PDA

Se fuld version : Peter Crouch nu Liverpoolspiller

Edvardj
20-07-05, 13:54
ja så kom han til merseyside klubben
det kan kun sætte større tanker igang om Baros er på vej væk evt til West Ham som jeg skrev tidligere

Stigsen
21-07-05, 19:43
ja så kom han til merseyside klubben
det kan kun sætte større tanker igang om Baros er på vej væk evt til West Ham som jeg skrev tidligere

de har hermed sikret sig Englands farligste angriber .. ! Han bliver endnu større i Liverpool!

Silickon
21-07-05, 22:12
Jeg tror også at han bliver rigtig god i Liverpool.
Milan Baros har meddelt at han gerne vil blive i Liverpool, og ham og LFC vil drøfte hans fremtid snart.

Det er så småt ved at blive er farligt angreb ;)

Cissé, Morientes, Crouch, Baros, Pongolle, og Mellor.

Mojo
21-07-05, 22:24
Jeg tror også at han bliver rigtig god i Liverpool.
Milan Baros har meddelt at han gerne vil blive i Liverpool, og ham og LFC vil drøfte hans fremtid snart.

Det er så småt ved at blive er farligt angreb ;)

Cissé, Morientes, Crouch, Baros, Pongolle, og Mellor.

Det bliver også et spørgsmål om tålmodighed, for hvem vil sidde i længst tid på bænken ??

Silickon
21-07-05, 22:26
Det bliver også et spørgsmål om tålmodighed, for hvem vil sidde i længst tid på bænken ??

Det gør det helt sikkert.. men Liverpool skal spille 38 Ligakampe, og 19 ;) Champions League kampe i denne sæson + VM for klubhold, FA Cup og Liga Cup... så angriberne får nok at se til.

Mojo
21-07-05, 22:35
Det gør det helt sikkert.. men Liverpool skal spille 38 Ligakampe, og 19 ;) Champions League kampe i denne sæson + VM for klubhold, FA Cup og Liga Cup... så angriberne får nok at se til.

Absolut. 6 af slagsen lugter af ballade med det samme. Men mon ikke ham der Mellor(er det ikke en karamel) gi'r op først.

Silickon
22-07-05, 19:20
Absolut. 6 af slagsen lugter af ballade med det samme. Men mon ikke ham der Mellor(er det ikke en karamel) gi'r op først.

Joo...
Udover at score det vindende mål mod Arsenal har jeg heller ikke meget tiltro til ham.. jeg synes generelt ikke han er god nok, så han måtte gerne være den der blev solgt.

MadsK
22-07-05, 20:03
de har hermed sikret sig Englands farligste angriber .. ! Han bliver endnu større i Liverpool!

Det er forhåbenligt ikke i højden ;)

Mathias_Owen
29-07-05, 16:39
Ja det blir nok ham, eller Pongolle, som jeg heller ikk ser det store i, tror der er større fremtid i Mellor End i Pongolle.

Silickon
30-07-05, 14:16
Ja det blir nok ham, eller Pongolle, som jeg heller ikk ser det store i, tror der er større fremtid i Mellor End i Pongolle.

Der må jeg sige at jeg er uenig.
Pongolle viste meget mere for Liverpool sidste år, og har meget bedre teknik end Mellor.

Mellor er for "stor og tung" synes jeg..

MadsK
30-07-05, 17:15

What... Pongolle e da klasse, jeg synes tilgengæld ikke Mellor er specielt godd, nårh ja han scorede et mål mod OLYMPIAKOS, men hvad...

Silickon
30-07-05, 18:39
What... Pongolle e da klasse, jeg synes tilgengæld ikke Mellor er specielt godd, nårh ja han scorede et mål mod OLYMPIAKOS, men hvad...

Ja og vindermålet mod Arsenal i Premier League...
Men altså udover hans (få) store øjeblikke, så synes jeg hans standardniveau er alt for lavt, og virker ikke rigtigt som en spiller der bliver en af de helt store på et tidspunkt.

MadsK
30-07-05, 20:46
Ja og vindermålet mod Arsenal i Premier League...
Men altså udover hans (få) store øjeblikke, så synes jeg hans standardniveau er alt for lavt, og virker ikke rigtigt som en spiller der bliver en af de helt store på et tidspunkt.

Nemlig... Men hvad der skal ikke meget til før man er helt hva?

Silickon
30-07-05, 21:39

Hvis du læser mine andre indlæg synes jeg jo på ingen måde at Mellor er helt?

ThunderZtorm
31-07-05, 3:59

Nope - at score et afgørende sejrsmål mod en rival som Arsenal = heltestatus for evigt på The Kop. De fleste LFC-fans er dog enige i at han bør være langt nede i rækken af angrebsmuligheder. Men det er nu rart at vide at man har en knægt der KAN score i PL hvis vi igen får så mange skader.

Det der gjorde ham så populær var jo at han tog chancen og scorede et par kasser mens LFC havde så sindssygt mange skader i angrebet.

MadsK
31-07-05, 12:14
Hvis du læser mine andre indlæg synes jeg jo på ingen måde at Mellor er helt?

Hentyder ikke til dig... Har nogle venner som mener han næsten bør være fastmand :lol: :lol2:

Silickon
31-07-05, 20:11
Hentyder ikke til dig... Har nogle venner som mener han næsten bør være fastmand :lol: :lol2:

Nåå okay :) Troede det var mig der mente.
Jamen alle os Liverpoolfans var jo selvfølgelig helt vilde med ham, de gange han har scoret de vigtige mål.

Men hvis vi ser på Mellor som helhed, og hans gennemsnitsniveau, så tror jeg de fleste af os godt ved han ikke er god nok (endnu).

MadsK
31-07-05, 22:44
Nåå okay :) Troede det var mig der mente.
Jamen alle os Liverpoolfans var jo selvfølgelig helt vilde med ham, de gange han har scoret de vigtige mål.

Men hvis vi ser på Mellor som helhed, og hans gennemsnitsniveau, så tror jeg de fleste af os godt ved han ikke er god nok (endnu).

Nemlig...
Han sskal stadig fortsætte sin udvikling... Gerne i liver... Han kan blive stor... mene r det altså ikke endnu (Kun hos The Kop), han har jo ikke taget fodboldverdenen med storm endnu!