Se fuld version : Manager League
Nu har jeg søgt lidt i dette forum og kunne intet finde om www.managerleague.com
Så hvis det er fordi I ikke kender det må jeg hellere skynde mig at gøre jer opmærksom på det. Et herligt online spil som ikke tager så meget tid men alligevel er dejligt underholdende. En sæson tager 3 uger og er på 30 runder.
Tidsplanen er
Training++ : 09.00 and 21.00 (Mon-Fri)
League round: 03.00 and 15.00 (Mon-Fri)
League Cup: 22:30
Department Cup: 11:30 (Wed)
Training Camps: Rounds 10,20,30 (Sun) and 36 (Wed)
Custom Cups: Weekends from 12:00
Du skal lave din holdopstilling, bestemme hvad der skal trænes, lave taktik, bygge station og meget mere
Det er gratis at være med, men man hvis man øsnker, kan man købe ekstra credits. De bruges til træningslejre, træningskamp og diverse administrative ting. Man få 10 gratis pr sæson, så man kan sagtens spille uden at betale.
Det lugter meget af reklame det her!
(Men, en virkede ved mig, og jeg har nu tilmeldt et hold.. Må sige det ser utroligt fedt og sjovt ud.. Det har umidlbart, ved første anskuelse flere funktioner end eks. Hattrick, men det er meget mere overskueligt..)
Så jeg opfordre også andre til at kigge nærmere på dette spil..
Fint så kan i bruge den her tråd som emne om spillet, men får jeg mistanke om den bare bruge til at "bumpe" eller reklamere for spillet bliver den lukket og slettet!
Og jeg retter lige overskriften til Manager League så det ikke virker så meget som reklame!
Fint så kan i bruge den her tråd som emne om spillet, men får jeg mistanke om den bare bruge til at "bumpe" eller reklamere for spillet bliver den lukket og slettet!
Og jeg retter lige overskriften til Manager League så det ikke virker så meget som reklame!
Her må jeg jo så spørger hva der ligger i at Reklamere.
At jeg opfordre folk til at se nærmere på siden, kan det betragtes som reklame? - Skynder mig at sige, at jeg overhovedet ikke har nogle interreser i siden.
Men lad os endelig starte en tråd om dette spil - Som jeg er blevet lidt små bidt af....
Hvem har oprettet et hold derinde?
Altså problemet opstår først i det øjeblik du har interesser på siden, så det er ikke noget problem for dig :)
Jeg vil sige at i det øjeblik man skriver uden egentligt at skrive om noget og bare for at henvise til siden så er det reklame. Der er selvfølgelig også den lidt mere skjulte reklame, som vi også holder lidt øje med. Men det er noget mere svært at definere, så den lader vi lige ligge for nu da det vel heller ikke er det du ville vide?!
Det er vel ikke værre end hattrick-tråden? :)
Det er vel ikke værre end hattrick-tråden? :)
Er jo os det jeg siger de kan bruge tråden til at skrive om spillet?
Hejsa,
Det er mig der oprettede tråden. Og det har en smule med "reklame" at gøre.
Jeg spiller selv spillet og er utrolig glad for det. Spiller sammen med en kollega og vi har det enormt hyggeligt med spillet. Som det rare menneske jeg er, under jeg selvfølgelig andre samme glæde. Derfor oprettede jeg tråden med håb om, at andre vil få samme glæde.
Det skal siges, at jeg INTET har med spillet at gøre. Jeg har absolute intet at gøre med folkene bag spillet og får intet ud af at "reklamere" for det....!
....og dog....!
Spillet er netop delt op i nationale ligaer, Desværre er der ingen dansk og jeg spiller derfor stadig i den internationale. Ved at "reklamere" lidt for spillet, håber jeg, at antallet af danske spillere vil stige så meget, at vi kan få en dansk liga.
Til dem der spiller, ligget jeg pt nummer 1 i 5/62. Jeg kæmper for at komme tilbage i de højere divisioner igen. (Jeg har været i 2. division og fik total røvfuld :ups: )
Hejsa,
Det er mig der oprettede tråden. Og det har en smule med "reklame" at gøre.
Jeg spiller selv spillet og er utrolig glad for det. Spiller sammen med en kollega og vi har det enormt hyggeligt med spillet. Som det rare menneske jeg er, under jeg selvfølgelig andre samme glæde. Derfor oprettede jeg tråden med håb om, at andre vil få samme glæde.
Det skal siges, at jeg INTET har med spillet at gøre. Jeg har absolute intet at gøre med folkene bag spillet og får intet ud af at "reklamere" for det....!
....og dog....!
Spillet er netop delt op i nationale ligaer, Desværre er der ingen dansk og jeg spiller derfor stadig i den internationale. Ved at "reklamere" lidt for spillet, håber jeg, at antallet af danske spillere vil stige så meget, at vi kan få en dansk liga.
Til dem der spiller, ligget jeg pt nummer 1 i 5/62. Jeg kæmper for at komme tilbage i de højere divisioner igen. (Jeg har været i 2. division og fik total røvfuld :ups: )
Så godt går det ikke for mig.. Jeg ligger PT nr. 7 i 5 div. (Dog har jeg kun spillet 10 kampe (Med 7 sejre!), og overtog holdet på en 9. plads. - Så jeg har ikke fejlet, føler jeg selv) - Men jeg kan se at der er fyldt med Bot-Managers hele vejen op i superligaen (Div. 1 international) - Så med tiden må det hele jo stabilisere sig selv, så det er de menneskestyret der er i toppen, og Bot´sne i bunden.. - Så til alle jer andre, hvis i vil have succes, er det nu i skal til og med, for at sikre jer, et godt hold, når ligaen engang er "Sig selv"
Så er Team Hekkem også med i spillet. Jeg skal dog lige fatte hvordan man spiller osv.
Gameplayet er ganske udemærket
Så godt går det ikke for mig.. Jeg ligger PT nr. 7 i 5 div. (Dog har jeg kun spillet 10 kampe (Med 7 sejre!), og overtog holdet på en 9. plads. - Så jeg har ikke fejlet, føler jeg selv) - Men jeg kan se at der er fyldt med Bot-Managers hele vejen op i superligaen (Div. 1 international) - Så med tiden må det hele jo stabilisere sig selv, så det er de menneskestyret der er i toppen, og Bot´sne i bunden.. - Så til alle jer andre, hvis i vil have succes, er det nu i skal til og med, for at sikre jer, et godt hold, når ligaen engang er "Sig selv"
Hvordan finder man ud af hvilken division man ligger i?
Så er Team Hekkem også med i spillet. Jeg skal dog lige fatte hvordan man spiller osv.
Gameplayet er ganske udemærket
Absolut..
Selve det med at sætte sit hold er IMO bedre end eksempelvis Hattrick..
Så, håber ikke du bliver den sidste i dette game Hekkem (Opfordre - igen - alle andre til at prøve det ud)
Hvordan finder man ud af hvilken division man ligger i?
Det står oppe i Højre hjørne..
In My case - League: Int. Division/department: 5/247
Dvs. jeg spiller i 5 div.
Du kan se hele ligaen under Data>Tables
Ok Takker.
Det er dette der står hos mig
Team Hekkem
Manager Hekkem
League England
Division / Department : 4 / 48
Ok Takker.
Det er dette der står hos mig
Hvorfor er du ikke registreret som dansker? - Så er der endnu længere tid før vi får vores egen liga..
Hvorfor er du ikke registreret som dansker? - Så er der endnu længere tid før vi får vores egen liga..
Ahr, jeg vidste jeg lavede en fejl da jeg oprettede mig.
Kan man rette det?
Ahr, jeg vidste jeg lavede en fejl da jeg oprettede mig.
Kan man rette det?
H2(Tha big man) - Donno
Hvis du går ind under din Profil - Så ændre dit land til Denmark, hjælper det måske?
Hvis du går ind under din Profil - Så ændre dit land til Denmark, hjælper det måske?Det har jeg så gjort :cool:
Det har jeg så gjort :cool:
Men du er stadig i den engelske liga?
Men du er stadig i den engelske liga?Ja, det kan jeg vist ikke ændre
Ja, det kan jeg vist ikke ændre
Nææh.. Men hvis der så kommer en dansk liga, er spg. jo så om du kommer med os over i den?
Det er jeg faktisk ret sikker på du ikke gør..
Hvad træner i oftest?
Varriere en del..
Men Offens, Defens, Teamplay, Understanding, (Mener ikke der er flere?) - Kræver jo meget træning, hvis man skal blive bedre, mens Offside, etc. kan du stige 2 point i på en dag.. Så de "Store" træner jeg naturligvis oftes.. Men det er jo stadig vigtigt at ramme lidt af hvert, og varriere mellem alle former for træning..
Hvad hedder jeres hold?
Klampenhugger ;D
Det skal nok komme :)
De mange bots skyldes overgangen til internationale ligaer. I sidste sæson skulle du helt ned i 6 div for at finde bots.
Klampenhugger ;DSå havde jeg fundet dig. :applause:
Jeg har spillet 4 kampe, hvor de alle er vundet. Jeg har en målscore på 13-1. Jeg mødte for første gang en ikke-bots i den seneste kamp. Jeg vandt 2-0 og oplevede min første udvisning. Han har af en eller anden grund ikke karantæne i den næste kamp. I min liga er der 6 spillere der er ikke-bots, hvor jeg ligger nederst. Har dog hentet godt ind på de andre og er kun 7 point efter en kval til opryknings pladserne.
Er det en god ide at spille træningskampe?
Så havde jeg fundet dig. :applause:
Jeg har spillet 4 kampe, hvor de alle er vundet. Jeg har en målscore på 13-1. Jeg mødte for første gang en ikke-bots i den seneste kamp. Jeg vandt 2-0 og oplevede min første udvisning. Han har af en eller anden grund ikke karantæne i den næste kamp. I min liga er der 6 spillere der er ikke-bots, hvor jeg ligger nederst. Har dog hentet godt ind på de andre og er kun 7 point efter en kval til opryknings pladserne.
Er det en god ide at spille træningskampe?
A: Det med udvisninger tror (Læs: Tror) jeg ikke har den storer betydning.. Jeg har ihvert fald ikke oplevet at en kampe ændre karakter efter en udvisning..
B: Jeg spiller ikke sørlig tit Træningskampe.. Men der er jo både pluser og minuser ved Træningskampe.. Man tjener lidt penge, de unge spillere (Samt reserver, som ikke spiller så tit) får værdifuld kamptræning og form, men, spillerne bliver trætte, og risikoen for Skader er altid til stede.. Så det er afhængig af dit hold i nuet.. Er næsten alle (eller alle) på level 100 i Fitness, og har du evt. en nem kamp foran, spiller jeg tit træningskampe, men hvis dine spillere er trætte, og en kamp, hvor du skal bruge alle dine bedste spillere er på trapperne, vil jeg kraftigt fraråde det..
Jeg har nu spillet 8 kampe uden nederlag. Spillet uafgjort i en enkelt og det kan koste en chance for eventuel oprykning. Jeg er 2 point efter en kvalifikation til oprykning, hvor det netop var det hold jeg spillede uafjort med. Har en målscore på 29-4 i de kampe.
Har oprettet en cup turnering lørdag. Cupen hedder The Cup of Denmark (http://www.managerleague.com/ml/cupinfo.pl?cup_id=35277&t=1186163145)
skynd jer at melde jer til
Så er sæsonen slut for mit vedkomne. Efter jeg overtog holdet har jeg spillet 10 kampe. Det blev til 9 sejre og 1 uafgjort og en målscore på 30-4. Denne uafgjort viste sig at være skæbnesvanger i forhold til en mulig oprykning. Jeg sluttede 2 point efter tredje pladsen der giver kvalifikations kampe om oprykning. Det var netop det hold jeg spillede uafgjort med, der sluttede på tredje pladsen.
Jeg går efter en oprykning i næste sæson.
Ja, sæsonen kom også til en ende her..
Jeg overtog mit hold som nr. 9 - og sluttede nr. 7 med 10 point ned til nr. 8. Dette skete ved hjælp af 14 sejre i 20 kampe.. Og med ingen uafgjordte var det over 2 point per kamp (Hvilket er hva et tophold normalt kører hjem) - Og med i menté at der kun var 4 bots i min liga, er jeg overnud tilfreds. - Næste sæson har det simple mål at jeg vil have flere Point end i år (51, red.), og så håber jeg det vil resultere i en højere slutplacering.
Hvordan hulen køber man en spiller, hvor prisen er ca. 7 mio og minimum prisen er sat til 1.5 mio?
Hver gang jeg prøver at byde 1.5, kommer den og siger This bid is too low to be considered, please try again with a higher amount.
Så gik det løs igen..
Efter en uge uden daglige kampe, og træningsopsøtninger, har mit liv igen fået sit indhold!
Sæson nr. 26 er begyndt i Manager League, og jeg er at finde i Div. 5 i Den internationale afdeling. - Sidste sæson gik Perfekt (Perfekt, set i det lys, at træerne jo sjældent vokser ind i himlen) og denne sæson håber jeg, jeg kan fortsætte med at præsterre. Første kamp er netop blevet afviklet og den stod mod oprykerne fra 6. div. - Det er jo sådan med oprykkere i sådan et spil, at man aldrig rigtig ved hva de kan og står for, så der var nerver på. Klampenhuggerhulen lagde græs til, og med 10.000 tilskuere på plads (Fyldt stadion) var rammerne perfekte. Det var kampen så absolut også, men resultatet udeblev. Efter at have domineret hele kampen, måtte jeg sande at resultatet 0-0 ikke skyldtes at min manuele måltavle ikke var blevet opdateret, men istedet at jeg havde formået at brænde alle mine 14 skud på mål. - Derfor var skuffelsen naturligvis stor, men glæden over at have holdt mine modstandere på blot 1 chance, plus at mine spillere spillede til et gennemsnit på 55 (Sidste sæson lå omkring 50-54 - Dvs. ny rekord) var, måske ikke glæden så meget som forventningen til næste kamp, alligevel tilstede. 3 point ville have været dejlige, men eftersom det er så tidligt på sæsonen, er 1 point og godt spil vel bedre end en sejr, som ikke ville have været fortjent.
Jeg har godt nok svært ved at købe spillere. De norkse skal man ikke byde på. Jeg er sikker på der er flere der har aftaler om, hvis der bliver budt på en af deres spillere, så vil deres samarbejdspartnere byde med for at få prisen op.
Dette er sket med samtlige spillere jeg har budt på, så de ænder med at man skal byde 2-3 gange så meget for en spiller.
Jeg har godt nok svært ved at købe spillere. De norkse skal man ikke byde på. Jeg er sikker på der er flere der har aftaler om, hvis der bliver budt på en af deres spillere, så vil deres samarbejdspartnere byde med for at få prisen op.
Dette er sket med samtlige spillere jeg har budt på, så de ænder med at man skal byde 2-3 gange så meget for en spiller.
Ja, jeg har også kun handlet med succes, med de spillere fra klubber i min egen liga. Der var der dog ingen problemer, og ellers er Free Transfer jo en mulighed (Hvis man akut mangler)
Så gik det løs igen..
Efter en uge uden daglige kampe, og træningsopsøtninger, har mit liv igen fået sit indhold!
Sæson nr. 26 er begyndt i Manager League, og jeg er at finde i Div. 5 i Den internationale afdeling. - Sidste sæson gik Perfekt (Perfekt, set i det lys, at træerne jo sjældent vokser ind i himlen) og denne sæson håber jeg, jeg kan fortsætte med at præsterre. Første kamp er netop blevet afviklet og den stod mod oprykerne fra 6. div. - Det er jo sådan med oprykkere i sådan et spil, at man aldrig rigtig ved hva de kan og står for, så der var nerver på. Klampenhuggerhulen lagde græs til, og med 10.000 tilskuere på plads (Fyldt stadion) var rammerne perfekte. Det var kampen så absolut også, men resultatet udeblev. Efter at have domineret hele kampen, måtte jeg sande at resultatet 0-0 ikke skyldtes at min manuele måltavle ikke var blevet opdateret, men istedet at jeg havde formået at brænde alle mine 14 skud på mål. - Derfor var skuffelsen naturligvis stor, men glæden over at have holdt mine modstandere på blot 1 chance, plus at mine spillere spillede til et gennemsnit på 55 (Sidste sæson lå omkring 50-54 - Dvs. ny rekord) var, måske ikke glæden så meget som forventningen til næste kamp, alligevel tilstede. 3 point ville have været dejlige, men eftersom det er så tidligt på sæsonen, er 1 point og godt spil vel bedre end en sejr, som ikke ville have været fortjent.
Du er da vist blevet fanget af det :headbang:
Jeg har en kanonsæson. Rykkede op i 4 division igen og ligger igen nummer 1.
Du er da vist blevet fanget af det :headbang:
Jeg har en kanonsæson. Rykkede op i 4 division igen og ligger igen nummer 1.
Uuh, nice
Min sæson vidste sig så at være en katastrofe sæson:ups:
Må indrømme det slet ikke gik som forventet.. Jeg ligger nr. 10 og har 1 point til nr. 11 (Playoff) - Dog er der kun 7 point op til nr. 4 - Så det er en meget tæt liga. - Håber på det bedste, men nu må vi se.. Får snart plads til 15000 på mit Stadion, så kan vi tjene nogle penge --> Nogle bedre spillere
Uuh, nice
Min sæson vidste sig så at være en katastrofe sæson:ups:
Må indrømme det slet ikke gik som forventet.. Jeg ligger nr. 10 og har 1 point til nr. 11 (Playoff) - Dog er der kun 7 point op til nr. 4 - Så det er en meget tæt liga. - Håber på det bedste, men nu må vi se.. Får snart plads til 15000 på mit Stadion, så kan vi tjene nogle penge --> Nogle bedre spillere
Går heller ikke helt som forventet for mig. Jeg er meget såbar overfor skader og karantæner.
Jeg er dog ved at hente det tabte, og 2 point efter en kval. til oprykning. Regner ikke med at skulle rygge på. Det har jeg ikke spillerne til. Har spillet 5 træningskampe mod 3. divisions mandskaber og tabt mindst 3-1.
Min angrebstjerne har ikke scoret det antal mål jeg havde håbet, og som han gjorde sidste sæson.
Jeg må bare klø på.
Der er nu spillet 18 kampe. Topholdet i min række har vundet de 16 og spillet 1 uafgjort og tabt 1. Jeg er den der har spillet både uafgjort og vundet over dem. Alligevel er jeg hele 4 point fra en kval. plads til oprykning. Jeg har en sponser der giver mig 1.600.000 $ for en trejde eller anden plads og 2.400.000 $ mio for en første plads. Bliver jeg mellem 10. og fjerde pladsen så udløser det en bonus på 800.000. Altså dobbelt op fra en fjerde plads til en tredje plads.
Har lige fået 2 karantæner, så den næste kamp bliver noget vanskelig.
Weeee, så blev turneringen afsluttet. Det gik rigtig godt og kom helt på på anden pladsen, hvor en bonus fra sponsoren venter med 2.6 mio.
http://img452.imageshack.us/img452/2357/ligatabel1bs4.jpghttp://img213.imageshack.us/img213/5264/ligatabel2oh2.jpg
Så skal der spilles playoffs til 3 division. Jeg har dog ikke holdet til at blive i en 3. division. Så jeg satster ikke på at vinde playoff kampene. Der er dog gode penge i disse kampe, så jeg vil da gøre et forsøg.
Min topscoreliste ser således ud. Mine to vigtigste spillere er også de spillere der scorer mest og er oplægger for flest mål.
http://img487.imageshack.us/img487/3448/ligaml1ei3.jpghttp://img444.imageshack.us/img444/4376/ligaml2rv1.jpg
Endelig.....!
Hvis i ikke har opdaget det, er der nu en Dansk liga :lol:
Se der over
Endelig.....!
Hvis i ikke har opdaget det, er der nu en Dansk liga :lol:
Se der over
Har tilmeldt mig.
Så skete det endelig - På trods af 3 sæsoner med en anonym (Men dog sikker) midterplacering i ligaen - Lykkedes det mig at kvalificere mig til Finalen i min department cup - Så på Onsdag kan første trofæ komme i hus (Krydser fingre)
Halvdelen af sæsonen er nu spillet i den første danske liga. Det er gået over al forventning, hvor det er blevet til 15 sejre og en uafgjort i de 16 kampe der er spillet.
Jeg har scoret hele 42 mål, mens min målmand endnu ikke er blevet passeret. Er 7 point foran nr. 2 i rækken.
Stadion er blevet opgraderet til at indeholde 15.000 tilskuere.
Måltavlen er opgraderet til manuelt.
Klubboden er opgraderet til Lille
Restaurenten er opgraderet til en Bar
Advertising space er opgraderet til simple ad bords
Er i gang med at gøre stadion endnu større, så det indeholder 20.000 tilskuere. Derefter regner jeg med at gå igang med at gøre træningsanlæget bedre.
Jeg er også kommet igang med den nye sæson.
Liger PT. nr. 3 - Dog kun 2 point efter nr. 1 - Så alt kan ske ;D
Om 5 runder har jeg et stadion med plads til 25.000, ellers går fremtidsplanerne om at få nogle VIP-pladser (For sjovs skyld :D)
Regner med at rykke op, og så bliver det spændene derfra (Der er jo så mange bots lige nu)
Det er efterhånden et par sæsoner siden, der sidst er blevet talt om dette managerspil.
Hvordan går det? Har du nogle gode erfaringer?
Jamen, jeg spiller det skam stadig med stor Passion :D
Jeg kom jo over i den danske liga, hvor jeg første sæson blev nr. 3. Jeg tabte dog kval kampen, men var derfor næste år eneste Human manager. Det resulterede naturligvis i en suveræn 1. plads. - Jeg blev så nr. 6 eller 5 i den første sæson i 3. div. og her i 4. sæson ligger jeg nr. 4 - Dog a´ point med 3. pladsen, så jeg er fortrystningsfuld for at få en playoff plads, og dermed en sponsor gevinst.
Jeg har valgt at satse på Talentarbejdet, og har derfor opgraderet mine ungdomsfasciliteter til Fully Ecuipped - Hvilket, håber jeg, vil resultere i stærke ungdomsspillere hvert år. (Jeg skal nok vende tilbage, for at fortælle om det var investeringen værd) - Pengene har jeg også nok af - 54 mio. i skrivene stund - og de bliver ved med at flyde ind!
Dig?
Jamen, jeg spiller det skam stadig med stor Passion :D
Jeg kom jo over i den danske liga, hvor jeg første sæson blev nr. 3. Jeg tabte dog kval kampen, men var derfor næste år eneste Human manager. Det resulterede naturligvis i en suveræn 1. plads. - Jeg blev så nr. 6 eller 5 i den første sæson i 3. div. og her i 4. sæson ligger jeg nr. 4 - Dog a´ point med 3. pladsen, så jeg er fortrystningsfuld for at få en playoff plads, og dermed en sponsor gevinst.
Jeg har valgt at satse på Talentarbejdet, og har derfor opgraderet mine ungdomsfasciliteter til Fully Ecuipped - Hvilket, håber jeg, vil resultere i stærke ungdomsspillere hvert år. (Jeg skal nok vende tilbage, for at fortælle om det var investeringen værd) - Pengene har jeg også nok af - 54 mio. i skrivene stund - og de bliver ved med at flyde ind!
Dig?
Hvad gør du for at få så mange penge?
Jeg har solgt min top angriber og min tredje angriber og har lige nu 75 mill. Men det er dog kun fordi jeg har solgt disse to. Jeg er ved at hente nye angribere ind, men synes det er unægteligt svært. Har fundet ud af at personlige aftaler er det lettere at få gennemført en handel en at 'prutte' om prisen.
Jeg har opgraderet mit stadion til 25.000 tilskuere og har Normalt projektørlys, Digital måltavle, Medium klubbod, Bar, Lille ungdomstræningsanlæg, Trænings faciliteterne er Improved, Small car park, og er ved at opgradere Advertising space til metal bords.
Har hævet billet priserne til 33 og har fuldt hus hver hjemmebane.
Jeg er også smuttet over i den danske liga. gjorde det vist et år efter den blev oprettet og er derved i gang med den fjerde sæson. Blev suverænt nr. 1 det første år i 4 division. Året efter blev det til en femte plads og fik derved lige skrabet en bonus sammen fra sponsoren. Det tredje år kom jeg ind på en kvalifikations plads på tredje pladsen, men tabte den første play-off kamp, hvor jeg var så uheldig at møde nr. 2 fra min egen række. Dette fjerde år er jeg suverænt nr. 1 og kan med reserverne vinde de fleste kampe. Jeg regner med at opruste kraftigt når 2 divisions pladsen er i hus.
Har gang i tre handler, hvor den ene måske ikke bliver til noget, da jeg ikke har hørt fra sælger i 4 dage.
Jeg er nået til 16. dels finalerne i cup'en men skal desværre møde en rigtig god modstander i denne runde.
Jeg har 19 spillere pt. og et gennemsnit på q73 - Alder på 25 en total værdi på 370.571.638.
Hvad gør du for at få credits?
Andre kan også være med ved at klikke www.managerleague.com (http://www.managerleague.com/index.pl?ref=74440)
Det kunne være sjovt hvis flere herinde fra også deltog. :pepper:
Hvad gør du for at få så mange penge?
Jeg har solgt min top angriber og min tredje angriber og har lige nu 75 mill. Men det er dog kun fordi jeg har solgt disse to. Jeg er ved at hente nye angribere ind, men synes det er unægteligt svært. Har fundet ud af at personlige aftaler er det lettere at få gennemført en handel en at 'prutte' om prisen.
Jeg har opgraderet mit stadion til 25.000 tilskuere og har Normalt projektørlys, Digital måltavle, Medium klubbod, Bar, Lille ungdomstræningsanlæg, Trænings faciliteterne er Improved, Small car park, og er ved at opgradere Advertising space til metal bords.
Har hævet billet priserne til 33 og har fuldt hus hver hjemmebane.
Jeg er også smuttet over i den danske liga. gjorde det vist et år efter den blev oprettet og er derved i gang med den fjerde sæson. Blev suverænt nr. 1 det første år i 4 division. Året efter blev det til en femte plads og fik derved lige skrabet en bonus sammen fra sponsoren. Det tredje år kom jeg ind på en kvalifikations plads på tredje pladsen, men tabte den første play-off kamp, hvor jeg var så uheldig at møde nr. 2 fra min egen række. Dette fjerde år er jeg suverænt nr. 1 og kan med reserverne vinde de fleste kampe. Jeg regner med at opruste kraftigt når 2 divisions pladsen er i hus.
Har gang i tre handler, hvor den ene måske ikke bliver til noget, da jeg ikke har hørt fra sælger i 4 dage.
Jeg er nået til 16. dels finalerne i cup'en men skal desværre møde en rigtig god modstander i denne runde.
Jeg har 19 spillere pt. og et gennemsnit på q73 - Alder på 25 en total værdi på 370.571.638.
Hvad gør du for at få credits?
Jeg har hentet 3 spillere fra Free Transfer - Og må indrømme ikke at have købt én eneste spiller rigtigt - Jeg satser 100% på talentarbejde - Derfor har jeg mange penge (Jeg har så plads til 30.000 på mit stadion).
Men vil da prøve at lave nogle PM før jeg handler. Det kan være det er vejen frem. For hver gang jeg byder på en spiller, så bliver jeg overbudt. - Det er nok også derfor jeg ikke har den store spiller kvalitet.
Ang. Credits, har jeg aldrig været i behov. Jeg vil istedet spørge? - Hvad bruger du alle de credits på?
Jeg har hentet 3 spillere fra Free Transfer - Og må indrømme ikke at have købt én eneste spiller rigtigt - Jeg satser 100% på talentarbejde - Derfor har jeg mange penge (Jeg har så plads til 30.000 på mit stadion).
Men vil da prøve at lave nogle PM før jeg handler. Det kan være det er vejen frem. For hver gang jeg byder på en spiller, så bliver jeg overbudt. - Det er nok også derfor jeg ikke har den store spiller kvalitet.
Ang. Credits, har jeg aldrig været i behov. Jeg vil istedet spørge? - Hvad bruger du alle de credits på?
Bruger credits for at veksle dem til penge ved hver sæsonstart. 1 Credit = med 25.000 og man kan maks anvende 25 credits til overførelse. Flere og flere vil hellere have credits og gå lidt ned i prisen. Man kan indvidere anvende credits til at ændre navn på spillere, indsætte billede på spillere, samt skifte stadion navn. Man anvender også credits til at indvistere i stadion faciliteterne. Derudover kan credits bruges til egne cup turneringerne i weekenden. Der er mange penge at hente hvis man når langt i en sådan turnering.
Vil lie nævne at jeg også har et hold:
Bottom FC :ass:
Liga Denmark
Division / Afdeling : 2 / 3
Jeg har også et hold. Dem de rare hedder det og vi blev nr. 5 i division 3/8 Mine to unge angriber blev desuden henholdsvis nr. 11 og 17 på topscorerlisten over unge spillere. :)
Kan man egentlig ikke gå ind og søge direkte på et bestemt hold? Eller skal man finde det via alle mulige omveje gennem ligaerne?
Hvor er det dog dejligt at se, at der er flere der er med på managerleague.
I denne sæson blev jeg nummer 7 i den danske 1. division. Havde regnet med at jeg skulle spille om nedrykning, men sæsonen er gået ganske fortræffeligt.
Et lille tip, træningskampe er ikke kun hyggelige, de er også med til at udvikle spillerne. Måske endnu mere end den normale træning ;)
/gotskov (gotten)
(aka en der har siddet en tidlig morgen og revet sig i håret efter et nederlag til bottom)
Z. Ibrahimovic
24-03-08, 22:19
Jeg har også et Klassehold derinde. spiller i 2. division danmark .
Holdet er Fc Hamza. bbar udfordrer til en vanskabskamp hvis det er. ku være hyggeligt. ;)
Z. Ibrahimovic
24-03-08, 22:23
Hekkem, Mig og Dig er i Liga sammen.
Jeg ligger i liga med gotskov. Men tror det bliver en sæson med masser af prygl for mit holds vedkommende. :)
Z. Ibrahimovic
24-03-08, 22:40
Jeg ligger i liga med gotskov. Men tror det bliver en sæson med masser af prygl for mit holds vedkommende. :)
hvad hedder dit hold. skal vi spille en kamp ?
Hekkem, Mig og Dig er i Liga sammen.
Er du lige rykket op? Jeg endte som nr. 3 i forrige sæson, men tabte den første oprykningskamp. Hvilket jeg også havde forventet da det andet hold var stærkere en jeg var. Jeg har ikke det bedste hold endnu og vil have rigtig svært ved at blive i 1. division hvis jeg rykker op. Jeg skal bruge et par sæsoner mere i anden division før jeg kan klare en 1. division.
Z. Ibrahimovic
25-03-08, 17:24
ja er lige rykket op. arrh. du klarer dig meget godt indtil vidre og ligger nr 1 ;) Tror du er klar til 1. division. Du har ihvertfald spillerne til det.
ja er lige rykket op. arrh. du klarer dig meget godt indtil vidre og ligger nr 1 ;) Tror du er klar til 1. division. Du har ihvertfald spillerne til det.
Ja, jeg ligger nr. 1 pt. men det har ikke været prængende. Jeg synes ikke jeg har spillerne til at blive i 1. division. Mit stadion er også for lille (25.000) men er ved at få det op på 30.000. Der er en del småting jeg gerne vil have iorden inden jeg er klar til oprykning. Men held og lykke.
Z. Ibrahimovic
31-03-08, 20:23
så slog jeg lige hekkem i en meqet lige kamp ;)
Z. Ibrahimovic
31-03-08, 20:25
Ja, jeg ligger nr. 1 pt. men det har ikke været prængende. Jeg synes ikke jeg har spillerne til at blive i 1. division. Mit stadion er også for lille (25.000) men er ved at få det op på 30.000. Der er en del småting jeg gerne vil have iorden inden jeg er klar til oprykning. Men held og lykke.
håber selv på a rykke op, selvom det er urealistisk lige nu. mit stadion kan have 30.000. og har fuldt træningsanlæg og shop og restaurant og er igang med at opgradere ungdomsanæægget fuldt ;)
så slog jeg lige hekkem i en meqet lige kamp ;)
Ja, det var noget skidt. Det ødelagde mine chancer for at ende nr. 1 i gruppen.
Z. Ibrahimovic
02-04-08, 15:19
hmm, måske ikke, der er stadig mange kampe igen ;)
Ahrg, ødelagde lige mine egne chancer for en direkte oprykning til første division. Har ellers holdet til det og holdet til også at kunne blive i første division efterfølgende.
Jeg skulle spille et par træningskampe, og sætte reserverne på. Glemte alt om de træningskampe og alt om at skifte stamspillerne ind igen. Derfor led jeg et tåbeligt 1-0 nederlag på udebane. En Sejr her og den direkte oprykning ville have været ganske tæt på. ØV.
Nu skal jeg i de sidste tre kampe håbe på point tab, til ligaens nr. 1, der er 1 point foran. FC Hamza har jeg næsten lige mødt. Det blev endnu et tæt opgør, hvor jeg vandt 1-0 hjemme på AnHekkemField. Han havde taget på mig for et par sæsoner siden, men de sidste par opgør, har jeg kunnet trække mig sejrrigt ud af opgørende.
Der skal ni point på kontoen, og føreholdet skal tabe point, mod på papiret svagere modstanderne end dem jeg skal møde.
Næste sæson, bliver min keeper 32 og og holder ikke evigt. Min bedste centrale forsvarsspiller bliver 35, samt min tredje bedste forsvarsspiller bliver ligeledes 35. Ellers har jeg et ok ung hold. Har sikret mig efterfølgeren til min keeper, men mangler rigtig gode backups til forsvaret for de to 35 årige. Pengene er små, da jeg inden denne sæson indkøbte til angribere til dyre penge. Så jeg skal være heldig i at finde de helt rigtige erstatninger for dem.