PDA

Se fuld version : Dagens Singlekamp

nortico.com
29-06-07, 11:12
29.juni - FC Lathi - FC Viikingit = 1

Odds 1.55 hos betfair
Odds 1.50 hos expekt
Odds 1.45 hos bwin
Odds 1.35 hos tipstjenesten

Dagens kamp er FC Lathi som er nummer 7. de skal spilles moed nummer 13. Viikingit.

og her tror jeg på en sejr til Lathi, idet de klart burde være det bedste mandskab af de to hold. De har lige spillet mod nummer 14 - VPS, og vundet 6-0 på hjemmebane og deres topscorer Rafael Vieira har scoret 5 kasser i de seneste 6 kampe. altså en gut som også er på toppen.

Desuden er lathi det mest scorende hold på hjemmebane i turneringen.

deres form i de seneste 3 hjemmebanekampe er også god. de har vundet alle 3 med en målscore på 11-2.

Årsagen til at Fc Lathi ligger nummer 7 er at de kun har spillet 9 kampe og nogle af konkurrenterne har spillet 11 kampe.

Med en sejr iaften vil de kravle op på 3 pladsen med 17 point. 1 point mere end dem under..

så jeg tror på en 3-1 eller 2-0 sejr til FC lathi.

Ok ikke det største odds, men værd at tage med ;-)

1.55 hos betfair og 1.50 hos expekt. desuden har danbook.com sgu et asian odds på kampen, hvor Lathi starter med -0.75 mål og de giver her odds. 1.63. værd at tage med, for jer som vil spille på kampen

god kamp ;-)

Cheik
29-06-07, 11:39
Dette væddemål får prædikatet; "dagens statsgaranti"

Marca
29-06-07, 11:48
Dette væddemål får prædikatet; "dagens statsgaranti"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nortico.com
27-07-07, 9:59
Hejsa derude. Ja jeg ved ikke hvor meget værdi der er i oddset idag, men jeg prøver nu stadigvæk at hoppe med på den.

UCD og bohemians har den sygeste statistic i denne sæson.

UCD har en statistik som siger 6/12, hvor de 12 kampe er under 2.5 mål per kamp.

I de seneste 3 kampe på hjemmebane har de også holdt sig derunder.. 1-0, 2-0 og 0-1

Hvad angår Bohemians, så er de endnu mere syge i potten. De har hold 15 kampe under 2.5 mål i denne sæson og kun 4 er kommer over 2.5 mål.

så under 2.5 mål i den kamp til 1.55 hos globet eller 1.50 hos de andre bookies