andes
Håber jeg meget på det er rigtigt :)
Spilletrøjer:
Holdpakken består bl.a. af 7 spilletrøjer i størrelserne 1 stk. medium, 4 stk. large og 2 stk. xlarge.
Så må det jo se sådan her ud:
Philip = Philip
André = André
Lars = Sporting
Rasmus = Stojker
Lasse = DJ
Anders = Andes
Filipp har ingen ff-bruger
Så snupper jeg trøjen i medium :P
På nær at vi får spillertrøjer, så sørger vi selv for shorts, indendørssko og alt det, ik?
Så må det jo se sådan her ud:
Philip = Philip
André = André
Lars = Sporting
Rasmus = Stojker
Lasse = DJ
Anders = Andes
Filipp har ingen ff-bruger
Så snupper jeg trøjen i medium :P
På nær at vi får spillertrøjer, så sørger vi selv for shorts, indendørssko og alt det, ik?
Alle spillere skal bære beskinner og reglementerede fodboldstøvler. For andre regler henvises til fodboldloven. Generelle tvivlsspørgsmål på turneringsdagen bestemmes af turneringsledelsen.
Ja shorts og sokker står man selv for :fred:
Er der nogen der kigger forbi til en pils - uden at skulle spille. Det kunne være røvhyggeligt (og primært grunden til, at jeg spiller) :)
André spørg om der er en der har et par ekstra benskinner som han kan låne på lørdag?
Ja for søren, mine er for små. Så spiller jeg som om jeg har klove.
Jeg fixer dig et par, André.. Hvad størrelse bruger du?
Jeg har desværre kun et par benskinner. Men er sikker på de ikke koster mange kroner nu om dage. :)
Ja for søren, mine er for små. Så spiller jeg som om jeg har klove.
Er det støvler og benskinner du mangler ?? :D
Jeg fixer dig et par, André.. Hvad størrelse bruger du?
Er lige inde på min brors comp, så det er hans bruger. Jeg kender ikke min "benskinnestørelse", men jeg bruger ca. størrelse 42/43 i sko hvis det hjælper. Har lidt tykke ben (protein :P og lidt fedt), de må bare ikke sidde for stramt.
Har mine orange særdeles iøjnefaldende Puma-støvler ;)
André
Er lige inde på min brors comp, så det er hans bruger. Jeg kender ikke min "benskinnestørelse", men jeg bruger ca. størrelse 42/43 i sko hvis det hjælper. Har lidt tykke ben (protein :P og lidt fedt), de må bare ikke sidde for stramt.
Har mine orange særdeles iøjnefaldende Puma-støvler ;)
André
Hahaha, jeg har et par hvis det er :thumbs: et par super Nike som ejg ikke selv kan lidt at bruge.
Hahaha, jeg har et par hvis det er :thumbs: et par super Nike som ejg ikke selv kan lidt at bruge.
Altså benskinner?
Altså benskinner?
Jeps, hvis du altså bare kan spille med dem man tager om anklen ? (Kan ikke selv) :D
Jeg tager en XL-trøje :)
Skal vi spille i fodboldstøvler??? Og jeg som troede det var streetbold.. :)
Jeg tager en XL-trøje :)
Skal vi spille i fodboldstøvler??? Og jeg som troede det var streetbold.. :)
Nej nej. Det er skam på græs. :)
Jeps, hvis du altså bare kan spille med dem man tager om anklen ? (Kan ikke selv) :D
det fint :)
Kameraet dur ikke :(
Og jeg har ikke et kamera. (Udover i min mobil, men det er lort.)
Nu tager I jer sammen! Vi forlanger billeder!
Nu tager I jer sammen! Vi forlanger billeder!
Doner et !
Man kan ikke være heldig med alt. ^^
Jeg kan kun spille de 3 indledende kampe, da jeg skal gå kl 14.15. Så må vi se om der bliver flere kampe efter de 3, eller om vi har været virkelig skidt kørende. :think:
Husk nu at, min 1 person tager et digi cam med for at tage billeder!. Ellers bliver far sur :D
Philip kan tage et videokamera med, derefter kan klippene lægges ud.
Hvad siger I til det?
Yes sir.
Ellers må der komme én forbi Næstved og hente mit digi-cam til låns.... altså er nogle af jer der bor i nærheden her på sydsjælland
Yes sir.
Ellers må der komme én forbi Næstved og hente mit digi-cam til låns.... altså er nogle af jer der bor i nærheden her på sydsjælland
Go' tur, Sporting!
Hva med ham kommunisten? Har han ikke et kamera eller lign.?
Go' tur, Sporting!
Hva med ham kommunisten? Har han ikke et kamera eller lign.?
Du må være fuldstændig sindsyg min lille ven :D
Er vi ellers ved og være klar til at forsvare FF's farver ? (Nogen der har lidt form)
Jepjep... udover at jeg lige åd en pizza i går med 6 slags kød på jeg lige skal have forbrændt inden mine ben vil bære min krop igen.
Du må være fuldstændig sindsyg min lille ven :D
Er vi ellers ved og være klar til at forsvare FF's farver ? (Nogen der har lidt form)
Jeg trænede tirsdag og spillede 7 mands kamp onsdag. Og med et par dages hvile så er jeg ved at være klar. :)
Så er vi klar. Bananen er i tasken, så husk at kigge efter den. Mit nummer er 28104488 hvis i ikke kan finde det. Jeg håber vi selv er der til tiden. Og kameraet skulle være klart (Philips ansvar)