Se fuld version : U-21 tråden
Hej allsammen,
Jeg har oprettet en tråd for U-21 landsholdene. Jeg vil lægge ud med at spørge, om nogen har et link til Frankrigs hold. Helst opstillinger. Jeg ved at anføreren, Yassin Moutaouakil, er fast højre back. Desuden er spillere som Alexandre Bonnet, Ricardo Faty, Remy, Blais Matuidi, Karim Benzema og Rémy Riou kommet til. Så kan I hjælpe mig?
Her er da i hvert fald lidt: http://en.wikipedia.org/wiki/France_national_under-21_football_team
Tak. Har tjekket det. Fik fat i den Toulon Youth Festival turneringen. Har tjekket på YouTube og har fundet ud af, at Razak Boukari og Franck Dja Djedje bliver en farlig duo i 2009. Udskifteren Alharbi El Jadeyaoui er også god. Loïc Rémy er alsidig og kan anvendes på midtbanen. Lyon-duoen Hatem Ben Arfa og Karim Benzema er også gode.
Alexandre Bonnet kan også bruges over det hele. Ricardo Faty kan ligesom sin bror, Jacques Faty, anvendes i midterforsvaret og på den centrale midtbane. Blaise Matuidi er også god! Det samme er Issiar Dia. AC Milans stortalent, Yoann Gourcuff, burde være fast mand på den offenive midtbane, men her driller Yoan Gouffran fra Cannes.
Så er der førnævnte Yassin Moutaouakil på højre back. Mohamed Chakouri kan bruges alle steder i forsvaret, mens Romain Danzé er blevet brugt på midtbanen. Her kan Maxime Josse også bruges.
På målmandsposten er Steve Mandada ikke længere aktuelt, så her træder andenkeeperen, Hugo Lloris, ind. Han suppleres sikkert af Rémy Riou. Hvis Geoffrey Jourdren kommer med istedet for Riou, for Riou helt sikkert chancen senere.
Fandt et link. Scroll helt ned på siden for at se dem der kan komme med til EM 2009. http://www.roulf.free.fr/Selections/06-07_espoirs_joueurs.htm
Der kommer sikkert flere spillere.
John Barnes
01-07-07, 11:47
De har også PSG duoen Mulumbu som er back og Chantome som er midtbane spiller.
Ja. Det ser ud som om at Julien Quercia er fast i angrebet. Pladsen ved siden af ham er blevet afprøvet af henholdsvis Franck Dja Djedje og Mamadou Samassa. Udskifterne til dem er Yoan Gouffran og Dimitri Payet.
Målmanden har som ventet været Hugo Lloris. I begge spillede kampe er han skiftet ud i det 46. minut af Geoffrey Jourdren og Rémy Riou.
Younes Kaboul er fast mand i midterforsvaret. Ved sin side hed de Habib Bellaïd og Sébastien Bassong. Maxime Josse har spillet på backen og i midterforsvaret. Florian Marange har været fast mand på venstre back.
På midtbanen er specielt centermidtbanerne interassante (for mig). Blaise Matuidi og Yoann Gourcuff er mine favoritter. Matuidi som defensiv mens Gourcuff agerer offensiv midtbane. Navne som Ricardo Faty og Alexandre Bonnet trænger sig også på. Brugeren John Barnes nævnte Youssouf Mulumbu og Clément Chantôme. Kun sidstnævnte har spillet indtil videre. Han er også blevet udtaget til kampen mod Rumænien. Spillerne er her:
Målmænd:
* Hugo Lloris (OGC Nice)
* Rémy Riou (FC Lorient)
Forsvar:
* Sébastien Bassong (FC Metz)
* Habib Bellaid (RC Strasbourg)
* Mouhamadou Dabo (AS Saint-Etienne)
* Didier Digard (Le Havre AC)
* Younes Kaboul (AJ Auxerre)
* Florian Marange (G. Bordeaux)
Midtbane:
* Clément Chantôme (Paris-SG)
* Mathieu Coutadeur (Le Mans UC)
* Issiar Dia (AS Nancy)
* Yoann Gourcuff (Milan AC)
* Sylvain Marveaux (Stade Rennais)
* Blaise Matuidi (ESTAC Troyes)
Angribere
* Hatem Ben Arfa (Ol. Lyonnais)
* Yoan Gouffran (SM Caen)
* Jérémy Menez (AS Monaco)
* Dimitri Payet (FC Nantes)
* Julien Quercia (FC Sochaux)
* Mamadou Samassa (Le Mans UC)
Taget fra Essone.fff.fr
Thierry Henry
02-07-07, 9:10
Frankrig ser ud til at have mange fodboldstjerner i støbeskeen. De vil i fremtiden også med garanti præge både VM og EM for A-landshold!
Gourcuff fra Milan er også en spændende spiller og jeg glæder mig til at følge ham fremover!