PDA

Se fuld version : Formel 1 tråden

Bomber
17-06-07, 21:10
Har lige set det amerikanske Grand prix og jeg tror at Hamilton han holder hele vejen hvad siger i ??

I starten var Kimi min favorit...men så god en køre er han ikke.

Men there is only ONE M. SCHUMACHER.

cevapcici
18-06-07, 14:07
Nej, jeg tror ik hamilton vinder det hele,
håber ihvertfald alonso gøre :1er: http://www.clicksmilies.com/s1106/verkleidung/costumed-smiley-040.gif

Nå men jeg kunne godt tænke mig at vide hvem mclaren mercedes tilhører.
jeg mener er det tysk eller engelsk http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge24.gif

Bomber
18-06-07, 14:11
Nej, jeg tror ik hamilton vinder det hele,
håber ihvertfald alonso gøre :1er: http://www.clicksmilies.com/s1106/verkleidung/costumed-smiley-040.gif

Nå men jeg kunne godt tænke mig at vide hvem mclaren mercedes tilhører.
jeg mener er det tysk eller engelsk http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge24.gif

Det er tyske motorer, men engelsk design...Mclaren er et eller andet under Mercedes

KaptajnKjaer
18-06-07, 14:57
Hamilton imponerer ihvertfald helt vildt, og han er helt sikkert fremtiden, men ved ikke om han kan holde den hele vejen. For tiden er han den bedste kører, men jeg tvivler på han kan blive ridende på sin bølge. Skulle ikke undre mig hvis en mere rutineret kører tog pladsen fra ham ihvertfald.

Men imponerende statistik fra ham, 8 løb og 8 podiepladser..

Men en kører der har skuffet mig i år er Kimi, nu skiftede han fra McLaren til Ferrari og jeg forventede ihvertfald at han nu ville køre meget mere stabilt, men synes stadig 'The Ice Man' har mange dumme udfald. Han har et kæmpe talent der desværre alt for sjældent kommer til udtryk.
Og hvad fanden laver Renault i år?!

Bomber
21-06-07, 22:05
Hamilton imponerer ihvertfald helt vildt, og han er helt sikkert fremtiden, men ved ikke om han kan holde den hele vejen. For tiden er han den bedste kører, men jeg tvivler på han kan blive ridende på sin bølge. Skulle ikke undre mig hvis en mere rutineret kører tog pladsen fra ham ihvertfald.

Men imponerende statistik fra ham, 8 løb og 8 podiepladser..

Men en kører der har skuffet mig i år er Kimi, nu skiftede han fra McLaren til Ferrari og jeg forventede ihvertfald at han nu ville køre meget mere stabilt, men synes stadig 'The Ice Man' har mange dumme udfald. Han har et kæmpe talent der desværre alt for sjældent kommer til udtryk.
Og hvad fanden laver Renault i år?!

Renault har mistet grebet fuldstændigt, deres kører er ikke i stand til at udfordre hverken ferrari eller Mclaren, en kører som er en lille outsider, er Nick heidfeld, han kører okay, selvom han har en dårlig bil...

Bomber
17-09-07, 13:42
Den nu afholdte formel 1 skandale har rystet verdenen og jeg tror ikke at Alonso kører for mclaren næste år, jeg tror at mclaren får det svært næste år...
og at ferrari uden problemer vinder i år.

dog er mclarens kører jo ikke blevet påvirket af sagen som så..

John Barnes
25-07-09, 21:03
Nå tænkte lige at jeg ville vække denne gamle tråd til livs. Og nu hvor sæsonen er så godt igang syntes jeg lige jeg ville komme med en mindre status.

Stillingen efter 9 Grand Prixer er følgende:

Button: 68 point
Vettel: 47 point
Webber: 45,5 point
Barrichello: 44 point
Massa: 22 point
Trulli: 21,5 point
Rosberg: 20,5 point
Glock: 13 point
Alonso: 13 point
Räikkönen: 10 point
Hamilton: 9 point
Heidfeld: 6 point
Kovalainen: 5 point
Buemi: 3 point
Kubica: 2 point
Bourdais: 2 point
Fisichella: 0 point
Sutil: 0 point
Piquet: 0 point
Nakajima: 0 point

Som man kan se har det været en katastrofal sæson allerede for de store teams som Ferrari og McLaren. Intet har bare lykkedes for de to teams og deres køre har bare ikke haft heldet med sig heller og b.la Räikkönen har flere gange udtalt at bilen ikke passer ham. Button har været den helt store overraskelse og han fejede alt modstand af banen i de første 5-6 løb hvor han vandt 4 Grand Prixer, helt vanvittigt! Det har dog vist sig at Brawn bilerne har været bedre i det varme vejr mens at når det har været koldt har de ikke fået så mange point og sejre. Her har Red Bull teamet taget over og Vettel og Webber har virkelig fundet formen og fejer det meste af modstanden af banen imens at Ferrari, McLaren og det for meste også Renault bare har kunnet se på at de andre teams har skovlet pointene til sig.

Ferrari er allerede nu begyndt at kigge på næste sæson hvor den nye bil allerede er ved at blive lavet. Mon ikke at næste sæson bliver noget bedre for Ferrari, jeg håber det personligt.

Hvad siger i?? Hvem ligger det til at vinde mesterskabet, Button? Vettel? Webber? eller Barrichello?

Jeg syntes personligt at det er umuligt at sige, dog kunne det godt ligge lidt til Button og Brawn teamet. Det er varmt i både Italien, Singapore (køre godt nok om aftenen, men alligevel), Brasilien og Abu Dhabi og de har jo som sagt bevist deres kæmpe store syrke i det varme vejr mens at Red Bull har været bedst i det lidt koldere og vådere vejr.

Håber folk vil diskutere på livet løs ;)

Aguia
26-07-09, 16:33
Tragisk nyhed med Massa, efter det ungarske grand prix :( Hans situation blev igår betegnet som værende i livsfare efter et voldsomt kraniebrud, men heldigvis forlyder det at hans operation har gået godt og han vil vågne af sin koma i løbet af idag, noget jeg som stor Felipe Massa-fan selvfølgelig er utroligt glad for.

John Barnes
26-07-09, 17:07
Tragisk nyhed med Massa, efter det ungarske grand prix :( Hans situation blev igår betegnet som værende i livsfare efter et voldsomt kraniebrud, men heldigvis forlyder det at hans operation har gået godt og han vil vågne af sin koma i løbet af idag, noget jeg som stor Felipe Massa-fan selvfølgelig er utroligt glad for.
Ja det var rigtig skidt det der skete. Men også endnu t uheld af mange som Ferrari har haft i den her sæson. Det har bare ikke været deres sæson mest fordi at man begyndte at udgå med uheld fordi at nogle systemer i bilen ikke fungerede som de skulle. Det har ikke været den bedste sæson som Ferrari fan.

Men fedt at Kimi fik en 2. plads i dagens Grand Prix i Ungarn, det var virkelig tiltrængt for Ferrari og ikke mindst for Kimi selv. Det kunne tyde på at det begynder at gå bedre for Ferarri. Massa kom på podiet sidste gang på Nürburgring med sin 3. plads.

Vinderen blev Hamilton, lidt overraskende men han kørte et helt fejlfrit løb og dermed var hans første sejr i sæsonen en realitet. Webber blev 3'er. Button fik kun 2 point og med Webbers 3. plads er det bare endnu tættere i toppen. Heldigt for Button at Vettel udgik. Det samme gjorde Alonso da et hjul rev sig løs og han var derfor ude af løbet.

Nu går de på sommerpause og næste Grand Prix er i Valencia på europa banen d. 23 August.

Aguia
14-10-09, 0:55
Massa tilbage bag rettet! :) Dog kører han ikke grand prixer endnu, kun test kørseler hjemme i Brasilien. Selv har han udtalt at han meget gerne vil køre sæson afslutningen i Abu Dhabi, men Ferrari siger at vi desværre ikke for ham at se før næste år.

Men godt at se at han er tilbage bag rettet igen, glæder mig allerede til at se ham køre "ordentligt" igen.

John Barnes
14-10-09, 13:04
Massa tilbage bag rettet! :) Dog kører han ikke grand prixer endnu, kun test kørseler hjemme i Brasilien. Selv har han udtalt at han meget gerne vil køre sæson afslutningen i Abu Dhabi, men Ferrari siger at vi desværre ikke for ham at se før næste år.

Men godt at se at han er tilbage bag rettet igen, glæder mig allerede til at se ham køre "ordentligt" igen.
Fedt at han er ude på banen igen, man havde virkelig frygtet det værste. Men er helt enig i at ledelsen ikke giver han lov til at køre mere i år, det er bare ikke sikkert nok. Det er klogt nok at man venter til næste sæson. Der er ingen grund til at risikere noget som helst.