Se fuld version : Hvor spiller Eto'o efter ferien?
Hvor tror i, at Eto'o spiller efter ferien?
- Jeg håber personligt på, at han bliver i Barca. Men tror ikke, at Barca vil spille med både Ronaldinho, Messi, Henry & Eto'o i startopstillingen. Og ingen af dem vil nøjes med en plads på bænken. Derfor er mit bud, at han ryger til AC Milan. Som erstatning for Gilardino, der sandsynligvis ryger, eftersom han ikke har levet op til forventningerne.
John Barnes
28-06-07, 19:38
Jeg tror at han kommer til at spiller i Arsenal i næste sæson. Arsenal har lige mistet deres super angriber Henry til netop Barca og derfor vil de jo gerne have en spiller ind med de samme kvaliteter som Henry og det har Eto'o så godt som. Jeg mener dog at Henry er lidt bedre end Eto'o. Chelsea manager Jose Mourinho har udtalt at han ikke vil miste både Drogba og Eto'o når der er African Nations Cup og derfor kunne det godt ligne et skifte til Arsenal. Milan har udtalt at de godt ved at han er tabt for dem og derfor vil de gå efter en anden angriber og her har de haft B.la Fred fra Lyon oppe at vende.
Jeg kan heller ikke forestille mig at enten Eto'o eller Henry vil finde sig i at sidde på bænken i Barca og derfor tror jeg at Henry trækker det længste strå i forhold til Eto'o. Jeg mener som sagt at Henry er en bedre angriber end Eto'o. Henry kan mere på egen hånd end Eto'o som du aldrig ser ret længere ude end lige udenfor straffesparks feltet når Barca er i angreb. Det er lidt af en overdrivelse men det er fordi at Henry bevæger sig rigtig meget både til den ene og den anden side af banen. Altså jeg mener at Eto'o ikke er lige så fri i sit spil og han sætter aldrig en mand af som Henry gør så tit. Det er den helt store forskel på de to for de laver næsten lige mange mål på en sæson som normalt ligger på en 20-30 mål.
Så mine sidste ord må blive at jeg tror at Eto'o ender i London klubben Arsenal. Det er også der at han helst vil flytte hen hvis han ikke skal bo i Barcelona. Så mit bud er Eto'o til Arsenal.
Jeg tror han bliver i Barcelona:cool: , det vil være dumt at lade ham gå.
Så tror jeg også at han kunne passe godt sammen med henry.
Til næste season:
-----------------------------Valdez--------------------------
------Marquez--------Thuram------Puyol---------Zambrotta---
-----------------------------Xavi----------------------------
-------Messi-------------------------------------Deco--------
----------------Eto--------Ronaldinho-----Henry--------------
John Barnes
28-06-07, 20:01
Jeg tror han bliver i Barcelona:cool: , det vil være dumt at lade ham gå.
Så tror jeg også at han kunne passe godt sammen med henry.
Til næste season:
------Marquez--------Thuram------Puyol---------Zambrotta---
Den der opstilling er da mega offensiv og Xavi kan da umuligt udfylde den der rolle selv. Han bliver jo total tromlet ned og så ligner det også et skifte for Deco til Inter eller en anden klub. Marquez er også på vej til Atletico Madrid.
I Real Madrid. Det skulle ikke undre mig.
Chelsea vil ikke have ham pga. African Nations Cup.
Milan vil ikke acceptere hans lønkrav.
Liverpool er tæt på Torres.
Arsenal mangler ham, men får ham ikke.
Så er der kun mægtige Madrid tilbage.
I Real Madrid. Det skulle ikke undre mig.
Chelsea vil ikke have ham pga. African Nations Cup.
Milan vil ikke acceptere hans lønkrav.
Liverpool er tæt på Torres.
Arsenal mangler ham, men får ham ikke.
Så er der kun mægtige Madrid tilbage.
Ville det ikke være et sats at hente en spiller fra rivalerne. Hvad ville Real Madrids fans ikke sige. Sidste gang det skete, var det ikke Figo?
Tror mest på Milan - især nu når de har misset både Suazo og Shevchenko. 'Ikke-købet' af Suazo betyder også de har en ikke-EU plads ledig...
Jeg tror og håber at han ender i Arsenal.
Med tabet af Henry, ville en spiller som Tevez helt klart lindre smerten efter Henrys farvel.
Derudover ville han passe rigtig godt ind på Arsenals offensive spillestil.
Chelseafc78
29-06-07, 6:09
Det vil kommer meget bag på mig hvis Chelsea skulle få ham, næsten lige så meget hvis Arsenal skulle få ham, i det han han kræver en fandens høj løn, og Wenger aldrig har vært typen til at betale beløb for en enkel spiller.
Tror at han bliver i Barca, hvor der kan gå fisk i det, med Messi, Ronaldinho, Henry, Gudjohnson, Eto'o evt. Maxi Lopez..
Tror mest på Milan - især nu når de har misset både Suazo og Shevchenko. 'Ikke-købet' af Suazo betyder også de har en ikke-EU plads ledig...
Er det her Suazo-værk færdigt? Hvad blev status, hvis du vil forklare mig det? Jeg kan ikke finde ud af det mere.
Ville det ikke være et sats at hente en spiller fra rivalerne. Hvad ville Real Madrids fans ikke sige. Sidste gang det skete, var det ikke Figo?
Jo, det er altid et sats mellem de 2 klubber. Men Eto'o er jo tidligere Madrid-spiller.
Jeg ved ikke hvad fansene synes, men at få Eto'o burde enhver klub være tilfreds med, da han nok pt. er blandt de 3 bedste angribere i øjeblikket i verden.
Skaber han succes i Madrid, så glemmer fans ofte det negative.
Men med en klub som Madrid, så ved vi aldrig. Se bare fyringen af Capello, det viser vel alt.
Det vil kommer meget bag på mig hvis Chelsea skulle få ham, næsten lige så meget hvis Arsenal skulle få ham, i det han han kræver en fandens høj løn, og Wenger aldrig har vært typen til at betale beløb for en enkel spiller.
Tror at han bliver i Barca, hvor der kan gå fisk i det, med Messi, Ronaldinho, Henry, Gudjohnson, Eto'o evt. Maxi Lopez..
Til næste season:
------Zambrotta--------Puyol------chivu---------abidal---
hva snakker du om???
Barca vil gerne af med Gudjohnson, og hvordan kan du overhoved snakke om Maxi Lopez, der slet ikke er i betragtning til holdet.
Tror Messi, Ronaldinho, Henry og Eto'o ville passe fint sammen.
BARCA Vinder ligaen og CL næste år ingen tvivl om det.:1er:
Højmose17 :
Det er for mig, ikke let, at finde ud transfers i år, da man læser så meget om interesse fra klubber osv.
Mit spørgsmål; Er Christian Chivu at finde i Barca med 110% sikkerhed i næste sæson? Jeg kan se at du har taget ham med på dit hold som du har opsat.
Jeg synes efterhånden, at man læser så undeligt meget om en transfer, at man aldrig kan vide sig sikker om, at en spiller er i den pågældende klub førend, at man har set en præsentation og det er efterhånden ved at pisse mig lidt af.
Højmose17 :
Det er for mig, ikke let, at finde ud transfers i år, da man læser så meget om interesse fra klubber osv.
Mit spørgsmål; Er Christian Chivu at finde i Barca med 110% sikkerhed i næste sæson? Jeg kan se at du har taget ham med på dit hold som du har opsat.
Jeg synes efterhånden, at man læser så undeligt meget om en transfer, at man aldrig kan vide sig sikker om, at en spiller er i den pågældende klub førend, at man har set en præsentation og det er efterhånden ved at pisse mig lidt af.
hvad jeg har læst mig til vil jeg sige det er næsten sikker,
Barca har fået lov at drøfte kontrakt med ham af Roma ledelsen, så det kunne godt tyde på at de er nået til enighed om en pris.
Men man kan jo aldirg være sikker, tror den ligger på 90%
alt afhængig af hvad Chivu selv vil.
Tror snart der sker noget.
Thierry Henry
29-06-07, 10:08
Det er meget svært pt. at sige, hvor han ender, men der er grunde både for og imod.
En anden klub det tror jeg ikke på. Real Madrid tvivler jeg også på. Barcelona tror jeg ikke sælger så god en spiller til de største rivaler, selvom det er sket før. Jeg tror heller ikke, at Eto'o ønkser at vende tilbage til en klub, som dengang ikke ville satse på ham.
Chelsea tror jeg heller ikke rigtig på. Mourinho har måske pengene, men ifølge Chelseas nye stil, så burde Eto'o ikke være i deres overvejelser. Desuden så tror jeg pt. ikke at Mouriho leder efter en angriber i det han har Drogba og samtidig virker glad for Kalou, som jeg ikke tror han sætter yderligere bag i køen.
AC Milan kunne være en mulighed, men jeg tror pt. at den italienske liga har en lav tiltrækningskræft i forhold til udenlandske stjerner
Arsenal ser jeg som en udemærkedet mulighed idet vi mangler en angriber og Wenger er stor fan af Eto'o og det vidst er gensidigt. Spørgsmålet er så bare pengene, men et bud er det.
Jeg tvivler på at han bliver i Barca. Henry er ikke købt for bænken formentlig og hva så? Det er mange stjerner at have om få pladser!
Det er meget svært pt. at sige, hvor han ender, men der er grunde både for og imod.
En anden klub det tror jeg ikke på. Real Madrid tvivler jeg også på. Barcelona tror jeg ikke sælger så god en spiller til de største rivaler, selvom det er sket før. Jeg tror heller ikke, at Eto'o ønkser at vende tilbage til en klub, som dengang ikke ville satse på ham.
Chelsea tror jeg heller ikke rigtig på. Mourinho har måske pengene, men ifølge Chelseas nye stil, så burde Eto'o ikke være i deres overvejelser. Desuden så tror jeg pt. ikke at Mouriho leder efter en angriber i det han har Drogba og samtidig virker glad for Kalou, som jeg ikke tror han sætter yderligere bag i køen.
AC Milan kunne være en mulighed, men jeg tror pt. at den italienske liga har en lav tiltrækningskræft i forhold til udenlandske stjerner
Arsenal ser jeg som en udemærkedet mulighed idet vi mangler en angriber og Wenger er stor fan af Eto'o og det vidst er gensidigt. Spørgsmålet er så bare pengene, men et bud er det.
Jeg tvivler på at han bliver i Barca. Henry er ikke købt for bænken formentlig og hva så? Det er mange stjerner at have om få pladser!
Eto'o bliver.
Henry og Eto'o vil passe fint sammen, så ingen grund til at Eto'o skal flytte.
Barca skal nok finde plads til dem alle, og hvis ikke så tror jeg Deco står for skud.
Gallas trækker en udmærket løn :)
Er det her Suazo-værk færdigt? Hvad blev status, hvis du vil forklare mig det? Jeg kan ikke finde ud af det mere.
Han er Inter-spiller. I øvrigt har Milan sagt at de ikke vil gøre mere ud af den sag (formentlig fordi de har set en åbning i Eto'o-transferen).
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=26769&L=en
Chelseafc78
29-06-07, 15:54
Til næste season:
------Zambrotta--------Puyol------chivu---------abidal---
hva snakker du om???
Barca vil gerne af med Gudjohnson, og hvordan kan du overhoved snakke om Maxi Lopez, der slet ikke er i betragtning til holdet.
Tror Messi, Ronaldinho, Henry og Eto'o ville passe fint sammen.
BARCA Vinder ligaen og CL næste år ingen tvivl om det.:1er:
Jeg har så ikke hørt at de vil af med Guddi, mens de stadig ejer Lopez, dog har han sikkert ikke meget fremtid i Barca..
Men det er som sagt blot mit bud..
Barcelona vs Chelsea vil virkelig være en drømmekamp - igen igen!
Det er muligt at Barcelona har et verdens klasse angreb, men se Chelseas - på papiret - midtbane.
Lampard --- Makelele --- Ballack --- Essien
Desuden bør Barcelona styrke defensiven. Især eftersom Puyol misser sæson starten.
Hvad er det nyt ved den CFC midtbane?
Desuden bør Barcelona styrke defensiven. Især eftersom Puyol misser sæson starten.
FC barcelona har idag købt Eric Abadal hos Lyon. De snakker også med Roma om Christian Chivu. Så de er igang (:.
Abidal er ikke bedre end Bronckhorst - han er yngre. Det er eneste forskel. Begge er gode angrebsivrige backs, men defensivt er de virkelig nemme at løbe om hjørner med...
Abidal er ikke bedre end Bronckhorst - han er yngre. Det er eneste forskel. Begge er gode angrebsivrige backs, men defensivt er de virkelig nemme at løbe om hjørner med...
Så du mener ikke at det er at styrke defensiven, eller hvad? Jeg mener nu ikke at Eric Abidal er helt dårlig.
Så du mener ikke at det er at styrke defensiven, eller hvad? Jeg mener nu ikke at Eric Abidal er helt dårlig.
Det er at styrke det fremtidige hold, da Bronckhorst selvsagt ikke har mange år tilbage i sig. Siger ikke det er en svækkelse, men det er heller ikke en styrkelse af det middelmådige forsvar (set med defensive øjne)...
Vil mene Abidal er noget bedre defensivt end Gio, men han er langt fra optimal. Marquez - Chivu, er et fint midterforsvar mens Puyol er væk. En ny keeper ville være en meget dejlig ting. Hvis Bayern ikke har tænkt sig at bruge Rensing, så må de da godt komme igang, nede i Catalonien. Holdet ser rigtig godt ud, jeg er dog meget spændt på hvilket system Rijkaard vælger at stille med. Henry på fløjen har ikke fungeret før, men jeg mener man skal give det en chance. Ronaldinho i midten er bare bedre end Ronaldinho på fløjen, det så vi også i kampene mod CFC. Deco trækker formentlig sorteper, med mindre man han viser en ny defensiv side af sig selv.
Rensing
Zambrotta - Chivu - Puyol - Abidal
Touré - Xavi
Ronaldinho
Messi - Eto'o - Henry
Det hold er der ikke mange der kan sige noget til. Spørgsmålet er bare om Henry kan vende sig til pladsen på fløjen. Han kan selvfølgelig ligge og bytte med Ronaldinho (evt krydsløb konstant) da Henry jo trækker helt ud til venstre hver gang han har bolden i Arsenal. To fløje der starter langt inde i banen og derfra accelere ud af, eller to fløje der er langt ud på kanten, er de to muligheder barca kan spille med, i og med at Messi er en så komplet spiller som han er.
Hvad er det nyt ved den CFC midtbane?
Det eneste "nye" er at Michael Essien kan spille på midtbanen i stedet for forsvaret i den kommende sæson.
Det gjorde han da også sidste sæson? men du har da ret, CFC's hold ser meget giftigt ud, med Glen Johnson på den ellers meget dårlig højre back. Hvis man så skifter til 4-3-3 igen, så for man Kalou og Cole i gang på kanterne, med Drogba i midten kan dette også være rimelig dødbringende.
Holdet ser rigtig godt ud, jeg er dog meget spændt på hvilket system Rijkaard vælger at stille med. Henry på fløjen har ikke fungeret før, men jeg mener man skal give det en chance.
Det lugter meget af at man har købt et navn fremfor en brugbar spiller. Jeg betvivler ikke Henrys kvaliteter, men det ser immervæk ud til at man skal 'forsøge' noget for at få det til at fungere. Enten skal de forsøge sig med Henry på fløjen eller også skal Rijkaard forsøge at komme op med et hidtil uset system, som Henry kan passe ind i.
Må så indrømme at jeg slet ikke synes Ronaldinho fungerer på midten. Der er for lidt plads til alt hans tingel-tangel gøgl..
Han spillede ikke center mod Chelsea i denne sæson, det gjorde Deco. Ronaldinho blev holdt i kort snor af Boulahrouz i første kamp. Han blev holdt fysisk nede hele kampen igennem og det var tydeligt at se på hans spil.
Anden kamp (Barca hjemme) var der mere plads (grundet Barcas ekstremt store bane) og Boulahrouz lignede en kludedukke og der blev tørret røv i ham gang på gang. Siden da har Boulahrouz ikke været meget i startopstillingen for Chelsea.
Tænkte nu mere på opgørene i sæsonen 2005/06.
Tænkte nu mere på opgørene i sæsonen 2005/06.
Der spankulerede han også rundt på venstre og gjorde Ferreira (og mig) usikker.
Det kan være du tænker på sæsonen 04/05 hvor han også spillede venstre, men trak meget ind i banen (så vidt jeg husker) og scorede blandt andet det flotte mål hvor tre forsvarsspillere foran ham + Petr Cech blev gjort til statister (da han bankede bolden op i krydset uden for feltet, mens han stod stille)...
Nu er det så denne tråd det er gået ud over.